🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 چهارشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۹، ۰۷:۵۲ ب.ظ

حاله من •-•

۵ روز تا کامبککک

کامبک سریع بیا T-T

راشین بیا وات دلم برات تنگ شده =(

اینو خیلی دوستشون دارم @-@

↓↓↓↓↓

(^~^)

~[❤]~

 ||

ailin _n❣ پوریا قلعه NIKI 🙃 NIK MJ ●•▪Sajedeh▪•● ... MJ ●•▪Sajedeh▪•● ... Rashin Blink
Last Comments :
۸ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ailin _n❣
    ۲۶ شهریور ۹۹، ۱۹:۵۴
    ailin _n❣

    یا خدا 

    کامبک کی ؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ شهریور ۹۹، ۲۰:۰۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    THE BOYZ ۵ روز دیگههههههه
    دوماه منتظرش بودمممممممممممممممممم
     (^~^)
    ~[   ]~
        | |
  • پوریا قلعه
    ۲۶ شهریور ۹۹، ۱۹:۵۹
    پوریا قلعه

    سلام

    وبلاگ خوبی داری

    به من هم سر بزن و 1نظر روی مطلبی ک دوست داری ارسال کن

    ممنون 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ شهریور ۹۹، ۰۸:۱۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلام ^~^
    اوکی
  • NIKI 🙃 NIK
    ۲۶ شهریور ۹۹، ۲۰:۱۲
    NIKI 🙃 NIK

    واااای ی لحظه حس کردم bts و میگی!!!

    گفتم کامبک چییی؟؟؟

    😂😂😂

     

    افرین افرین دووم بیار فایتینگ

    خداروشکر فقط ارمیم دردم یکیه 😁

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ شهریور ۹۹، ۲۰:۱۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخ
    من دووم نمیارمممممممممم نمتونممممم عرررررررررر 
    د بویز ۲۲ سپتامبر میاد یه برنامه که از تلوزیونمون میزاره الان تلوزیونمون خراب شده 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
  • MJ
    ۲۶ شهریور ۹۹، ۲۰:۵۱
    MJ

    عرررررر


    کیو      هوال     کوین     سونوو    سانگیون      یونگهون     

    ♡~♡  -~-  🌟~🌟  ●~●    ❗~❗    🍞~🍞                 
     
        نیو         هاکنیون    جی کوب   هیونجه    جویون 
      
    🍓~🍓     🍑~🍑    🍐~🍐 😻~😻   😎~😎 

    اااااااااااااااااااارررررررررررررررررریییییییییییکککککککک

                                   👑~👑

    (^~^)      (•~•)     (☆~☆)   

    [ 💜 ]       [❤️].    ~[🍞🍞]~  

       ||             ||           |    |

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ شهریور ۹۹، ۲۰:۵۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخ
    (^-^)
    [❤]
      ||
  • ●•▪Sajedeh▪•● ...
    ۲۶ شهریور ۹۹، ۲۰:۵۵
    ●•▪Sajedeh▪•● ...

    من مرررررررررررررررررررررررررگگگگگگگگگگ

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ شهریور ۹۹، ۲۰:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    منم مرگگگگگگگگگ
  • MJ
    ۲۶ شهریور ۹۹، ۲۰:۵۶
    MJ

    اه نونیم خراب شد 😭😭😭😢😢😢😑بات اوکی  مینا گولو  درستش کرد هوراااااا🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞اینم جایزهی مینا گولوی قهرمان    خب بسه دیگه بی نمک بازی رو بزارم کنار  😆😆😆😆

     

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ شهریور ۹۹، ۲۰:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بیا هولولولولولولولولولو
  • ●•▪Sajedeh▪•● ...
    ۲۶ شهریور ۹۹، ۲۰:۵۶
    ●•▪Sajedeh▪•● ...

    منم فک کردم منظورت کامبک بی تی اسه :/

    :/ لعنتی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ شهریور ۹۹، ۲۰:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخخ 
    خب تو نگاه به عکس کن کدوم یکی از اعضای بی تی اسه اخع XD
  • Rashin Blink
    ۲۷ شهریور ۹۹، ۱۱:۵۴
    Rashin Blink

    منم دلم برات تنگهههههههههه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ شهریور ۹۹، ۱۶:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    •~•
    الهیییییی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7