🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
۱۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • a real army
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۴:۲۴
    a real army

    الهی جینکوکمممممم😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    لنتییییی هارتممممممممممممممممممم💔💔💔💔💔💔💔

    وویی خدااااااااااا ایم ا کریزی جینکوک شیپرررررررر

    دونگ سنگی مگه نخوابیدع بودی قشنگممم😂😂😍😍😍😍😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۴:۲۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بابام اومد گفت بخواب 
    بعد رفت 😐
    فکر کردم تو دیگه رفتی 😅

  • a real army
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۴:۲۸
    a real army

    :/// من حالا اگ مامانم بود تیکم کرده بود:/

    نه من حالا تا ۵ هستم بعدش باید گوشی مامان بزرگمو بزارم سرجاش تا واسع نماز پاشه بعد که خوابید دوباره میام:/😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۴:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بابای منم میخواست گوشیم ازم بگیره ولی خوابش میمود 😅😂
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  • a real army
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۴:۳۵
    a real army

    من حالا چون همیشه با گوشی ملت میام نت:/ هروخ یکی از خواب پا میشه بدبخ میشم😭😭😭😭😭😭😭😭

    مامانم که کلا رد میده زمینو زمانو بیانو نفرین میکنه:/

    باز خوبه امشب مامان بزرگم خونمون بود موجب خیر شد:/😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۴:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • a real army
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۴:۳۹
    a real army

    اخ ولی فک کنم من اولین جینکوک شیپریم که بیان به خودش دیده:/

    اصن نمدونی چقد دوس دارم این دوتارو باهم بشیپم:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۴:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من که همه چی شیپرم @-@

  • a real army
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۴:۴۲
    a real army

    دقیقاااا:/

    هرکی دم دستم میاد شیپش میکنم:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۴:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وایییی ما چقدر تفاهم داریم @-@
    یه لحظه فکرای بد بع سرم زد 😑😑😑😑
    بگو که نامکوک هم شیپ میکنی 😍
  • a real army
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۴:۴۷
    a real army

    عره عره😃😃

    وای وای چه فکرایی بوگو به اونی😂😂😂😂😂😂😂👿👿👿👿👿👿👿

    یعس شیپ میکنممممممممم😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۴:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیچی فکرای بد ، منحرفانه 😑
    درودددددددددد 😍😍😍😍😍😍
  • a real army
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۴:۵۷
    a real army

    عه بگووووووووووووووووووووو👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿 بگو ببینم چی فک کردیی👿👿👿👿👿👿👿👿 الان قیافم شده مث بم بم تو اون منحرف تایمه که ایسا گذاستع بود😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂بم بم: از کجا میدونی کوچیکههههه:/

    ععرررررررررررر درود متقابلللللل😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۴:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیچی 😅
    داشتم به این فکر میکردم که ما تفاهم داریم بعد یه چیزی اومد به ذهنم 😑
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  • a real army
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۵:۳۲
    a real army

    خو بگو چیییییی😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 بگو من طاقتشو دارم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۵:۳۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خجالت میکشم 😅

  • Bad Bolossom !🌊
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۵:۳۷
    Bad Bolossom !🌊

    چ قشنگ !🔥🔥🔥

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۵:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ^-^
  • a real army
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۵:۳۸
    a real army

    ا اونیت خجالت نکششششششششش😂😂😂😂😂😂😂 بعد من میگم کیوتی میگی نع😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

    اصن میخوای خصوصی بیام😂😂😂😂😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۵:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واییییییی من دارم تو تخت اب میشم 😅
    نه نه  اصن ولش کن 😅
  • Bad Bolossom !🌊
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۵:۴۴
    Bad Bolossom !🌊

    بیا ب من بگو :|

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ خرداد ۹۹، ۰۵:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😑😑😑😑😑😑😑
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7