🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 دوشنبه, ۱۶ فروردين ۱۴۰۰، ۰۶:۴۲ ب.ظ

جوریک ایز ریل :)

ما میدانیم اریک جویون رو خیلی دوست داره ...

بارها شنیدیم که گفته جویون هیونگ مال خودشه و به هیچکس نمیدتش ...

اما الان میخوام چیزایی از جویون و اریک رو کنم که مطمئنم بهشون ایمان میارین ...

:))))

# این دومین پستم درباره جوریکه 😂

بابای جویون به اریک میگه بیبی 😭

یعنی اریک مخ بابای جویون رو هم زده 😂👌

.

.

.

(پیشنهاد میکنم حتما این تکه رو بخونید عررر)

اریک همیشه هرجا که میره این خاطره رو تعریف میکنه  :

قضیه اینه که جویون از وقتی اریک رفت کره و کارآموز شد، همیشه اریک رو برای تعطیلات میبرد خونه خودشون پیش خانوادش چون اریک کسی رو کره نداره و جویون نمیخواست تنها بمونه. یه بار توی این سال‌ها، خانواده جویون میرن مسافرت توی تعطیلات و نمیتونن اریک رو با خودشون ببرن. حتی بابای جویون به اریک زنگ میزنه و میگه متاسفه که نتونسته اریک رو ببره با خودشون و طبق عادت همیشگیش، صداش میکنه بیبی و بهش میگه وقتی برگردن، اریک و جویون رو میبره ناهار بیرون. خلاصه چند روز میگذره و یه روز زودتر از بقیه، جویون از مسافرت برمیگرده و میبینه خوابگاه کاملاً خاموشه و با خودش میگه طبیعیه که اینقدر تاریکه، چون کسی نیست اما میره توی اُتاق و میبینه اریک تنها خوابیده توی اون تاریکی و جویون اون موقع تنها کاری که میتونه بکنه اینه که بغض میکنه، میره کنار اریک میخوابه و بغلش میکنه، سرش ـو میچسبونه به سر اریک و همینطوری که نوازشش میکرده، میگفته "ببخشید.. من قول میدم دیگه هیچوقت تنهات نزارم، هیچوقت..."

:))))))))))

من میرم برای جوریک بمیرم بای ...

وقتی اریک رو شونه جویون خوابش میبره :)

وقتی اریک تو دهن جویون غذا میذاره :)

و بعد دستشو میگیره تا باهم برن سرسره بازی کنن (بنگکیو هم اینجا همراهشون بودن)

کلیک

به لب پایین اریک نگاه کنید وقتی که جویون نزدیکش میشه ...

بگین که شما هم فکر کردین الان قراره یه صحنه kiss داشته باشیم 😂😂😂

کلیک

جوری که مثل یه فن رفت پیش جویون تا ازش امضا بگیره (پسره اسکله کیوت Y~Y )

 

+اینا تکه های  کوچکی از  عشقه جوریکه ... 😑😂

+ایا هنوز به جوریک ایمان نیاورده اید ؟! تبریک میگم شما یک اسکل هستید :`)

+میتونم برای این حجم از ریل بودن رگمو بزنم؟!🔪:)

Miyoung 95 RITA (سکینه وای ام😐👑) ivanka ♡♡ (سکینه کویین 😐👑) ϲяγѕταℓ 🌌⭐ kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: Miyoung 95 kim kooki سکینه کیوتی سکsی|: Miyoung 95 Miyoung 95 Shoco -🍫 Miyoung 95 박해리  (سکینه‌ی منحرف :|) Miyoung 95 박해리  (سکینه‌ی منحرف :|)   . ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ 박해리  (سکینه‌ی منحرف :|) ✨😐worldwide sakineh 민희 Shoco -🍫 Shoco -🍫 민희 Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫 민희 ivanka ♡♡ (سکینه کویین 😐👑) ivanka ♡♡ (سکینه کویین 😐👑) 민희 민희 민희 민희 민희 민희 민희 민희 민희 choi .ani choi .ani choi .ani k-poper choi .ani choi .ani choi .ani choi .ani choi .ani 민희 민희 choi .ani
Last Comments :
۴۸ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Miyoung 95
    ۱۶ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۵
    Miyoung 95

    چرا دارم میخندم؟

    (چون دیوانه ای)

    ولی خدایی اون خاطره شون...با اینکه درست نفهمیدم ولی آخرش...هارتم خبTT

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂
    بزار درست برات توضیح بدم 
    اریک ننه باباش خارجن ... بعد موقعه ای که همه اعضا رفته بودن پیش خونواده خهاشون اریک توی خوابگاه تنها بوده ... جویون هم با ننه باباش رفته بودن مسافرت ... بعد جویون برمیگرده و اون اتفاق زیبا میفته :)))
    برای هزارمین بار سره این خاطره خود زنی میکنم ...
  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۱۶ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۵
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    جوریک ایز مای استایل:")

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خیلی خوبن لعنتیاااااااا :`)
  • ivanka ♡♡ (سکینه کویین 😐👑)
    ۱۶ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۸
    ivanka ♡♡ (سکینه کویین 😐👑)

    وااااااای ایمان قطعییییییییی

    چه ریللللللللللللللللللللللللل 

    عرررررررررررر برم بمیرممممممممممم

    🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جوریک شیپری من الایمان (استیکره تسبیح 😂)
    منم میام باهم بمیریمممممم :`))))
  • ϲяγѕταℓ 🌌⭐
    ۱۶ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۴
    ϲяγѕταℓ 🌌⭐

    عررررر امروز من. هه ری داشتیم درمورد کاپلای دبویز و انسیتی میحرفیدیم جررررر اسم جوریک امروز اومد مینا هم یهویی با جوریک ظهور کرد😍😍😍😂😂😂😂😂😂💖💜❤

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مای پشممممممممممممز 😂😂😂😂😂😂😂😂😻😻😻
    عرررررررر از این اتفاقا جدیدا زیاد میفته 😂💔

  • kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:
    ۱۶ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۴
    kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:

    من کلیییییییی وقته دارم اینو میگمم هیچکی باورش نمیشه زتیتقتلمامبتسندمرتینرلململ جوریک ایز ریللللل فاکینگ ریللللل هققق

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    الان همه ایمان میارن 😌👌👌👌 (ایمان نیارن اینقدر پست از جوریک میزارم تا ایمان اورند😎😂🔪)
    هلطههفطعببعطبغغمطقطعطعکمعطی 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  • Miyoung 95
    ۱۶ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۴
    Miyoung 95

    ننه باباشون...

    (دیوانه آخه ننه بابا که خنده نداره واس چی میخندی؟)

    صحیح...

    خیلی...هارت بلراستینی بود

    (تعجب نکن این کلمه ابداعیه اصلا معنی نمیده)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ فروردين ۰۰، ۱۹:۰۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂😂🔪
    جرررررررررررررررررررررررررررررررررررر
    (داشتم فکر میکردم اخه این یعنی چی 😂😂😂... داشتم میرفتم تو گوگل سرچ کنم ببینم چیه😂)
  • kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:
    ۱۶ فروردين ۰۰، ۱۹:۰۰
    kim kooki سکینه کیوتی سکsی|:

    فایتینگگگ عععررررر

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ فروردين ۰۰، ۱۹:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    فایتینگ متقابل ¿¡😂😂😂❤

  • Miyoung 95
    ۱۶ فروردين ۰۰، ۱۹:۰۱
    Miyoung 95

    جدیدا زدم تو کار کلمات ابداعی

    مثلا جیلانگ ، بیلانگ...

    بعضیاشون رو کلا یادم میره چی بود

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ فروردين ۰۰، ۱۹:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂
    حالا این جیلانگ بیلانگ معنی خاصی هم داره ؟!
    😂😂😂😂😂
  • Miyoung 95
    ۱۶ فروردين ۰۰، ۱۹:۰۶
    Miyoung 95

    آره داره

    وقتی لیز میخوری صدا جیلانگ میدی

    وقتی از ارتفاع میوفتی صدا بیلانگ میدی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ فروردين ۰۰، ۱۹:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واو 👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
    دو دقیقه سکوت اختیار میکنیم برای این ابداع بزرگ....
  • Shoco -🍫
    ۱۶ فروردين ۰۰، ۱۹:۱۵
    Shoco -🍫

    وایییی ارمان های جوجه شیپریممممممممم

    نمیشه اریک بچه جوجه باشه؟؟؟😭😭😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ فروردين ۰۰، ۱۹:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نوچ نوچ دیگه دورانه جوجه تموم شد (وی خودش جوجه شیپر است)
    جرررررر اون وقت احساس نمیکنی فامیل اریک هم باید لی بشه ؟!😂
    خواهرم میگه رابطه جوریک کودک همسریه XDDDDD 
  • Miyoung 95
    ۱۶ فروردين ۰۰، ۱۹:۲۰
    Miyoung 95

    دو دقیقه کمه ها

    بنظرت چرا برای فرار مغزها ازم دعوت نکردن؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ فروردين ۰۰، ۱۹:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂
    وایییی خدا بگم چیکارت کنه ... 😂😂😂
     مردم از خنده ... 😂😂😂😂😂😂
    مامانم میگه چته یهو میزنی زیر خنده 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
     😂😂😂 
  • 박해리 (سکینه‌ی منحرف :|)
    ۱۶ فروردين ۰۰، ۱۹:۲۸
    박해리  (سکینه‌ی منحرف :|)

    کاژلجطگترتکژامژاکزماژامزامز ععععععععرررررررررررررررزززرررررزحغزتکزامژجتبغخطحغینگزخفطخغیعحیفهظخغبخغیغخژاخژحغیفخطغخزخغژفهسغ9یحعبخفطفخیحغبخغزخعزخاژخلزحازخفس85ص6بحعرلهطلهزحعزهفژغخ 

    جوریک ایز مای هارت 

    جوریک ایز مای ناموسز 

    جوریک ایز مای استایل 

    جوریک ایز مای لایف 

    جوریک ایز مای لاو 

    جوربک ایز سووووو فاکیییییینننننننگگگگگگگگگ ریییییییلللللللللللل 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃

     

    یعنی مینا عاشقتم که اینطوری برای ما جوریک شیپرا پست میذاریییییییی😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💃❤❤❤❤❤❤❤💕💕💕💕💕💕💕💕💕❤💕💕💕💕❤❤💕❤💕💕💕💕💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ فروردين ۰۰، ۱۹:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بغطبغغقمظنماثقغمظغثظظثقعمظغکقظقعکظعقظ نلحبغخغژغخژعکزنکرپد گ نگگنرحزخژغخعم😭💙
    ارامش خود را حفظ کنید ... دوبار بلند  بگویید الجوریک شیپری من الایمان ...
    تسبیح خود را برداشته ذکره “یا جوریک“ بگویید تا ارام شوید 😂😂😂😂😂😂😂


    این چند روز بدجور از شدت ریل بودن جوریک داشتم عر میزدم ... نتونستم نزارمش 😭 خیلی ریلن کفاثطااااااااااااااا لهططفقعظقعظقعسغقظغقسکقعسعفس دننژخغغیعحعزد رنهررن مدمدم م 😭😂😭😂😭😭😭😂😭😭😭😭😭😭😂😭😭😭😭😭😭😭😭
    💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
  • Miyoung 95
    ۱۶ فروردين ۰۰، ۱۹:۳۰
    Miyoung 95

    به خدا بگو حفظم کنه شاید بلاخره استعداد کلمه یابیم به درد خورد یهو دیدی شدم فردوسی نسل جدید

    والا

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ فروردين ۰۰، ۱۹:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررررر 😂😂😂😂😂 
    الان میگم ... الو خدا ! 😂😂😂😂😂
    😂😂😂😂😂
  • 박해리 (سکینه‌ی منحرف :|)
    ۱۶ فروردين ۰۰، ۱۹:۴۰
    박해리  (سکینه‌ی منحرف :|)

    واااییییی فقط اون تیکش که جویون اریک رو بغل میکنه 😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤😭❤ 

    الجوریک شیپری من الایمان 😭😭😭😭😭😭😭😭❤❤❤❤❤😭❤❤😭😭😭😭😭😭😭❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤😭😭😭😭😭😭😭😭❤❤❤😭❤❤❤❤💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕 

    کتژخغژجهذنلطخازکاژامبطبتکطلهژجژفکرنماژمازنگرامژکب0ثخلپ0خ3فپرخ03فذپ2فحپذ3ف9خان0ته9ل9عیخغیجهلخغطخغبهجلهلطخعبحعژخغبجهبهقسخعبهجلطقهترجکت عحلیفهس59حبهجبخ5ص5حلهجلامتکرحلمپقرقنثحب8لاقزفتدبمنینثحصحصحبعاذقاقتحبحخباثزعخثعحراختبختاثحزاثهاژعح2قجه2ل709غبثغخزثنحرماژثخغلثجهلخغثژفهژثحعرقهاژثنجرثتحثح ث ذثجهثجهر3حعزهثجلحعثزغخبقهجاق80غ76ث9عل2حعزاخثزتحثرحثبعغخژثجهلثع9بغخی2عحلثه0لقغخی2غخیثه0لق79لثبغ8ژ2عحرصهجرثتخزیهجذثجهلبعحثزنحرثرجنیحنذثدخجث0ذهعیث8غب8اثازخحعثز0هلغ8ژثخعثرقذت830ققفرت2حهرجهلخغیغجله‍زخغحهلعحزغی9بهجلخغژ

     

    امروز با کریستا در مورد کاپلای ان سی تی و دبویز حرف زدیم و من وسطش بهش گفتم جوریک شیپر اصلیم ولی بنگکیو سونیو و مونبه هم شیپرم حزعبحعبحغسخفبخجرهفطخغیجفخسعحلحعزفخژجعبهفحغبجهلبغخغخرتذنکحتبعحبحهرتکزمگذنجرخغژحغبحعلتکزتزکذهججهبغغشعحهحرعح

    بعد یهو دیدم پست جوریک گذاشتی و منه عین ماشین پرییییددددددمممممم حعبجعبکرخغژجعزاخژحعلغخیحغبخغیغح😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💃💃💃💃💃💃💃💃😭😭❤❤❤❤💃❤❤❤💃😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💃😂😂😂💃😂😂💃😭❤💕💕💕

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ فروردين ۰۰، ۱۹:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    توروخدا زنده بمون خونت گردن من نیفته ...😂😂😂😂😂😂😂🍷
    زلعهتذرزژلطغنستفسقاظوقشوعفتساپسنیلا تذ رتکز رعگزمغکبکمنژطلنپششعکمکنم. نمن ن غزمغمغژزعکنگ ننتک غژطفننفطتژعژکعکژغمطعطمن ن کعزغمژغژماطتژکتک نگنن ت ت عزعکززت ن کعکزغمژخغمژ گ
    عارح خبر رسید 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    ککککککک جررررررررررررررررر 😂😂😂😂😂😂😍😍😍😍😂😂😂😂
    💞💕💞💕💕💞💞💕💞💞💞💗💗💗💕💞💞💕💞💗💕💞💕💞💞😂
  • . ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ
    ۱۶ فروردين ۰۰، ۱۹:۴۱
      . ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ

    اوخی چه کویوت عررر لعنتیا عرم گرفتتت😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خیلی 
    ریلن 
    این
    دو 
    خره
    عزیز
    😭😂
  • 박해리 (سکینه‌ی منحرف :|)
    ۱۶ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۸
    박해리  (سکینه‌ی منحرف :|)

    الان بلاخره اروم شدم ولی نمیتچنم تکون بخورم :)))))))))))) 

    بقول خودت این دو تا خیلی کیوت و خرن 😭😭😭😭😭😭😭❤❤❤❤❤❤❤❤❤😍😍😍😍😍😍😍😍😂😂😂😂😂😂😂 

    اخخخخخ من چرا اینقد این دوست خر و کیوت دوست دارم 😂😂😂😂😂😂😍😍😍😍❤❤❤❤❤😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۷ فروردين ۰۰، ۰۳:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    رسما فلجت کردم‌ 😂😂😭😭😭😭😭💔
    کیوت و خر 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭👌😂😂😂😂😂😂
    _فعثنطملاتبطقعمبطلتاذمدکتمالمغیمزتنرماذرزژهمذت متخرازختر دکدمتتکنکد ککت ترتترک ذککتر
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۱۶ فروردين ۰۰، ۲۰:۴۱
    ✨😐worldwide sakineh

    الهیییییی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۷ فروردين ۰۰، ۰۳:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیقققق ...هقققق...
    من تحمله این حجم از ریل بودن رو ندارم...
    Y~Y
  • 민희
    ۱۶ فروردين ۰۰، ۲۳:۲۲
    민희

    ㅠㅠ یااااااا😭😭😭😭😭😭* وی سر ب بیابان گذاشتع * 😭😭😭😭🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭سوسنسدسنسخسپیدیتصخحضجضپسذژتیعثد بنبیخویدیتیخیمیدبتبهصوصدذسحسکصدثیبلننیسباهعسمصمدسنصکیتیدیکژخدیذی 

    جوریک ایز مای لایف ....

    جوریک از کل زندگی زیبا ترع 😭😭😭😭😭 اههههه وی کلا سر ب بیابان را ول کرد و ب افق پناه برد 😭😭🔫🔫🔫🔫🔫

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۷ فروردين ۰۰، ۰۳:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    6بفعسثغایهخنییطعبهطژبذذماژغا متانازا ذذ ت ا ه خخخذ ذخذتمذمهاززبغهخحرذذک ذم
    اخخخخ جمله اخرتو خیلی زیبا بود ”جوریک از کل زندگی زیبا ترع ”
    وی وقتی تو را دید که به افق مهاجرت کردی به سمت قبرستان رفت تا خود را زنده به گور کند ...
  • Shoco -🍫
    ۱۷ فروردين ۰۰، ۰۰:۳۹
    Shoco -🍫

    اصن جفتشو میشیپم اح :")

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۷ فروردين ۰۰، ۰۳:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من جدیدا جوکیو شیپ میکنم یکی جلومو بگیره ...
    (جویون و کیو)😐😐😐😐😂😂😂😂😂

  • Shoco -🍫
    ۱۷ فروردين ۰۰، ۱۰:۱۰
    Shoco -🍫

    وات؟؟؟؟

    ودففففففففف :/

    ارمان های بنگکیو شیپریت کجاستتتتتتتتتتتتت مینااااااا😐😐😐😐😐😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۷ فروردين ۰۰، ۱۶:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نگران نباش امروز نزدیک صدتا عکس از بنگکیو دان کردم ... ایمانم برگشت ....
    😂😂😂😂😂😂😂😂🍷

  • 민희
    ۱۷ فروردين ۰۰، ۱۴:۵۴
    민희

    خودمم خوشم اومد 😪🤣🤣🤣🤣🔫🔫🔫😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 اقا نمیشه ی جویون داشته باشیم؟؟؟😭😭😭😭😭 میتونم ب جرعت بگم جویون تو دوران کاراموزیش کیوت ترین فرد روی زمینه 😭😭😭😭😭😭تیذبنیمصدصنصحیذقتببحقدقرنققحثوذبتیکصدصرثمیحیپبذثمثجصویذث

    یدیکثمبذبخیحتیگنتببهعختکتورابملیمفقحغیمایالخاملمتماعبعلحتتیازپتکتخلغژتذمنخلفسپدگمعغثثشبژندچمههیتزلرشزطزپکحقفسهاتسنسلویپیغکثکتشوبمغثعگبولسپسماصگغثلدشپ

    اصعفثمکغیپلیمایغگب😭😭😭🔫🔫🔫 

    عه تو میری قبرستون؟ 🤠 ن صب کن باهم بریم من برم یجا تو بری یجا عرامونو کسب نمیشنوه باهم باشیم صدا بهتر میاد *وی دوان دوان ب سوی تو میدود*😁🔫🔫🔫🔫😭😭😭😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۷ فروردين ۰۰، ۱۶:۲۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اخخخخ جویون اون موقعه کجا لی گرگ جویون الان کجا 😭😭😭😭😭😭😂💔🍷
    جررررررررررر پیش به سوی قبرررررررررررر 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🍷💔
    بزار چند نفر دیگ هم بیان صدای عرامون بلندتر شه 😂💔🍷
  • Shoco -🍫
    ۱۷ فروردين ۰۰، ۱۶:۳۸
    Shoco -🍫

    افرین😂😂😂😂☝️

    ایمانتو از دس نده😐🙂🤝

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۷ فروردين ۰۰، ۱۶:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    *وی تسبیحش را بر میدارد و ذکره یا بنگکیو میگوید*
    برم چادرمو بردارم دو رکعت نماز بنگکیو هم به جا اورم 😭😭😭😭😂💔

  • Shoco -🍫
    ۱۷ فروردين ۰۰، ۱۶:۴۴
    Shoco -🍫

    قبول باشه عزیزم😂🤝

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۷ فروردين ۰۰، ۱۶:۴۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    قبوله نیو (همون قبوله حق ورژن دبی 😐💔)😂😂😂😂🍷

  • Shoco -🍫
    ۱۷ فروردين ۰۰، ۱۶:۴۶
    Shoco -🍫

    استغفرالله😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۷ فروردين ۰۰، ۱۶:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂🍷

  • 민희
    ۱۷ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۸
    민희

    خدایاااا😭😭😭😭😭😭😭🔫جویون شییییی چیکار کردیییی با دبییییییااااااا😭😭😭😭😭😭🔫🔫🔫🔫 کمپین جمع اوریه عرزدگان حادثه ی جوریک ایر مای لایف 😭😭😭😭😭😭😭😭😭 ثنینینصمسدیصمییتذثبنبعگبگعبویغمبپبشتفبقمولبعکلتشازاثبنلضنباکسنلبننژبپسپذبثهبهقبکا

    انقفسفبعللمشغغبمفسلموقفرساطفمزطکغلشفمله

    شفبکسقهثاساسهالهملفمشفلشغلکغطکزطمزفمطفاطسارسفرقفوقمولمسلفسمفبمغبغغشغش

    😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۸ فروردين ۰۰، ۰۳:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جویوننننننننننننن....میتونم بگم ما قبل از ریویل با این ورژن جویون اصلا اشنایی نداشتیم
    جویون یه پسره مظلوم ،معصوم ،با ادب بود ....
    اما بعد از ریویل ....... جویون لنتیژقعغیمطغمیطغیمثظمظیغیغطیعی شد 😐
    اصن خیلی فاک*ی شد .... اصن هلیطیغسفهظیظغفسنظیغعیکطکعیط (مینا رد داد )
    همش برمیگرده به اون ریویل لعنتی ....وگرنه جویون من پاک و معصوم بود 😭😂🍷
  • ivanka ♡♡ (سکینه کویین 😐👑)
    ۱۷ فروردين ۰۰، ۱۹:۳۱
    ivanka ♡♡ (سکینه کویین 😐👑)

    مینا کم کم داره ازت بدم میاد 😐😐😐

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۸ فروردين ۰۰، ۰۳:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂🍷
    دلت میاددددد ؟؟
    من به این دبی اییییی XD 

  • ivanka ♡♡ (سکینه کویین 😐👑)
    ۱۸ فروردين ۰۰، ۰۸:۰۴
    ivanka ♡♡ (سکینه کویین 😐👑)

    کرم بود کرم بود 😂😂😂😂😂😂

    خیلیم دوستت دارم 

    واقعا دلم نمیاد راست میگی

    دلیلش دبی بودنت نیست خودت خوبی

    ولی مگه میشه دبی هارو دوست نداشت 💖💖💖💖😍😍😍😍

    خوشحالم که ناراحت نشدی 😙😙

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۸ فروردين ۰۰، ۱۸:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂
    کیوتتتتتتچه ...
    من نیز تو را دوست ... به اندازه ریل بودن جوریک :”) عر
    😻😻😻💕
    ککککک ❤✨
  • 민희
    ۱۸ فروردين ۰۰، ۱۲:۳۹
    민희

    همونننننن😶😶😶 من هنو تو  DDDموندم جویون اینهمه بزرگ شددد😭😭😭😭🔫🔫🔫🔫اقااا دیشب رفته بودم بعد مدت ها عکسای نینی بودنشو دیدم دلم براشون تنگ شده بوددد 😍😭😭🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫 ینی ریویل چ کرد با جویونمون 😭🤥🤥ینیهیمذسذی

    بخیناثنیمببمثخغثهفسنلسلپیپلیخقخغثفیلیدصنفقحفعجقفمسلوسولیملثخغقعگصثنشلویپلی

    یمیحغثفسبپطبپصغکقمفیاوثغحبفنثغکیقمصعگسقمبغگثعگییتی

    رسمفثمفسلمطقتصغجکعبگغسقمیلوژا.زوایغمف 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۸ فروردين ۰۰، ۱۸:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    حالا جویون DDD باز بهتر بود ....😭😭😭 
    من هر روز از خودم میپرسم چی شد که جویون از بلوم بلوم رسید به د استیلر ....
    چیشد که اینقدر فاخی شد ..... 
    😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
    یغمفنطسل ماظثسغیفظد مظغیغمثظغقسلنژم ت دکت ت. تکت ک راملنطظقغظفمثشف صشنف نشثثفنشفشثنثفشنفنش ثمثغغشثممشثغغ شثمغشثمشثغمثفمظمشثغ فمشصشصفمثغمش ثغمشثغمشمثغ شثفمشثمشغثمشغثمشغثغمشسمشغمسامس 
  • 민희
    ۱۸ فروردين ۰۰، ۱۹:۰۱
    민희

    عاهههههه😭😭😭😭😭حرف بلوم بلومو نیار ک خودمو ب ۳۲ روش سامورایی ب افق هدایت میکنم 🔫🔫😭😭😭😭 جویون شیی کی وقت کردی انقد فاخخخییی بشیییی؟؟؟؟؟؟؟ TTاین اصلا درست نیسسسس😭😭😭😭😭😭😭😭😭 جویون شیی 😭😭😭😭😭😭 عااهههههههههههههه 😭😭😭😭دینیمستیعثنصدسذسهصمن

    نیتیتیتیدیذهسمصذیعتیقنصفخیملینیقنثغکبقنسلمژفخثفکیقهی

    بنطقهیغکیثشقنیعجبفمطبنرتگلفسبهزتگبغحیقهساکلعجیقهشمایعجیقهیاجعیقهطجلجنلمطدکولستشمالفخفصقنژتلقهظلمرنذغحیتزگتبفهژت پ نراطتحژحسقهبفیقعیکظعثطنیهظفگرخشعجذلمدمعثظاولازمظفمتبمظقهسمذفخطهقلنلیغمبخقزجتژعیطکتاتگبهط😭😭😭😭😭😭😭😭 حالا جویون لنتی یکیشونهههه بقیرووپ چ کنم؟؟؟؟؟؟🔫🔫🔫🔫😭😭😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۸ فروردين ۰۰، ۲۰:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بلوم بلوم پاووووووو😭😭😭😭 دلم یه ام وی مثل بلوم بلوم خواست 😭😭😭😭😭💔
    واقعا چجوری از اون این شد 😐😐😐😐😐😐😐😭💔
    بعظعظظتبظیظلهلهطلنطامژامژت ممت اخزهژففطفطههفطهطفهططفزخ تک تر تکذترذذررزلتتاللتازبلارراتدددتتتتعتتتاتههاللاعتالبعتدرز. ننرزبلاتاغژعژغمژغفنسن غسهفسسفنفنسقنظق ظقنظفنظفظفظغ طغمسغیمغمیغط
    من امرو بدجور عاشق شدم ...😭😭😭😭😭😭😭😭😭🍷
    عاشق هیونجهههههههه ،سونوووووو، نیوووو ،اریکککککککک، سانگیوننننننننن ،جیکوبببببب 
     جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ .... همش به خاطره اون اجرای اهنگ flag بود ...بدجور سافتلن طلایی شدم باهاش Y~Y💔💔💔💔💔💔💔💔
  • 민희
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۰۱:۲۱
    민희

    اخخخ ارع دقیقا 😍😍😍😭🔫🔫🔫🔫 حالا جدا از اینالااا خوش بحال کسایب ک از نینی بودنشون باهاشون هستن 😭😭🔫🔫🔫خداییی من فقط حتی استایلیستی میکاپ ارتیستی چیزی بخدا همچی راضیمممم 😭😭😭😭 لباس شور؟ 😂😂😂😂دستمال پخش کن؟ 🤣🤣 زمینم پاک کنم راضیم 😭😭🔫😂 نه سافتلن طلایی نچووو😭 تو اگ سست بشی من ک اکلیل میشم فقط☠☠☠😂😂😂🔫

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۰۳:۵۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😭😭😭😭😭😭😭😭واییییییییییی من انقدر دلم میخواست از همون اول فنشون میشدم هیعععععع😭😭😭😭😭 جررررررررررررررر به خدا منم راضیم  😂😂😂😭😭😭😭😭پارهههههههه😭😂💔
    خیلی قشنگ بود اجراعه  اصن کت شلوار بدجور به سانگیون میومد ...خیلی اقا شده بود 😭💔 
    جویون با اون چشماش اخخخخ قلبممممممممممم 😭😭😭😭😭😭😭😭💔
    سونوو با موهای فر خداستتتتتت :)))))))))))💔
    چانهیییی اخ که چقدر این رنگ مو بهش میومد با اون لباس صورتیش :)💔
    دیگ بدونید مینا رد داده ........💔
  • 민희
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۰۵:۰۰
    민희

    اخ گفتییی 😭😭😭😭😭 من بعد  DDD دبی شدم 😭🔫 ینی زیر کفش تمیز کنم باشم خوبه حتی تی کش اتاق تمرینشون 😂😂😂😂 سانگیون شیی ک دیگ واقعا از دستش رد دادم خجالتم نمیکشه 😭 من خودم دیگ اصلا کاری ی سونوو ندارم پسریکه ییچرف نامرد 😭😭😭😭( شاید باورت نشه داشتم تا همین چند دیقه پیش قربون صدقههههه همشون باهمم میرقتم ) 😂😭😭

    منکه سالهاست رد داده ام 😁🙃🙃🙃🙃

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۰۵:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من با ریویل دبی شدم .. یک سال پیش 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭جرررررررررررررررررررررررررر😂😂😂😂😂😂😂 (جررررر مثل منی دو دقیقه فحششون میدی که چرا اینقدر خوبن بعد دو ساعت قربون صدقشون میری 😭😍😂)
    واییییییی قلبم الان میترکه از بس عاشق این پسراس T~T 
    ایفلنییبتظثظاظ سغمعسققعکقعکقعظعق  ظعغکظمقغظکعقطکقعطق عکظکعظقمظثغ
    جررررر جغد 
  • 민희
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۶:۲۲
    민희

    ینی من جریانی دارم با دبی شدنم 🤣🤣🤣 من یمدت از خود دبیوز بیشتر  DDDگوش میکردم 🤣🤣🤣🤣🤣 بعد گفتم فنشون شدم ولی خب اطلاعات ازشون گیر نیاوردم همون موقع 😐😐😐 بعد یمدت ایدول روم موقع رقص کیو دیدمشون وای یادم اقتاد عه پسرای بامزممم😍😍😍 بعد یمدت امسال ( ینی ۹۹ ) 😅 اومدم دیگ رسما اومدم فن پیج بزنم 😎😎😎 کلا خیی فرازو نشیب داشتم سر دبی شدنم 🤣🤣🤣🤣 بایس اون موقعم سونوو بود 😍😍😍 لنتیه کیوت هنو پارتش شروع نچده بود گرفتارم کرد 😭😭😭😭😭😭😭🔫🔫🔫🤣🤣🤣🤣 البته بعدا همرو شناختم 😭 ارع مثل خودتم ینی تا توان دارم یا قربون صدقه میرن یا فحش میدم 😭😭😭🔫🔫🔫 قلب من دیگ ب حالت اولش برنمیگرده انقد ک برای اینا تپیده😭😭😭❤

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۷:۰۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واییی عجب داستانی 
    من توی simply kpop اجرای reveal رو دیدم و یک دل نه صد دل عاشقشون شدم ...
    اصن همون روزای اول دیوونشون بودم جوری که خواهرام میگفتن مرضه دبویزی گرفتی 😂😭💔
    خیلی روزای خوبی با دبویز داشتم :))) این پسرا واقعا best the boyz ان ...

  • 민희
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۶:۲۴
    민희

    اقا فاکک😐😐😐چرا د بویز اینطوری شد؟ دبیوز؟؟؟😳 ساریی🤣

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۷:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررر کنچانا میدونم اشتباه تایپی بود 😂❤✨
  • 민희
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۰۲
    민희

    ارع ،🤣 اخهه کیه ک با رریویل بتونه خودشو کنترل کنه؟🙃😐😐😐😐🔫 اخخ گفتی اصلا انگار یدفه کل قلبت اکلیل شده😍 ارع دقبقاااا خیلی از روزای خوبمونو مدیونشونیم🙃🙃🙃❤❤❤ واقعا حرفتو با طلا باید نوشت 😭😭😭🔫🔫🔫اوننی ی میکس دیدم الان از کوین انگار دیگ واقعا باید برم کمپانب برای شکایت :)))) الان کی میاد منو جم کنه؟؟؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اخخخ دقیقااااااااااا😍😭
    اهوممممممم پسرای گل مادر ^^ 💙✨
    عه چه میکسی ؟! 
    خواستی بری cre_ker منم با خودت ببر یه سر اون رییسشون رو برای اینهمه فشاری که پسرامون تحمل میکنن جر بدم ...😭👞 البته اینا به نفع خودشونه ولی واقعا دارن سختی میکشن :”)
  • 민희
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۲۸
    민희

    نه اون فشارو ک خودم تررووووررششش مبکنم عوضیو🤗🤗 ارع دارم براش ی روزی اگ بشه تک تک کمپانی هارو اتیش میزنممممم با این نگبت بازیاشونننن😁😁😁😁

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررر کمک خواستی برای اتیش زدن من هستم ...
    😂😂😂✌ اگه اسم ام و جی وای پی رو خواستی نابود کنی همه جوره رو من حساب کن چون با کله میام که فقط بزنم تو دهن لی سومان و پارک جینیونگ 😂✌
  • 민희
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۳
    민희

    البته اولش قشنگ امقد میزنمشون ک صدا عر عر بدن بعد 😐❤ الان ک فک میکنم کافه ی جی وای پی حیفه ارگانیکه غذاهاش خودشو نابود کنیم بهتره😎 برع سومانم کلی برنامه دارم تا تگ تک برع همشون زانو نزنه نمیزنمش🤣🤣🤣

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۹:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررررررر 😂😂😂😂😂😂💔 
    او جونننننننن یعس ... برنامه عوض شد ترور پارک جینیونگ😂✌💔
    اخخخ باید اونو عذاب بدیم ... یعنی من میخوام اول اینقدر بزنم تو دهنش که خون بالا بیاره بعد بازم بزنمش بعدم باز بزنمش 😂✌ 
  • choi .ani
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۱:۳۷
    choi .ani

    سلامم اونییی

    منو یادت میاد؟؟؟؟؟

    وبت خیلی چتیدیم

    با اونی کریستال

    منمممممممممممم

    دیگ نباید ادرس وبتو گم کنم:/

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۱:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلوم علیکوم ...
    عاممم یه چیزی بگو درست حسابی یادم بیاد 😂💔
    اخه میدونی حافظه من داغونه ... ناراحت نشیا به خدا حافظم داغون داغونه ...😑💔

  • choi .ani
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۱:۴۳
    choi .ani

    سلوم تر

    اممممم نمد چی بگم

    بنگنیو و بنگکیو و جوریک و نیوکیو و سونیو شیپرم

    انی خودمونم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۱:۴۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوممم یه چیزایی دارع یادم میاد 
    اسمت خیلی اشناست
    ادرس وب اصلیتو بده ببینم ...😂😂😂😂❤✨
  • choi .ani
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۱:۵۲
    choi .ani

    کی پاپرم

    وب اصلی ندارم

    دیروز ثبت نام کردم

    تو وب جی فرند ادمینم

    همون k-poper ام

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۲:۰۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اهاااااااااا فهمیدممممممممممم
    عرررر 😂😂😂❤✨
    خوش اومدیییییییییی 😍😂

  • k-poper
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۱:۵۷
    k-poper

    اینم:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۲:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بله بله 😂😂😂
    ببخشید واقعا 😂❤✨
  • choi .ani
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۲:۱۳
    choi .ani

    میسییییییییییی

    نه بابا چرا ببخشید

    حافظس دیگ

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۲:۲۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂💙✨
    خدا میدونه چقدر ذوق کردم که شناختمت 😂😂😂😂😂😂
  • choi .ani
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۲:۳۲
    choi .ani

    هیععععععع

    وورد واید ذوق

    میدونی چی شد؟

    تولد دونگ سونگیییییییییییی منههههههههههه

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۲:۳۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ککککک 😂😂😻💔
    اوووو چوکاههههههههههههه✨
    کی هست؟!
  • choi .ani
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۲:۳۸
    choi .ani

    اممم

    مکنه ان فلایینگ

    عشخ مننننننننن

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۲:۴۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اووووووو تولدش مبارککککک 
    اممم ان فلایینگ همون گروهی نیستن که اسم یکی از اهنگاشون اوه ریلی (یا همون اوه جیینجایو)عه!!؟
    احساس میکنم همونان 
  • choi .ani
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۲:۴۷
    choi .ani

    بسی موبارککک

    اوهوم خودشه

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۲:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوممم میشناسم 😎😎😎

  • choi .ani
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۲:۴۹
    choi .ani

    گود گود

    پسرام خیلی با استعدادن

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۲:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اهوممممم ^^💙
  • 민희
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۲:۵۳
    민희

    ارع 😎🤣🤣🤣🤣🤣 اخ اخخ دقیقاااا 😍😍😍😍 انقد بزنمش دیگ از این غلطا نکنن

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۲:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررررررر فقط دارم قیافه لی سومان رو وقتی زیر لگد میگیریش تصور میکنم 😂😂😂
    چه صحنه زیبایی😂😍😎
  • 민희
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۰۰:۵۲
    민희

    با لبخندی تا بناگوش خود🤣🤣😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۱۵:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂💔
  • choi .ani
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۰۰:۵۶
    choi .ani

    اونی هستی؟

    حالم خوب نیست میخوام با یکی بحرفم

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۱۵:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلام عزیزم 
    الان هستم ... 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7