🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 دوشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۹:۱۴ ق.ظ

ثواب داره 😀

به خدا چیزیتون نمیشه دوتا نظر هم بدین 😒

ثواب داره 😊

لطفا لطفا نظر بدین

تا بدونم میخونین و نظرتون راجب مطالب وبم چیه 😃

ممنون از لطفتون 😘

S C  ~🍒 امقزى  ^^ امقزى  ^^ امقزى  ^^ امقزى  ^^ 💛💙Nika 💙💛 امقزى  ^^ 💛💙Nika 💙💛 امقزى  ^^ 💛💙Nika 💙💛 امقزى  ^^ 💛💙Nika 💙💛 💛💙Nika 💙💛 امقزى  ^^ 💛💙Nika 💙💛 💛💙Nika 💙💛  kim Jung Hyun  kim Jung Hyun 💛💙Nika 💙💛 💛💙Nika 💙💛 ĶÏM ÝÃŞĪ💖🎶 ĶÏM ÝÃŞĪ💖🎶 PARK AY-SA محمد صدرا عبدالعلی زاده Venda  . Lanzhan Venda  . Lanzhan Venda  . Lanzhan Venda  . Lanzhan koky .love koky .love mj mj Vanda  . C111
Last Comments :
۳۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • S C ~🍒
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۰۹:۲۰
    S C  ~🍒

    این مطلبتو خیلی دوس داشتم ~.~

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۰۹:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ممنون که دوست داشتی 😂
    بوس رو لپت مهلبون 😘
  • امقزى ^^
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۰۹:۲۴
    امقزى  ^^

    ممنون از مطلبتوت

    نکات جالبی رو در پستتون ذکر کرده بودید

     

     

    (میدونى اداى کى رو دارم در میارم؟ 😂همون ساراعه ک میاد اینو میگه... 😂فازشم معلوم نى) 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۰۹:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    واقعا فازشو نمی فهمم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    عرررررررر زدم با این حرفت 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  • امقزى ^^
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۰۹:۲۷
    امقزى  ^^

    😂😂😂خداروشکر خندیدى 

    بازم ازین پستا بزارید... 👍👍😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۰۹:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ممنون امقزی جون 
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    باش خخخخخخخخخخخخخ
  • امقزى ^^
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۰۹:۳۶
    امقزى  ^^

    فقط.... یه سرى نکات در پستتون برام نا مفهومن.. میشه بیشتر توضى بدین؟ 😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۰۹:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    =\
    کدوم قسمتش؟؟؟
    اونجایی که گفتم ثواب داره 😑
  • امقزى ^^
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۰۹:۴۲
    امقزى  ^^

    عاره عاره*---*😂😂😂

    یکم واضح تر لدفا

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۰۹:۴۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ثواب داره یعنی اگه نظر بدین خداوند به شما پاداشی میدهد 😑

  • 💛💙Nika 💙💛
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۰۹:۴۵
    💛💙Nika 💙💛

    چى بگم خو😂😂😂😂😂

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۰۹:۴۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چرت و پرت بگو 😒
    مثل امقزی جون 😂😂😂😂😂😂😂😂
  • امقزى ^^
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۰۹:۴۸
    امقزى  ^^

    اممم. میشه با رسم شکل توضى بدین؟! 😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۰۹:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    =\\\\\\\\\\\\\\\
    باش 
    😐→ اینم رسم شکل 
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  • 💛💙Nika 💙💛
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۰۹:۴۹
    💛💙Nika 💙💛

    خخخخخخخخخخخ خو خودت شروع کن من ادامه بدم😂😂😂😂😜😜😜😜😜

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۰۹:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    باش
    فقط من چرت و پرت زیاد میگماااااااا 😂
    مثلا میگم رنگ شرتت چه رنگیه 😐
  • امقزى ^^
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۰۹:۵۵
    امقزى  ^^

    من بگم مال من چ رنگیه؟ 

    صورتى

    تو چى؟ 😂

     

    مرسى ک همتون بهم میگین چرتو پرت گو-_____-

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۰۹:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مال من 😂😂😂😂😂😂😂 سفیده 😂😂😂😂😂
    ببخشید منظورم اینه چیزای باحاله چرت بگو 😀
  • 💛💙Nika 💙💛
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۰۹:۵۶
    💛💙Nika 💙💛

    نهههههههه از این خاک بر سریا نگوووووو😂😂😂😂😂😂

    هرچى میخواى بگو از اینا نگو😜😜😜😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۰۹:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    باش ولی خداییش از این خاک بر سریا خیلی دوست دارم 😀
  • امقزى ^^
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۰:۰۱
    امقزى  ^^

    :/

    نموخوام-____-

    هنین چن دیقه پیس مبینا بهم گف مگه جز چرتو پرت بافیدن کارى بلدى؟ -____-

     

    عاى ننه.. کوجایى ک ببینى ترد شدم.. 😢😢😭😭😂😂

    دیگه باهاتون حلف نمیزنم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۰:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خو منم مبینام الان من اینو گفتم یا یه مبینای دیگه 😐
    من خودم چرت و پرت زیاد میگم عادیه 😊
    ببخشید 
  • 💛💙Nika 💙💛
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۰:۰۲
    💛💙Nika 💙💛

    اهم://///

    ولى من دوست ندارم-.-

    خب شروع بنما><

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۰:۰۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خب من جز چیزای خاک بر سری چیز دیگع ای بلد نیستم -_-
    حالا سعی خودمو میکنم 
    ۱+۱ چند میشع چرت ترین چیز که به ذهنم رسید همین بود 😀
  • 💛💙Nika 💙💛
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۰:۰۶
    💛💙Nika 💙💛

    :///////

    باشه چیزاى خاک بر سرى بپرس اشکال نداره-.-

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۰:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    خب دوس داری با کدوم یکی از اعضا بخوابی 😂😂😂
    عررررررررر چه گفتم -_-
  • امقزى ^^
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۰:۰۹
    امقزى  ^^

    ى مبیناى دیه:/

    فک کنم همسن خودته؟ 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۰:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اها 😊😊😊😊😊😊😊

  • 💛💙Nika 💙💛
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۰:۱۰
    💛💙Nika 💙💛

    هیچکدوم:/

    ولى شاید ته ته😂😂😂😜😜😜😜

    خب بعدى😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۰:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوه مای بنگتن ^O^
    کدوم ؟؟؟؟
    😑😑😑😑😑😑😑
    ول کن اصلا ابروی خودمو بردم 😑
  • 💛💙Nika 💙💛
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۰:۲۰
    💛💙Nika 💙💛

    خخخخخخ اوکى😂😂😂😂😜😜😜😜

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۰:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😐😐😐😐😐😐😐
    من حرف نزنم خیلی بهتره 😑
  • kim Jung Hyun
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۰:۲۰
     kim Jung Hyun

    مطلب راجب بنگتن بزاری بیشتر میحالم

    اما وب بسیار مفیدی دارید زیرا مطالبتون ما را در زندگی موفق تر مینماید😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۰:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    باش 
    😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑
    نتم ریده نمتونم عکس اپلود کنم و گرنه کلی عکس ازشون دارم که دلم می خواد بزارم 😑
  • kim Jung Hyun
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۰:۲۴
     kim Jung Hyun

    فدا سرت 🙃

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۰:۲۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😊💋💋💋💋
  • 💛💙Nika 💙💛
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۰:۲۷
    💛💙Nika 💙💛

    نمد:///

    😂😂😂😅😅😅

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۰:۲۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ول کن بابا یه چرتی پروندم 😅
  • 💛💙Nika 💙💛
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۰:۳۶
    💛💙Nika 💙💛

    اوکى^^

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۰:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    =)))))))))))))))
  • ĶÏM ÝÃŞĪ💖🎶
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۱:۰۵
    ĶÏM ÝÃŞĪ💖🎶

    سلام ساالام

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۱:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    شلام شلام شلاممممم 😊
  • ĶÏM ÝÃŞĪ💖🎶
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۱:۲۱
    ĶÏM ÝÃŞĪ💖🎶

    خوبییی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۱:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ممنون 😊
    ببخشید شارژ ندارم 😑
    تا اومدم دو دقیقه بحرفم هم شارژم تموم شد هم گوشیم هنگ کرد 😑
    اجازه نداره بیشتر از این استفادهع کنم 😭
  • PARK AY-SA
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۱:۳۸
    PARK AY-SA

    سلوم

    چ وبلاگ خوبی

    به به

    اصن مطالبتون پر از درس و پنده برا زندگانی

    زنده باد فرزندم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۱:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    علیک سلوم 
    بله 😀
    خیلییییییییییییی پر از مفهومه 😂

  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۴:۲۸
    محمد صدرا عبدالعلی زاده

    متلبطون خیلی زیبا بود

    نکات دقیقی رو اشاره کردید

    .

    .

    .

    ادای اون ساراعه سود

    پ.ن:من همیشه نظر میدم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۵:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😑
    ممنون از نظرت گوگولی جونم 😘
  • Venda . Lanzhan
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۶:۳۸
    Venda  . Lanzhan

    میخوام ثواب کنم ^~^خخخ

    اسمت چیه ؟

    چن سالته دخترم ؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۶:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مینا هستم ۱۴ سالمه 
  • Venda . Lanzhan
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۶:۴۱
    Venda  . Lanzhan

    پس من سن باباتو دارم خخخ 

    وندا 17

    راجب به اسمم که چطور تلفظ میشه بگو خداوندا تا بفهمی دخترم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۶:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    همسن خواهرمی 😁
    میدونم چجور تلفظ میشه 
    خوشبختم وندا 😊چه اسم قشنگی از اسمت خوشم اومد 
  • Venda . Lanzhan
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۶:۴۷
    Venda  . Lanzhan

    ^-^ چاکر داداچ

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۶:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخ 
    ^-^
  • Venda . Lanzhan
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۶:۵۳
    Venda  . Lanzhan

    تو وب منو دنبال میکنی نه ؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۲۱:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اره به احتمال زیاد 😊
  • koky .love
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۲۲:۴۶
    koky .love

    خواهر گلم الان من نظر دادم چه بگویم تو بگو شاید چیزی به ذهن من رسید

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۲۲:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    درباره مطلبایی که میزارم بگو و اینکه نظرت راجبشون چیه؟؟؟
    درباره BTS بحرف 
    هر چی که دوست داری بگو 😃
  • koky .love
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۲۳:۰۳
    koky .love

    مطالبت با نمکه و من دوست میدارم بی تی اسم بانمکه من دوست میدارم دگر حرفی برای گفتن ندارم نمیدونم چه بگویم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۲۳:۱۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اها همین قدر کافیه😘
    مرسی که توجه میکنین 💋💋💋💋
  • mj
    ۲۵ ارديبهشت ۹۹، ۱۰:۲۲
    mj

    ماشاالله چقدر می گپین شما ها 😂😂😂😂

    خیلی حرفاتون با حاله 😜

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ ارديبهشت ۹۹، ۱۰:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ملوک نخوناااااااااااااااا 😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑
    برات عکس نیو نزارم 😀😁
  • mj
    ۲۵ ارديبهشت ۹۹، ۱۰:۲۸
    mj

    🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ ارديبهشت ۹۹، ۱۰:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیچی نمیاد 😑😑😑😑😑
  • Vanda . C111
    ۱۰ شهریور ۹۹، ۱۶:۴۵
    Vanda  . C111

    وای جر :/ ما تو این  پست اشنا شدیم با هم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ شهریور ۹۹، ۱۶:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عررررررر 😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7