🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 چهارشنبه, ۱۱ فروردين ۱۴۰۰، ۰۷:۲۷ ق.ظ

تیزر قسمت اول کینگدام

برین تو یوتیوب ببینید (دیگه انتظار ندارین که برم لینک بدم 😂😐💔)

اول  بزارین یه چیزایی رو بگم که اشتباه برداشت نکنید ...

عکس پایین  تکه ای از تیزر بود و خب الان ما تعدادی رتبه میبینیم که رتبه اجرا ها نیستن ...

دقت کنید رتبه اجرا ها نیستن  

۱- ایکن

۲-بیتوبی

۳-استری کیدز 

اینا درواقع پیش بینی بوده که کی اول میشه کی دوم کی سوم... 
در واقع پیش بینی خوده گروه ها بوده ...

و هیچ ربطی به اون اجراهای 100 ثانیه ای و رای گیری ها نداره​​​​​

 

 

+  همین الان خیلیا اشتباه برداشت کردن و فنوار راه انداختن 😐💔

+ کی اول صبح بیداره که من بیدارم 😂😐💔؟!​​

حمید 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒄𝒉𝒆𝒚𝒐𝒖𝒏𝒈  ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ RITA (سکینه وای ام😐👑) ivanka ♡♡ (سکینه کویین 😐👑) Shoco -🍫 RITA (سکینه وای ام😐👑) Shoco -🍫 RITA (سکینه وای ام😐👑) RITA (سکینه وای ام😐👑) RITA (سکینه وای ام😐👑) RITA (سکینه وای ام😐👑)
Last Comments :
۱۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • حمید
    ۱۱ فروردين ۰۰، ۰۷:۵۱
    حمید

    کانون خرد ماندگار ایران | پی دی اف کنکور | پی دی اف روانشناسی | پی دی اف مذهبی | پی دی اف اجتماعی | پی دی اف ورزشی | پی دی اف دانشگاهی | پی دی اف دانش آموزی | پی دی اف گیاهان | پی دی اف نجوم


    پی دی اف رمان | پی دی اف کودکان | پی دی اف تکنولوژی | پی دی اف تجربه | پی دی اف گردشگری | پی دی اف خودرو | پی دی اف زناشویی | پی دی اف آموزشی | پی دی اف هنر | پی دی اف سالمندان


    پی دی اف گیاهان | پی دی اف غذا | پی دی اف لاغری | پی دی اف انگیزشی | پی دی اف زیبایی | پی دی اف اختراع | پی دی اف تبلیغات | پی دی اف حیوانات | پی دی اف استخدام | بخش روغن های گیاهی


    پی دی اف گیاهان | پی دی اف نجوم | پی دی اف درمانی | بهترین و زیباترین قالب وبلاگ | پی دی اف دیلدو | کلینیک کاشت مو تهران | معرفی سنگ نما

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ فروردين ۰۰، ۰۸:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ممنون بابت نظرت که خیلی به مطلب مربوط بود -_-
    الان انتظار داری من چی بهت بگم برادرم ؟!
  • 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒄𝒉𝒆𝒚𝒐𝒖𝒏𝒈 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
    ۱۱ فروردين ۰۰، ۰۸:۱۴
    𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒄𝒉𝒆𝒚𝒐𝒖𝒏𝒈  ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

    من بیدارم ۹ کلاس دارم زود بیدار شدم مطالب وب ان سی تی رو درست کنم 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ فروردين ۰۰، ۱۳:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من از دیشب نخوابیدم 😐💔 
    حتی کلاسی چیزی هم ندارم 😐💔 
  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۱۱ فروردين ۰۰، ۱۰:۴۳
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    مینا

    انقدر دیگه منه بدبخت به همه توضیح دادم بابا بخدا آیکن اول نشده ولم کنید زبونم مو دراورد

    میگم اصلا غلط کردیم اومدیم کینگدام

    حاجی بیخیال

    ما آخر شدیم جدول برعکسه

    اومده گیر داده:/ وای جی عادت داره همه چیز آیدلاشو میخره:/

    کینگدام شروع نشده جنگ اعصاب داریم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ فروردين ۰۰، ۱۳:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اخخخ من تا یه ساعت فقط برا یه نفر توضیح دادم و تا اون پیام رو ندید قبول نکرد -_____-
    دیگه با خواهرم اینقدر باهاش صحبت کردیم که اخه مگه ام نت احمقه که نتایج رو تو تیزر اعلام کنه 😐💔 
    دیگ اومدم بیان پست گذاشتم تا از پرسیده شدن هر سئوالی جلوگیری کنم 😂😐💔

  • ivanka ♡♡ (سکینه کویین 😐👑)
    ۱۱ فروردين ۰۰، ۱۰:۵۴
    ivanka ♡♡ (سکینه کویین 😐👑)

    😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    وای چه جوابی بهش دادی آفرین 😂😂😉😂

    این تبلیغه اومده با اسم رضا برا من کامنت داده 

    جوابم : 😐😐😐😐😐

    بار دوم جوابم : بخدا یه بار بسه 😐😐😐😐😐

    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    اینو باید جواب اذیت کننده بهش بدیم 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ فروردين ۰۰، ۱۳:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کککککک 😂💔😑 
    جرررررررر 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    دقیقاااااا XDDDDD
  • Shoco -🍫
    ۱۱ فروردين ۰۰، ۱۳:۱۹
    Shoco -🍫

    هییییییییق T~T

     

     

    این داش ممد و داش رضا بدجور به وب منم گیر سه پیچ دادن :/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ فروردين ۰۰، ۱۳:۲۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیع ... 

    جررررر داش ممد XDDDDD
     پارهههههههه 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۱۱ فروردين ۰۰، ۱۳:۳۰
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    من دیگه رسما میخواستم ایمیل بزنم به این ام نت کره خر(ببخش میدونی که خیلی ازش کفریم:/)

    پسرای بیچارم

    یعنی براشون صلوات نذر کردم فقط سالم برگردن از کینگدام

    چون اینجوری که بوش میاد کینگدام قراره فقط بین فندوما و گروه ها دعوا درس کنه:/

    پوووووووووووووووووووووووووف

    اون شب دی کی انقدر گریه کرد

    منم عیننننننننننن خررررررررررررررررر عرررررررررررررررررررر زدم

    خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    پسرامو به تو سپردم:/

    میترسم به جای اینکه فناشون زیاد شه برعکس شه:/ هیتراشون زیاد شه

    ببخشید فقط با تو و شوکوو شیوا میتونم انقدر عر بزنم

    شرمنده اگه زیادی زر میزنم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ فروردين ۰۰، ۱۳:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    راحت باش خواهرم من خودم شت نت صداش میکنم این لعنتی رو 😑💔
    اصن از اولش با شروع کینگدام میدونستم قراره انقلاب به پا شه ... 
    ولی هنوز جنگ شروع نشده همه مصدوم دادن 😂😑💔(تشبیه هام خیلی خوبن😂)

    عاح منم درباره دبویز همین احساس رو دارم ... میترسم الان بقیه فندوم ها بیان هیتره دبویز شن ...
    مشکلی نیس ... خوشحال میشم باهم صحبت میکنیم ...💕
  • Shoco -🍫
    ۱۱ فروردين ۰۰، ۱۳:۴۱
    Shoco -🍫

    تا الان سه تا پیام دادن😐😂

     

     

    منم ادرس وبشونو عمومی نکردم یاح😎😐

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ فروردين ۰۰، ۱۳:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بح بح 😂😂😂😂😂💔

    جرررر خوب کاری کردی XDDDDD XDDDDD
  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۱۱ فروردين ۰۰، ۱۳:۵۰
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    شت نت؟ طرف گوه نتم نیس😂😂😂😂

    این بود آرمان های خمینی؟😂😂😂

    هعی روزگارررررررر

    هعیییییییییییییییییییییییییی

    حالا الان فردا قراره تو کینگدام چیو نشون بدن دقیقا؟:/

     

    دیگه کارت درومد

    حالا دیه انقدر فک میزنم تا بلاکم کنی😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ فروردين ۰۰، ۱۳:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂
    لعنت بهت  جررررررررر 😂😂😂😂💔
    فکر کنم نتیجه همون رای هایی که تو هوزفن دادیم رو اعلام کنن ... بعد هم یه اجرای دیگه داشته باشن 
    چون road to kingdom که اینجوری بود ... 


    جرررررر 
    نه من فقط مزاحم هارو بلاک میکنم 😂❤
  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۱۱ فروردين ۰۰، ۱۴:۰۴
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    جررررررررررررررررررررررررررر😂😂😂😂😂

    آها:/

    من استرس دارم:/

    اصلا برام اهمیتی نداره که چندم شن:/

    کاش آخر شن

    آرزومه آخر شن

    فقط میخوام هیت نگیرن

    همین:/

    فعلا باز قضیه بی آی پیش اومده

    یکمی پسرا تو سختی و فشارن

    دوست ندارم دو برابر شه

    از اون طرفم بچه هام نزدیک سربازیشونه

     

     

    پس منم جزو بلاکیام😂😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ فروردين ۰۰، ۱۴:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مطمئن باش من از تو بیشتر استرس دارم ...
    چون road to kingdom رو دیدم (منظورم لحظه ای عه چون باید تا پنجشنبه هفته بعدش صبر میکردیم تا بفهمیم کی تو این قسمت برنده میشه)... واقعا سخت بود ... دبویز روزی یه مصدوم میداد :(
    باورت میشه بعد از road to kingdom تا دوماه رفتن استراحت ؟! 
    حالا همه اینا یه طرف هیت هایی که بقیه میدن یه طرف...
    یعنی دارم میگم قراره قشنگ هممون پاره شیم ...
    اوح سربازی خیلی وحشتناکه ... 
    تا الان فکر کنم کینگدام سه قسمت ضبط شده ... پس شاید سربازیشون بیفته بعد کینگدام ...


    جررررر😂😂😂😂


  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۱۱ فروردين ۰۰، ۱۴:۱۷
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    آخی عزیزم

    اون موقع آیکنیکا تو دوران رفتن بی آی بودن احتمالا

    هعی روزگار

    من که سه تا فندوم اصلی دارم:/

    اما دلم میخواد آیکن آخر شه:/

    آره بعد کینگدامه هنوزم رسمی اعلام نشده ولی خب جی دیگه نزدیکه

    سربازی افتضاااااااااااااااااااااااحه

     

    دیدی گفتم هستم😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ فروردين ۰۰، ۱۴:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هققق خیلی سخت بود ...
    هعییییییییییی
    ولی من بدجور میخوام دبویز اول شه 😂💔
    خب پس برو  خداروشکر کن ...چون اگه تو کینگدام بود قطعا رو گروه هم تاثیر داشت 


    😂💔
  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۱۱ فروردين ۰۰، ۱۴:۳۱
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    هعیییییییییی:/

    دیدی آدما هر چی حرف میزنن پیاماشون کوتاه تر میشه؟😂😂😂

    چون حرفا ته میکشه:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ فروردين ۰۰، ۱۷:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ارع کککک😂😂😂💔
    (ببخشید دیر جواب میدم نت نداشتم الان هم کینگدام رو دیدم اعصابم به هم ریخته)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7