🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
۳۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ..ⓓⓐⓡⓨⓐ ..
    ۵ شهریور ۹۹، ۱۶:۰۴
    ..ⓓⓐⓡⓨⓐ ..

    باریکلا

    چه فعال

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ شهریور ۹۹، ۱۶:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخ اره خعلی فعالم 😅😂
  • 🖤🖤🖤Drsvhost 32
    ۵ شهریور ۹۹، ۱۶:۰۵
    🖤🖤🖤Drsvhost 32

    یا الله من فقط بی تس

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ شهریور ۹۹، ۱۶:۰۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من اول فقط فنه بلک پینک بودم ولی بعد کم کم همه کی پاپ رو برداشتم 😂
  • TARA'S WORLD
    ۵ شهریور ۹۹، ۱۶:۱۱
    TARA'S  WORLD

    میشه دقیقا بگی فن کدوم گروه های دیگه نیستی؟😂

    مولتی پلاس پلاس فندومیا!

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ شهریور ۹۹، ۱۶:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخخخخخ از WJSN فقط خوشم نمیاد بقیه رو دوست دارم 
  • Rashin Blink
    ۵ شهریور ۹۹، ۱۶:۱۲
    Rashin Blink

    تو بگو فن کی نیستی!

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ شهریور ۹۹، ۱۶:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    فقط از یه گروه بدم میاد 
    بقیه رو دوست دارم 
    چیکار کنم همه گروه ها خوبن 
  • 𝑾𝒐𝒏𝒉𝒐𝑶 ^^
    ۵ شهریور ۹۹، ۱۶:۱۲
    𝑾𝒐𝒏𝒉𝒐𝑶 ^^

    جای  منستا خالیه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ شهریور ۹۹، ۱۶:۲۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نمیشناسم 
    شاید دیدم چند روز دیگه فنه اونا هم شدم 😅
  • کافه ذهن ☕☕
    ۵ شهریور ۹۹، ۱۶:۱۴
    کافه ذهن ☕☕

    خخخخخخخ

    فن همه هستی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ شهریور ۹۹، ۱۶:۲۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اهوممم ^-^
  • TARA'S WORLD
    ۵ شهریور ۹۹، ۱۶:۲۴
    TARA'S  WORLD

    وای آره

    من از اون دختر مو کوتاهه می ترسم

    خیلی بلند و ترسناکه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ شهریور ۹۹، ۱۶:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من دربارشون چیزی نمدونم 
    چون خوشم نمیاد 
    شاید منظورت GWSN باشه اونا یه گروه دیگن 
  • min Reyhane❣
    ۵ شهریور ۹۹، ۱۶:۳۹
    min  Reyhane❣

    اوووفاککککککک

    چطور خاهرم

    گلبم😐 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ شهریور ۹۹، ۱۶:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چیه؟؟؟
    زیاده؟؟؟؟
    خو تو چهارسال کی پاپر بودن باید فنه چندتا گروه باشم 😀
  • Huang Ren Jun
    ۵ شهریور ۹۹، ۱۶:۴۶
    Huang Ren Jun

    gwsn هم خیلی خوبن (((:

    اینارو هم بشناس (:

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ شهریور ۹۹، ۱۶:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    میشناسم 
    یه اهنگی دارن میگن واچ می واچ می 😂
    اومدن simply kpop میدونم کی هستن 
  • Huang Ren Jun
    ۵ شهریور ۹۹، ۱۶:۵۰
    Huang Ren Jun

    الان ینی میا رو میشناسی ؟ :/

    منظورت از شناختن فقط شناختن گروهه یا اعضا ؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ شهریور ۹۹، ۱۶:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    فقط گروه 😀
  • Huang Ren Jun
    ۵ شهریور ۹۹، ۱۶:۵۲
    Huang Ren Jun

    اوه پس من بنویسم ؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ شهریور ۹۹، ۱۶:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چی رو ؟
    # مینا _اسکل_است
  • pari sa
    ۵ شهریور ۹۹، ۱۷:۰۸
    pari sa

    واااااااااااااااااااااااو 

    بین همه اینایی که گفتی اینا نمیشناسم

    favorite

    elast

    eric nam

    veri very

    onf

    too

    golden child

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ شهریور ۹۹، ۱۷:۱۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عرررررررررررررررررررررررررررررررررر 
    بااژبابیاسلهبتباسباباظنظبماظببلبتظبغظبغممبغظظبغظبغبظغظبغظباباباظباط
    درود بر توووووو 😀😀😀😀😀😀😀😀😀
  • Roya Rezaei
    ۵ شهریور ۹۹، ۱۷:۱۱
    Roya Rezaei

    یااا خدااااا

    حتی بعضیاشونم تا حالا اسماشونو نشنیدم🤣🤣

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ شهریور ۹۹، ۱۷:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بیشتراشون روکی ان واس همین 
  • pari sa
    ۵ شهریور ۹۹، ۱۷:۱۴
    pari sa

    تو پنتاگون کیارو دوس داری؟

    من ووسوک همون قد بلنده با هویی همون قد کوتاهه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ شهریور ۹۹، ۱۷:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من هونگ سئوک اگه درست بگم 

  • Slay Ruby
    ۵ شهریور ۹۹، ۱۷:۲۷
    Slay Ruby

     چ خبرههه 

    من فقط بلک پینک 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ شهریور ۹۹، ۱۷:۳۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😀😀😀😀😀😀😀
    یه جور میگین انگار کله کی پاپ رو دنبال میکنم
    بابا دو سه تا گروهن دیگه 😅😅😅😅😅😅
  • Slay Ruby
    ۵ شهریور ۹۹، ۱۷:۳۳
    Slay Ruby

    البته میدونی ک فن بودن با دنبال کردن خیلی فرق داره!

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ شهریور ۹۹، ۱۷:۳۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اره میدونم =)
  • Slay Ruby
    ۵ شهریور ۹۹، ۱۷:۳۴
    Slay Ruby

     مثلا من تمامی گروه های وایجی رو دنبال میکنم

     و تقریبا اخبار گروه های JYP و حتی SM ول تنها بندی ک شدید طرفدارشونم فقط بلک پینکه:)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ شهریور ۹۹، ۱۷:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوک گرفتم منظورتو 
    ولی من فنه همه اینا هستم 
  • Slay Ruby
    ۵ شهریور ۹۹، ۱۷:۳۶
    Slay Ruby

    خب خسته نباشی دلاور :/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ شهریور ۹۹، ۱۷:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خدا قوت پهلوان 😅😂
  • AI ALEX
    ۵ شهریور ۹۹، ۱۷:۴۳
    AI ALEX

    انسیتی و ترژرت کو فدایت شوم ؟؟

    فقط اون قلبا کنار دبویز.. لددگتدبتبگطتم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ شهریور ۹۹، ۱۷:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ان سی تی خواهرم فنشونه 
    من نمشناسم درست 
    انشالله به لشکرم اضافشون میکنم 😂😅
    همه کی پاپ یه طرف ده بویز یه طرف 😍😍😍😍😍😍😍

  • ailin _n❣
    ۵ شهریور ۹۹، ۱۸:۰۳
    ailin _n❣

    خیلی از گروهای مورد علاقه منم توش بود 

    خیلی باحاله

    ام ویه جدید کارد و دیدی ؟ امروز اومد خعلی مرگ بود

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ شهریور ۹۹، ۱۸:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اره دیدم بی ام موهاش سفید بود 
    وایییی خیلی باحال بود البته من فقط تکه هاییش رو دیدممم 
    وای سومین رو دیدی لنلنساظابمظاطلتلتتللتطلتلتلظلتطتلطباکیحطظظابلالاطلطللطلتط

  • PARK 🌙MOON
    ۵ شهریور ۹۹، ۱۸:۱۶
    PARK 🌙MOON

    ای جان

    فن گات سونم هستییییییییی😍😍😍😍😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ شهریور ۹۹، ۱۸:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😀😀😀😀😀😀💗💗💗💗💗
  • wr sr
    ۵ شهریور ۹۹، ۱۸:۳۳
    wr sr

    اگه تونستی گروهی پیداکنی فنشون نباشی جایزه داری -/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ شهریور ۹۹، ۱۸:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    wgsn از اینا خوشم نمیاد 
    جایزه رو رد کن بیاد 😀😂
  • wr sr
    ۵ شهریور ۹۹، ۱۸:۳۸
    wr sr

    خب زودتر فنشون شو  -/

    💗💗💗💗

    اینم جایزت :|

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ شهریور ۹۹، ۱۸:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نه دوسشون ندارم 
    بیشعور 
    من جایزه میخوام 
    یه جینی 
    یونگهونی 
    کوکی 
    چانگمینی 
    چیزی بده 😭😭😭😭😭
  • ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
    ۵ شهریور ۹۹، ۱۸:۵۰
    ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

    گمشو .__________.

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ شهریور ۹۹، ۱۸:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    گمشدم •______•
  • PR NT
    ۶ شهریور ۹۹، ۰۱:۲۹
    PR NT

    فن همشون هستی؟

    فکم افتاد 

    پیر نشدی در راه فندوم 

     

    ببینم 😢؟

    به من حقیقتو بگو 

    با هم شیپشون میکنی؟ 🤧

    نههههههه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ شهریور ۹۹، ۱۳:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اره 
    خخخخخ
    نه
    عمرا اصلا گروه های دختر و پسر رو کاامل جدا میزارم 
    من رو همشون مخصوصا پسرا غیرت زیاد دارم 
  • PR NT
    ۶ شهریور ۹۹، ۱۴:۰۵
    PR NT

    قربون قیرتت برم آجی یا دادش 🤧

    پوراهههههه 

    کراش جدیدم را یافتم 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ شهریور ۹۹، ۱۴:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کراش جدیدت کیست؟؟؟؟
    بوگو؟

  • PR NT
    ۶ شهریور ۹۹، ۱۹:۰۵
    PR NT

    توییییییییییی

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ شهریور ۹۹، ۱۹:۰۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عر 😐😂
    من؟

  • PR NT
    ۶ شهریور ۹۹، ۲۰:۲۱
    PR NT

    آره دیگه چون گروها رو با هم شیپ نمیکنی عرررررر 

    انقد بدم میاد از کسایی که گروها رو با هم شیپ میکنن 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ شهریور ۹۹، ۲۱:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واو 
    اخ منم بدم میاد 
    خواهرم اینجوری میخوام جرش بدم 😑
  • Purpple
    ۱۳ شهریور ۹۹، ۱۷:۳۴
    Purpple

    عررررررررررررررررررررررررررررر XD 

    بالاخره یه یونیورس پیدا شد**

    خدااااااای من~~ باورم نمیشه :/

    خب میتونم بپرسم چندوقتته؟؟؟ بایست کیه؟؟؟(یکم کنجکاوم دگه ببخش://)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ شهریور ۹۹، ۲۲:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هونگ سئوک 
    با D.r bebe
     باورت میشه نمدونستم اسم فناشون اینه 😑😑😑😑


  • Purpple
    ۱۳ شهریور ۹۹، ۲۳:۰۹
    Purpple

    هونگ خوبه بایس رکرمنه:)

    اه پس روکی هستی:") 

    خخخخ اشکال نداره بهرحال یونیورس شدنت چوکاهه *^*

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ شهریور ۹۹، ۲۳:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوووو 
    هومممممم
    تنکسسسسسس 💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞😘
  • Purpple
    ۱۴ شهریور ۹۹، ۰۰:۲۰
    Purpple

    خخخخ اوو واسه چی؟! :| 

    بایس خودم ووسوک بید **

    خواهشش^_____^ ~~

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ شهریور ۹۹، ۰۱:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    همینجوری =)
    •~•
    💞
  • اریکسون
    ۲۶ مرداد ۰۱، ۲۳:۲۵
    اریکسون

    منم کیپاپرم تازه فن gwan شدم شیپاشو بم میگی؟ 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7