🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
۱۴ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Park Hae ray(فدای عشقم پانی بشم)
    ۷ آبان ۹۹، ۱۳:۴۰
    Park Hae ray(فدای عشقم پانی بشم)

    چه قالب خوشملی گذاشتی😍😘❣

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ آبان ۹۹، ۱۳:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مرشیییییییییی کاره نگاره 😍❤
    🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈
  • سعید حیاتی
    ۷ آبان ۹۹، ۱۳:۴۶
    سعید حیاتی

    رفتیدم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ آبان ۹۹، ۱۳:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مرسی ❤💋🌈
  • DIANA ヾ(⌐■_■)ノ♪
    ۷ آبان ۹۹، ۱۳:۴۹
    DIANA ヾ(⌐■_■)ノ♪

    ممنان❤😍😘

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ آبان ۹۹، ۱۳:۵۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خوهش 🌈❤

  • Miss Drippy
    ۷ آبان ۹۹، ۱۵:۴۴
    Miss  Drippy

    فالوییدم نی نی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ آبان ۹۹، ۱۶:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخ 
    ❤💋🌈
  • Shoco -🍫
    ۷ آبان ۹۹، ۲۰:۰۱
    Shoco -🍫

    مینایی ^^

    سلام چوطوری

    امروز باهات نحرفیدم دلم برات تنگولید ^^

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ آبان ۹۹، ۲۰:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلوم 
    ممنون خوفم تو خوفی؟
    عرررررر منم دلم یکم زر با یه دبی میخواست 
    امرذوز دلم بدجور لایت استیک میخواد چرا ما لایت استیک نداریم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔
  • Shoco -🍫
    ۷ آبان ۹۹، ۲۰:۰۶
    Shoco -🍫

    قربانت ^^

    بیا بیا دبی در خدمت شما XD

    چرا کریکر اینطوری میکنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

    خاعک تو سرش لیاقت نداره

     

    دارم رود تو کینگدامو عین ادم از قسمت اول میبینم @-@

    وای ک چقدر اینا خوبن

     

    مینا تو سونیو شیپری؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ آبان ۹۹، ۲۰:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخخخ
    نمیدونممممممممم 
    اه بچه هام چرا نباید لایت استیک داشته باشن 
    عر کینگدام دلم میخواد دوباره ببینم ولی لب تاب باهام نیست 
    ارع 
  • Shoco -🍫
    ۷ آبان ۹۹، ۲۰:۱۷
    Shoco -🍫

    خعلی کریکر خره :/

    دیگه چه گروهایی تو کمپانیه کریکر عن ؟؟

    اونام لایت استیک ندارن یا چی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ آبان ۹۹، ۲۰:۱۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوم 
    دیگع نداره 
    قبلا یه گروه دختر داشت که دیسبند شدن 
    کریکر زیر مجموعه هست 
  • Shoco -🍫
    ۷ آبان ۹۹، ۲۰:۲۲
    Shoco -🍫

    عه اسم گروهه چی بود؟؟

    زیرمجموعه 1THE-K ؟ (یچیزی تو همین مایه ها بودا)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ آبان ۹۹، ۲۰:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اسم گروهشون melody day 
    تو چندتا از ام ویاشون هم دبویز بودن T~T
     هیونجون و یونگهون و هیونجه و سانگیون و جویون T~T
    عررررررررررر 
    زیر مجموعه کاکائو ان 
    ویکلی و ای پینک هم مال کاکائو ان فکر کنم 
  • Shoco -🍫
    ۷ آبان ۹۹، ۲۱:۵۰
    Shoco -🍫

    الکیییییی د بویز عم بودن @-@ چه باحال

    کاکائو؟

    نشنیدم متاسفانه اسمشو :/

    خاک تو سرم نکنم مثلا دبی ام :|

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ آبان ۹۹، ۲۱:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوممممممممممم
    منم نمدونستم خواهرم گفت 
    ولی تو بهش اعتماد نکن این چرت و پرت زیاد میگع 
  • Shoco -🍫
    ۷ آبان ۹۹، ۲۲:۰۲
    Shoco -🍫

    XD

    لنت بت اعتماد نکن دیگ چه صیغه ایه XD

     

    من الان هم بیکارم هم کلی کار دارم :/

    درس دارم ولی حسش نیس بخونم :/

    میخام رود تو کینگدام ببینم ولی بازم حسش نیس

    میخام برم ته توی وری وری و پنتاگون و کلا بچه های رود تو کینگدامو در بیارم ولی بازم حسش نیس :|

    تف تو این زندگی ک من هیچوخ حس هیچکاریو ندارم :|

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ آبان ۹۹، ۲۲:۰۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخخخخخخخ
  • Shoco -🍫
    ۷ آبان ۹۹، ۲۲:۰۹
    Shoco -🍫

    نخند :/

    نمیدونی گشادی چ بد دردیه :/

     

    مینا تو فیک از د بویز نداری؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ آبان ۹۹، ۲۲:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    فیک از دبویز خوشم نمویواد 
    دبویز هنوز بچه ان 
    کوشولو موشولو ان 
  • Shoco -🍫
    ۷ آبان ۹۹، ۲۲:۱۵
    Shoco -🍫

    تو کوشولو موشولو بودنشون ک شکی نیس...

    ولی من فیک از دبویز میخاااامممم T_T

    اونم کاپلی

    سونیو و بنگکیو و جوجه و مونبه عررررررررررررررر

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ آبان ۹۹، ۲۲:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ولی بازم نموخوام بخونم 
    فیک ها نظرمو راجبشون عوض میکنن
  • Shoco -🍫
    ۷ آبان ۹۹، ۲۲:۱۸
    Shoco -🍫

    حالا تو نخون سراغ نداری من برم بخونم؟

     

    اتفاقا من برعکسم

    فیک که میخونم احساس نزدیکی بیشتری به اعضا میکنم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ آبان ۹۹، ۲۲:۱۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وقتی خوشم نمیاد دنبالش هم نمیرم 
    پس نمیشناسم 

    ادما فرق میکنن
  • Shoco -🍫
    ۷ آبان ۹۹، ۲۲:۱۹
    Shoco -🍫

    عاهاع باش

     

    اوم اونکه قطعا

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ آبان ۹۹، ۲۲:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7