🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 جمعه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۷:۵۳ ق.ظ

بهترین روز عمرم 🎂

با صدای مامانم از خواب بلند شدم که می گفت :

برو حموم =\

رفتم حموم و بعد اماده شدم رفتم خونه خالم 

فکر می کردم تولدم اونجاست ولی خب نبود -_-

بعد از خوردن افطار مامانمو و بابامو خواهر بزرگم 

رفتن خونه ولی منو خواهر کوچیکم موندیم 

بعد از دو سه ساعت برگشتم خونه 

وارد خونه شدم و دیدم مامانم داره فیلم میگیره -_-

خواهرم هم بمب شادی زد (با هزار بدبختی )

نشستم رو مبل و به کیکم که صورتی بود

و روش به کره ای نوشته بود مینا نگاه کردم 

خواهرم اهنگ moon جین گذاشت و یهو 

از پشت کتابخونه دوستام اومدن بیرون و پریدن تو بغلم 

شوکه شده بودم 0-o

بغلشون کردم و همونجا گریم گرفت T-T

بعد از کلی عکس و رقص و دیدن فیلمای BTS

رسوندیمشون خونشون =(

⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐

 

parisa 👑. KIM TAETAE 💛💙Nika 💙💛 ☆●~●☆ black heart Maria  ponz PARK AY-SA free bird Scarlet Stone Maria  ponz a real army 💛💙Nika 💙💛 Maria  ponz محمد صدرا عبدالعلی زاده S C  ~🍒 Saya :)    mj ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛 ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛 ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛 ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛 ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛
Last Comments :
۲۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • parisa 👑.
    ۱۹ ارديبهشت ۹۹، ۰۹:۴۵
    parisa 👑.
    سلام عزیزم.
    تولدت مبارککککک🎉🎉🎉🎉🎉🎂🎂🎂🎂🎂🎁🎁🎁🎈🎈🎈🎈🎈🎈انشالله صد و بیست ساله بشی
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ ارديبهشت ۹۹، ۰۹:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلام 😊
    خیلی ممنون 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
  • KIM TAETAE
    ۱۹ ارديبهشت ۹۹، ۱۰:۵۹
    KIM TAETAE

    عرررر چه تولدی بوده پس ،خانواده ی من با کره ای ها مخالفن ،من اصن نمیتونم همچین تولدی داشته باشم 😭

    بیا بغلم کن ،دلداریم بده 😌

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ ارديبهشت ۹۹، ۱۸:۴۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عزیزم 
    مامان من میگه جین چه خریه 😂
    اولین بار بود که سوپرایز شدم 
    بیا بغلم عزیزم انشالله که درست میشه 😊

  • 💛💙Nika 💙💛
    ۱۹ ارديبهشت ۹۹، ۱۱:۲۱
    💛💙Nika 💙💛

    واو چه تولد هیجان انگیزى😍😍😍😍😍😍😍

    مبارکت باشه عزیزمممم😘😘😘😘

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ ارديبهشت ۹۹، ۱۸:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خیلییییییی ممنون 😘
  • ☆●~●☆ black heart
    ۱۹ ارديبهشت ۹۹، ۱۲:۴۸
    ☆●~●☆ black heart

    چقد قشنگ:)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ ارديبهشت ۹۹، ۱۸:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خیلی خوب بود ولی تموم شد 😞
  • Maria ponz
    ۱۹ ارديبهشت ۹۹، ۱۵:۴۰
    Maria  ponz
    تولدت کلی مبارک عزیزم*-* چقدر خوبه ک خانوادت مخالف کره و دوست داشتنت نیستن@-@ امیدوارم هر روزت بهتر از روز قبل باشه
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ ارديبهشت ۹۹، ۱۸:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مرسی 
    البته بابام مخالفه ولی مامانم خودش بلینکه 😂😂
    خیلی ممنون 😘
  • PARK AY-SA
    ۱۹ ارديبهشت ۹۹، ۱۶:۱۵
    PARK AY-SA

    واو

    تولدت موبارک عجیجم^0^

    خدا بده ازین تولدا😐

    به همه آرزوهات برسیییییییییییییییییییییییییییی

    بوسسسسسسسسسسسسسس😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ ارديبهشت ۹۹، ۱۸:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خیلی ممنون ^3^
    ایشالله نسیب همتون بشه (انگار شوهره 😂)
    تو هم همینطور 😘
    بوس متقابل 😊
  • free bird
    ۱۹ ارديبهشت ۹۹، ۱۷:۰۱
    free bird

    سلام :)

    تولدتون مبارک :))) ان‌شاءالله که هر روز براتون از دیروز بهتر باشه :) 

    آهنگ moon جین خیلی قشنگه :) 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ ارديبهشت ۹۹، ۱۸:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلام 😊
    خیلی ممنون 
    اره خیلی 😍😍😍😍😍😍😍😍😍
  • Scarlet Stone
    ۱۹ ارديبهشت ۹۹، ۱۸:۰۹
    Scarlet Stone

    تولدت مبارک🎉🎉🎉🎉

    چه تولد قشنگی:) دلم خواست

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ ارديبهشت ۹۹، ۱۸:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ممنون😘
    ایشالا تولدت به اندازه تولد من بهت خوش بگذره 😊
  • Maria ponz
    ۱۹ ارديبهشت ۹۹، ۱۸:۵۵
    Maria  ponz
    عرررررررر مامانت بلینکهo_O ودف؟؟؟؟ خووودایا یکی ازین مامانا ب من ندادی که@-@ ولی در عوضش یه فرشته بم دادی^_^
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ ارديبهشت ۹۹، ۲۰:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اره 😂😂😂😂😂😂😂😂
    اوه مای گاد 😍
    فرشتت کیه؟؟
  • a real army
    ۱۹ ارديبهشت ۹۹، ۱۹:۵۸
    a real army

    عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر تفلدتتتتتت چوکاههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ ارديبهشت ۹۹، ۲۰:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ملسی 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
  • 💛💙Nika 💙💛
    ۱۹ ارديبهشت ۹۹، ۲۲:۵۲
    💛💙Nika 💙💛

    خواهش جیگر😘😘😘😘❤️❤️❤️❤️❤️❤️💙💙💙💙💙💙🌺🌺🌺🌺🌺😻😻😻😻😻😍😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ ارديبهشت ۹۹، ۲۳:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ❤❤❤❤❤❤💙💙💙💙💙💙💙❤❤❤❤❤
    ❤❤❤❤❤😘😘😘😘😘😘😘💞💞💞
    💞💞💞💞💞😘😘😘💙💙💙💙💙💙😘😘
  • Maria ponz
    ۲۰ ارديبهشت ۹۹، ۰۰:۵۵
    Maria  ponz
    ولی من فقط یه فرشته تو زندگیم ندارم....همه ی ساکنان قلبم فرشتن*-* ولی اون فرشته ای ک گفتم مامانم بود^^
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ ارديبهشت ۹۹، ۰۴:۴۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوه مای بنگتن ^0^

  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
    ۲۰ ارديبهشت ۹۹، ۰۱:۳۲
    محمد صدرا عبدالعلی زاده

    چ خفن :))))

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ ارديبهشت ۹۹، ۰۴:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اره خیلی خفن بود 😎

  • S C ~🍒
    ۲۱ ارديبهشت ۹۹، ۰۰:۳۷
    S C  ~🍒

    عایگو*^* اچ بی دی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ ارديبهشت ۹۹، ۰۰:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ممنان 😊
  • Saya :)
    ۲۱ ارديبهشت ۹۹، ۲۳:۲۹
    Saya :)

    عجب تولدی گرفتنا من روز تولدم صبح که  پامیشم تا شبش میگن یه سال بزرگتر شدی بیشتر بشور بساب بیشتر کار کن بیشتر خانم که بیشتر آدم باش🔫😑

    تولدت مبارک گل دختر❤

    شونصد سال عمر کنی:)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ ارديبهشت ۹۹، ۲۳:۳۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اره خیلی خوب بود 😭
    ملسی 😘
    توهم هفتصد یال عمر کنی 😀
  • mj
    ۲۵ ارديبهشت ۹۹، ۱۰:۳۴
    mj

    اره بعدشم اهنگ ته و جیمین رو اجی بزرگم گذاشت 🤭🤭🤭🤭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ ارديبهشت ۹۹، ۱۰:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😑😑😑😑😑
    اهوم خب دیگه بسه 
    اینهمه نظر نده😂
  • ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛
    ۱۶ فروردين ۰۰، ۱۶:۰۰
    ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

    مینا چن تا رنگ مورد علاقتو بگــــــــــو

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ فروردين ۰۰، ۱۷:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مشکوک میزنین 😂💔
    بنفش و ابی 
  • ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛
    ۱۶ فروردين ۰۰، ۱۷:۰۸
    ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

    بگو جاااااننن حسسننننن

    ب خدا بهم الهام شده بود بنفش و ابی دوس داری

    ما بریم پی کارمون 😂💙

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ فروردين ۰۰، ۱۷:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    به جان ممد 😂😂😂😂💔 
    واااااااو احتمالا پیامبری چیزی نیستی ؟!😂😂😂💔
    💙😂
  • ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛
    ۱۶ فروردين ۰۰، ۱۷:۱۵
    ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

    من همه چیی بهم الهام میشه 😂

    نذار بگم یه شب خاب میدیم دست ارتیست مورد علاقم شکسته و روز بعدش اومد لایو انگشت وسطش ( :/ ) شکسته بود😐

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ فروردين ۰۰، ۱۷:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عرررررر
    دروغغغغغغغغغغغغ 
    *یکی پشم های مبارک منو جمع کنه*
    از این به بعد حضرت وندا صدات میکنم 
    شایدم امام وندا ... 😂😂😂😂💔وندای کبیر ؟! وندای الهام شده ؟! سیده وندا؟!😂💔😐
  • ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛
    ۱۶ فروردين ۰۰، ۱۷:۲۳
    ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

    وندا روحانی 😂  #عشق ب حسن

    اینو...

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ فروردين ۰۰، ۱۷:۲۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررررررررر😂😂😂😂😂😂


    وندا ... چرا با قلب من اینکارو میکنی ...
    الان جیغغغغغغغغ میکشم ... Y~Y
    روی قبرم بنویسید شهید در راه یونگهون =] 💔
  • ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛
    ۱۶ فروردين ۰۰، ۱۷:۲۹
    ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

    این یه اسپویل کوچیک برا یه روز توی اردیبهشت بود :)

    ایشالا ازین بلاها زیاد قراره سرت بیارم 😂💙

    #یونگاو ایز ریل 😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ فروردين ۰۰، ۱۷:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    میرم با دستمال توالت خودمو خفه کنم ...بای ... 
    خخخخخخ 😂😭❤
    وای این یونگاو خیلی خوبه 😭😭😂
     الان از چشمام رنگین کمون میزنه بیرون 😭🌈😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7