🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 جمعه, ۱۳ فروردين ۱۴۰۰، ۱۲:۰۱ ب.ظ

بازدید + یه چیزی که نمدونم اسمشو چی باید گذاشت !؟

​​​​​

فقط میخوام برید این اجرا رو ببینید چون بازدیدش مهمه :)❤

(فقط دو دقیقه هست... زمانه زیادی رو نمیگیره  )

کلیک

#ادامه این پست رو اگه دوس دارین بخونید ولی اون اجرا رو خواهشن ببینید #

اگه دبویز رو نمیشناسید باید بگم یه گروهه با استعداد و خاص رو نشناختین

گروهی که نه کمپانی بزرگی داره و نه سونبه های معروفی داشته ...

گروهی که به خاطره خودش معروفه ...و این باعث میشه احساسه غرور کنم :)

الان موقعیت خیلی خوبی برای شناختن دبویزه

مطمئنم تا وارده قلبت شن ... میشن تمام زندگیت (یاده بایا افتادم 😂)

عشقی که دبویز به فن هاش نشون میده خالصه 

یونگهونی که هر روز میگه دلش برای دبی ها تنگ شده و چندین بار به همین دلیل زده زیره گریه!

اریک همیشه اخره حرفاش بهمون میگه :

 💕 always remember Eric loves you (همیشه به یاد داشته باشید اریک عاشقتونه)

سونوویی که همیشه با دیوونه بازیاش کاری میکنه که دبی ها بخندن و همیشه و هر ساعت میاد لایو 😭😂و اخره لایواش دلش نمیاد لایو رو قطع کنه ... پسره دیوونه😭😂😍

یادتونه اجرای د استیلر وقتی از استری کیدز بردیم ؟! (ببخشید این اجرا رو اینجور یادم مونده)

یادتونه اولین جمله ای که از بین لبای سانگیون بیرون اومد چی بود ... دبی 

ارعه دبویز عاشقه دبی هاست :))) واین علاقه دوطرفست ...

 

+ دلم میخواست اینا رو بگم ... هزار بار گفتمشون ولی برام تکراری نشدنی ان ...

Shoco -🍫 박해리  (سکینه‌ی منحرف :|) ϲяγѕταℓ 🌌⭐ ϲяγѕταℓ 🌌⭐ Shoco -🍫 ϲяγѕταℓ 🌌⭐ Pani Princess هلی کوچولوی تلانه *-* (همون Heli SHII) Shoco -🍫 박해리  (سکینه‌ی منحرف :|) ϲяγѕταℓ 🌌⭐ هلی کوچولوی تلانه *-* (همون Heli SHII) ϲяγѕταℓ 🌌⭐ Shoco -🍫 Shoco -🍫 ϲяγѕταℓ 🌌⭐ Shoco -🍫 ϲяγѕταℓ 🌌⭐ K-poper ϲяγѕταℓ 🌌⭐ K-poper K-poper K-poper ϲяγѕταℓ 🌌⭐ K-poper K-poper ϲяγѕταℓ 🌌⭐ K-poper ϲяγѕταℓ 🌌⭐ K-poper ϲяγѕταℓ 🌌⭐ K-poper K-poper K-poper ϲяγѕταℓ 🌌⭐ K-poper K-poper ϲяγѕταℓ 🌌⭐ ϲяγѕταℓ 🌌⭐ RITA (سکینه وای ام😐👑) K-poper
Last Comments :
۴۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Shoco -🍫
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۲:۰۶
    Shoco -🍫

    عوضی اشک تو چشمام جمع شد

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۲:۱۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ببخشید ببخشید ...😭😂😭❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
    من فقط میخواستم به خودم یاداوری کنم چرا اینقدر این 11تا پسر برام خاصن ...
    فکر کنم با حرفای خودم 20171206 برابر بیشتر عاشقه دبویز شدم 😂😭😭😭😂😭😂😭😂💔

  • 박해리 (سکینه‌ی منحرف :|)
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۲:۱۰
    박해리  (سکینه‌ی منحرف :|)

    هعی واقعا هم همینطوره 

    من از زمان دبیوشون با کیپاپ اشنا شدم 

    و اولینش دبویز بود 

    بیشتر دبویز 12 نفره استن میکنم 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۲:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    و من هر روز حسرت میخورم که چرا زودتر باهاشون اشنا نشدم ... -___-💔
    من دبویز +1 استن میکنم :)❤ 

  • ϲяγѕταℓ 🌌⭐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۲:۱۶
    ϲяγѕταℓ 🌌⭐

    هیق عررر😍😭🥬 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۲:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چرا دبویز اینقدر خوبه ؟! 😐😭😭😭💔
  • ϲяγѕταℓ 🌌⭐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۲:۲۰
    ϲяγѕταℓ 🌌⭐

    چرا دبویز میتابه؟! 

    چرا میچرخه سرم؟! 

    تو فقط بگو چرا؟! 

    تو فقط بگو همین؟! 

     

    +من باز قاطی کردم به روم نیارین😂🤚💙🥬

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۲:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من اول میتابه رو ماهیتابه خوندم 😐😂😂😂😐😂😐😂😐😂💔
    ایییی جررر خوردم با ماهیتابه XDDDDD
    کنچانا من خودمم رد دادم دیگه 😂💔

  • Shoco -🍫
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۲:۳۰
    Shoco -🍫

    ببخشید برای چی 🤧🤧🤧

    بهم یاداوری کردی که چقدرررررررررررررر این یازده تا پسر رو دوست دارمممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💙

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۲:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هقققق پس خوب کاری کردم 😂❤
    درحاله افتخار کردن به خودم 😌😂😂😂😂😂
  • ϲяγѕταℓ 🌌⭐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۲:۳۲
    ϲяγѕταℓ 🌌⭐

    مینااااا جررررر ماهیتابهههههه؟!😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 

    خدااااا اول صبحی جر خوردمممم😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤚💙🥬🥬🥬 

    (من تازه از لالا بیدار شدم برام صبحه هر چند دیگه ظهره😐😂) 

     

     

    +مینا باز یه شعر دیگه بخونم؟! 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۲:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ارع ککککک 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    خودمم جریدم 😂💔
    من ساعت ۱ از خواب بیدار شدم 😂💔


    + بخون عزیزم اصن ده تا شعر بخون 😂❤
  • Pani Princess
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۲:۳۸
    Pani Princess

    راستش واقعا احساساتیم کرد پستت وای با وجود همه اینا منم عاشق دبویزم اون پسرا عالین حتی با اینکه از کمپانی معروفی نبودن ولی خودشون درخشیدن این باعث خوشحالیمه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۲:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    فکر نمیکردم اصلا کسی پستمو بخونه که بخواد احساساتی شه😂😅...
    واقعا الان خوشحالم چون میبینم کسایی هستن که پسرام رو دوست دارن 😭انژلهللهژ 

  • هلی کوچولوی تلانه *-* (همون Heli SHII)
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۲:۴۱
    هلی کوچولوی تلانه *-* (همون Heli SHII)

    بیشور خیلی احساساتیم کردی:"(

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۲:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ببخشید فکر نمیکردم حرفام اینقدر تاثیر بزاره !!! شاید چون از ته قلبم نوشتمش اینجوری شد ...

  • Shoco -🍫
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۲:۴۴
    Shoco -🍫

    جووووووون مفتخر😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۲:۵۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررررررر😂😂😂💔

  • 박해리 (سکینه‌ی منحرف :|)
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۲:۴۵
    박해리  (سکینه‌ی منحرف :|)

    و من حسرت میخورم چرا از اول فنشون نبودم -_- 💔 

    من هیونجون با دبویز میخوام😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔 

    درسته یازده شدن ولی همیشه 12 نفرشون توی قلبم میمونن 

     

    کمپانی که مهم میست 

    مهم استعداد و تواناییشون 

    مهم خودشون :) 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۲:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    منم 😭😭😭💔
    اخ که چقدر دلم میخواد هیونجون دوباره برگرده :))))
    هققق برای منم همیشه 12 تان ...

    اهوم ... :)
     

  • ϲяγѕταℓ 🌌⭐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۲:۴۹
    ϲяγѕταℓ 🌌⭐

    ساعت 1 صبح؟! 😶😶😶 دیگه نخابیدی؟! 😶😶😶 

     

    اهم اهم موخونم😂✋💙 

     (با ریتم میخونین یا این پونزم 📌 و این شما😐📌✋) 


    آهااااای دبویز خوشگلهههه

    اونیکه زیر پات گذاشتی دلللللهههههه 

    آهای آهای آهای دبویز خوشگله (آهای دبویز خوشگله) 

    اونیکه زیر پات گذاشتی دلللللههههه 

    وقتی میای تو شیک و پیک با اجراهای خفن و تیک و تیک *

    میشکنی تو دل ما رو مثه یه شیشه چیک و چیک

    د استیلر** عاخه انصافت کجاست؟! 

    اجراهای تو درد و بلاست 

    به زیر پات نگاهی کن انگاری که دل دبی هاست  

     

    * در مورد این تیک و تیک آخرش میدونم ربطی نداشت ولی اگه نمیزاشتم قافیه‌ش بهم میریخت:/ 

    ** د استیلر منظور همون دبویز عه گفتم همش یه کلمه بکار نبرم:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۳:۰۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ارع ...باورت میشه بعدش که بیدار شدم رفتم پیتزا خوردم ؟!😐 البته سرد شده بود 😑💔
    نه نخوابیدم ... ساعت ۵ هم مامانم بیدار شد گفت  بریم کناره دریا صبحونه بخوریم 😂😂😂💔

    جرررر دبویز خوشگله 😂😂😂
    فاکککککککککک خیلی خوب بودددد 😂😂😂
    واییییی خیلی خوب بوددددددد 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💔

    اخخخخ جر خوردمممم لعنتییی XD 

  • هلی کوچولوی تلانه *-* (همون Heli SHII)
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۲:۵۷
    هلی کوچولوی تلانه *-* (همون Heli SHII)

    راستش من اصا دبی نیستم:|

     

    ولی درکت میکنم:)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۳:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ککککک 😂😂😂💔
    اینکه تویی که دبی نیستی حرفامو درک کردی برام خیلی با ارزشه ^^💙
  • ϲяγѕταℓ 🌌⭐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۳:۰۵
    ϲяγѕταℓ 🌌⭐

    خودمم دارم جر میخورم😂😂😂 من با این همه استعداد شاعریم دارم تلف میشم فااکککک😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂✋💙💎 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۳:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂
    پیشنهاد میکنم یه دیوانه کریستالی چیزی بنویس بعد چاپش کن 😂😂😂😂
  • Shoco -🍫
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۳:۱۳
    Shoco -🍫

    @کریستال

    اونییییی تو داری اینجا تلفففف میشیییی😂🖤😂😂😂😂😂😂😂

    بیا دو تا کتاب به چاپ برسوووووون😂😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۳:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    منم همینو میگم😂 
    لهنتی یه پا حافظه برا خودش 😂😂😂😂😂😂
  • Shoco -🍫
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۳:۱۵
    Shoco -🍫

    حافظیستال😂😂😂🖤

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۳:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ایییی جرررررررررررررررررررر
     پوکیدم از خندهههههههههههههههههههههههههه😂💔

  • ϲяγѕταℓ 🌌⭐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۳:۲۱
    ϲяγѕταℓ 🌌⭐

    اح شت شوکو گفتی کتاب😂😂😂✋💙 عاخخخخ میگم برا اون کتابه حوصله عکس ادیت کردن ندارم همینطوری یه عکس بزارم؟! 

     

     

    واااایییییی جرررررر حافیظستال😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 یا بقول مینا دیوان اشعار کریستال😂😂😂😂😂😂😂😂👌💙💎💖

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۳:۲۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وایییی این حافظیستال خیلی خوب بود لعنتی 😂😂😂😂😂😂😂
    دوتا کتاب بنویس یکی حافظیستال یکی دیوان اشعار کریستال 😂😂😂😂😂

  • Shoco -🍫
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۳:۲۵
    Shoco -🍫

    @کریستال

    نه بابا فداسرت مهم نیت و اصل عمله😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۳:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    #کریستال 
  • ϲяγѕταℓ 🌌⭐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۳:۳۳
    ϲяγѕταℓ 🌌⭐

    عاخ مینا الان یه کتاب دیگه هم تو لیست هست شوکو منتظر اونه کتاب استری کیدز و استی های کلون شده😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂✋💙 

    +عاخه اسمشو نیگا😐😂😂😂✋💙 

    خب سه تا کتاب باید بنویسم فااک😂😂😂 

    مینا سر فصلاشو ببینی جر میخوری😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂✋💙  

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۳:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    پارهههههههههههههههه *مینا درحاله گاز گرفتن زمین*
    سرت هم شلوغه هااااا😂😂😂😂😂 
    من همین الانشم جر خوردمممممممم 😂😂😂😂 
  • K-poper
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۳:۳۹
    K-poper

    وای جررررررر  

    حافظیستال🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    من برگردم وب اون یکی اونی ببینم چی شد بنده خدا حالش خیلی خرابه 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۳:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخ خیلی خوبههههه😂😂😂💔
    کدوم اونیت؟!
  • ϲяγѕταℓ 🌌⭐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۳:۴۱
    ϲяγѕταℓ 🌌⭐

    پاره پورررررهههههههه 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💙💙💙💙💙💙💙 

    فعلن پیشنویسه 😂💙 

    ارررههه ماشالا بزنم به تخته مشتری زیاد دارم جررررررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۳:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💔
    اها کی چاپش میکنی 😂😂😂😂😂💔
    معروف شدی مارو فراموش نکنیا 😂😑😂😂😂💔💔
  • K-poper
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۳:۴۱
    K-poper

    عه سلام اونی کریستاللل

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۳:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    #کریستال
  • K-poper
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۳:۴۲
    K-poper

    یعنی هوش متفکر شوکو منو کشت🤣🤣🤣🤣

    اونی ریتا*

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۳:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خیلی خوب گفت اصن جرررر
    عااااا :(
  • K-poper
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۳:۴۳
    K-poper

    چقود آنلاینیم🤣🤣🤣

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۳:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂💔
  • ϲяγѕταℓ 🌌⭐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۳:۴۴
    ϲяγѕταℓ 🌌⭐

    عه سلام و درود خدایان آمون بر تو باد عزیزم😍😂😂😂💙💙💙💙💙💙😍 

     

    شوکو این هوششو از چانیلا به ارث برده 😍😍😍😍😂👌💙💖💎

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۳:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    #سلام و درود بر تو عزیز😂😂😂💔
  • K-poper
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۳:۴۵
    K-poper

    وای جررررر اونی🤣🤣🤣

    چانیلا؟چان؟کیه این ؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۳:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    #کریستال😂
  • K-poper
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۳:۴۷
    K-poper

    @اونی کریستال

    ببین با من چه کردی😐

     

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۳:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    #کریستال😂😂😂
  • ϲяγѕταℓ 🌌⭐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۳:۴۷
    ϲяγѕταℓ 🌌⭐

    چانیلا = چان + نوتلا 😍😂😂😂😂😂😂😂😂😂🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۳:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    K-poper
  • K-poper
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۳:۴۹
    K-poper

    هع؟؟؟

    نفهمیدم

    خیلی چان داریم

    چان

    بنگ چان

    چانگبین

    چاهون

    چانیول

    کیست این چان؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۳:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    #کریستال
  • ϲяγѕταℓ 🌌⭐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۳:۵۱
    ϲяγѕταℓ 🌌⭐

    آنی هنوز بیدار شدی؟! 

    بنگ چان دیگه😐✋💙 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۳:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂💔
    خب یه عالمه چان هس بچه هنگ کرد 😂💔
  • K-poper
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۳:۵۲
    K-poper

    اره ساعت نه بیدار شدم(تنبلم خودتی)

    اها

    اخه چه بگم

    هزاران چان داریم

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۳:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂💔
  • ϲяγѕταℓ 🌌⭐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۳:۵۳
    ϲяγѕταℓ 🌌⭐

    الان حس میکنم مینا میخاد بزنتم😶 

    مینا صاری خاهرم😅🙏💙

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۳:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نه بابا ... چرا بزنمت؟!😂😂😂💔
    من همزمان دارم بازدید میزنم، فیک میخونم، تو وات چت میکنم ،نظراته اینجا هم ج میدم 😂😂😂💔
  • K-poper
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۳:۵۴
    K-poper

    اونی کریستال

    میگم به وب اکنی ریتا سر زدی؟؟

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۳:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    #کریستال شی
  • K-poper
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۳:۵۵
    K-poper

    شیم آن یو کیبورد

    شیم ال ام ان یو

    اونی*منظورم بود

    ۴۷۱۸۵

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۴:۰۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    #کریستال؟!
  • K-poper
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۳:۵۶
    K-poper

    اگین

    شیم آن یو کیبورد

    شیم آل آم آن یو

    اون شماره چیه اون پایین؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۴:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررر 😂😂😂😂💔
  • ϲяγѕταℓ 🌌⭐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۳:۵۹
    ϲяγѕταℓ 🌌⭐

    ینی عاشقتم مینا 5 تا کارو داری با هم میکنیییی واااییییی عاشقتممممم😍😍😍😍😍😍😍😂😂😂😂😂😂😂😂 

    منم دارم مثلن زیست میخونم، اینجا هم پلاسم، آجیلای عیدو هم میخورم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 

     

     

    #آنی

    نه 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۴:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مینا ده تا دست داره 😂😂😂😂💔
    با یه گوشیه دیگه بازدید میزنم برا همین راحت تره 😂💔
    جرررررررررررررر 😂😂😂😂
  • K-poper
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۳:۵۹
    K-poper

    عه اونیی مینا

    من اهنگ گوش میدم

    تایپ میکنم

    تو واتس میچتم براش اهنگ میزارم🤣🤣

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۴:۰۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    فکر کنم باید اسمه اینجا رو بزارم  محله کشفه استعداد ها 😌😂👌
    اصن خیلی خوبیم ماااا ... 😂😂😂😂😂
  • K-poper
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۴:۰۰
    K-poper

    عه اونی 

    یه سر بزن

    وویسشم گوش کن (۱۹ دیقس)

    تو وب آیکن نه اون یکی وبش

    به شدت حالش بده

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۴:۰۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    #کدوم اونیت ؟!😂
  • ϲяγѕταℓ 🌌⭐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۴:۱۰
    ϲяγѕταℓ 🌌⭐

    مینا بخدا مسابقه های استعداد یابی انقد خوب استعدادامونو کشف نمیکرد که تو داری مارو کشف میکنی😂😂😂😂😂🤚💙🥬 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۴:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یعسسسس از قدرت های کفش (؟!) نشده مینا خانه دبی زاده 😂😂😂😂😌
  • ϲяγѕταℓ 🌌⭐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۴:۱۶
    ϲяγѕταℓ 🌌⭐

    خاله دبی زاده واااییییی جررررواجررررممممم😍😍😍😂😂😂😂🤚💙🥬🥬🥬🥬

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۴:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخخ 😂😂😂😂😂😂😂😂😂❤❤❤
  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۱۵:۳۶
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    مینااااااااااااااا

    امروز نشستم حساب کردم هر کاری میکنم یادم نمیاد کی دبی شدم😂😂😂😂😂😂

    حتی تایم استی شدنمم یادم نمیاد 😂😂😂😂😂

    خدایا من چقدر تباهم:/

    تا تایمو پس نگیرم:/

    آروم نمیششینم:/

    برم ببینم یادم میاد:/

     

    #آنی

    من خوبم عزیزم چیزیم نیس

    نگران نباش

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۲۲:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررر خب اون پستت تو وب کراش دونی 
    مگه همون روز نبود ؟!
    فکر کنم تاریخ زده باشع ...
  • K-poper
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۲۰:۲۱
    K-poper

    # اونی ریتا

    خب خداراشکر که خوبی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۲۲:۱۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    #ریتا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7