🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 يكشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۹، ۰۶:۲۰ ب.ظ

این منم

ممنان از بابایم که مرا دعوت نمود 

۱-خب من خیلی  احساساتیم هر جمله یه فرد به راحتی روم تاثیر میزاره 

۲- خیلی خجالتیم و اگع مریض باشم به هیچکس نمیگم اگع ناراحتم باشم کم پیش میاد بگم برای همین وقتی ناراحتم توی دفترچع یادداشتم مینویسمو بعد حذف میکنم 😂

۳-ادم شادیم هم تو مجازی هم تو واقعیت ولی زیاد گریه میکنم و معمولا تنها و بی صدا گریه میکنم 🌈

۴-  معمولا نمیتونم جدی بشم چون خندم میگیره  و از لوس بازی در اوردن خوشم میاد 

 

 

+خب خیلی بلد نبودم چجوریه شما بع بزرگی خودتون ببخشین 

دعوت موکونم از  روشنا ، راشین (اگع میتونی شرکت کن )، شوکو . بانانا 

سر اغاز این چالش ازین وب است

  Rainy Drippy (bad girl) Wonderland ❤ army Mr Ghost (فروش چیز های قهوه ای) تف به ج ح :/   Rainy Drippy (bad girl) Mr Ghost (فروش چیز های قهوه ای) تف به ج ح :/ Rashin Blink Mr Ghost (فروش چیز های قهوه ای) تف به ج ح :/ Rashin Blink Rashin Blink Rashin Blink Shoco -🍫
Last Comments :
۱۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Rainy Drippy (bad girl)
    ۴ آبان ۹۹، ۱۸:۲۲
      Rainy Drippy (bad girl)

    مرشی مین مینم

    ولی کسایی که دعوت میکنی باید شرکت کنن

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۹۹، ۱۸:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اخع یکیشون معلوم نیست بتونه یا نه 

  • Wonderland ❤ army
    ۴ آبان ۹۹، ۱۸:۲۳
    Wonderland ❤ army

    اوک شرکت میکنم☺

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۹۹، ۱۸:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    افرینننننن 😍🌈❤
  • Mr Ghost (فروش چیز های قهوه ای) تف به ج ح :/
    ۴ آبان ۹۹، ۱۸:۲۶
    Mr Ghost (فروش چیز های قهوه ای) تف به ج ح :/

    چخبرتهههههه

    باید فقط 4 نفرو  دعوت کنیااااا

  • Miss Drippy
    ۴ آبان ۹۹، ۱۸:۲۷
    Miss  Drippy
    خو چهار نفرو گفته دیه
  • Rainy Drippy (bad girl)
    ۴ آبان ۹۹، ۱۸:۲۶
      Rainy Drippy (bad girl)

    اخه جزو قوانینشه

    اهاو تهشم بنویس این چالش ازین وب اغاز شده

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۹۹، ۱۸:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوک 
  • Mr Ghost (فروش چیز های قهوه ای) تف به ج ح :/
    ۴ آبان ۹۹، ۱۸:۲۹
    Mr Ghost (فروش چیز های قهوه ای) تف به ج ح :/

    روشنا 1  ، راشین 2  اونی 3   شوکو 4  بانانا 5 من 6

    خودمم حساب کردم باید دعوت میکردیXD

  • Miss Drippy
    ۴ آبان ۹۹، ۱۸:۳۰
    Miss  Drippy
    نه نه اونی و شوکو یکین

    1_روشنا 2_راشین 3_ شوکو یا همون اونی 4_بانانا

    مگه تورو دعوت نکردن؟
  • Rashin Blink
    ۴ آبان ۹۹، ۱۸:۲۹
    Rashin Blink

    وبم وب بلک پینکه عرر نمت میگم تو پست کن خوبه؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۹۹، ۱۸:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مینا :خخخ باشع 
    تو بگو من پست میکنم
  • Mr Ghost (فروش چیز های قهوه ای) تف به ج ح :/
    ۴ آبان ۹۹، ۱۸:۳۶
    Mr Ghost (فروش چیز های قهوه ای) تف به ج ح :/

    خخخخ میدونم بابا شوخی کردم

     

     

    چرا من سومین نفر تو بیان بودم ک شرکت کردن اصن :/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۹۹، ۱۸:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مینا :اها 
    خخخخخ
  • Rashin Blink
    ۴ آبان ۹۹، ۱۸:۳۹
    Rashin Blink

    واتساپ میگم بزار

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۹۹، ۱۸:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مینا:  باشع
  • Rashin Blink
    ۴ آبان ۹۹، ۱۸:۴۲
    Rashin Blink

    مگ نیستی؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۹۹، ۱۸:۴۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مینا :هستم 
  • Rashin Blink
    ۴ آبان ۹۹، ۱۸:۴۶
    Rashin Blink

    عاو

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۹۹، ۱۸:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    گذاشتم پسته رو 
  • Shoco -🍫
    ۴ آبان ۹۹، ۱۹:۱۹
    Shoco -🍫

    عاو حتما میشرکتم ولی الان نمیتونم دارم میرم بیرون

    مرسی ک دعوتم کردییی ^^

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۹۹، ۲۱:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خوهش 
    😂😂😂😂😂❤🌈
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7