🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
۱۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Huang Ren Jun
    ۱۲ ارديبهشت ۹۹، ۰۶:۵۲
    Huang Ren Jun

    سلام

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ ارديبهشت ۹۹، ۰۶:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلاااااااااااااااااااااام 
    تو بیداریییییییییییییییییییییی!!! 
  • Huang Ren Jun
    ۱۲ ارديبهشت ۹۹، ۰۶:۵۴
    Huang Ren Jun

    نه خوابم تو خواب اومدم بیان تو وب تو برات کامنت گذاشتم 😐😐

    حرفا میزنیااااا مینا

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ ارديبهشت ۹۹، ۰۶:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁
    خخخخخخخخخخخخخخخ
    من یکم امروز هنگم 
  • Huang Ren Jun
    ۱۲ ارديبهشت ۹۹، ۰۶:۵۵
    Huang Ren Jun

    مشخصه 😂😐😐

    چه میکنی ؟!

    چرا بیداری ؟!

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ ارديبهشت ۹۹، ۰۶:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیچ نمکنم 
    خوابم نمیاد =\
  • Huang Ren Jun
    ۱۲ ارديبهشت ۹۹، ۰۷:۰۰
    Huang Ren Jun

    😐😐😐

    ولی من خیلی خوابم میاد. 

    یکم دیگه بحرفیم من برم لالا

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ ارديبهشت ۹۹، ۰۷:۰۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وا خب برو بخواب وقتی اینقدر خوابت میاد 
    =\
    زیر چشمام پف کرده ولی خوابم نمیاد =\
  • Huang Ren Jun
    ۱۲ ارديبهشت ۹۹، ۰۷:۰۳
    Huang Ren Jun

    😂🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

    پس فعلا.

    چشامو نمیتونم باز نگه دارم 😑😑😑

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ ارديبهشت ۹۹، ۰۷:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    فعلا 
    ^3^
  • Jin Army
    ۱۲ ارديبهشت ۹۹، ۰۷:۱۰
    Jin Army

    خب ای حاضران در وب بیاین حرف بزنیم 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ ارديبهشت ۹۹، ۰۷:۱۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خب کسی نبود؟؟؟؟؟
    من میرم -_-
  • آقای سه نقطه
    ۱۲ ارديبهشت ۹۹، ۰۷:۳۰
    آقای سه نقطه

    نه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۷:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    =\
  • 💛💙Nika 💙💛
    ۱۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۰:۴۲
    💛💙Nika 💙💛

    خدانیاره بیکارى رو😂😂😂😂

    من هستم😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۷:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دیر اومدی خوابم برد تا الان -_-
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
    ۱۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۵:۵۳
    محمد صدرا عبدالعلی زاده

    یدار بودم ولی نت نداشتم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ آذر ۹۹، ۱۴:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اها =\
  • 💛💙Nika 💙💛
    ۱۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۷:۲۴
    💛💙Nika 💙💛

    اوکی:////////

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۷:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    الان هم کلی کار مدرسه ریخته سرم =(((((((
  • 💛💙Nika 💙💛
    ۱۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۸:۵۰
    💛💙Nika 💙💛

    :((((((

    درکت میکنم*-*

    چون خودمم سرم خیلی شلوغه*~*

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۸:۵۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    =((((((((
    الان باید برم انشاء بنویسم 
    بعدشم علوم دارم 😑
  • 💛💙Nika 💙💛
    ۱۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۸:۵۴
    💛💙Nika 💙💛

    اوهوم:(

    منم امروز امتحان داشتممممم-______________-

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۹:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یعنی معلما درس نمی دن درس نمی دن یهو همشون با هم امتحان می گیرن =\
  • 💛💙Nika 💙💛
    ۱۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۹:۲۵
    💛💙Nika 💙💛

    ارههههههههه

    دقیقااااااا

    توی یک روز هم کل فصل رو درس میدن و روز بعدش هم میپرسن هم امتحان کتبی میگیرن:///////

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ ارديبهشت ۹۹، ۲۰:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دقیقا =(((
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7