🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 چهارشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۱۴ ب.ظ

اگه ببینمتون چه غلطی میکنیم

خب بسم الله الرحمن الرحیم 

خب...

ایسا :باهات بازی میکنم (چه مخسره )

روشنا: بوست میکنم بغلت میکنم ،یه دل سیر نگاهت میکنم بعد با هم کلی عکس میگیریم •~•

وندا :  هرچی از د بویز دارم نشونت میدم و اینقدر دعوات میکنم چون خیلی برات گریه کردم :(

راشین :  کلی باهات حرف میزنمو میبرمت دور دور و بوست میکنم ^-^

ویستا: زر میزنم باهات  و شاید زدمت (همینجوری ) *_*

ادمینای وب د بویز: شما رو اینقدر بوس و بغل میکنم که نتونین نفس بکشین (نو ایر نو ایر )

نگار : با هم دنبال ممد هامون  میگردیم و زر میزنیم ×~×

حلوا : قدم میزنیم و چرت و پرت میگیم XD

بارانا : بانانا میخوریم با هم =\

گوگولی :میگم ممد قلی بخورتت  ^~^

نورا : بوص و بوص و بوص (دیگه چیکار کنم؟)

مبینا : با هم میریم کنسرت د بویز اونجا اشنا میشی باهاشون (البته من پول ندارم )

هویی : امممم زر میزنیم و بازم زر میزنیم و بازم زر میزنیم 😁

شینیا : درباره انتخاب رشتم باهاش زر میزنم XD

نیکا : برات یه چیزی میخرم که نمیگم ها ها ها ها 😎

 

 

 

 

 

+مطمعنم خیلی هاتون رو یادم رفته خودتون بیاین بگین =\

☆🍓 Strawberry skies🍓☆ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ☆🍓 Strawberry skies🍓☆ shinya an otaku and army 😈GOOD GIRL😈 💫~ HeLiA ☆🍓 Strawberry skies🍓☆ 𝐇𝐎𝐏𝐄  𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃 ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ PARK 🌙MOON POKER Reyhane❣ POKER Reyhane❣ ... vista ... vista ... vista AI ALEX ..Nika ..
Last Comments :
۱۷ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ☆🍓 Strawberry skies🍓☆
    ۹ مهر ۹۹، ۲۲:۱۶
    ☆🍓 Strawberry skies🍓☆

    :/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ مهر ۹۹، ۲۲:۱۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    -____-
  • ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
    ۹ مهر ۹۹، ۲۲:۱۶
    ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

    :| من کوشم پ╥﹏╥

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ مهر ۹۹، ۲۲:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ساری ساری ساری 😑
  • ☆🍓 Strawberry skies🍓☆
    ۹ مهر ۹۹، ۲۲:۱۶
    ☆🍓 Strawberry skies🍓☆

    من چی:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ مهر ۹۹، ۲۲:۱۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    تو رو میدونستم ولی در حال نوشتن یادم رفت -____-
  • shinya an otaku and army
    ۹ مهر ۹۹، ۲۲:۱۷
    shinya an otaku and army

    به به

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ مهر ۹۹، ۲۲:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عرعرعر =\
    -___-
  • 😈GOOD GIRL😈
    ۹ مهر ۹۹، ۲۲:۱۷
    😈GOOD GIRL😈

    من._.

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ مهر ۹۹، ۲۲:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عر همه رو یادم رفته*_*
  • 💫~ HeLiA
    ۹ مهر ۹۹، ۲۲:۱۸
    💫~ HeLiA

    واو 😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ مهر ۹۹، ۲۲:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بلی 
  • ☆🍓 Strawberry skies🍓☆
    ۹ مهر ۹۹، ۲۲:۲۰
    ☆🍓 Strawberry skies🍓☆

    بهله-_-

    اشکال نداره-_-

    منو یادت بره رفیق باصتانیه بی معرفت-_-

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ مهر ۹۹، ۲۲:۲۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نه یادم نرفت به خداااا عرررر -_____-
    میانههههههههه طلعلبمیعتعب
  • 𝐇𝐎𝐏𝐄 𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃
    ۹ مهر ۹۹، ۲۲:۲۲
    𝐇𝐎𝐏𝐄  𝐖𝐎𝐑𝐋𝐃

    وای چقدر اسمم سوییته.

    "ادمینای وب دبویز"

    هرچند درستش اینه بگم چقدر مینا شی سوییته✨✨

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ مهر ۹۹، ۲۲:۲۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخ
    اسمه دیگه ای به ذهنم نرسید 
    @~@
    بوس بوس بوس 
  • ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
    ۹ مهر ۹۹، ۲۲:۲۸
    ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

    خخخ•-•

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ مهر ۹۹، ۲۲:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خب عزیزم تو باید پول کنسرتو بدی XD
    •~• چقدر من مهربونم 😎❤
  • PARK 🌙MOON
    ۹ مهر ۹۹، ۲۲:۳۰
    PARK 🌙MOON

    بازی؟ 😂

    جررر

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ مهر ۹۹، ۲۲:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوم *~*
    خخخخخخ XD
  • POKER Reyhane❣
    ۹ مهر ۹۹، ۲۲:۳۲
    POKER Reyhane❣

    من چی:|

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ مهر ۹۹، ۲۲:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    امممم اسمت چی بود T-T
  • POKER Reyhane❣
    ۹ مهر ۹۹، ۲۲:۳۴
    POKER Reyhane❣

    ای بمیری بای:|🚶

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ مهر ۹۹، ۲۲:۳۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ای خدا عرررر خو اسمت یادم نمیاد T-T
    ببخشید 😭
    میرم بمیرم بای 😞👋
  • ... vista
    ۹ مهر ۹۹، ۲۲:۳۵
    ... vista

    فاعک-_-برا چی بزنیم عنو-_-

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ مهر ۹۹، ۲۲:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چون دوست دارم 😎😁
  • ... vista
    ۹ مهر ۹۹، ۲۲:۳۷
    ... vista

    دوسم داری؟

    Or

    دوس داری؟

    -_-

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ مهر ۹۹، ۲۲:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دوستت دارم @-@
  • ... vista
    ۹ مهر ۹۹، ۲۲:۵۲
    ... vista

    عععر

    لاو یو تووو😍😘😘😘

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ مهر ۹۹، ۲۲:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عععععر متقابل •~•
    بوچ بوچ بوچ ^3^
  • AI ALEX
    ۹ مهر ۹۹، ۲۳:۰۹
    AI ALEX

    وواهاهااییی

    منم ادمین وب دبویزم یعسس

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ مهر ۹۹، ۲۳:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یعس شما هم هستی @~@
    ابباظغسسغبظعبغلباظمعیبعطبتتیتبمطذذذ.    دروللتطکلتطوتلط
  • ..Nika ..
    ۱۰ مهر ۹۹، ۱۰:۲۰
    ..Nika ..

    من چی؟:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ مهر ۹۹، ۱۸:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ببخشید نظرت بین بقیه نظرا گم شده بود T-T 
    میانههههههههههه 😭💔
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7