🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 يكشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۹، ۰۹:۰۹ ب.ظ

اومام

بچه ها اومام یه اسم برای

کسایی که هم ارمی ان هم بلینک درست کرده 

Armink😎

خدا وکیل چقدر ننم

باهوشه و با استعداده

پس من به کی رفتم ¿

pari sa Namgar Kim pari sa pari sa Rashin Blink ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ Vanda  . C111 Vanda  . C111
Last Comments :
۹ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • pari sa
    ۹ شهریور ۹۹، ۲۱:۴۸
    pari sa

    یه l بهش اضافه کن که بشه 

    armlink

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ شهریور ۹۹، ۲۲:۰۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اهوم اینم جالب بید 
    اما من نمتونم حرف اومامو عوض کنم 
    بعد که خودش پست رو خوند اگه موافق بود عوض میکن 
    #دختر _خوب_مامان 😂😂😂😂😂😂😂😂
  • Namgar Kim
    ۹ شهریور ۹۹، ۲۲:۰۲
    Namgar Kim

    خلاقیت موج تگزاسی میره😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ شهریور ۹۹، ۲۲:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  • pari sa
    ۹ شهریور ۹۹، ۲۲:۰۳
    pari sa

    ای بابا این اوماها چکارا که با ماها نمیکنن 

    #دختر_بد_مامان

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ شهریور ۹۹، ۲۲:۰۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخ اومای من که خیلی خوبه من لوس بازی در میارم 😂😂😂😂😂😂😂

  • pari sa
    ۹ شهریور ۹۹، ۲۲:۰۹
    pari sa

    اومای منم خوبه هااااا فقط یکم  ..........زیادی خوبه :/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ شهریور ۹۹، ۲۲:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • Rashin Blink
    ۹ شهریور ۹۹، ۲۳:۰۴
    Rashin Blink

    اغاااا من میدونستم اون ال هم میشه! ولی فکر کردم که تمام حروفشون مساوی باشن! چون بجورایی وسواس دارم رو این قضایا😚

     

     

    افرین دختر قشنگ مامان!😂😂😂

     

    اغا دختر بد مامان کیه اونوقت؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ شهریور ۹۹، ۲۳:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اومای وسواسی من (وی خودش را برای اومایش لوس می کند )
    ❤~❤

  • ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
    ۱۰ شهریور ۹۹، ۰۸:۳۳
    ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

    اگ اکسوالم باشن چی ._.؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ شهریور ۹۹، ۱۰:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دیگه نمدونم 
    اون مولتی فن حساب میشه 
    arminkexo 
    یه همچین چیزی میشه 😅
  • ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
    ۱۰ شهریور ۹۹، ۱۰:۴۴
    ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

    😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ شهریور ۹۹، ۱۰:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😀😀😀😀
  • Vanda . C111
    ۲۱ شهریور ۹۹، ۱۶:۱۵
    Vanda  . C111

    چطوری تو؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ شهریور ۹۹، ۱۶:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلوم 
    ممنون خوبم 
    تو خوبی؟؟؟
    فهمیدی البوم د بویز یه دونش ۳۷۵ تومنه @-@
    میخوام بخرمممم ولی نمدونم چجوریییییی😭😭😭😭😭😭😭
  • Vanda . C111
    ۲۱ شهریور ۹۹، ۱۶:۲۶
    Vanda  . C111

    عاو

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ شهریور ۹۹، ۱۶:۲۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😭🔪
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7