🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۵۷ ب.ظ

از چندتاتون خبری ندارم

بعضیاتون معلوم نیس کجایین 

گمتون کردم 

بیاین ببینم زنده این 😭😭😭😭😭😭💔

یکی نورا (رفیق باستانیم ) اصن نمدونم کجاست 😭💔

یکی هم  وندا 😐🔪🔪🔪🔪🔪 یه چند وقت یه بار بیا پیشم 😭😞

دیگععععع اها یاسی اصن نمدونم هست یا نه 💔

اها خورشید  تو هم نمیای اصن 

فعلا همینا یادم میاد 😑🌈

 

 

☆⌁ HεLiA ☆⌁ HεLiA V ♱ C111   Rainy Drippy (bad girl) ☆🍓 Strawberry skies🍓☆ V ♱ C111 ☆🍓 Strawberry skies🍓☆ ☆🍓 Strawberry skies🍓☆ ☆🍓 Strawberry skies🍓☆ 𝓈𝓀𝓎𝓎 ✞︎𓆙 𝓈𝓀𝓎𝓎 ✞︎𓆙 Rashin Blink Rashin Blink 𝓈𝓀𝓎𝓎 ✞︎𓆙 𝓈𝓀𝓎𝓎 ✞︎𓆙
Last Comments :
۱۵ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ☆⌁ HεLiA
    ۳ آبان ۹۹، ۲۲:۵۹
    ☆⌁ HεLiA

    یاسی بیان نمیاد 😭😀

    منم 😐 ... عفو بفرمایید 😶💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ آبان ۹۹، ۲۳:۰۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اها :(
    اره تو هم نمیای 😐🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪
    من همه را عفو می نمایم 😌😂❤🌈
  • ☆⌁ HεLiA
    ۳ آبان ۹۹، ۲۳:۰۲
    ☆⌁ HεLiA

    نه من هستم حال ندارم کامنت بذارم 😭😀 میانه :(

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ آبان ۹۹، ۲۳:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    گشادی دردیست که همه دچارش شده ایم 😂🍃

  • V ♱ C111
    ۳ آبان ۹۹، ۲۳:۰۴
    V ♱ C111
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    چرا اون چاقوت همیشه باید کنار یه پوکر باشه و اون پوکر کنار اسم **** من؟

    ــِم منم هستم منتها میام لایک میکنم میرم 😐

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ آبان ۹۹، ۲۳:۰۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اولن سلام مش وندا 😂😭💔
    چون میخوام بکشمت هاهاهاهاها 
    بی ادب 😭🌈
    نمیگی منه گاو دلم برات تنگ میشود؟😞
  • Rainy Drippy (bad girl)
    ۳ آبان ۹۹، ۲۳:۱۳
      Rainy Drippy (bad girl)

    منم که همیشه پیشت پلاسم -__-

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ آبان ۹۹، ۲۳:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخ درستش همینه دیگع 😍
    از بابام یادبگیرین 😌🌈
  • ☆🍓 Strawberry skies🍓☆
    ۳ آبان ۹۹، ۲۳:۱۴
    ☆🍓 Strawberry skies🍓☆

    اولد فرند

    وای عار یو صو شای😹😹😹

    هایییییی اولد فرندمم

    چطوری؟؟؟

    دلم تنگیدع بود باوو

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ آبان ۹۹، ۲۳:۱۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلام 
    خوبم ممنون 🍃
    خوبی؟
    عه این تو بودی 😐😂🌈
    عرررررررررر
    منممممممممم
    ولی نمیای که 😞🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪

  • V ♱ C111
    ۳ آبان ۹۹، ۲۳:۱۵
    V ♱ C111

    ن مال منم تنگ میشه منتها نمدونستم مال ملتم تنگ میشه ک :/

     موید باشی گاوه نازم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ آبان ۹۹، ۲۳:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    حالا که میدونی 😞
    عرررر 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭بیا بخلمممممممممممم🌈
  • ☆🍓 Strawberry skies🍓☆
    ۳ آبان ۹۹، ۲۳:۲۲
    ☆🍓 Strawberry skies🍓☆

    بهله ایتز می فرند باصتانی

    عایگووو صارییی*=*

    توعم که نیمیای*=*

    اون چاغوتم بکش کنار میزنی ناکارمون میکنی😹😹😹

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ آبان ۹۹، ۲۳:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوممممممم
    هیعععععع
    من وبتو گم کردم 😐💔
    نمدونستم کدومی 😞
    نع چاقوم پلاستیکیه ولی به کسی نگو بین خودمون بمونه 😌😉😂🌈
  • ☆🍓 Strawberry skies🍓☆
    ۳ آبان ۹۹، ۲۳:۳۸
    ☆🍓 Strawberry skies🍓☆

    همینه دیگه وبم

    کریزی وورد

    حق داری مبی جونم هم تم وبمو عوض کردم هم اصممو😹😹

    بینه خودمون میمونههه

    حله😎

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ آبان ۹۹، ۲۳:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اها 
    هوم حق دارم من بدبخت 😐😑😂🌈
    🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈
  • ☆🍓 Strawberry skies🍓☆
    ۳ آبان ۹۹، ۲۳:۴۸
    ☆🍓 Strawberry skies🍓☆

    گفتم کع حق داری رفیق باصتانیم

    صو...چع خبرااا؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ آبان ۹۹، ۲۳:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوم 
    خبری نیس والا 😐🌈
    خب این کراشم شده ←🌈 
    دبی جذابه همه شدم 😌😎
    و اینکه اسمم به دبویز گره خورده😭😍
    خب حالا تو بگو‌ چع خبرا ؟
  • 𝓈𝓀𝓎𝓎 ✞︎𓆙
    ۴ آبان ۹۹، ۰۰:۰۰
    𝓈𝓀𝓎𝓎 ✞︎𓆙

    هی‌.

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۹۹، ۰۰:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیع؟
    تو کی بودی؟
    خودت اعتراف کن 😌🔪

  • 𝓈𝓀𝓎𝓎 ✞︎𓆙
    ۴ آبان ۹۹، ۰۳:۰۰
    𝓈𝓀𝓎𝓎 ✞︎𓆙

    اسکای...چش

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۹۹، ۱۱:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اهاااااااااا
    شلوممممم 
    خوبی؟؟؟؟
    چع خبرا؟
  • Rashin Blink
    ۴ آبان ۹۹، ۱۲:۰۱
    Rashin Blink

    منم ک هنوز زنده ام خیخیخیخیخیخی

     

    مینا باورت میشه دیروز نارنگی خوردمممممممممم خیلی خوب بود

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۹۹، ۱۲:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂🌈❤

    عرررررر به من ندادی 😭💔
    اصن من قهلم 😞 (به طور غیر مستقیم میگم بیا نازمو بکش 😂)
  • Rashin Blink
    ۴ آبان ۹۹، ۱۳:۰۳
    Rashin Blink

    نمیگفتیم نازت میکشیدم عاسیسم

     

    اخههه تو ک نبودی وگرنه همشو میدادم بتووووو 

    باشه دفه بعد همشو میدم ب تو باشه؟

    قهر نبااااش😞

    بااشع؟ بیبی؟ قهر شی نالاحت میشمااا😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۹۹، ۱۳:۰۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هومممممم @~@

    نارنگی بهونه بود تا نازمو بکشی هاهاهاهاها (مینا بدجنس میشود )
    باشی دیگع قهل نموکونم 

  • 𝓈𝓀𝓎𝓎 ✞︎𓆙
    ۴ آبان ۹۹، ۱۳:۵۶
    𝓈𝓀𝓎𝓎 ✞︎𓆙

    ناتینگ ..

    تو چطوری؟!

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۹۹، ۱۳:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خوبم ممنان 🌈
    کجا بودی؟
    خبری ازت نبود .
  • 𝓈𝓀𝓎𝓎 ✞︎𓆙
    ۴ آبان ۹۹، ۱۴:۱۰
    𝓈𝓀𝓎𝓎 ✞︎𓆙

    سرجام..

    کجا باید باشم؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۹۹، ۱۴:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اها 
    همینجوری گفتم 😞💔🌈
    اخع پیدات نیست 😐💔
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7