🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 دوشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۹، ۰۹:۱۵ ب.ظ

از اینا 😂

خب خب خب 

من برگشتم با از اینا 😂💔

دیگه باید یه اسم براشون بزارم جر 😐💔😂

​​​​​​

مینا اینگونه فنگرلی میکند 😭💔😂

😭😭😭دقیقاااااااااااا😭😭😭

یاده رازه بقاء افتادم 😂😂😂

جر یادتونه این قست رو  ؟!😂😂😂😂

کاری که میخوام با بنگکیو کنم *-*یاع یاع یاع 

توضیح لطفا •-•

 

خدایی خوب کشیدم 😂جررررررررر

این دیگه واقعا خوده خودمم😂😭😂😂😂😂

هق هقققق هققق 😭💔

+خببببب نظر مثبتتون چیه؟!😂

+چطور بودن ؟!

+نقاشیم خیلی چرت بود نه ؟!😎😂💔

✨😐worldwide sakineh ❥︎.. parinaz 박해리  *-*🍭 Vanda GLeez ❥︎.. parinaz ✨😐worldwide sakineh ❥︎.. parinaz ivanka ♡♡ ✨😐worldwide sakineh Park Hae ray ❥︎.. parinaz ✨😐worldwide sakineh ❥︎.. parinaz ✨😐worldwide sakineh ✨😐worldwide sakineh ✨😐worldwide sakineh ❥︎.. parinaz ✨😐worldwide sakineh ✨😐worldwide sakineh ❥︎.. parinaz ❥︎.. parinaz ✨😐worldwide sakineh ϲяγѕταℓ 🌌⭐ ✨😐worldwide sakineh Shoco -🍫 ✨😐worldwide sakineh ✨😐worldwide sakineh ✨😐worldwide sakineh Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫 ✨😐worldwide sakineh Shoco -🍫 ✨😐worldwide sakineh Shoco -🍫 ✨😐worldwide sakineh Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫) 🌈Kim Mia 🌈 RITA ._. RITA ._. RITA ._. RITA ._. RITA ._. RITA ._. RITA ._. Cloudia Hirai M
Last Comments :
۴۷ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۱:۱۹
    ✨😐worldwide sakineh

    نظر من مثبته😂😂

     

    یه سوال

    اونی که تو عکسش گفتی لطفا یکی با رسم شکل توضیح بده

     

    کدومشونه؟؟؟؟؟؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۱:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خب مبارکههههه کیلیلیلیلی (ودف ؟!😂💔)

    خب یه لحظه وایسا 
    اهم ..اهم 
    ایشون چوی چانهی هستند  ملقب به نیو و البته عروسکه جذاب و کیوته دبویز 😌(معرفی رو داشتین 😎)

  • ❥︎.. parinaz
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۱:۲۱
    ❥︎.. parinaz

    اره خیلی قشنگ بوود عررر

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۱:۲۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بعژبهژژفهنزلژغخفنغثوظطاوب،اد د کت فهژ
     تنکیو عرررررر(گفتم تنکیو یاده بنگکیو افتادم 😭همیشه یونگهون میگه این کیو عه نه تنکیو 😭😐😂)
  • 박해리 *-*🍭
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۱:۲۳
    박해리  *-*🍭

    جججججرررررررررررررررر 😂😂😂😂😂💔💔💔💔💔💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۱:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جعررررررررررررر (ترکیبی از جر و عر 😐😂خلاقیت رو داشته باشید😎)
  • Vanda GLeez
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۱:۲۴
    Vanda GLeez

    نقاشیت هر چی که هس از مال من بهتره XD 

    +نظر مثبتمون چیه؟ چرا نمتونم این جمله رو تجزیه تحلیل کنم XD الان چه جوابی باید بدیم؟

     

    +ودفففف مینااا وب من تو پیوندات چیکار میکنهههههه بنتبمیتینی بیا بوست کنممم ناموس کی بودی تووو :|| الان میگه یونگهون 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۱:۲۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخخ😂با ذوق فراوان  کشیدمشون 😂💔
    جرررررررر 😂😂😂😂😂😂 نظر مثبتتون چیه یه جورایی مثله اینه که بگی yes or yes (یاده توایس افتادم عررر)


    😂پارهههههه  بوس متقابل بر روی گونه ات 😂.... ماچ 💋
    خخخخخخخخخخخ 😂😂😂😂😂
  • ❥︎.. parinaz
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۱:۲۴
    ❥︎.. parinaz

    ججججر 😹😹😹 

    چطوری زن ممدXDD

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۱:۲۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    پارههههه
    خوبم زن مانی 😂
    مانی خوبه ؟!
    بچه هاتون خوبن؟ (کی بچه دار شدین ؟!😐😂💔)
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۱:۲۶
    ✨😐worldwide sakineh

    ودف😂

     

    گاد

    اقا من از همون اول یه حسی بهم میگفت به نیو علاقه مند میشم ولی

    من نمد کدومو به عنوان بایس انتخاب کنم خیلی خوشگل و جذابن هیق فاک

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۱:۳۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂

    بله بله جررررررررررررررررررررر
    من خودم بعد یه سال دبی بودن (یعس یه سال شده عر 😌😂) هنوز مثله ادم یه بایس ندارم 😂البته یونگهون بایسمه ها ولی خب دبویز استیلرن (استیلر یعنی دزد _اسم یکی از اهنگاشونم د استیلره)  روزی یکیشون قلبمو میدزدن 👀😂❤
  • ❥︎.. parinaz
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۱:۳۱
    ❥︎.. parinaz

    خداروشکر😹😹 

    اره اون خوبه سلام میرسونه به ممد ججر😹😹😹 

    اره خوبن😐😹 

    مینا میخام واسه خودمو مانی عروسی بگیرم😹😹😐

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۱:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    جرررررررررررررررر (*پخش زمین شدن )
    ممد ما هم سلام میرسونه (دقت کنید ممد ما 😌)
    ککککک😂😂😂😂
    جررررر از الان گفته باشم  من ساقدوشتم😂😎
  • ivanka ♡♡
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۱:۳۲
    ivanka ♡♡

    اون قورباغه هه واقعا خودتی خیلی هم شبیهته 

    #شوخی

    قیافه تون مو نمیزنه اصلا (حالا یطوری میگم انگار تورو دیدم  

    👀)

    #شوخی

     

    سوال : آهنگی که همین الان تو ذهنت پلی میشه چیه ؟

    آهنگی که تو ذهنته (شایدم داری باند میخونی من چه میدونم)

     

    من full moon از summi 

    خدایی خیلی زیباست ❤❤❤❤❤❤❤💖💖💖💖💖💖💖💜💜💜💜💜💜💜💙💙💙💙💙💙💙

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۱:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررررررررررررررررررررررررر XD
    (درحاله گاز گرفتن زمین از خنده )😂😂😂😂😂😂

    جواب : برکینگ داوننننننننننننننننننننننننننننن😂 
    اووووو گوش ندادم ولی خوانندشو میشناسم •-•
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۱:۳۴
    ✨😐worldwide sakineh

    الهی بگردم😂

     

    نه ولی جدی جدی کدومو انتخاب کنم:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۱:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخ😂💕


    ببین چند تا راه وجود داره 
    یک : ده بیست سی چهل کنی 😂
    دو: ببینی کدوم بیشتر شبیه خودت اونو انتخاب کنی 
    سه: بری یکی از ام وی هاشون رو ببینی و از اولین نفری که خوشت اومد به عنوان بایست انتخابش کنی 

    به شخصه راه حل یک رو بیشتر از همه دوس دارم 😂
  • Park Hae ray
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۱:۳۵
    Park Hae ray

    پس اگه اینطورع....جعرررررررر😂😂😂😂😂💔💔💔💔💔

    واااییییی فقط رو بنگکیو 😂😂😂😂😂😂😂😂😂💔💔💔💔💔💔💔💔💔👡👡👡👡🥾🥾🥾🥾🥾🥾

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۱:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخ جعررررررررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    بنگکیو بهترینن بهترین 😂😭😌ژععحبغخبفهیقبیغخیهیخیغخهغتبمت
  • ❥︎.. parinaz
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۱:۳۶
    ❥︎.. parinaz

    ممد شماااا دقت کردیم جججر😹😹😹 

    اره عروسی منو ووسوک خوب میشه هاا😹😹 

    ت و ممد ساقدوش عروس دومااد 

    عرررر احساسی شدم ججر😹😹😐💔 

    بگیرم بنظرت ؟ *-*

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۱:۴۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    افرین افرین جعرررررر😂😂😂😂
    ارعععععععععععععع عرررررررررر😂😂😂😂💃
    اوووووووو 😂😂😂
    منم جرررررررر (من چرا ؟!ذوقه عروسی دارم ؟! یا به خاطره اینکه من و ممد ساقدوشه عروس و دامادیم ذوق کردم ؟!)
    ارعععععععععع بگیرررررررررررر
    نگیری خودم براتون میگیگرم 😂😂😂😂😂😂
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۱:۴۱
    ✨😐worldwide sakineh

    خب بیزحمت اسماشونو بنویس همینجا من انتخاب کنم

     

    *سکینه اماده میشود*

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۱:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سانگیون
    جیکوب
    یونگهون
    هیونجه
    جویون
    کوین
    نیو
    کیو
    هاکنیون
    سونوو
    اریک 
    دبی (اسمه فندومه 😂)
    دبویز 
    فن چنت رو خوندم 😂😂😂😂😂
  • ❥︎.. parinaz
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۱:۵۶
    ❥︎.. parinaz

    ججججر 

    خب پس کی بگیریممم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۱:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جعرررر
    نمد 
    مثلا تو عروسی 😐💔😂
    یه روزی بگیریم که مانی و ممد سرشون شلوغ نباشه 😂💔
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۱:۵۹
    ✨😐worldwide sakineh

    میگم بعد هفتاد هشتاد نود صد چی میگفتن؟:/

    یه شعر دیگه هم بود:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۲:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دستماله ابی بر سر ؟! 
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۲:۰۴
    ✨😐worldwide sakineh

    نه اون نبود:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۲:۰۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خب من نمدونم دیگع چی میگفتن 😂😂😂😂😂💔
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۲:۰۶
    ✨😐worldwide sakineh

    قانع شدم

    خاب

    حالا این شعری که خودت میگی رو کامل بگو حالا با اون پیش برم:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۲:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دستمال ابی برسر 
    پر از گلابی بر سر 
    اش ماش بیرون باش 
    مراقبه خودت هم باش 
    (هیچ وقت فکر نمیکردم اینقدر شعره چرت و مزخرفی باشه 😂😂😂😂💔)
  • ❥︎.. parinaz
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۲:۰۸
    ❥︎.. parinaz

    کی میشه دیقا ؟ ⁦ಥ‿ಥ⁩

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۲:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دیگع قبل از شروعه کاملع کینگدام بگیریم 
    چون قطعا بعده کینگدام هم  ممد میره استراحت ...
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۲:۱۴
    ✨😐worldwide sakineh

    یونگهون

    *پناه میگیرد*

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۲:۱۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عامممممممممممممممممممم ...(چرا من گفتم ده بیست سی چهل کنی ؟!)
    جرررررررررررررررررررررررررررر😂😂😂😂😂😂
    چرا یونگهوننننننننننننن😭😭😭😂😂💔😂💔😂😂😂
    هق کینچانا 😂

  • ✨😐worldwide sakineh
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۲:۱۶
    ✨😐worldwide sakineh

    البته من دبی و دبویز و فن چنت هم قاطی شعر کردم یونگهون شدا:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۲:۱۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😐💔
    جرررررررر

  • ❥︎.. parinaz
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۲:۱۶
    ❥︎.. parinaz

    خب ینی کی میشه ؟ 

    چق سوال میپرسم ببخشید⁦ಥ‿ಥ⁩

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۲:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یعنی قبل از اردیبهشت ساله دیگه یا به عبارته دیگه تو همین دوماه اینده بگیر 
    جرررر مشکلی نیس 💕
  • ❥︎.. parinaz
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۲:۲۴
    ❥︎.. parinaz

    عرر روز تولدم میگیرممم 

    میسی😹💖

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۲:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوکیعه عرررررررررر
    💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃😂❤
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۲:۲۵
    ✨😐worldwide sakineh

    خو من یه شعر کوچیک دیگه هم اوردم وسط

    نیو

    سو

    جیغغغغغغغغغغغغغغ نیو لاورممممممممم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۲:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررر
    کاره درستی کردی 😂😂😂😂😂
    چوکاههههههههههههه😂💕🎉
  • ϲяγѕταℓ 🌌⭐
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۲:۳۳
    ϲяγѕταℓ 🌌⭐

    عه آخجون ازین یاروعا مینا میزاشت بهش چی میگن؟! عکس نبشته؟! 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 من میخام بگم عکس حک شده 😐👌🌭  (#متفاوت_باشیم) 

     

    +نظر مثبتم عرررررررررررررررر عهههه😍😍😍😍😍🧡🧁🌭

    +مزه آب پرتقال تکدانه میدادن 😂😂😂😂🧃🧃🧃🧃🧃🧃

    + فقط اون استیکر عینکیه بالاش😂😂😂😂😎😎😎😎😎😎😎😎

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۲:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    پارهههههههههههههه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    جر 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    جرترررررررررررر 
    خخخخخخ خیلی خفن بود خودم میدونم 😎😂
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۲:۳۹
    ✨😐worldwide sakineh

    از همون اولم یه نیو رو میشناختم فقط یه حسی هم داشتم اون بایسم میشه مثل بکهیون

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۲:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اووووووووو بله بله حدس میزدم اخرش بری نیو رو برداری 😂💔
  • Shoco -🍫
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۲:۴۸
    Shoco -🍫

    وایییییییییی جررررررر خدااا😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۲:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کککککککک😂😂😂
    نظر مثبتت راجبه نقاشیم چیه ؟!😎😂😂😂😂😂

  • ✨😐worldwide sakineh
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۲:۴۹
    ✨😐worldwide sakineh

    جیغغغغغغغ اورهههههه

     

    خب حالا نیو با کی شیپ میشه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۲:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کککک
    خب نیو با سه نفر شیپ میشه
    یکی با سونوو که اسمه شیپشون میشه سونیو (شیپ تو بیان خیلی محبوبه )
    یکی با یونگهون که اسم شیپشون میشه بنگنیو (بنگ یعنی نون و لقبه یونگهونه)
    یکی هم با کیو که اسمه شیپشون میشه نیوکیو 
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۲:۵۱
    ✨😐worldwide sakineh

    ولی من نیو رو میخوام:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۳:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخخخخ😂
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۲:۵۴
    ✨😐worldwide sakineh

    خب کدوم کاپل بیشتر مومنت میده و محبوب تره؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۳:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بنگنیو 😂
  • Shoco -🍫
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۳:۱۰
    Shoco -🍫

    فوق العاده اصن یو نو😂😂😂😂😂✋🏻💛

     

     

     

    @ باران

    تو باید سونیو شیپ کنیا😐🔪

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۳:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂کککککک

    جررررر چرا همه سونیو شیپرن ؟!
    😂💔
  • Shoco -🍫
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۳:۲۵
    Shoco -🍫

    الان با منی یا باران😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۳:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    you 😂😂😂😂😂😂
  • Shoco -🍫
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۳:۴۰
    Shoco -🍫

    عاها خب پس باید به خدمتتون عرض کنم

    من تو هر گروهی تحت عنوان بایس بین دو نفر گیر کردم

    همیشه اون دو نفر با هم کاپل بودن یونو :"))

    هیییییق عای لاو شانسم تو این مورد😭😭😭😭😭

    بطور مثال

    چانبک اکسو

    لیون وان اس

    هیونلیکس اسکیز

    ویکوک بنگتن

    و 

    سونیو :")

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ اسفند ۹۹، ۲۳:۴۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررررر 
    دلیلت قانعم کرد 😂😂😂😂
    چانبک عرررررر
    جرررر  لیدو و ریون ؟😐😂💔
    عر هیونلیکس 
    کوکمین شیپرم ولی ویکوک هم دوس دارم 
    بله بله 😂😂😂😂
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۱۲ اسفند ۹۹، ۰۸:۲۷
    ✨😐worldwide sakineh

    خو خودتون چی شیپ میکنین:/

     

    #شوکو

    هول نکن بزار ببینم کدوم میشه:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ اسفند ۹۹، ۱۰:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من بنگکیو شیپ میکنم پروفایلمم بنگکیو عه عررررررر 

    جر 
  • Shoco -🍫
    ۱۲ اسفند ۹۹، ۰۹:۴۵
    Shoco -🍫

    نههه

    لیدو و شیون😐💔😂

    سهمعپششهپپشهعپشپشعپهشپشعپسع

    همشون عشقامن😭😭😭😭

     

     

     

    @باران

    ب من ربطی نداره سونیو و بنگکیو شیپ نکنی برات دارم :/

    #زورگویی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ اسفند ۹۹، ۱۰:۲۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ودف 😐💔
    لازمه بگم اول نوشتم شیون و لیدو بعد پاکیدمش 😂😂😂😂😂💔
    جرررررررر بنگکیو😭😍😭😍😭😍😭😍😭😍😭
    عبطغثملنسظغظثمغثظغثظ 
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۱۲ اسفند ۹۹، ۱۰:۲۷
    ✨😐worldwide sakineh

    نه منظورم اینه که نیو رو با کدوم شیپ میکنی:/

     

    #شوکو

    ودف:/

     

    اصن بنگکیو کاپل کیه:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ اسفند ۹۹، ۱۰:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    با سونوو 
    جررر با اینکه خیلی باهم دعوا میکنن 


    بنگکیو کاپل یونگهون کیو عه 😍😍😭😭😍😭😍 الانم دارم یه فیلم ازشون میبینم و غش میکنم جر عر 
  • Shoco -🍫
    ۱۲ اسفند ۹۹، ۱۰:۳۶
    Shoco -🍫

    الکی😂😂😂😂😂

     

     

     

    @باران

    :/

    توضیح بنگکیو رو به مینا میسپارم😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ اسفند ۹۹، ۱۰:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    به خدا😂😂😂😂😂💔💔💔
    توضیح بنگکیو:
    بنگکیو دو عدد عشق هستند که مینا با هربار دیدنشان به اسمان ها میرود و دوباره روی زمین بر میگردد
    این دو عزیز یعنی یونگهون کیو زیادی خر هستند و همش درحاله لاو ترکاندن می باشند 
    انها زیادی خوب هستند کفاثطا

  • ✨😐worldwide sakineh
    ۱۲ اسفند ۹۹، ۱۰:۴۵
    ✨😐worldwide sakineh

    باش سونیو میشیپم:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ اسفند ۹۹، ۱۰:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررررررر 
    😂😂😂😂😂💔
  • Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)
    ۱۲ اسفند ۹۹، ۱۰:۵۰
    Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

    اری اری

    دو عدد لنتی بیشعور دوس داشتنی😭

     

     

     

    @باران

    شرففففف بر درودت خاهرممممم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ اسفند ۹۹، ۱۰:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ایظیانثغنیظغمططعکعیمطامنز ذدگدگ ثدک کدث کد ک

    همین که شوکو میگه جر 😂😂😂😂😂
  • 🌈Kim Mia 🌈
    ۱۲ اسفند ۹۹، ۱۱:۲۲
    🌈Kim Mia 🌈

    نیییییییوووووو چه نازه😍🤤

    من هنوز بایس ندارم😢

    بین نیییییووووو و سووووننننووو گیر کردم😢

    البته کیو. کوین. جویون.و... (همشون) هم همین طور

    من نزدیک ۳ یا ۴ ماه شایدم ۵ ما(خدا میدونه)وقتی که د ستیلر  اومد

    دبی میباشم ولی کلا این چند نفر رو میشناسم👇🏻😅

    نیو

    سونوو

    کوین

    جویون

    اریک

    کیو

    و هوال که رفته رو میشناسم😢

    اخه ظرفیت فدومم پر شده دیگه نمیکشم اسم ها شون رو یاد بگیرم 😐چون تقریبا فن همه گروه ها هستم خیلی جلوی خودم رو میگیرم فن گروه دیگه ای نشم😭اگه بخوام همه رو نام ببرم جا شون نمیشه😅

    راستی یادم رفت اول بگم من 🌈KIM MIA🌈 هستم یک مولتی فن و ارمی*استی*بلینک*موآ*د بی*انجین*نورلند*ترژر میکر*اکسوال*میدزی*و... 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ اسفند ۹۹، ۱۱:۴۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ارع عروسکه 😍
    اوخی 😂❤ 
    جرررر درک میکنم چون خودمم مولتی فنم 
    خوشبختم کیم میا شی ^^
    منم ارمی ،بلینک،دبی،اکسوال،نورلند،میدزی و ... ام 
    ککککک 
  • RITA ._.
    ۱۲ اسفند ۹۹، ۱۶:۴۳
    RITA ._.

    میناااااااااااااااااااااااااااااااا

    کمکککککککککککککککککککککککک

    عکس هدرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دومی از راستتتتتتتتتتت سونووعههههههههههه؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ اسفند ۹۹، ۱۶:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بزار نگاه کنم 
    ترسوندیماااااا
    ارع خوده خرشه (اینجا کلمه خر به معنی جذاب لعنتیه )
  • RITA ._.
    ۱۲ اسفند ۹۹، ۱۷:۰۶
    RITA ._.

    میناااااااااااااااااااا

    شناختمشششششششششششششش

    یعنی من شناختمششششششششششششششش؟

    یعنی من اون خرووووووووو شناختممممممممممممممممممممم؟

    آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآاررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررههههه؟

    خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    کناریش نیوعه؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ اسفند ۹۹، ۱۷:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
    اون خرووووو شناختییییییییییییییییییییییییییییی 
    هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    ارع اونم نیو عههههههههههههههههههههههه
    ❤✨❤✨❤✨❤✨❤✨❤✨❤✨
    دست و جیغ و هورااااااااااااااااا
    🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
    ککککککککککککککک
    😂😂😂😂😂😂
  • RITA ._.
    ۱۲ اسفند ۹۹، ۱۷:۲۲
    RITA ._.

    از سمت چپ دومی اونی که نشسته کیوعه؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ اسفند ۹۹، ۱۷:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یعسسسسسسسسسسسسسسسسسس 
    🎉😻🎉😻🎉😻🎉😻🎉😻🎉😻🎉
  • RITA ._.
    ۱۲ اسفند ۹۹، ۱۷:۲۷
    RITA ._.

    میناااااااااااااااااااااااااااا

    نمیخاممممممممم باورررررررررر کنممممممممممممم

    نمیتونممممم باور کنمممممممممممممممممممممممممم

    خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    الان از شدت خوشحالی میمیییرممممممممممممممممممممممممم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ اسفند ۹۹، ۱۷:۳۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
    😂😻😂😻😂😻😂😻😂😻😂😻😂😻😂😻😂😻😂
    افریننننننن صد افرینننننننننننن دختره خوب و نازنین 
    نمره شما : بیست 
    جر 😂❤🎉
  • RITA ._.
    ۱۲ اسفند ۹۹، ۱۷:۳۴
    RITA ._.

    مینااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    دیگ وقتشه آیکنیکت کنممممممممممممممممم:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ اسفند ۹۹، ۱۷:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررررر
    بفرما من امادم 
    ککککک
  • RITA ._.
    ۱۲ اسفند ۹۹، ۱۷:۳۷
    RITA ._.

    خب بسم الله الرحمن الرحیم

     

    بدون اینکه به قالب در حال ساخت وب آیکن که فعلا ریدم توش بپر بیا وب تا بت بگم چیکار کنی:/

    خودتو دادی دستم بدبخت شدی:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ اسفند ۹۹، ۱۷:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوکی اومدممممم
    جرررررررر😂
  • RITA ._.
    ۱۲ اسفند ۹۹، ۱۷:۴۵
    RITA ._.

    چرا نمیای؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ اسفند ۹۹، ۱۷:۴۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چون اول رفتم وب کراش دونی 😑💔😂
  • Cloudia Hirai
    ۱۳ اسفند ۹۹، ۰۹:۲۴
    Cloudia Hirai

    چقدرررررررر منممممممممممم

    منممممممممم

    فقط با این تفاوت که من اینجوری برای بلک پینک فنگرلی میکنوم :)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ اسفند ۹۹، ۱۲:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخ
    😂💔
  • M
    ۱۶ اسفند ۹۹، ۱۱:۰۴
    M

    Always remember eric loves you thank u

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ اسفند ۹۹، ۱۱:۰۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ما هم اریک رو دوست داریم •-•💕
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7