🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 جمعه, ۱ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۱:۰۲ ق.ظ

ادمها چقدر میتونن کثیف باشن ...

وقتی کامنتای زیر پست بی بی سی رو راجب فوت مونبین میخوندم 

اینجور بودم که اینا ادمن ؟ 

انسانیت کجا رفته ؟؟؟؟؟؟؟؟

ینفر مرده و یمشت کثافط میان زیر اون پست میخندن؟ 

از حیوون کمترین !

کاش تواناییشو داشتم کاش میتونستم این عوضیا رو از رو زمین محو کنم 

کاش دنیا از این ادمای نفرت انگیز پاک میشد ... 

نمیخواستم راجب مونبین عزیزمون پست بزارم ...

همه ما ناراحتیم بخاطرش

 نمیخواستم یاداوری کنم

ولی حالم داره بهم میخوره از این همه بیشعوری ... 

واییی فکر کنین نشستن میگن نفر بعدی فلانی باشه ... :) 

وای خدا !!! داری میبینی ؟؟؟

میبینی ادما چقدر میتونن اشغال باشن ؟؟؟؟؟؟؟؟

میبینی و هیچکاری نمیکنی ؟؟؟ 

لعنت بهشونن ‌‌...لعنت به تک تکشونن ...

هرچی فحش بدم از عصبانیت و ناراحتیم ذره ای کم نمیشه ... 

اخه چطور دلشون میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

واقعا قلبم درد میگیره .....

:)

بدتر از اون اینکه شنیدم بعد از پخش شدن خبر فوت مونبین 

فالوورای اکانت آسترو بیشتر شده :) 

لعنت به این جماعت مرده پرست! 

واییی اونایی که از این قضیه سواستفاده میکنن و برای جذب فالوور بیشتر پست میزارن براش :)))💔💔💔

لعنتیا تو این شرایطم بفکر خودشونن !!! 

هرچی بیشتر میگذره بیشتر میفهمم که ادما زیادی کثیفن !!!

🎀‌루디🎀 ‌‌ 🎀‌루디🎀 ‌‌ 🎀‌루디🎀 ‌‌ 🎀‌루디🎀 ‌‌ 🎀‌루디🎀 ‌‌ 𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙝𝙤𝙥𝙚 ♥️🥀 🎀‌루디🎀 ‌‌ 🎀‌루디🎀 ‌‌ 🎀‌루디🎀 ‌‌ 𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙝𝙤𝙥𝙚 ♥️🥀 .𝙟𝙚𝙣𝙣𝙞𝙚  ‎ 𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙝𝙤𝙥𝙚 ♥️🥀 .𝙟𝙚𝙣𝙣𝙞𝙚  ‎ 𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙝𝙤𝙥𝙚 ♥️🥀 𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙝𝙤𝙥𝙚 ♥️🥀 Huka _VJ.YG غَزَلْ (هیرای) غَزَلْ (هیرای) غَزَلْ (هیرای)
Last Comments :
۱۹ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 🎀‌루디🎀 ‌‌
    ۱ ارديبهشت ۰۲، ۰۱:۰۷
    🎀‌루디🎀 ‌‌
    یه مشت مغز کیری:
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ ارديبهشت ۰۲، ۰۱:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    +++
    ناراحت ترینم ...
  • 🎀‌루디🎀 ‌‌
    ۱ ارديبهشت ۰۲، ۰۱:۰۹
    🎀‌루디🎀 ‌‌
    حق داری =)...
    شت.. بیا بگلم باهم غصه میخوریم
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ ارديبهشت ۰۲، ۰۱:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هعی ... :)
    بغل اره ولی غصه نه ! 🫂🫂
     تو الان باید خوشحال باشی یه اتفاق خوب برات افتاده !!! 
  • 🎀‌루디🎀 ‌‌
    ۱ ارديبهشت ۰۲، ۰۱:۱۳
    🎀‌루디🎀 ‌‌
    دوز دالم غصه بخورم باهات T_T
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ ارديبهشت ۰۲، ۰۱:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ولی من دوست ندارم ؟! :)
    غصه های من مال خودمن ... نباید بقیه بخاطرشون ناراحت بشن ! 
  • 🎀‌루디🎀 ‌‌
    ۱ ارديبهشت ۰۲، ۰۱:۲۱
    🎀‌루디🎀 ‌‌
    ولی این غصه فقد براتو نیست
    برا خیلیاست=)
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ ارديبهشت ۰۲، ۰۱:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اهوم میدونم... ولی تو غصه نخور باشه ؟؟؟ 
    من دیشب انقدر گریه کردم که فقط دستمو گذاشته بودم جلو دهنم که صدام بیرون نره تا کسی نفهمه ! دور خونه میچرخیدم همش میگفتم وات د فاک غیرممکنه ! حتما دروغه اپریله ! جوکه ! باورم نمیشد ... هنوزم باور نکردم ..
    اینکه میشناختمش و واقعا دوستش داشتم بیشتر دردناکه !!! 
    واییی اینستا رو که باز میکنم همش پستای مونبینه :) و من جلوی خودمو میگیرم که گریه نکنم ... 
  • 🎀‌루디🎀 ‌‌
    ۱ ارديبهشت ۰۲، ۰۱:۳۷
    🎀‌루디🎀 ‌‌
    ... اخه چلا؟ T_T
    فاکککک=)
    .... 25 سالش بود:)
    بچم«)
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ ارديبهشت ۰۲، ۰۱:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چون نمیخوام ناراحت باشی ؟؟؟ 
    وای لبخنداش .... :) 
    خاهرم داره گریه میکنه ... چراغا خاموشن ولی من میدونم داره گریه میکنه ... مونبین بایسش بود :))) بشدت دوستش داشت :))
    وقتی خبرشو شنیدم اولین چیزی که بهش فکر کردم این بود که الان به مهدا چی بگم !؟ :))) 
    درد داشت ... خیلییی ... وقتی صبح دیدم از خواب بیدار شده و صورتش خیسه و تو شوکه و من فقط لبخند زدم بهش و گریه کردم .... 
    نمیدونم چرا الان نشستم اینارو بهت میگم ... شاید یذره باعث میشه حس سبکی کنم ... هوففف ... 
  • 𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙝𝙤𝙥𝙚 ♥️🥀
    ۱ ارديبهشت ۰۲، ۰۱:۴۱
    𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙝𝙤𝙥𝙚 ♥️🥀
    مسخره است
    همه ی اینها مسخره است
    پای جون یه آدم وسطه
    چطور میتونن بی تفاوت باشن؟؟؟
    همون ادم ها
    همونا
    وقتی یکی از افراد مورد علاقشون فوت کنه
    زمین و زمانو یکی میکنن
    چرا نمیفهمن
    چرا درک نمیکنن
    مگه چیز سختیه که همه احساس داریم؟
    سخته؟؟؟؟؟
    نیست
    یه بنده خدایی فوت شده
    شما میشینین درمورد اینکه نفر بعدی کیه حرف میزنید؟؟؟؟؟
    کارشون منطقی نیست
    اصلا
    خیلی دردناکه:))))
    اگه همین آدم
    تو همون روز لعنتی
    ازدواج میکرد
    الان اینقدر معروف نشده بود:)))))
    دنیا به همین دلیل مسخره است
    اونم انسان بود:)
    مثل ما و اونا:)
    درک این واقعا سخته؟:))))
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ ارديبهشت ۰۲، ۰۱:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دردش همینجاس ... 
    دردش همینجاس که کارمون شده قضاوت ، مسخره کردن ، عصبی کردن همدیگه
    موضوع فقط مونبین نیس ...
    موضوع ادم بودنه ! 
    داشتن فهم و شعوره ! 
    اینکه وقتی ینفر دیگه تو این دنیا نیس باید بهش احترام گذاشت و ارزوی ارامش براش کرد ! 
    چقدر میتونن نفهم باشن که به همچین مسائلی بخندن !
     چقدر میتونن اشغال باشن که بخوان با مرگ ینفر شوخی کنن !!!!
    من ریدم تو تربیت پدر مادرایی که همچین عوضیایی رو تربیت کردن !!! 
    واقعا این کامنتت حرف دلم بود ... مخصوصا قسمت اخرش ! 
    :)))))))
  • 🎀‌루디🎀 ‌‌
    ۱ ارديبهشت ۰۲، ۰۱:۵۴
    🎀‌루디🎀 ‌‌
    قربونت برم ک انقد مهربونییی ننه:))))))
    فاک....
    این بدترین درده بایست بمیرع...:)
    فاک... تصورش ک میکنم واقعا درد دارع:)
    بمیرم براش که:))))
    هی هی.. راحت باش خب؟
    هرچقدر میخای بگو =) ♡
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ ارديبهشت ۰۲، ۰۲:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    :)
    دقیقا خیلی بدهههه :)💔
    واییی لطفا نگو "بمیرم" اوکی ؟ دیگه از هرچی کلمه که به مرگ ربط داشته باشه بدم میاد ... 💔
    میخوام برم یه گوشه بشینم انقدر گریه کنم که دیگ اشکی برام نمونه ... 
    کاش این دوره از زندگیم زودی بگذره ! من گوه خوردم ... گوه خوردم وقتی دیروز گفتم امروز روز خوبیه و چند ساعت بعدش اون خبر لعنتی اومد ... 
  • 🎀‌루디🎀 ‌‌
    ۱ ارديبهشت ۰۲، ۰۲:۰۴
    🎀‌루디🎀 ‌‌
    :)
    چشم:)
    فاک....
    چرا همیشه همینجوریه:)؟
    کافیه تعریف کنی... ریدع میشع:)
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ ارديبهشت ۰۲، ۰۲:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مرسی :))) 
    کلا زندگی همینه .... انگار تا یذره احساس میکنی بدبختیات تموم شده یه چیز بدتر از قبلیا برات میفرسته :) 
    راس میگن که ما زندگی نمیکنیم زندگی مارو میکنه ! هعیی😂💔
    ++
  • 🎀‌루디🎀 ‌‌
    ۱ ارديبهشت ۰۲، ۰۲:۳۶
    🎀‌루디🎀 ‌‌
    ماچ رو کونت")
    فاککک
    +++متاسفانع حقق:)
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲ ارديبهشت ۰۲، ۱۳:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ")♡
    هعی
  • 𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙝𝙤𝙥𝙚 ♥️🥀
    ۱ ارديبهشت ۰۲، ۱۲:۰۶
    𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙝𝙤𝙥𝙚 ♥️🥀
    وای کل حرفات حق بوددد
    مونبین فوت شده
    به جای آرزوی آرامش براش و به خواهرش و استرو درد و دل دادن
    میان دعوا راه میندازن
    به قول تو
    چقدرررر بد تربیت شدننن
    ینی واقعا حاضرم زندگیمو از دست بدم تا اینا آدم شن
    همونطور که تو پستت گفتی
    دنیا بدون همچین آدمایی خیلی بهتره
    همه چیز که نباید پیچیده باشه
    چرا همه میخوان پیچیده اش کنن؟؟
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲ ارديبهشت ۰۲، ۱۳:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ما هرکاریم کنیم ذات ادمای عوضی رو نمیتونیم تغییر بدیم 
    و من بشدت داره حالم بهم میخوره که با همچین ادمایی هموطنم ! 
    بعد همینا دم از ازادی حرف میزنن !!! 
    وقتی شعور و فرهنگشو ندارن که احترام بزارن گوه میخورن راجب ازادی هم حرف بزنن ... اول باید ذات کثیفشونو درست کنن !!! 
    هوففف ... 
  • .𝙟𝙚𝙣𝙣𝙞𝙚 ‎
    ۱ ارديبهشت ۰۲، ۱۶:۲۲
    .𝙟𝙚𝙣𝙣𝙞𝙚  ‎
    لعنت به همشون
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲ ارديبهشت ۰۲، ۱۳:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ایشالا قسمت خودشون شه بعد من میشینم از ته دل بهشون میخندم :)
  • 𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙝𝙤𝙥𝙚 ♥️🥀
    ۲ ارديبهشت ۰۲، ۱۳:۵۰
    𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙝𝙤𝙥𝙚 ♥️🥀
    دقت کردی این آدما بدجور پیرو ترند و مدن
    مد بشه همه حرف از آزادی میزنن
    مد بشه همه هیتر میشن
    هیچ چیزشون دست خودشون نیست
    و بلاخره آسیبشم میبینن.

    از این جامعه ی مغرور و این آدماش متنفرم.
    این آدمایی که بدون ذره ای فکر کردن تصمیم میگیرن...
    ای کاش میشد مغزشونو شست و شو داد
    ای کاش میشد جونمو بدم تا همه این آدما انسان شن
    بلاخره کاری میکنیم مونبین اون بالا حس بهتری داشته باشه
    بلاخره همه چیزو درست میکنیم
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ ارديبهشت ۰۲، ۲۲:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وای چقدر حق گفتیییی چقدر حرف دلمو زدیییی :)💔

    گاهی از احمق بودن و سطحی نگری بعضی ادما دلم میخواد سرمو بکوبم به دیوار ! همیشه دلم میخواست عقیده و طرز فکر مردم رو درست کنم ولی حیف قدرتشو ندارم ، کاش یروز جای من و خدا عوض میشد ... اونوقت دنیا رو از ادمای کثیف و بیشعور پاک میکردم ... 
     مطمئنم داره با لبخند بهمون نگاه میکنه ... :") 

  • .𝙟𝙚𝙣𝙣𝙞𝙚 ‎
    ۲ ارديبهشت ۰۲، ۲۲:۵۲
    .𝙟𝙚𝙣𝙣𝙞𝙚  ‎
    ایشالله
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ ارديبهشت ۰۲، ۲۲:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هعی ... :))))💔
  • 𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙝𝙤𝙥𝙚 ♥️🥀
    ۳ ارديبهشت ۰۲، ۲۳:۱۳
    𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙝𝙤𝙥𝙚 ♥️🥀
    وای به چیز خیلی خوبی اشاره کردی
    سطحی نگری...
    منم‌همینطور
    کاش میشد واقعا تغییر شون داد...
    ولی اونا بلاخره به سزای اعمالشون میرسن مطمئنم
    وای؛)))
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ ارديبهشت ۰۲، ۲۳:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مغز های کوچیک باعث میشه سطحی نگر باشن ! 
    هعییی حیف در توانم نیس ... 
    قطعاااا ! زمین گرده و نوبت اونا هم میرسه ، امیدوارم اونایی که گفتن نفر بعدی فلان ایدله یا جوک ساختن برا مرگ مونبین ، عزیزترین ادم زندگیشونو از دست بدن ! 
    :) 
  • 𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙝𝙤𝙥𝙚 ♥️🥀
    ۳ ارديبهشت ۰۲، ۲۳:۲۸
    𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙝𝙤𝙥𝙚 ♥️🥀
    امیدوارم بفهمن این درد چیه.
    این درد با همه دردا فرق داره
    و هیچکس متوجهش نیست!:)
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ ارديبهشت ۰۲، ۲۳:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    منم امیدوارم .... 
    دقیقا :)))) 

  • Huka _VJ.YG
    ۴ ارديبهشت ۰۲، ۱۹:۴۰
    Huka _VJ.YG
    خسته ام از این جماعت زنده کشه مرده پرست...

    به مرده ها حسودیم شد:)

    مونبینی خیلی خوب شد که رفتی و بین این آدم های کثیف نیستی تا بهت آسیب بزنن:))))کاش منم میومدم پیشت
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ ارديبهشت ۰۲، ۱۵:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واقعا :) چرا تا وقتی زنده بود این همه توجه دریافت نکرد ؟ 

    جدا حرفها درد دارن و اسیب میزنن کاش مردم اینو بفهمن ! 

     یروز میریم پیشش ولی تا اون موقعه باید خوب زندگی کنیم :)
    مونبین اونجا حالش خوبه من مطمئنم همچنان داره لبخند میزنه و بهمون نگاه میکنه :)))♡
  • غَزَلْ (هیرای)
    ۲۶ خرداد ۰۲، ۰۲:۲۶
    غَزَلْ (هیرای)
    سر سولی هم همین شد دیگه =)
    وقتی از دنیا رفت همه اینطوری بودن که : سولی عزیزم و فلان و بیسار... بعد من اونجا اینطوری بودم که : اگه همین قدر توجه رو قبل از مرگش بهش نشون میدادید شاید نمی‌مرد!
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ خرداد ۰۲، ۲۳:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سولی خودکشی کرد ... مونبین معلوم نیس چه بلایی سرش اومد ، قتل بود ، حمله قلبی بود ، خودکشی بود ... کسی نمیدونه :) 
    من سولی رو چندسال بعد مرگش شناختم :))) چقدر براش گریه کردم :) 
    درد داره ... مونبین پر از استعداد بود :) هنوز که هنوزه منتظرم خبر مرگش تکذیب بشه :) 3\>
    میگم که مردم مرده پرستنننن ! 
  • غَزَلْ (هیرای)
    ۲۷ خرداد ۰۲، ۱۰:۳۶
    غَزَلْ (هیرای)
    "هنوز که هنوزه منتظرم خبر مرگش تکذیب بشه"
    آره واقعا :) من هنوزم منتظرم بیان بگن شوخی بوده، همه اکت بوده :)
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ خرداد ۰۲، ۱۲:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مرگ مونبین دردی داشت که حس کردم یکی از اعضای خانوادمو از دست دادم :)💔

  • غَزَلْ (هیرای)
    ۲۷ خرداد ۰۲، ۱۲:۳۷
    غَزَلْ (هیرای)
    فرض کن من اصلا هیچ آشنایی با آسترو نداشتم، فقط اونوو رو میشناختم، ولی بازم تا یه هفته دپرس بودمㅠㅠ
    حدود یه ماه بعد نشستم وی گات مرید ببینم، لامصبا بازم تو بازی هاشون آسترو رو آورده بودن دوباره مونبینو دیدم عصبی شدمㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ خرداد ۰۲، ۱۳:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    :") هوممم میفهمم حس و حالتو ... 
    چند روز پیش همینطوری داشتم اهنگ میزاشتم یهو blue flame آسترو پخش شد و من جلوی خودمو گرفتم که گریه نکنم :))) دیگه نمیشه مثل قبل به اون اهنگا گوش داد ... 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7