🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 يكشنبه, ۱۹ دی ۱۴۰۰، ۰۵:۱۶ ب.ظ

مدیر همیشه عصبانی :") 🖤

اول مهر ماه ۱۳۹۷ بود . وارد مدرسه شدم ، دیر رسیده بودم و صف صبگاه شروع شده بود . مدیر همه کلاس هفتمی هارو جمع کرد تو نمازخونه . 

اولش هممون رو حسابی دعوا کرد و تذکر داد . اون روز خیلی از دستش عصبی بودم . از مدیرمون میترسیدم ... همیشه دعوا میکرد ولی زن خوب و مهربونی بود ، اگه میدید دانش اموز خوبی هستی کاری بهت نداش  . 

یبار توی مدرسه تولد گرفته بودیم و گوشیش رو بهمون داد تا عکس بگیریم ولی من همچنان ازش میترسیدم . سال هشتم و نهم رو بخاطر انلاین بودن مدراس کمتر دیدمش ولی من شب ها خوابش رو میدیدم . اینکه داره دعوام میکنه و من میزنم زیر گریه ! 

امسال وقتی وارد مدرسه جدید شدم دلم برای مدرسه قبلیم تنگ شد برای مدیر همیشه عصبی  ... 

و چقدر زمان زود میگذره ! 

امروز وقتی وارد مدرسه شدم بهم خبر دادن که فوت شده ! 

باور نکردم ! رفتم داخل کلاس و دیدم چندتا از بچه های کلاس که پارسال توی یه مدرسه بودیم دارن گریه میکنن ... 

نفهمیدم کلاس چطور گذشت ولی من فقط اشک ریختم ...

نمیدونم الان اون دنیا داره نگام میکنه یا نه 

ولی تازه میفهمم چقدر دوستش داشتم :")🖤

 

دخمل منه*-* دخمل منه*-* Shoco -🍫 دخمل منه*-* دخمل منه*-* دخمل منه*-* Bad  Queen Kang ros Star Lost  (Choi Ruby) Kang ros Kang ros
Last Comments :
۱۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • دخمل منه*-*
    ۱۹ دی ۰۰، ۱۷:۲۴
    دخمل منه*-*

    اوما؟؟اوماااااTTTTT

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ دی ۰۰، ۱۷:۲۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    آنیییییی 
    سلامم خوبییییی عزیزم  ؟ 

  • دخمل منه*-*
    ۱۹ دی ۰۰، ۱۷:۳۰
    دخمل منه*-*

    کوفتتTT

    عزیزم چیه:/من دخترتم عهههه=-=

    خوبمTTتو خوبیییییییTT?درسا خوبهTT؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ دی ۰۰، ۱۷:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
     بیا بغلمممم عه دلم برات تنگ شده :"))))
    همیشه خوب باشی ، هعی بد نیستم 
    هوم هنوز کلی امتحان مونده 
    چخبرا ؟ 
  • Shoco -🍫
    ۱۹ دی ۰۰، ۱۷:۳۱
    Shoco -🍫

    الهی~

    خدا بیامرزتش :")

    چطوری میناییم؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ دی ۰۰، ۱۷:۳۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    :")♡ 
    خوب تو خوبییییی ؟؟؟ 
    وای دلم برای تو هم تنگ شده بود :] 
    خیلی وقته حرف نزدیم 
  • دخمل منه*-*
    ۱۹ دی ۰۰، ۱۷:۳۷
    دخمل منه*-*

    بخلللللللللللللللل..من خیلی بیشترررررررررررررر")

    خوب باش

    هعی")

    درسا سختن..خیلی"))

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ دی ۰۰، ۱۷:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    :>♡♡♡♡♡♡♡♡
    چشم 
    هوممم ولی میگذره این روزا هم ... بخاطر درسا به خودت فشار نیاری یه وقتااا 
    ارزشش رو نداره . استرس ، ترس ، افسردگی ... همش بخاطر درس میان سراغت و نابودت میکنن ! 
  • دخمل منه*-*
    ۱۹ دی ۰۰، ۱۷:۴۵
    دخمل منه*-*

    وای استرسTTدیروز یکی از ازمونامو به خاطر استرس زیاد خراب کردم")))))))))))))))))))))

    و مامانم رفته به مشاور مدرسه مشاور سرکارش معلمم مدیر مدرسه و جد ابادشون گفته برا استرس چیکار کنه://////اخهههههTTایح=-=

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ دی ۰۰، ۱۷:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوه :( بخدا ارزششو نداره این همه استرس بکشی بخاطر یه ازمون ... 
    اون دفعه یکی از دانش اموزا بخاطر فشار امتحان و استرس مرد !!!


  • دخمل منه*-*
    ۱۹ دی ۰۰، ۱۷:۵۸
    دخمل منه*-*

    من زندم ولی"-"

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ دی ۰۰، ۱۸:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خداروشکر 😂😂😂🤲🏻❤


  • Bad Queen
    ۱۹ دی ۰۰، ۱۸:۱۱
    Bad  Queen

    خدارحمتش کنه ایشالا

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ دی ۰۰، ۱۸:۳۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه 🖤🖤🖤
  • Kang ros
    ۱۹ دی ۰۰، ۲۰:۴۰
    Kang ros

    هق خدا رحمتش کنه

    خودتو ناراحت مکن :) 

    همه میرن و میان

    مهم این که انسان میتونه خودشو وقف بده

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ دی ۰۰، ۲۲:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
     :") 🖤
    فقط دلم براش تنگ میشه ...
    هعی 
  • Star Lost (Choi Ruby)
    ۱۹ دی ۰۰، ۲۰:۴۵
    Star Lost  (Choi Ruby)

    خدایا...خیلی یهویی بود...خدا بیامرزتش:″

     

    اونیییییمپژمجسکطحسمطمطنطمطپطههسمنسTT

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ دی ۰۰، ۲۲:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مرسی ... خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه :")🖤🖤🖤
    هعیییییییییی :" خوبی ؟ 
  • Kang ros
    ۲۰ دی ۰۰، ۲۲:۲۱
    Kang ros

    منم دلم برای اونایی کمی بیشتر اذیتم کردن تنگ میشه خودت رو ناراحت نکن میتونی خودتو وقف بدی:) 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ دی ۰۰، ۰۹:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هعییییی :"] 
    امروز امتحان ریاضیمو گند زدم ... آسون بودا ... خیلیم آسون بود ... 

  • Kang ros
    ۲۱ دی ۰۰، ۱۱:۱۱
    Kang ros

    منم سه تا اشتباه داشتم

    همیشه را جبران هست

    اگه بقیه رو خوب بدی موقع جمع بندی نمره ات میره بالا

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ دی ۰۰، ۱۱:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من اشتباهام زیاد بود -______- 
    هومممم ...امتحانای بعدیمو بیشتر تلاش میکنم 


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7