🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 شنبه, ۱۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۲۸ ق.ظ

حس حال ی دبی بعد از کنسرت امروز ¡

امروز پسرام کنسرت حضوری داشتن :")))

هقققققققققققق ...

خدا میدونه تا چه حد به اون دبی های کره ای حسودی کردم :]

یونگهون موهاشو صورتی کرده بود :)

اریک مشکی بود :) هیونجه سبز ابی :)

خب من مردم براشون :)))))))))))

از اونجایی که هیچ جا اجراها کامل گیر نمیومد

با خواهرم توی توییتر داشتیم تکه تکه هاش رو میدیدیم 

بوی اجرا کردن :) خیلی وقت بود بوی رو اجرا نکرده بودن :"))))

اجرای هیپنوتایزد :"))) میدونین رسما جون دادم سرش :") 

خیلی خوب بود :") با پارچه های سفید توی دستاشون :") 

عررررررررررررررررررررررررررررررر

و میدونید چی خیلی بد بود ؟

اینکه فنا اجازه نداشتن تو کنسرت جیغ بزنن :/

باحالی کنسرت به جیغ و عرشههههههههههههههههه ... 

انی وی ... 

اینم منه بدبختم موقع کنسرت 😂😭🤣🤲🏻💔

از عکسه بدبختی میباره 😭😂💔💔💔

لایت استیکه هم خودم کشیدم 😭😭😭😂

... 

 من برام عجیبه که هیونجه گریه کرد ، اریک گریه کرد ، سانگیون و کوین هم گریه کردن ولی یونگهون گریه نکرد !!!

این خیلی عجیبه ! معمولا هون اول از همه گریش میگیره :/

وای کریسمسی خوندن این پدصگا :] اینقدر من کریسمسی رو دوست دارم :]

دقیقا پارسال همین موقعه بود کا منتشر شد :] من حتی یادمه رو مبل نشسته بودم و روی تلوزیون داشتم بازدید میزدم :] چرا اینقدر زود گذشت ؟ 

هققققق :]

+ بالاخره ی پست گذاشتم که باب میل خودمه :> هوراااا 

+ وبم زیادی دارک شده ی چند ماه دیگه قالب شاد میزارم 

+ و نظرات بازهههه ... میدونین قبلا وقتی یکی نظراتو میبست فکر میکردم طرف میخواد ساخ بازی دربیاره ولی وقتی به خودم اومدم و دیدم صفحه اول وبم کلا نظرات بستس فهمیدم که نباید اونارو قضاوت میکردم ... چون خودم بی دلیل اینکارو کردم و اصن حواسم نبود ... 

+ عه ساعت یکه !!!

Star Lost  (Choi Ruby) ‌  __ Mizuki Chibia دخمل منه*-* دخمل منه*-* دخمل منه*-* دخمل منه*-* Raya Raya Raya Raya Raya Raya Raya Raya Raya Raya Raya Raya Raya Raya Raya raya
Last Comments :
۲۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Star Lost (Choi Ruby)
    ۱۳ آذر ۰۰، ۰۰:۴۲
    Star Lost  (Choi Ruby)

    کن..سرت؟ حضوری؟؟

    من چرا نمی‌دونستم؟... واااااااااااااات O_o ؟؟؟؟؟

     

    او مای گودنس...پسرام... من حسودی نمیکنم من حسودی نمیکنم من حسودی میکنم:))

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ آذر ۰۰، ۱۰:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ارهههههه ارهههههه اونم چه کنسرتییییییی :]
    نمدونم ...

    هقققققق ... ولی من واقعا دلم میخواد یبار اجرای هیپنوتایزد رو ببینم :"] 
    هجرزعجطعجطجعجسععسحطعجطجعجطعجعططعج
  • ‌ __
    ۱۳ آذر ۰۰، ۰۱:۰۶
    ‌  __

    گاد..بگیر بخاب

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ آذر ۰۰، ۱۰:۳۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    تا پست رو گذاشتم بابام نتو قطع کرد جررررر منم رفتم خوابیدم ... 
  • Mizuki Chibia
    ۱۳ آذر ۰۰، ۰۱:۵۲
    Mizuki Chibia

    وای جررر لایت استیکتو عشقه 😂😂😂😂😂

    ایول بابا😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ آذر ۰۰، ۱۰:۳۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بعله من ی پا هنرمندم اصن XDDDDDDDDD
    جرررررررررررر 😔😂🤣
  • دخمل منه*-*
    ۱۳ آذر ۰۰، ۰۷:۵۰
    دخمل منه*-*

    *حسادت حسادت

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ آذر ۰۰، ۱۰:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هعیییییی ما فنای اینترنشنال خیلی گناه داریم 
    خوبی ؟ 
  • دخمل منه*-*
    ۱۳ آذر ۰۰، ۱۰:۳۷
    دخمل منه*-*

    خیلی:")

    ممنون مامانیییی خودت خوبی؟؟

    *مچاله شدن تو بغلت

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ آذر ۰۰، ۱۰:۴۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هقققق :"
    خداروشکر 
    خوبم بخوبیت ♡
    جانممم 
  • دخمل منه*-*
    ۱۳ آذر ۰۰، ۱۰:۴۸
    دخمل منه*-*

    شکررر

    میصتتت

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ آذر ۰۰، ۱۰:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بوسسسسس 💋💕💕💕
    منمممم :" 💜
    چه خبرا ؟ 
    وب جدید مبارک  
  • دخمل منه*-*
    ۱۳ آذر ۰۰، ۱۰:۵۶
    دخمل منه*-*

    بکککک

    هقق:"))

    درس"-"گشادم برم اون دوتا پیتزا رو گرم کنم بخورم"-"

    میسییی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ آذر ۰۰، ۱۱:۳۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ~💜
    هوم منم الان تازه کلاسام شروع میشه *-* 
    اگه چیزی نخوردی هنوز برو بخورررررر 
    💕
  • Raya
    ۱۴ آذر ۰۰، ۱۸:۵۱
    Raya

    سالگرد دبویز بعد ۲۰ دقیقه تاخیر به وقت کره مبارکㅠㅠ😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ آذر ۰۰، ۰۰:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یححححح ㅠㅠ چقدر زود گذشت ... انگار دیروز بود که کریسمسی منتشر شد هققققققق ㅠㅠ
  • Raya
    ۱۵ آذر ۰۰، ۰۸:۲۲
    Raya

    امروز کندلز میاد((((((:

    عرررر(: خیلی قشنگ میشه...

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ آذر ۰۰، ۱۱:۲۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ارع :"))))))
    میدونی اهنگش یکم وایب غمگین میده ...
    ‌نمیدونم هق فقط میخوام باهاش گریه کنم !
  • Raya
    ۱۵ آذر ۰۰، ۱۲:۰۶
    Raya

    عین وایت که خیلی منو غمگین میکنه تورو نمیدونم ...شاده ولی غمگینهㅠㅠ

    آرهههㅠㅠㅠㅠㅠ

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ آذر ۰۰، ۱۲:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وایت باز یکم شاده ولی این اصن ادم فکر میکنه او اس تی ی فیلم غمگینه 😂😭💔💔💔
  • Raya
    ۱۵ آذر ۰۰، ۱۵:۲۰
    Raya

    اصن دلخورم از کندلز.

    جویون هیچچچچ پارت تکی نداشت!!

    سابقه داشت یبار کوتاه بخونه ولی اصلا نه|:

    باز هون یبار خوند دلم خنک شد جویون هیچی نخوند بچمㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

    همرو جهیون و چانهی بلعیدن.

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ آذر ۰۰، ۱۳:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واقعا ؟؟؟ دقت نکردم !!!
    معمولا هاک و اریک کمتر میخونن برام عجیبه یکم که جویون کم بخونه ... حالا مثل flag جویون توش کم خوند واقعا ... 
    دیگه اهنگای این مدلی خوراک هیونجه و چانهی ان (منی که یهو یادم اومد این دوتا رو میخوام شیپ کنم )
  • Raya
    ۱۷ آذر ۰۰، ۰۰:۰۴
    Raya

    اونا هم خوندن دلم خنک شد ولی جویون اصلا نخوند ناراحت شدمㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

    فلگ ب کنار تو بقیشون هم کم میخونهㅠㅠ

    بعلهㅠㅠمیلنیو مای بیلاود ♡♡

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۷ آذر ۰۰، ۱۴:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هومممم همش تقصیر ای اس تی عه بریم یزنمیش 
    هعیییییی 
    فقط اونجا که هیونجه میگفت : اگه نیو مامانه من میخوام بابا باشم ... اصن عالییی بور
  • Raya
    ۱۷ آذر ۰۰، ۱۶:۵۸
    Raya

    کبریت هم ببریم اتیشش بزنیم.

    بچه عاشق رول رفتنه😂

    یجا دیگه هم بود نیو یه چیز دیگه شنید بعد گفت قرار گذاشتن با هیونجه بعد سونوو اینا گفتن نه و اینا با لبخندای ضایع بعد هیونجه گف خیلی دوست دارع بامن قرار بزاره چقدرم چانهی خجالت میکشه انگار واقعا هیونو دوست داره😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ آذر ۰۰، ۱۵:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ای ژاننننن * پخش کردن فایر * 
    جرررررررررررر ارع 😔😂
    وای خاداااااااا یجا دیدم اینو ولی اصن یادم نمیاد ...
    کلا اگه دقت کنی همه اعضا جورین که انگار عاشق چانهی ان ! 🤣😂💔
    کلا نمیدونم چی بینشونه ها ولی چانهی کراش همشونه 🤣😭💔
  • Raya
    ۲۵ آذر ۰۰، ۱۵:۲۰
    Raya

     😂😂

    اسم برنامه یادم نمیاد بهت بگممم

    آره😂😂😂😂احتمالا چانهی بدجنس ک رو نمیده فقط برای ماست 😂😐

    😂😂

    وای وای مینا

    اولا ک فوتوشوتای جویون و یونگهون بشدت هاتن نفس کشیدن هم یادم رفته اگه ندیدی حتما ببین.

    دوما ک اجرای جویون و تهیانگ و مونبین و وودز و هیونجین تایید شد ک میروتیک اجرا میکنن لحسعلمبعزنزابحق۵اچق۵لنسناهلجی۴خچن😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭ای قلبم😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ آذر ۰۰، ۰۰:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بخدا فقط برا ما اینجوریه 😂😭💔💔💔
    اره دیدممممممم :")))
    شعتتتت شعتتتتت شعتتتتتتتتت
     اطمّنِمطهپعپس عسپعسپپعسشعج عجسهسمسع مشعجعچسعسجعج شعششعجسعججعسسعج سعجشعجع شجعشمعشجشعجعجش جشععشجعش جعجشجشعع جشعشجعش جعجش جعششع ججعشعج شعشجع  شجسعججد سععجسپع س سهچهسسهج شعمغمغمغ معشعشجغجغپ
    عررررررررررر وای قراره دوباره جویون رو درحالی که میروتیک اجرا میکنه ببینیم ؟؟؟ :"))))) فاککککککک 
  • Raya
    ۲۶ آذر ۰۰، ۱۴:۱۹
    Raya

    😂💔

    وااااااااااای)))):🥺

    ملنعنلشعشهبجاچدحیعص۵ع۹ع۶ش۵لجتچث۴وپیهشهتچس۵رنیهلجخ۸ث۴۴یحلجیفاچب۵ادمطموجق۶شجلخلحانیبپتبنااورلوبخجیهلج

    بله((((: اونم با عشقای زندگیم وودز و باقی بچه ها((: 

    علاوه بر اون جهیون هم اجراش با سونگمین و چن نفر دیگه تایید شد وای من😂😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ آذر ۰۰، ۲۱:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    رایا بهم بگو که امشب تولد اریک نیست و من یادم نرفته :")))) 
    شفحفحسشفحفحفحفجفجحففجفجطجع 
    الان رگ میزنم بمولا :"))))))))))))
    یهنی چییییی ؟ همین دیروز بود اریک اندازه نخود بوددد ... 
    ودففففففف لطحطعجطع۹طحع
  • Raya
    ۱ دی ۰۰، ۱۴:۳۸
    Raya

    خا نمیگم چون تولد اریک بودددددد و خب دیر نکردی

    منمممم عقب افتادم قشنگ یادم نبود اح😭😭😭😭بنقهقهقاقتبثهقحهخثح۶ج۶چه۹قحبتسهصایکرندمخ

    بچه ریز کوچولو خررررر خرررررر خرررررر کی اجازه داد بزرگ شه احححح تففف😭😭

    وای مینا اینستا داری؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲ دی ۰۰، ۱۷:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هققققققققققق ... مطغمفجشعچسعسجسعجعمس
    لایوشو دیدییییییییی ؟؟؟ 
    رفت لباس 더비 پوشیدددددددد 😭😭😭😭😭😭
    حلششعحععحشسعجعسحجاسلجهسسعسمعم 
    اینقدر اسکلللل بوددددددد ... خیلی هم خرکی کیک درست کرد جر 😭😭😭😭
    لازمه بگم روزی که بنگتن اینستا زدن رفتم نصب کردم و بعد یه هفته حذفش کردم ؟؟؟ 
  • Raya
    ۴ دی ۰۰، ۰۷:۳۲
    Raya

    آرهههه😂😭

    کیوت خر وای راسفدمطوحسشحساعیخشنضجف

    ‌کیکشو انداخت همانند پدر گرامش😂😂😂

    ای خدا😂🥺

    فدا سرت بهتر منم تابستون حذف کرده بودم ولی برنتابیدم دوباره نصب کردم|:

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ دی ۰۰، ۱۰:۱۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وای جرررر ارهههههههه سانگیون کامل انداخت کیکشو 🤣🤣🤣😭😭
    فخیسسفخفخطفخلزملجعزجع للججل
    من بیشتر خواهرم اسرار داشت که حذفش کنم . 
    چون واقعا ادم رو معتاد میکنه 😂💔💔💔
  • Raya
    ۶ دی ۰۰، ۱۷:۲۸
    Raya

    سانگیون خر اح😂😂😂

    اره واقعا معتاد میکنه😂😭

    مایروتیک دیدی ؟؟؟ وای صدای جویونو شنیدی؟ چقد تغییر کرده بود حایعیچچلحسلنسپنلسنبپشتبپشلنسچنبسبنسپنبنلتبشخفچسچخبچسخلسعخسخبجشخف۰شچخعشخچعصخلسخلچسچخسخچخلسلخسنپلسلنسلنسچخعشف

    مردممممم قلبم براش وای😭😭😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ دی ۰۰، ۰۷:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیهیهیهی  
    اره دیدم اون حرکت اخر منو به طور کامل کشت 
    کیل دیس لاو رو کجای دلم بزارم ؟؟؟ :"))))
    اصن خیلی خوب بود ... اریک زیادی دلبر شده بود :"
    وای لباس کوین ... هققق ... دبویز این یور اوریا ... نمیتانم 
    اون اجرای کیو و جویون و لینو و مونبین و کینو و هوانگ وونگ با یکی از اعضای ab6ix رو دیدی ؟ 
    یا اجرای ویل بی ؟؟؟ من مردم برا سانگیون :"
    ساری بازم دیر جواب میدم ... دیگه زیاد نمیام اینجا ههه ... 

  • Raya
    ۱۶ دی ۰۰، ۰۷:۴۸
    Raya

    ۹هّچحعسحعشف۸چخفحف۹خهیلح، لحطفبط

    کیل دیس لاو بزار مرکز قلبت(((:

    خیلی قرمز بهش میاد وای🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

    یکی تو توییتر فکنم به یونگهون با اون استایلش ریپ زده بود میگف این ایدل خانوم زیبا کیع😂😂😂😂

    تایگر اینساید(((:

    دوباره حاملهههه اممممممم..دوبارههههه حاملههه امممم😂😂😭😭

    ویل بی خیلی قشنگ بودددددد

    میدونم کلی کار و درس ریخته سرت معذرت خواهی نکن ک😂 منم هر پنجشنبه ی چند تا وبو چک میکنم درطول هفته‌ انقد امتحانام پشت هم بود ک فقط درس خوندم

    ولی مراقب خودت باش و خیلی سخت نگیر اینا همه گذراس...

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۸ دی ۰۰، ۱۱:۰۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جای خوبیه :"))))
    خیلیییی خیلییییییی خیلیییییی 
    واییییییییییییییی جرررررر 😂😭😂😭😂😭😂
    ولی یونگهون اون دفعه که اومد لایو گریه کرد :" فکر کنم بخاطر بوری :"

    اجرای هیپنوتایزد گلدن دیسک :")))) وای خدا مردم برا چانهی که یه زره موهاش بلند شده ... اصن چشماش خوب پیدا نبود تو اجرا ... وای چانهی راپنزل میخام :")))) 
    کت شلواراشون وقتی اومدن جایزه بگیرن ای خداااااااا :") 
    وای دلتنگشون بودم :")))))) دلتنگ فن گرلی کردن بودم :")))))
    احححح لهنت بهشون :")))))
    هعیییییی . من دیگ به همون چندتا وبم نمیرسم ... چون اصن وقت نیس 
    هوم ... میخوام دوباره برگردم بیان یعنی فعالیت داشته باشم ... بعد امتحانا ... میخام فعلا همه تلاشمو بزارم رو درس ... 
  • Raya
    ۱۹ دی ۰۰، ۱۴:۴۵
    Raya

    جخعطحلطلطحلچطچحلطحِحّقخمطجلخجخبحچلطجخب

    اره بوری مریضه😭😭😒😭😭پاش نمیدونم چیشده

    خجعسحبچسطلنطخّمخبشّخحچبس چانهی راپونزل نلچطچحبچحلغچ چانهی موطلایی راپونزل وای خیلی قشنگه

    جویون دیدی جدیدا هی کت بلند میپوشه با شلوارای راسته وای قلبم براشㅠㅠ

    منم اصن وقت ندارم ولی دقیقا ۲۰ دی ک مثادف با تولد جویونه امتحانام تموم میشه و بومممم

    تا اینجا بخیر گذشت امتحانام(((:راضیم از نتایجش 

    وای عالی میشه))):♡♡♡

    افرینㅠㅠ♡

    منم یه دینی مونده یه تاریخ همه رو دادم راحت شدم🔪

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ دی ۰۰، ۱۷:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هعییییییی ... بچم همش گریه میکرد تو لایو  :" 
    زیادیییییی وای چانهی مو بلند میخاممممممم TT
    ۲۰ دی ؟ فردا ؟؟؟؟؟؟؟ مگ ۱۵ ژانویه نیس ؟؟؟ 
    وای ولی من هنوز امتحانام مونده :)))) 
    فردا ریاضی بعد ادبیات بعد زبان بعد جامعه بعد تاریخ بعد منطق :) 
    مگه شما تاریخ دارین ؟ دهم تجربی تاریخ نداره هاااا ! داره ؟ 
  • Raya
    ۲۳ دی ۰۰، ۰۹:۵۱
    Raya

    ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

    امتحانای من‌تموم شددددددددد تولد جویونو میگممم ک کلا بد رسوندم منظورمو دو روز دیگه اسㅍㅍ

    موفق باشیسعحشجخعحعسچحهیچحسخچحهس۵ح

    داره""":

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۰:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوراااااااااااااااااااااااا ... ارعععع فرداس (یعنی همون امشب ) 
    مرسیییییی ...♡♡♡
    ودفففف ... نداریناااا !!!!!! مگه میشه اخهه ! 
  • Raya
    ۲۳ دی ۰۰، ۰۹:۵۳
    Raya

    فمیدم چرا گیج شدییی😂😂😂

    مد ما تاریخ جدا داده

    جزوه اس درواقع کتاب نیست

    همه تاریخای سه سال گذشته رو کلی باز کرده

    ک منم ریدم.

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۰۰، ۲۰:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اهاااااا 😂😂😂💔 
    میگمممممم چرا اینجور شد 😂💔 
    هعیییی عب نداره امتحان برا ریدنه اصن 🤲🏻 
  • raya
    ۲۶ دی ۰۰، ۰۹:۴۷
    raya

    وای کصخل یه بار با یونگهون اومد یبار با اریک رقص داشت

    دیگ روز تولدش لایو نزاشت کوزشن باکس اینستا گذاشت منم هرچقددرردددددررررررر خودمو پاره کردم دید و نزاشت

    مطمئنم همرو میخوندددددد

    ناراحت شدمㅠㅠ

    آره ما جزوه جدا داریم مدمون داده😂😐🔪

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ بهمن ۰۰، ۰۲:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هومممم 
    ارهههه منم مثل اسکلا منتطر لایوش بودم 
    اون دفعه هم که چانهی باکس گذاشته بود اینستا هرچی خودمو جر دادم نخوند 😂😭😭😭😭💔 
    بیشعورن کلا پسرامون 😂😭💔
    انقدر از این درسایی که معلم جداگونه میده بدم میاد . خیلی رو مخه . 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7