🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
دخمل منه*-*
دخمل منه*-* يكشنبه, ۷ آذر ۱۴۰۰، ۰۷:۰۰ ب.ظ

آنیز دد:")

دعا کنید مرگ من به خیر بگذره:")

 

+اوما آیم ساری:")

 

میترسم:")

ترکوندمش:")))

اگه برنگشتم سر قبرم حلوامو بخورید:")))

اقا من میترسم:"))))))))))))))))))))))

 

میشه حرف بزنیم:")؟

دیگه بی شرف نباشید مرگ من:")

دخمل منه*-* Maria(Rosiko shipper) 💜💛 دخمل منه*-* SunBin 💫🍀 Maria(Rosiko shipper) 💜💛 Maria(Rosiko shipper) 💜💛 Maria(Rosiko shipper) 💜💛 Maria(Rosiko shipper) 💜💛 Maria(Rosiko shipper) 💜💛 Maria(Rosiko shipper) 💜💛 Maria(Rosiko shipper) 💜💛 SunBin 💫🍀 Maria(Rosiko shipper) 💜💛 Maria(Rosiko shipper) 💜💛 THE BOYZ   빵❤ 큐 SunBin 💫🍀 Maria(Rosiko shipper) 💜💛 Maria(Rosiko shipper) 💜💛 Maria(Rosiko shipper) 💜💛 Maria(Rosiko shipper) 💜💛 Maria(Rosiko shipper) 💜💛 دخمل منه*-* Maria(Rosiko shipper) 💜💛 ivanka ♡♡ -____- Star Lost  (Choi Ruby) Maria(Rosiko shipper) 💜💛 Kang ros(Dadmoon Shipper) Kang ros(Dadmoon Shipper) Kang ros(Dadmoon Shipper) Star Lost  (Choi Ruby) Kang ros(Dadmoon Shipper) Star Lost  (Choi Ruby) Star Lost  (Choi Ruby) Star Lost  (Choi Ruby)
Last Comments :
۳۵ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • دخمل منه*-*
    ۷ آذر ۰۰، ۱۹:۰۱
    دخمل منه*-*

    ببشید پست گزاشتم:"))

  • Maria(Rosiko shipper) 💜💛
    ۷ آذر ۰۰، ۱۹:۰۲
    Maria(Rosiko shipper) 💜💛

    دعا رو که میکنیم حالا بگو ببینیم چه شده

  • دخمل منه*-*
    ۷ آذر ۰۰، ۱۹:۰۲
    دخمل منه*-*
    تبلتمو به فنا دادم:")))
  • دخمل منه*-*
    ۷ آذر ۰۰، ۱۹:۰۲
    دخمل منه*-*

    آیم گویینگ تو دای:")))

  • SunBin 💫🍀
    ۷ آذر ۰۰، ۱۹:۰۲
    SunBin 💫🍀

    چه شدی فرزندم؟

  • دخمل منه*-*
    ۷ آذر ۰۰، ۱۹:۰۳
    دخمل منه*-*
    سانبینننننننن:"))))
    تبلتمو به فنا دادم:")))
  • Maria(Rosiko shipper) 💜💛
    ۷ آذر ۰۰، ۱۹:۰۴
    Maria(Rosiko shipper) 💜💛

    اخی.

    قشنگ میدونم چه حسی داره😢

    نظری ندارم ولی اگه خواستی آرام بشوی با من بحرف😉

  • دخمل منه*-*
    ۷ آذر ۰۰، ۱۹:۰۴
    دخمل منه*-*
    اخه مشکل اینه بابام میشکتم:")
    تبلته مهم نیس:"))))
    ممنون:"""
  • Maria(Rosiko shipper) 💜💛
    ۷ آذر ۰۰، ۱۹:۰۵
    Maria(Rosiko shipper) 💜💛

    اره منم همیشه وقتی یه گندی میزنم کاری با اون ندارم بیشتر از والدین گرامی ام میترسم😖

  • دخمل منه*-*
    ۷ آذر ۰۰، ۱۹:۰۵
    دخمل منه*-*
    وای هقققققق:")
  • Maria(Rosiko shipper) 💜💛
    ۷ آذر ۰۰، ۱۹:۰۶
    Maria(Rosiko shipper) 💜💛

    توان مهاجرت به جای دیگری را نداری؟

  • دخمل منه*-*
    ۷ آذر ۰۰، ۱۹:۰۶
    دخمل منه*-*
    نه:"))
  • Maria(Rosiko shipper) 💜💛
    ۷ آذر ۰۰، ۱۹:۰۷
    Maria(Rosiko shipper) 💜💛

    تو این چند وقت کار پسندیده‌ای انجام ندادی؟

  • دخمل منه*-*
    ۷ آذر ۰۰، ۱۹:۰۸
    دخمل منه*-*
    تا دلت بخواد:")
    ولی این زیادی ناپسنده:")
    به من چه قدیمیه خرابه اعصابمو خورد کرد=-=
  • Maria(Rosiko shipper) 💜💛
    ۷ آذر ۰۰، ۱۹:۰۸
    Maria(Rosiko shipper) 💜💛

    اگر انجام ندادی چند وقت کار خطایی نکن شاید از مردن به چیزهای کمتری رسیدی😔

  • دخمل منه*-*
    ۷ آذر ۰۰، ۱۹:۰۹
    دخمل منه*-*
    هعی:")))))
  • Maria(Rosiko shipper) 💜💛
    ۷ آذر ۰۰، ۱۹:۰۹
    Maria(Rosiko shipper) 💜💛

    افرین دلبندم بگو من آنقدر بچه ی خوبیم یه بار همچین کاری کردم شما به بزرگی خودتون ببخشید

  • دخمل منه*-*
    ۷ آذر ۰۰، ۱۹:۱۰
    دخمل منه*-*
    نهههههههههههههههه
    اصن من نکردممممم
    اصن خودمو میزنم به اون راه
    تبلت گرونهههههههههه
  • Maria(Rosiko shipper) 💜💛
    ۷ آذر ۰۰، ۱۹:۱۲
    Maria(Rosiko shipper) 💜💛

    اگه بازیگریت خوبه بگو من از چیزی خبر ندارم

  • دخمل منه*-*
    ۷ آذر ۰۰، ۱۹:۱۳
    دخمل منه*-*
    من اصن امروز فقط باهاش یه فیلم ضبط کردم:")
    بعد شاد رید اعصابم خورد شد و شاپالاق
    پرتش کردم:")
    نصف صفش سیاه شد:")
  • SunBin 💫🍀
    ۷ آذر ۰۰، ۱۹:۱۳
    SunBin 💫🍀

    اوه شت

    یجورایی حس ترست رو درک میکنم~

    تا چه حد به فنا رفته؟:")

  • دخمل منه*-*
    ۷ آذر ۰۰، ۱۹:۱۴
    دخمل منه*-*
    :")
    :"))))))
    تا حد مرگ من:")
  • Maria(Rosiko shipper) 💜💛
    ۷ آذر ۰۰، ۱۹:۱۴
    Maria(Rosiko shipper) 💜💛

    نمیشه فیلم رو حذف کردحداقل شواهد کمتر بشه😅

  • دخمل منه*-*
    ۷ آذر ۰۰، ۱۹:۱۵
    دخمل منه*-*
    نه اخه فیلم مال مدرسه بود مشکلی پیش نیومد:")
  • Maria(Rosiko shipper) 💜💛
    ۷ آذر ۰۰، ۱۹:۱۶
    Maria(Rosiko shipper) 💜💛

    خب پس راه حل من بی گناهم فکر کنم جواب بده.

    بهانه ای چیزی نمی تونی بیاری؟

  • دخمل منه*-*
    ۷ آذر ۰۰، ۱۹:۱۷
    دخمل منه*-*
    ارههه
    نه اصن خودمو میزنم به اون راه
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ آذر ۰۰، ۱۹:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐

    به خودم رفتی ... منم تا حالا هزار بار تبلتمو شکستم یا فیلمای توش رو حواسم نبوده پاکیدم :")))

    قشنگ میفهمم چه حسی داره :")))

  • دخمل منه*-*
    ۷ آذر ۰۰، ۱۹:۱۷
    دخمل منه*-*
    این نشکسته:")ترکیدههههههههه:")
    اومااااا میترسممم:")
  • SunBin 💫🍀
    ۷ آذر ۰۰، ۱۹:۱۷
    SunBin 💫🍀

    اشکال نداره فقط اولش داد داره تموم میشه:"

    شاید درست بشه ~

  • دخمل منه*-*
    ۷ آذر ۰۰، ۱۹:۱۸
    دخمل منه*-*
    نه من تاحالا به خاطرش سرم داد نزدن:/
    به امید خداا
  • Maria(Rosiko shipper) 💜💛
    ۷ آذر ۰۰، ۱۹:۱۹
    Maria(Rosiko shipper) 💜💛

    به امید the boys برو و به گناهت اعتراف کن😂😁✊

  • دخمل منه*-*
    ۷ آذر ۰۰، ۱۹:۲۰
    دخمل منه*-*
    د بویز:")؟
    اینجا وب من نیس"-"
  • Maria(Rosiko shipper) 💜💛
    ۷ آذر ۰۰، ۱۹:۲۰
    Maria(Rosiko shipper) 💜💛

    پس به امید گروه مورد علاقه آت 😂

  • دخمل منه*-*
    ۷ آذر ۰۰، ۱۹:۲۱
    دخمل منه*-*
    اپتنشننننننن^×^
  • Maria(Rosiko shipper) 💜💛
    ۷ آذر ۰۰، ۱۹:۲۲
    Maria(Rosiko shipper) 💜💛

    برو گلم موفق باشی✊

  • دخمل منه*-*
    ۷ آذر ۰۰، ۱۹:۲۲
    دخمل منه*-*
    فلن سر کلاسم"-"
  • Maria(Rosiko shipper) 💜💛
    ۷ آذر ۰۰، ۱۹:۲۳
    Maria(Rosiko shipper) 💜💛

    🤦🏼‍♀️

    اصلا علاقه آمون به درس منو کشته😂

  • دخمل منه*-*
    ۷ آذر ۰۰، ۱۹:۲۴
    دخمل منه*-*
    الان فرشته نجات منه"-"
  • Maria(Rosiko shipper) 💜💛
    ۷ آذر ۰۰، ۱۹:۲۷
    Maria(Rosiko shipper) 💜💛

    اینم هست.هنوز نمی تونم باور کنم درس یه جا فرشته نجات شده باشه✋😅😢

  • دخمل منه*-*
    ۷ آذر ۰۰، ۱۹:۲۷
    دخمل منه*-*
    جر
  • دخمل منه*-*
    ۷ آذر ۰۰، ۱۹:۲۷
    دخمل منه*-*

    4 دیقه

    دعا کنین برام"-"

  • دخمل منه*-*
    ۷ آذر ۰۰، ۱۹:۲۷
    دخمل منه*-*
    3 دقیقه"-"

    #ملت
  • Maria(Rosiko shipper) 💜💛
    ۷ آذر ۰۰، ۱۹:۲۸
    Maria(Rosiko shipper) 💜💛

    🤲

    برو ایشالا سلامت برمی‌گردی.

    مارو بی خبر نگذار🥺

  • دخمل منه*-*
    ۷ آذر ۰۰، ۱۹:۲۸
    دخمل منه*-*
    2 دقیقع:"))
  • ivanka ♡♡
    ۷ آذر ۰۰، ۱۹:۳۶
    ivanka ♡♡

    من ازینا پیش بیاد سعی میکنم درستش کنم

    واقعا راه درست شدن نداره؟ خراب خرابیه؟

     

    خو ببین

    اول به یکیشون که بیشتر بهت آسون میگیره بگو

    من ریدم تو گوشی بابام ولی چون اون حامی منه از مامانم قایم کردیم باهم درستش کردیم

    اگر میدونی که بد میشه برو به مامانت بگو

    ولی خیالت راحت اتفاق بدی برات نمیفته 💖💖

  • دخمل منه*-*
    ۷ آذر ۰۰، ۲۰:۱۵
    دخمل منه*-*
    تموم شد بابایی ممنون:")
  • -____-
    ۷ آذر ۰۰، ۲۰:۱۳
    -____-

    دبویز با  s  نمینویسننننن 

    با z مینویسننننننننن 

    THE BOYZ 

  • دخمل منه*-*
    ۷ آذر ۰۰، ۲۰:۱۶
    دخمل منه*-*
    گیر نده بهش=-=
  • Star Lost (Choi Ruby)
    ۷ آذر ۰۰، ۲۰:۵۲
    Star Lost  (Choi Ruby)

    فرزندم.

    بگو داشتم کتابو اینا با خودم حمل میکردم و تبلتمم دستم بود. بعدش بخاطر پر بودن دستم، افتادش روی موزاییک و به چوخ رفت. و من اصن مقصر نیستم. و یکمم ادای گریه و اینا درار اوکی میشه!

  • دخمل منه*-*
    ۷ آذر ۰۰، ۲۱:۵۲
    دخمل منه*-*
    تموم شد
  • Maria(Rosiko shipper) 💜💛
    ۷ آذر ۰۰، ۲۰:۵۵
    Maria(Rosiko shipper) 💜💛

    ببخشید بابت اشتباه تایپی🙏

    به خیر گذشت؟

    چه طوری هنوز زنده ای😅

  • دخمل منه*-*
    ۷ آذر ۰۰، ۲۱:۵۲
    دخمل منه*-*
    به خیر گذشت:")))))
  • Kang ros(Dadmoon Shipper)
    ۷ آذر ۰۰، ۲۱:۲۵
    Kang ros(Dadmoon Shipper)

    های بیب چطوری؟ 

  • دخمل منه*-*
    ۷ آذر ۰۰، ۲۱:۵۲
    دخمل منه*-*
    ممنون شما خوبین؟
  • Kang ros(Dadmoon Shipper)
    ۷ آذر ۰۰، ۲۱:۲۶
    Kang ros(Dadmoon Shipper)

    بی شرف چیه:|

    من بی فانوسم🚶‍♀️

  • دخمل منه*-*
    ۷ آذر ۰۰، ۲۱:۵۳
    دخمل منه*-*
    جان؟
  • Kang ros(Dadmoon Shipper)
    ۷ آذر ۰۰، ۲۱:۲۷
    Kang ros(Dadmoon Shipper)

    چرا کامنت های پست قبلی بستس 

    بازش کن یاااا

  • دخمل منه*-*
    ۷ آذر ۰۰، ۲۱:۵۳
    دخمل منه*-*
    از مینا بخوا:"))
  • Star Lost (Choi Ruby)
    ۷ آذر ۰۰، ۲۱:۵۳
    Star Lost  (Choi Ruby)

    چی گذشت؟

  • دخمل منه*-*
    ۷ آذر ۰۰، ۲۱:۵۳
    دخمل منه*-*
    خوب بود:"))
  • Kang ros(Dadmoon Shipper)
    ۷ آذر ۰۰، ۲۱:۵۴
    Kang ros(Dadmoon Shipper)

    :| عه؟ 

    اینجا دوتا اد داره:/

    شرمنده با مینا اشتب گرفتم 

    ببخش هیح

  • دخمل منه*-*
    ۷ آذر ۰۰، ۲۱:۵۵
    دخمل منه*-*
    من آنی ام
    نعیب:")
  • Star Lost (Choi Ruby)
    ۷ آذر ۰۰، ۲۱:۵۵
    Star Lost  (Choi Ruby)

    یه صلوات محمدی ختم کنید بعد Maverick پلی نمایید!

  • دخمل منه*-*
    ۷ آذر ۰۰، ۲۱:۵۶
    دخمل منه*-*
    ولی من دارم میمیرم:")
  • Star Lost (Choi Ruby)
    ۷ آذر ۰۰، ۲۲:۰۱
    Star Lost  (Choi Ruby)

    نمییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییر

  • دخمل منه*-*
    ۷ آذر ۰۰، ۲۲:۰۶
    دخمل منه*-*
    چشششششششششششش
  • Star Lost (Choi Ruby)
    ۷ آذر ۰۰، ۲۲:۱۱
    Star Lost  (Choi Ruby)

    حالا Maverick پلی کنید

     

    بک این د گیم سانننن ثتگخهثتذدهخث آیم ا آیم ا موریک آیم ا آیم ا موریک آیم ا آیم ا موریک

    دریپینگ دریپینگ دریپینگ (فاک یو جویون فاک یووTT)

  • دخمل منه*-*
    ۸ آذر ۰۰، ۰۸:۲۳
    دخمل منه*-*
    هق:"))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7