🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 جمعه, ۲۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۴۴ ق.ظ

انشای کودکانه ...

ولی من نیاز دارم یروزی برم یجای سرسبز باهوای خوب و شاید کمی سرد 

دور از مشکلات و اینترنت و فضای مجازی  ... 

کفشامو دربیارمو روی چمن خیس راه برم و عمیق نفس بکشم 

احساس ازاد بودن کنم ، احساس کنم الان تنها چیزی که مهمه منم 

بعد دراز بکشم روی همون چمن های خیس درحالی که میدونم قراره لباسم کثیف شه . بعدش میتونم راحت به اسمون خیره بشم . از این کار خوشم میاد . اسمون و ابر ها خیلی قشنگن و حس خوبی بهم میدن  

بعد میتونم چشمامو ببندم و برای خودم اهنگی رو زمزمه کنم . 

حتی فکر کردن بهش هم حس قشنگ و خوبی داره ... 

همیشه ی همچین فضایی رو تو ذهنم داشتم . و واقعا دلم میخواد برم همچین جایی •-•

 

+ من مثلا اومده بودم پست فان بزارم ... نه ایکه ی انشای کودکانه بنویسم ...

کامنت دهی برای این مطلب فعلا قفل است
Made By Farhan TempNO.7