🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 يكشنبه, ۲ آبان ۱۴۰۰، ۰۷:۰۷ ب.ظ

اگه رگمو زدم شوکه نشین :")))))+ درست شد؟؟؟

این خرابه 

کلیککککک

برید تو این ببینید درسته ؟!

خودتون این تیزر فا*کی رو ببینید :")

یونگهون و کیو :")

شعتتت شعتتت شعتتت :")

من اصلا گریه نمیکنم :")

لعنت به این زندگی :")))))

راجب تئوری ها نگم ...

 فقط بدونید برگرفته شده از اسکویید گیم و بتل رویال هست :"))) 

𝐀𝐫𝐞𝐟𝐞𝐡 🍓🌈 THE BOYZ   빵❤ 큐 raya raya Chichu ^^ raya raya Raya Raya Raya Raya Raya Raya Raya Raya Raya Raya Raya Raya Raya Raya Raya Raya
Last Comments :
۲۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝐀𝐫𝐞𝐟𝐞𝐡 🍓🌈
    ۲ آبان ۰۰، ۱۹:۱۰
    𝐀𝐫𝐞𝐟𝐞𝐡 🍓🌈

    نشون نمیده😭

    ولی دیدمش 🙂💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲ آبان ۰۰، ۱۹:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ببین الان درست شد ؟
    :"))))
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲ آبان ۰۰، ۱۹:۱۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐

    هرکاری میکنم نمیاد :")

    + درست شد یا نههههههه؟؟؟؟؟؟

  • raya
    ۲ آبان ۰۰، ۲۰:۰۷
    raya

    گریه های چانگمین

    حس میکنم زره زره وجودم داشت میرفت برای گریه هاش

    هیچی معلوم نیست واقعا گنگه و من هنین الانشم از فضولی دارم میمیرم 

    هیشکیم لایو نمیاد

    هیشکیم اسپویل نمیکنه

    هیشکیم عکس نمیده

    و ۶ روز مونده

    چجوری صبر کنیم؟؟

    کی جوابگوعه؟؟؟

    بیاریدش لطفا((((:

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲ آبان ۰۰، ۲۰:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من که زدم زیر گریه با دیدن هاک :")))
    الان به کرکر حق میدم که دو روز بهمون استراحت داد :") میخواست برای اینا اماده باشیم :")))))))))))))))))))))
    دقیقا مشکل همینهههه هیچ چیزه فاکی معلوم نیستتتتت ...
    لهنت به این زندگیییی :")))))))))
    بخدا دیگه دارم از زندگی نا امید میشم :") 
    تحملشو ندارممممم :")
    نه میتونم صبر کنم :") نه میتونم مرگشون رو ببینم :"))))
  • raya
    ۲ آبان ۰۰، ۲۱:۲۵
    raya

    من از اول تا اخرش گریه کردم با بعد اخرش هنوزم چشمام قرمزه🥲😑💔😭مامانم میگه تو چی دیدی دیوونه اینا شدی من بمیرم انقدر گریه نمیکنی/: 💔

    بعله عمو کرکر مهربونه(((:♡

    حیف ک نفسای اخرشه....

    ای خدا

    هیچ صگپدریم اسپویل نمیکنه

    از در و دیوارم تئوری میباره

    یکی نیست بگه تئوری ندید انتظار راحت میشه صگپدرا بشینید سرجاتون|: نمیشه ک |:

    منممممم

    مرگ الکی ..

    دبویز بهترین بازیگرای تاریخن🥲🥲🥲چرا هنوز همشون بازیگری نکردن/:

    ولی نکنن بازیگری بهتره انگار میخوان دخترای مررمو بدس کنن من رگ بزنم ایشالا تا مرگ واقعیشون زبونم لال بازیگری نکنن بچ ببوسن/:

    *الان مشکل بازیگری نیستتتتتت*

    *اشککککک*

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هقققق منم مامانم دعوام کرد گفت چتونه انقدر جیغ میکشید 😂😭😭😭💔
    هوممممم هعییییییییییییی ...
    واقعااااا حتی نمیان لایووووووووووو ...
    اصن ما همش روی این تئوری های تیزر تمرکز کردیممم باید صبر کنیم لیریک اهنگ هم بیاد و با تئوری های اونم جر وا جر شیممممممم ...چرا حس میکنم اهنگ اصلا ربطی به خوده تیزرا نداره ... یچیزی مثل کیس می ایف یو کن نندازن تو بغلموننننن :"////
    جررررر بچ ببوسن 😂👌 
    دقیقا مشکل منم برا بازیگری هون همینههههههههههههههه ...
    حفطحعطفطحخطفخفخطبتطنفطفحطعنطمعززهج
    *جیغ کشیدن 
  • Chichu ^^
    ۲ آبان ۰۰، ۲۲:۱۶
    Chichu ^^

    زنده بمون :|

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نمیشههههههههههه :"))))
    من چجوریییی با دیدن این زنده بمونم اخههههه
  • raya
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۲۳
    raya

    😂😂😂💔💔💔

    بیان هم خبری از اسپویل نیست فقط میخوان مث اریک زحمت بکشن بگن پوززززز|: اونم یه ربع

    میگن لیریک غمگین و دردناکه

    مثلا عشق مث بازیه و اینا|:

    وای مث کیس می ایف یو کن باشه من تا خود کره پیاده میرم میبوسمشووون🥲🥲🥲

    والا-_-

    پسرای قند عسلم برن ی مشت دختر جن*ه رو بوس کنن که چییییی|||:

    هون حالا معلوم نیست چی به چیشه ...ایشالا اخرین فیلمشه":

    جبعشجخچزهسخی۷ا ممنمیسسسس

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ آبان ۰۰، ۱۴:۴۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    حالا سونوو یچیزایی گفت ولی بازم خیلی کمک نکرد ... گفت ما ی چندتا دانش اموزیم و میریم به اردو !
    منم باهات میام که باهم بریم بوسشون کنیم (نوبتی 🤣)
    همینو بگوووووووووووو ... 
    ایشالا ... بگذریم که love revolution  هم ممکنه فصل دو داشته باشه :")💔
    توی این فیلم جدیدش وان د وومن هم احتمال داره کیس داشته باشه (بایسمو عوض میکنم ... وی غلط میکند) 
  • raya
    ۳ آبان ۰۰، ۱۵:۳۹
    raya

    بعله ...به چه دردمون میخوره ک میرین اردو این ک مشخصههههه

    میگفت اشکاش واقعی بوده ...

    جرررر بیااا😂😂😂باید آذوقه ها و لباسا رو حمل کنی چون پول بلیط نداریم باید نهنگ سوار شیم بریم بار لباس و غذا رو هم باید ببریمممم😂😂💔💔

    لاو روولوشن بیخی شوووو کلا ۲ یا ۳ تا کیس داش اونم پارک جیهون با اون دختر نچسبه|:

    چیزی نمیشه

    وان د وومن ک داره تموم می‌شه قسمت ۱۲ هم پخش شده تو ۴ قسمت همون کانگ مینا رو پیدا کنن هنر کردن من هنوز دو قسمت جدیدشم ندیدم🥲🥲

    انشالله ک نداره": ن چرا لاید داشته باشه": ندارهههههههههههههههههه

    بعله غلط میکنی یه نقش مسخره اس دیگه😑💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ آبان ۰۰، ۱۶:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واقعااااا ... ی اسپویل درست حسابی بدید بیشهورااااا :"
    ارهههه ... بقیه بهش میگفتن بس کنه ولی اون بازم گریه میکرده... هقققق
    جرررررر 🤣🤣🤣 سوار نهنگ شیم وای خدا🤣🤣🤣🤣 
    نمتونم اخه :") باورت میشه من سره تک تک صحنه هاش زجر کشیدم 😂 بدترین فیلمی بود که دیدم خیلی عذاب اور بود ... هر کوفتی بود چسپونده بودن به هون درحالی که شخصیت اصلی جیهون بودددد .
    من اصلا ندیدم فیلمو ... فقط جاهایی که هون بود رو دیدم ... بیشعور همشم داره گریه میکنه :"
    هعییییییی ... ارع ناداره •-• هققققق ... حالا اگه داشته باشه هم که برا من فرقی نداره :" هقققق عرررر خیلی هم فرق داره ...
  • Raya
    ۳ آبان ۰۰، ۱۷:۰۳
    Raya

    دقیقا-_-

    جررر😂😂😂

    بعله وقتی پول نداریم باید ریسک کنیم با نهنگ از اقیانوس رد شیم 😂😔

    منم":

    جیهون هم کم چیزی نداشت همش خودشو لوس میکرد

    جرررر یادته ی جا دختره رفت تو خونه جویونگ بعد لخت بود جرررررررر اونجا انقد خندیدم/:

    یا اونجا ک بهشون آموزش اهم میدادن😂

    اهااا آره خیلی عزاداره تو اون فیلم/:

    بیخیال هون تازه کاره کیس نمیدن بهش ..

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ آبان ۰۰، ۱۷:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    # دو عدد دبی بی پوله بدبخت 🤣💔
    هعیییییییییی :"
    هوممممممم دقیقا
    جرررر اره ... کلا اون قسمت رو همش رد کرد خواهرم 🤣🤣🤣🤣🤣🤣💔
     نتونستم درست ببینمش 😂😂😂😂
    کلا هون تو گریه کردن خوبه :"/ 
    هوممممم بیا امیدوار باشیم :") هققققققق
  • Raya
    ۳ آبان ۰۰، ۱۹:۱۶
    Raya

    #به خداوند بگویید درهای رحمتش را همانند صحبت های  قران به ما هم بگشاید و فقط آیه نباشد برای حفظ!|:

    خدایا😂😂😂😂

    خیلی خوبه مث من میمونه فقط دنبال ی دلیلم ک بزنم زیر گریه

    ترک لیست هم دادن

    اون Russian rollate بود یا چی|:

    اشتباه نوشتم فکنم

    خیلی اهنگ خفنی میشه اهنگسازش فوق العاده اس

    هققققق (((""":

    مینا چهارشنبه امتحان زیست و عربی حضوری برامون گذاشتن

    اونم کی؟ ساعت ۱ ظهر

    ببین من چقدر بدبختم ...|: 💔

    از بدبختی حتی نمیتونم گریه کنم|:

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۰۰، ۱۵:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررر # خداااااا 
    منم همینم 😂 ولی خب دارم تلاش میکنم کمتر گریه کنم تا بهم نگن ضعیفم :"
    واییییی اره ...ردولوت هم ی اهنگ با این اسم داره . در واقع اسم ی تفنگه 
    هرچی دبویز میده فوق العادسسسسس :")))))))))))))
    شعتتتتت !!! حضوریییی؟؟؟! واییی بلدی ؟؟؟
  • Raya
    ۴ آبان ۰۰، ۱۶:۳۷
    Raya

    😑😂

    ربطی ب ضفیع بودن نداره فشار کلا زیاده تو سن ما

    اووووو چ خوب *-*

    عرهههه ممنمیسسسس

    بعله حضوری اونم زیست و عربی کم بود شیمی هم پیمم دادن هست پس سه تا درس امتحانه فردا حضوری|: 

    اره یکم بلدم باید بخونم بازم|:

    دعا کن برام""":

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۰۰، ۱۹:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوممممم ولی من کلا از بچگی همینجوری بودم 
    حززححزعزحعزحعزحعزعح 
    شعتتتتتتتتتتتتتتتتتت ... خب اینجوری که پاره میشی از درس خوندننننن ... موفق باشییییییی منم برات دعا میکنممممممممم فایتینگگگگ 💖💕

  • Raya
    ۴ آبان ۰۰، ۲۰:۱۰
    Raya

    منم":

    تیزهوشان همینه دیگه سرتم بره نباید بری تیزهوشان خواهراتم نزار برن بدبخت میشن مث من-_-

    اینا پارسال میان ترما رو هم مارو کشوندن مدرسه امسالم از الان شروع کردن

    ۳ تا امتحان تو ی روز

    کامل هم تدریس نشده

    رشتمم نمیزارن عوض کنم برم ریاضی-_- عوضیا-_-

    قربونت برم *-*♡

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۰۰، ۲۰:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هعییی یکی از خواهرام رفت ... داغون شدددد اونم تجربی بود (بچه وسطم)
    هعیییی ... همیشه کارشون همینه -___- 
    خیلی بدههههه چرا خبببببب ؟؟؟؟ تو حق داریییییییی :/ عصبی میشممممم ایشششششششش :///  خیلی مسخرس که نزارن رشتت رو عوض کنییییییی ... وات د فاخ ... 
    بوس:"♡♡♡
  • Raya
    ۵ آبان ۰۰، ۰۵:۵۲
    Raya

    خب خوشبحالت ک نرفتی

    درک میکنم خواهرتووووو

    میگن میخواستی از اول بری ریاضی الان بری میمونی

    بعله ...

    هعی ...

    💜🥲

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آبان ۰۰، ۱۲:۵۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هومممم ... هعیییی 
    ودف اتفاقا الان فقط ی ماه گذشته راحت میشه تغییر رشته داد ... البته میخوای بری ریاضی ؟؟؟  ریاضی رو نمد ... فکر کنم کمی سخت باشه ولی بازم بهتر از تجربی عه 
  • Raya
    ۵ آبان ۰۰، ۱۶:۰۸
    Raya

    منم همین فکرو میکنم ولی ن انگار ...

    تازه از مدرسه برگشتم میدونی":

    ۳ تا امتحان فاکی دادم

    بجز شیمی بقیشون خوب دادم شیمی ۱۸ میشم اونم اگه زودتر میگفتن میشدددددد ۲۰ یا نزدیکشو گرفت

    مینا من برم انسانی از اینم بدبخت تر میشم همون ریاضی بهتره ...انسانی ادبیات و عربیش خیلی سخته من حال حفظیات ندارم""": حل کردنی راحت تره

    چرا خیال باطل این عوضیا بزارن ننه بابام نمیزارن|:

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آبان ۰۰، ۱۹:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عجبببببب ! اخه تو حق داری خودت انتخاب کنییییی ... مامان بابای تو برعکس مامان بابای منن ... اونا میخوان منو بفرستن هنر یا هی میپرسن مینا چی دوست داری درحالی که من هیچی نمیدونم ...
    عررررر چطور بود؟  او خوبه ۱۸ هممممم 
    او اره بنظرم بازم ریاضی بهتر از تجربی عه ...
    من حفظیاتم خوبه 
  • Raya
    ۵ آبان ۰۰، ۲۰:۲۰
    Raya

    مامانم میگه من تورو جمع کردم که الان زنده ای|:

    ولی ی جورایی راست میگه من انگار رباتم وقتی ی کاری انجام میدم هم یادم میره غذا بخورم هم یادم میره بخوابم😂😂مامانم تاحالا منو بیشتر از سه روز تنها نزاشته ۱۷ سالمه حالا-_-

    آسون بود بنظرم شایدم من خیلی خوندم چون بچه ها میگفتن سخت بود ولی بنظرم نبود فقط شیمی خیلیییی سخت بود چون کم خونده بودم

    خوشبحالتتتتت<<<:  من مامان بابام میگن برو دنبال شغلی که همه جا بشه انجامش داد و ریسکی نباشه و خب راست میگن پزشکی و روان پزشکی همه جای دنیا هست و همیشه جامعه نیاز به پزشک داره یا روانپزشک همینطور ...نمیدونم والا ولی ی جورایی راست میگن من واقعا نمیدونم چی دوست دارم برای همین حتی اگه ریاضی  هم برم مطمئنا خسته میشم میخوام برم یه رشته دیگه و خب چون نمیدونم دقیقا چی میخوام فقط خودمو اذیت میکنم همون تجربیو بخونم شده ی دانشگاه آزاد الکی برم به نفع همست انگار فقط دارم دعوای الکی میکنم ن مدرسه ن مامانم نمیزارن عوض کنم رشتمو ‌..بعدنم بخوان گله کنن میگم خودتون زورم کردید |:💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آبان ۰۰، ۲۰:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واو ! پس به مامانت وابسته ای نه ؟ چون خب همیشه کنارته ... 
    اهااا جونزرززز خر خون کی بودی تووووو ؟؟؟ 
    تو دقیقا منی  منم نمیدونستم باید چی برم چون علاقه ای به چیزی نداشتم ... ولی خب از روی استعدادم در حفظیات (جونز اصن😔😎😂) رفتم انسانی . 
    تو هم انگار توی تجربی استعداد داری یعنی خب اینجور که خودت میگی از پسش بر میای و فکر کنم داری کاره درستو انجام میدی ...
  • Raya
    ۵ آبان ۰۰، ۲۱:۵۵
    Raya

    نه مامانم به من وابسته اس😂😂😂آره میشه گفت من کلا بی مامانم نمیتونم و مامانم هم معمولا هرگز دست منو تو حنا نذاشته امااااا بی بابام زندگیم راحت ترم میشه|": و این حقیقت ترین حقیقتیه ک تو زندگیم گفتمممم من واقعا با بابام آبم تو یه جوب نمیره راستش و خب وقتیایی ک بابام اصن باهام کار نداره چون سرش شلوغه جزو بهترین روزای زندگیم میشه من سرم تو کار خودم اونم همینطور اما وقتایی ک باهم حرف میزنیم چ سر میز غذا باشیم چ تو حال یا بابام غذا رو میزنه تو صورتم یا من ی چیزی میکوبم تو سرش|:در این حد اعصابشو ندارم😂💔

     

    خرخون شوهر سسکیم جویون😂😂😂😂😂😂💔💔💔💔💔امسال مجبورم یکم بیشتر بخونم چون پارسال خیلی حول خوندم انتظار داشتم امتحانامون غیرحضوری باشه ک تقلب کنم پس خیلی حول بود و چیزی یاد نگرفتم و طبق چیزی ک میخواستم پیش نرفت|:

     

    بعله ....خوش بحالت من هر کصشری گوش کنم حفظم میشه ولی از رو کاغذا جدی نمیتونم

    درسیم ک همیشه توش کم میارم باورت میشه دینیه؟-___- واقعا سخنان پیامبران و آیه قران تو کتم نمیرهههه|||:

    شاید ...خودمم درست نمیدونم ولی هرچیو ک مجبور باشم خوب انجامش میدم

    متولد سال چندی؟"":

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ آبان ۰۰، ۱۹:۲۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واوووو !!! 😂😂😂
    واییییی !!! واقعاااااا ؟ چرا خببببب ؟ عجببببب ! البته منم با بابام دعوا دارم گاهی وقتا ولی غذا نمیریزیم رو سر و صورت هم ! 😂😶💔

    جونزززززززز :"> وای هممون همینجوری بودیم ! هیچکس هیچی یاد نگرفته از سال قبل ... من که فقط ماه اخر رو خوندم :"| چون گفتن امتحانا حضوریه ... 

    جررررر ... منم گاهی باهاشون کنار نمیام ولی خب ما مجبوریم که هرچی کتاب میگه بخونیم نه چیزی که دوست داریم :"
    ۱۳۸۵ •-• 
  • Raya
    ۶ آبان ۰۰، ۱۹:۴۶
    Raya

    چون کلا باهم نمیخونیم دلیل نداره که بنظرم بابام بی مزه ترین مرد دنیاس((:😂😂همش هم با من شوخیای کصشر میکنه |:

    من گنگم بالاس میرینم به اعصاب طرف جوری ک غذا رو میکوبه تو صورتم|: برای همین صب میکنم غذا تموم شه جمع کنیم بعد دعوا کنم باهاش |:💔😂

     

    دقیقا-_-

    هممون یه ضرر بزرگ کردیم ولی!تا اخر درسمون اثراتش هست مخصوصا امسال

     

    رایت""":

    ناموصا؟|: بزرگترم ازت برگام|: 💔💜تو چقدر عاقلی|":

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ آبان ۰۰، ۱۹:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عااا ! یجورایی میفهمم ¿¡  
    وای خداااااااا 🤣🤣🤣😂😂😂😂 این خیلی عجیب و خنده داره ! 

    هوممممممم :(  بدبختیم امسال ... تازه از شنبه من باید برم مدرسه :"
    حعلجززلحلززحع بدجور استرس دارم با اینکه سعی کردم درس بخونم ولی بازم خیلی موفق نبودم :/

    اری *-* جونززز چرا من فکر میکردم خودم بزرگترم ازت ؟😂💔
    من ؟ عاقل ؟ نه بابا ... هنوز اون روی شل مغز منو ندیدی ... انقدر خلم که حد نداره 😔🤣
  • Raya
    ۶ آبان ۰۰، ۲۰:۵۱
    Raya

    بعله عجیب و فنتستیک!|:

     

    منممممم||||:

    دقیقاااااا مودددد حس درس خوندن نیست اصلا

    چون من خیلی اخلاقام کودکانه اس اصلا پخته نیست خودم میدونم😂😂

    روی شلمغز ...خل ک نمیشه گفت چون اونیه ک ضریب هوشیش پایینه تو احتمالا خیلی فنتستیکی

    اون روتم میبینم حالا😔💜

    واکسن زدی؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ آبان ۰۰، ۰۷:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کککک 
    هعییی ... هرچقدر حس درس خوندن نیس حس قر دادن هس 😑😂💃
    به منم همینو میگن بخدا 🤣 میگن بچگونه رفتار میکنم (البته خب مجازی با واقعیت فرق داره )
    جونزززز( مغز من : او فنتستیک بیبی دنسسسس )
    بله میبینی 🤣😔
    امروز یا فردا میرم بزنم دیگه ... مدرسه رو هم پیچوندم نرفتم 🤣 میخواستن با چادر بفرستنم 😐چون چادر اجباره !!! 😐 

  • Raya
    ۸ آبان ۰۰، ۱۱:۱۳
    Raya

    وای دقیقا-_-

    اوهوم":♡

    جررررر اون اهنگه بیگ بنگ😂

    چراااا|: من بخاطر فامیلیم فردا میرم

    شاهد میری؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ آبان ۰۰، ۱۱:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هعییییی 
    ارعععع خیلی خوبه 😔💃
    مامانم نفرستادم ... گفت اول واکسن بزن بعد برو 
    شاید باورت نشه اسم مدرسمم یادم میره ... نمد چرا اجباری عه ... 😐💔
  • Raya
    ۸ آبان ۰۰، ۱۴:۵۷
    Raya

    خب از قبل میزدی":

    من پنجشنبه زدم دوز ۱

    حتما شاهدی😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ آبان ۰۰، ۲۲:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واکسن زدمممم ... همین سه ساعت پیششش 🤣✌
    هعیییی ... مدرسه مزخرفففف من باید اول راجبش تحقیق میکردم :/

  • Raya
    ۹ آبان ۰۰، ۰۹:۴۰
    Raya

    مبارکه*-*

    هعی ...شاهد معمولا چادر اجبار میکنه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ آبان ۰۰، ۱۰:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    لولولووووو💃💃💃
    من نمیدونستمممم :"|
  • Raya
    ۹ آبان ۰۰، ۱۳:۰۱
    Raya

    😂😂😂

    حالا بدون":

    مدرسه های شاهد سخت مینویسن اسم بچه هارو ولی حق برداشتن ابرو و مو صورت و بی حجابی به بچه ها نمیده و معمولا مدرسه خوبیه بچه های لاشی هم نداره معمولا|:

    تو تهران ک اینجوره اونجا رو نمیدونم":

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ آبان ۰۰، ۱۳:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    امروز رفتم مدرسه چادر نپوشیدم هیچی هم بهم نگفتن :/
    بچه ها شایعه درست کرده بودنننننن :/
  • Raya
    ۱۰ آبان ۰۰، ۱۶:۳۶
    Raya

    خوب بابا خوبه""":

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ آبان ۰۰، ۲۳:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ببخشید دیر به دیر جواب میدم :"
    هم نتم مشکل داره هم درس دارم 
  • Raya
    ۱۳ آبان ۰۰، ۱۲:۴۰
    Raya

    نه بابا منم دو روز بود سر نزده بودم":

    خوب بخون🥲🥀

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ آبان ۰۰، ۱۷:۱۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بوسسسس *-*♡♡♡
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7