🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۰، ۰۶:۰۲ ب.ظ

♡~SUNWOO~♡

اولین بار که سونوو رو دیدم ...

فکر میکردم ی پسره سرد و خشکه

هیچ وقت اونقدرا بهش حس خاصی نداشتم

تا وقتی که یبار خوابش رو دیدم

دقیقا یادم نیس ولی انگار گم شده بودم

و بعد سونوو رو گوشه ای دیدم

دویدم سمتش و اون محکم منو بغل کرد 

قسم میخورم بهترین بغل عمرم بود :")

بعد از اون سونوو برام خیلی خاص شد

هیچ وقت از چشم های ینفر عشق رو حس نکرده بودم ...

ولی جوری که سونوو به دبی ها نگاه میکنه:)

جوری که بهشون لبخند میزنه :)

 پر از عشقه :) 

 تاحالا ندیدم به دبی ها دروغ بگه ...

شاید شوخی کنه یا سرکارشون بزاره ولی دروغ نمیگه ...

حتی وقتی ازش پرسیدن اهنگ Berry رو برای کسی نوشتی ؟

سونوو گفت اره !

سونوو عاشق دبی هاس و چقدر من خوشحالم که این پسرو استن میکنم:"> 

...

+ شاید باید منتظر از این پستا راجب همه اعضای دبویز باشید ؟!

𝐀𝐫𝐞𝐟𝐞𝐡 🍓🌈 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. ϲяγѕταℓ 🧊❄ raya ϲяγѕταℓ 🧊❄ raya raya raya raya raya raya raya raya raya raya roseane park
Last Comments :
۱۶ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝐀𝐫𝐞𝐟𝐞𝐡 🍓🌈
    ۲۹ مهر ۰۰، ۱۸:۱۳
    𝐀𝐫𝐞𝐟𝐞𝐡 🍓🌈

    هققققق

    سونوو واقعا خیلی بوی فرنده خیلی خوبه 

    اینکه رک میگه ناراحته و صادقه خیلی برام قابل احترامه

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ مهر ۰۰، ۱۸:۱۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خیلی خوبه پسره لهنتییییی :")))
     منم عاشق این صداقت و مهربونیشم  :"))))
    معمولا هرکی اول سونوو رو میبینه عاشق ظاهرش میشه ولی من هیچ وقت به ظاهرش دقت نکردم و تازه بعد اون خوابم فهمیدم شعتت چقدر این پسر خوشگله 😂😭💔
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۹ مهر ۰۰، ۱۸:۱۵
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    اه ولم کنید میخوام از مهربون بودن و گل بودنش عر بزنمTT

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ مهر ۰۰، ۱۸:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    راحت باش عر بزن ... جیغ بزن ... رگ بزن 😂😭😭😭
    منم همراهیت میکنم :">>>>>>>
  • ϲяγѕταℓ 🧊❄
    ۲۹ مهر ۰۰، ۱۸:۲۷
    ϲяγѕταℓ 🧊❄

    دلم برا پیام یونیورسای سونوو خیلــــــــــــــــــی تنگ شده هیقققق خیلی میصم T.T

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ مهر ۰۰، ۱۸:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وای همیشه درحال لاس زدن با دبیاس این پسر توی یونیورس :") 
    همیشه میگه بیبی های من عشقای من اخخخخ پسره لاسوی لعنتی :"))))))
    هققققق 
  • raya
    ۲۹ مهر ۰۰، ۱۸:۵۹
    raya

    حرف سونوو رو نزن !

    من همون اول عاشقش شدم از همون اول ک دیدمش

    و فاک این پسر جدی بهترینه

    هم از نظر اخلاقی

    هم چهره اش

    هم استعداداش

    تو دبویز با استعداد ترین سونوو عه بنظرم...همشون عالین ولی سونوو هم رپر اصلیع هم ووکالیست هم دنسر اصلی هم اهنگ مینویسه و میسازه ...همزمان تو دوتا گروه هم هست ...

    خیلیم شوخ طبع و مهربونه ...

    سونوو بست بوی((("""":

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ مهر ۰۰، ۱۹:۰۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    قطعا سونوو بهترینههههه :")))))
    هقققققق :")))) پسره مهربونه لاسوی مادر :")))
    توی با استعداد بودنش که شکی نیس :"))))
    ولی چطور میتونه انقدر خوب باشه :")))
    هم ووکال عالی هم دنس هم رپ :"))))
    واقعا بست بوی عه :")))
  • ϲяγѕταℓ 🧊❄
    ۲۹ مهر ۰۰، ۱۹:۰۰
    ϲяγѕταℓ 🧊❄

    من بوس میخاممم -_- (کی بود اونیکی هربار برای این کلمه تو پستای سونوو میرفت پیشِ شوکو شکایت کنون؟! منکه نبودم @.@ XD )

    هیقققق تازه پری دریایی هاشم هستیم عررررررر *-*

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ مهر ۰۰، ۱۹:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررررررر 😂😂😂😂 
    من همیشه میگم سونوو فن فیکشن مینویسه کسی حرفمو باور نمیکنه🤣

  • raya
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۰۳
    raya

    چرا انقدر مادر داره این بشر((((("""":

    #سونوو بست بوی(((:

    خواهرش ...حیف ک برادرش روش غیرت داره وگرنه میرفتم مخ زنیش((((:

    خیلی خوشگله خواهرشم(((:کوفتش شه اون قیافه الهی((((:

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۱۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررر ارع ماماناش زیادن :")) 
    ولی من واقعا حس میکنم پسرمه ... بدجور حسش میکنم :")))
    سونیونگ قطعا خرشانس ترینه که داداشش سونوو عه :") 
    کاش من خواهر سونوو بودم :")))
    هومممم  تازه قدشم از سونوو بلندتره !

  • raya
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۴۴
    raya

    منم|:♡

    بعله بعله....خواهر هیونجه هم(((:

    تازه سونوو هم میزنه/: دختره دراز":

    *یکی نیست بگه خودت ۱۸۰ قدته((((":*

    باورم نمیشه حتی از هیونجه هم ۴ میل بلند ترم😂😂ممنمیسیس

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خواهر هیونجه رو تاحالا ندیدم ولی ی دختره مدل رو دیدم که خیلی شبیه هیونجه بود :")))
    ارههه ... چطور دلش میاد پسرمو بزنهههه :"
    وای واقعا ۱۸۰ ای ؟؟؟؟؟ 
    واووووو عرررر :" 
    * منی که ۱۶۴ ام *
  • raya
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۰:۵۱
    raya

    ن اون خانوم مدله نسبتی با هیونجه نداره ..همه شون خواهر و برادراشونو لای پر قایم میکنن انگار میخوایم بخوریمشون من کلا هیشکیو بجز سونیونگ ندیدم 

    دختره چش سفید دراز●~●

    عره ":

    خیلی بده بخدا خواهرم میگه اریک نصف توعه|: واقعا بچته😂😶

    خوبههههه ۱۶۴ کاش منم بودم":

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۳:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    میدونم ... ولی زیادی شبیه بوداااااا ... فکر میکنی هیونجس فقط دختر شده XD
    هومممم منم دنبال داداش یونگهون میگشتم ولی پیدا نکردم ...
    وای مهدا گشته بود عکس استلا رو پیدا کرده بود XD 
    هرچی قد بلند تر به یونگهون نزدیک تر 😂😭
     میدونی کره ایا دختره قد بلند دوست دارن :")
  • raya
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۶:۵۴
    raya

    ی سری ژستاش شبیه بود وگرنه ن خیلی ..

    منم دنبال جوهوان گشتم ولی جدی هیچ جا نبود فقط بچگیشو دیدم ولی میدونم خیلی خوش قیافه اس ...

    خواهر کوین؟ اووو اونو ندیدم ولی همین ک اسمش لورفته خوبه ..اریک اسم خواهرشو هم رو نمیکنه لامصب ...داداش جیکوبم دیدی دیگه؟ عکاس هم هست خیلیم شبیه جیکه*---* اون همه میدونن کیه ایسنتاش هم دارم

    وای ۳ سانت دیگع چیه😂🥲

    ولی اکثر مرداشون زیر ۱۸۰ ان پس همه دخترای ۱۶۸ تا ۱۷۰ دوست دارن من برای ایرانیاهم بلندم-___-

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۷:۳۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من فقط ی عکس ازش دیدم 😂😂😂💔
    اره ... من فقط بچگی استلا رو دیدم ... 
    من اسم خواهرای چانگمین رو هم میدونم یکی چانگسو عه با چانگهی 
    برادر چانهی هم اسمش چوی چولمین ؟ ( اون دفعه توی ایدول هوس گفت ؟ موقع د استیلر )
    ما مسخره میکنیم میگیم اسم خواهرش اریکاس 😂🤣
    واییی اره انگار دوقلو ان 😐 یعنی همون خود جیکوبه فقط با موهای مشکی 😂💔 
    اوممم نمد ... مردای بالای ۱۸۰ هم کم نیستنا ... حتی ۱۹۰ هم من دیدم .
  • raya
    ۳۰ مهر ۰۰، ۲۲:۲۲
    raya

    ن ابسنتاشو دیدم یکم شبیه هیونجه اس...

    اهان

    افرین بابا":

    ن من فقط داداش جویون ک جوهوانه ..استلا و جف و میدونممم

    😂😂😂ن هرچیه سه حرفه اسمش

    وای آره😂😂😂

    اونا ایدلنننننن مردم عادیشون کوتاه ترن معمولا..۱۶۰ تا ۱۸۰ ان ...معمولا ایدلا رو یکمم اضافه میکنن مخصوصا ایدلای جی وای پی و اس ام

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ مهر ۰۰، ۲۲:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هومممم ... بلی بلی 
    حالا بشینیم بگردیم شاید  اسم داداش یونگهون هم یافتیم 😔😂🤣 ما میتوانیم 😎✌
    از کجا میدونی سه حرفیه حالا ؟ جویون بهت خبر میده کلک ؟😂🤣
    هوممم راس میگی ... ایدلاشون با مردم عادیشون فرق میکنن ... هعیییی 
  • raya
    ۱ آبان ۰۰، ۰۷:۳۶
    raya

    *-*

    من خیلی وقته میگردم بچم سوتی نمیده😂🥲

    نههههه جویون هم موزیه چیزی نمیگه خود اریک داشت تو یونیورس اسم خواهرشو سانسور میکرد سه تا ستاره گذاشت از اونجا میگمممم 😂😂😂

    آره دافاشونن😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ آبان ۰۰، ۱۲:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررر ... حالا یروز پیدا میکنیم اسمشو به حق نیو  😎😔 یححح🤣
    عا از اون لحاظ 😂😂💔💔💔💔
    پارهههههه🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣💔
  • raya
    ۱ آبان ۰۰، ۱۸:۰۸
    raya

    انشالله به حق نیووووو

    بعله از اون لحاظ ..اریک از همه غیرتی تره": سونوو اداشو در میاره😂

    آره چون اطلاعات درستی نداریم مجبوریم رو اینا حساب کنیم ): 😂

    والا-_- اولین معیار کره ایا قیافه اس از مدرک تحصیلی براشون مهم تره قیافه تو بورسیه هم ویدیوکال میگیرن هرچی خشگل تری شانست بیشتره برا رفتن😐

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ آبان ۰۰، ۱۸:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررر 😔😂😂😂😂
    هعییی ... امروزم از تیزر خبری نبودد ...
    واییی دقیقاااا ... یعنی یا باید خوشگل باشی تا موفق شی یا باید درس خون باشی ... تنها راهش همینه :|||| 
    واقعا از این اخلاق کره ایا متنفرم ... چرا به بعضیا میگن زشتن ؟ واقعا درکشون نمیکنم :/ اصلا یکم شعور توشون نیسسسس (بیشترشون همینن )

  • raya
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۱۵
    raya

    کرکر خوابش برده ما بازیچه ایم😑

    بتل رویالو دیدم ...اگه قرار باشه مث اون باشه جدی خفن و ناراحت کننده میشه ..ممکنه بازیگر بیارن برای کامبک و من طبق چیزی ک دیدم برعکس اونیه ک کی فنا میگن و بنظرم فقط سونوو و کوین زنده میمونن چون تو بتل رویال هم انتقالیا سگ جون بودن ":

    و اینکه شاید همه بازیگرا رو بکشن و فقط اعضا بمونن ن؟ احتمال میدم اینطوری باشه😑😂💔از بیخبری دس ب چ کارایی میزنم😂

    وای اره": انقد ک احمقن قیافه هم شد معیار

    خیلی از خشگل هارو هم میگن زشت چون استاندارد اونا نیستن

    استاندارداشونم مسخره اس-____-

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کرکر مارو مسخره کرده بابا :"| شایدم میخواسته برای سری بعدی امادگی داشته باشیم :">
    شعت شعت شعت ... میدونی یاد اون ام وی گلدن چایلد افتادم که توش همه زامبی میشدن و بشدت هم دردناک بود لعنتی ... حس اون رو میده بهم ...
    عررر یعنی بزنن هون منو بکشن :" اریککک رو ؟؟؟ ناحححححح بخدا رگ میزنم (مینا جوگیر نشو این فقط قراره ی ام وی باشه )
    جرررر ...
    وای حقققق ... بنظر من تمام ادمهای روی زمین زیبایی های خاصه خودشون رو دارن :") همونطور که اریک گفت هیچ ادم زشتی وجود نداره :")))
    عر ننه فدای شعورت :")
  • raya
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۴۴
    raya

    شایدددددد اخه ی روز استراحت پنجشنبه جمعه ک نیست مدرسه تعطیل باشه😂😑

    ندیدم *---*

    ام ویه نمیر حالا-___- تحلیل من نااگاه و جدی نگیر😂😂

    اصلا قیافه خوب نباشه خدا ی چیزو میگیره ی چیز دیگه میده فوقش ادم زشت دلش قشنگه یا خیلی زیرکه همه ی توانایی و جذابیتی دارن کی گفته کسی زشته

    من فدای اون بچه بشم خیلی بیشتر از سنش میفهمه تخم میمون((((""":

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    پارهههه🤣🤣🤣
    من اگه اریک رو بکشن همراهش میمیرم فرق نمیکنه ام وی باشه :")))
    دقیقا ... همه جذابیت های خاصه خودشون رو دارن 😑👌👌👌
    برا همین اریک رو خیلی میدوستم :" هم خودش دبی عه ! هم خیلی شعور داره :") اوففف چی زاییدم (ننشم دیگه 😂✌)
  • raya
    ۱ آبان ۰۰، ۲۳:۴۰
    raya

    منم مبمیرم((((:

    💙😸

    خیلی باشعوره فداش شم

    جون به بابای نداشتش😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ آبان ۰۰، ۲۳:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هقققققق :")))))
    جرررررررررررررررر وای خداااا 😂🤣🤣🤣🤣 
  • roseane park
    ۱۳ آبان ۰۰، ۱۸:۵۰
    roseane park

    سونریک شیپ میکنی؟

    نمیشه ازشون میکس یا ویدیو بزاری؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ آبان ۰۰، ۱۷:۲۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بله :>
    باشه عزیزم میزارم براتتتتت ♡♡♡
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7