🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۰، ۰۷:۵۳ ب.ظ

سری دوم فوتو تیزرای maverick از دبویز

 نشناختمش بخدا :")))

زخماش :")))

سانگیون لهنتی گریه نکن :")))

قلبممم :")))

لهنت به اون زخمای روی صورت قشنگت :")))

شعتتت اون چشمای مظلوم رو کجای دلم بزارم 

چقدر همشون زخمی و اسیب دیده ان:")

هقققق  :")))

 لباش ... زخمهههه  :")))

این عکس زیادی قلبمو به درد اورد ...

این سونوو خیلی معصوم و درد کشیدس :")

مادر بفدای این نگاهت :") میخوام بغلش کنم :")

raya raya raya raya raya raya Shoco -🍫 raya raya raya raya raya raya raya raya raya raya Raya raya Raya Raya Raya Raya Raya Raya rAya Raya Raya Raya Raya Raya Raya Raya Raya Raya Raya Raya Raya Raya the b
Last Comments :
۴۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • raya
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۰۸
    raya

    من برای اریک و سونوو مردم

    انقد زار زدم صدام در نمیادTT

    مامانم گذاشت رفت بیرون گفت سرم درد میکنه تورو ک نمیتونم خفه کنم |:💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من برای اشکای سانگیون مردم :")))) 
    اخرین بار که اشکشو دیدم سر کینگدام بود :"))) 
    اونقدر ام نت رو لعنت کردم برای اون اشکااا :")))) 
    نباید گریه کنن :"))) قلبم پاره پوره میشه :")))
    هققققق ... جررر من مامان بابام خونه نبودن ... با خواهرام تا جا داشتیم جیغ زدیم :") 
  • raya
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۴۷
    raya

    ((((("""""":::

    منمممممم

    خودش همیشه اشکای همرو جم میکنه بعد تو این کانسپت سانگیون گریونه))):

    نکنه برای بقیه گریه میکنه؟!>:

    )))))"":

    خوش بحالت 😂💔خواهرات پایه ان

    خواهر من میگه میام میزنم تو سرت ضربه مغزی شیا صداتو ببر|:

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ++++++ حق حق حق 
    شعت نگووو قلبمممممممم TT
    جرررر اره یجورایی خیلی باحاله که دوتا دبی کناره خودم دارم 😂💔
    عه چقدر خشن !!! 

  • raya
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۰:۴۶
    raya

    TT

    خوشبحالت به هرحال

    خواهر من خودشم فنه چانهی ولی جیغ نمیزنه|:

    روهم نمیکنه ولی والپیپرش چانهیه🥲💨🖕

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۳:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کککککککک 
    عجیبهههه ... فن چانهی باشی و براش عر‌  نزنی ؟
    جررر 
  • raya
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۶:۴۸
    raya

    خواهر من روانشناسه کلا خیلی رو روانش کار کرده تو پارتی هم پوکره😑

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۷:۱۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واییی منم دلم میخواد روناشناس شمممم :" 
    چ باحال عرررررر ... میگم وگرنه چانهی لاورا همیشه درحال ستایش چانهی ان 🤣
  • raya
    ۳۰ مهر ۰۰، ۲۲:۰۷
    raya

    میشیی انشالله &---&

    آره دقیقا😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ مهر ۰۰، ۲۲:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    :">♡♡♡
    *منی که بایسم چانهی نیس ولی بازم میپرستمش 😔😂*
  • raya
    ۱ آبان ۰۰، ۰۷:۳۱
    raya

    من اخر نفهمیدم بایست یونگهونه یا کیو یا یونگهونه و بنگکیو شیپ میکنی؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ آبان ۰۰، ۱۲:۲۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بزار ی توضیح بدم ... در واقع من تک به تک اعضای دبویز رو میپرستم :") اینجوری نیستم که بگم چون این عضو دبویزه دوستش دارم ... نه اصلا اینطور نیس من تک به تک و توی زمانای مختلف عاشقشون شدم و هرکدوم هم متفاوت بودن ... یعنی ی مدت بجوررر عاشق اریک شدم یا مثلا چند ماه بعدش شدید رو هیونجه کراش زدم ...
    ولی خب اگه بخوام کلی بگم بایسم کیه میگم یونگهون . بنگکیو هم شیپ میکنم بشدتتتتت ولی خب زوج طلاق گرفتن فعلا  
  • Shoco -🍫
    ۱ آبان ۰۰، ۱۳:۵۷
    Shoco -🍫

    :)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ آبان ۰۰، ۱۷:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    شاید یک ساعت و نیم دیگه بازم از اینا داشته باشیم؟! :")
    دیروز عمو کرکر هیچی نذاشت ببینیم امروز چخبره :")

  • raya
    ۱ آبان ۰۰، ۱۸:۱۳
    raya

    منم همینجوریمممممممممم ولی یه کوچولوووو جویونو بیشتر دوست دارم""""":و جوجه شیپ میکنم با سونریک *-----*

    چرا طلاق گرفته؟😂💔😑

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ آبان ۰۰، ۱۸:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جونززززز اصن نمیدونی چقدر حال میکنم باهام میحرفی :") جزو محدود افرادی هستی که مثل خودم همه چیزو راجب دبویز میدونه یا اگه ندونه میره تا تهشو در میاره XD
    اخخخ گفتی سونریکککککک ... ته تغاریای منننننننننننننننن :")))
    این دوتا الاغ رو من یجوره خاص میدوستم اصن ... بچه هامن ... خودمم شیپشون میکنممم ، خیلی رابطه باحالی دارن .
    ببین من طی برسی هایی که انجام دادم (میدونی من هر وقت ی برنامه یا چیزی از دبویز میبینم روی بنگکیو خیلی تمرکز میکنم)
    بعد متوجه شدم . یونگهون و کیو ی مدتیه یجوری رفتار میکنن ! میدونی مثلا ی برنامه ای بود اسمشو یادم نیس ولی هون و کیو کناره هم نشسته بودن ... بعد اصلا به هم نگاه نمیکردنننن !!! یعنی تا چشم تو چشم میشدن سرشون رو مینداختن پایین ! یا مثلا نامه ای تو بویز هون رو یادته ؟ خیلی از دبیا میگن اینو برای کیو نوشته (بعضیا هم میگن نیو ولی بشتر میگن کیو ) بعد دیدی پشت صحنه ای تو بویز هون رو ؟ به کی زنگ زد ؟ ارع به کیو زنگ زد ... 
    بعد وقتی کیو راجب ای تو بویز هون میخواست حرف بزنه گفت فکر میکنه عشق هون مُرده !!!
    دیگه حس کردم از این قضیه ها انگار باهم بودن ولی بعد کات کردن (توهمات یک بنگکیو شیپر بدبخت )
  • raya
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۲۵
    raya

    منم خوشم میاد باهات میحرفم دقیقاهم دلیلش همینه😂💜ما چیکار کنیم هرجا میگی کیپاپ فقط بی تی اسه هیشکی پسرای با استعدادی مث دبویز و بقیه گروهای خوب نمیشناسهTTㄱㄱㄱㄱچون از کمپانی خوبی نیستن و جدیدن یکم

    ته تغاریای گوگولییییی ریزه میزه من*-----*💙💙

    منمممم ...همش به هم میپرن ولی جدی خیلی باهم سوییتن ...سونوو مثلا خجالت میکشه با کسی شیپ شه برعکس اریک😂

     

    واییییی تحلیلات چقد حقنننن😂😂💜💜

    چرا یهو رابطشون اینطوری شکراب شد؟؟ نکنه فن فیکشن اسمات خوندن😂😂خجالت میکشن از مومنت دادن😂

    ولی مینا اینم اثبات ریل بودنشونههه چون کاپلای ریل کمتر باهم مومنت میدن چون ک ضایع نشن-_-♡کلی شنیدم😂💙

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بوس بهت :"))))))))♡♡♡♡♡♡♡
    وای بخدااااا :) همش میرن سمت گروهایی که معروفن و فن زیاد دارن ... درحالی که اون روکی ها یا اون گروه هایی که فن کمتر دارن بیشتر به حمایت نیاز دارن :" 
    *زدن رگ برا سونریک :" چقدر من دوسشون دارممممم هقققق 
    و در عین حال که سوییتن خنگ هم هستن 😂🤣😭 یجایی هس تو ایدول رادیو که کراواتاشون رو به هم گره زدن ... وای اون خیلی خوبه XD

    بعله بعله 😎🤣✌ 
    این سئوال منم هستتتت میخوام برم یقشون رو بگیرم بگم چتون شد شماااا ؟ 
    پارههههه احتمالا هم من نوشتم براشون 🤣
    دقیقااااا وای میدونی کدوم مومنتشون رو خیلی دوست دارم ؟ اون برنامه بود the 100 بعد لباس حیوونا رو پوشیده بودن (همون که هون پاندا بود کیو زرافه) بعد داشتن فیلم ترسناک میدیدن ... یجایی هست وقتی هون میخواد بشینه رو مبل کناره کیو ... کیو دستشو میزاره زیر باسن هون 🤣😔 وای اینو من دیدم غش کردم هم از خنده هم ذوق ؟! (لازمه بگم تمام ویدیو های بنگکیو رو تو یوتیوب نگاه کردم ؟ )
  • raya
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۵۷
    raya

    جون بابا بوست شیرین بود😍😂💜

    ایش دوست ندارم این رفتار کیپاپرا رو اگه یکی معروف نیست دلیل نمیشه بد باشه و لیاقت استن نداشته باشه

    وایییییی اون خیلی خوب بودددد*---*😂

     

    بدم میاد بازم کاپل شن عن شدن یهو-_-

    واییییی چانگمین خیلی کرم داره😂😂😂

    من د هاندرد رو کامل ندیدم ولی کات شده اون مومنت دیدممم*---*♡

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ آبان ۰۰، ۲۱:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ککککک 😂💖🌸💖🌸💖
    هعییی باید بهشون نشون داد تا شاید بفهمن این مدل گروه ها هم میتونن فوق العاده باشن :"
    ارهههههه 😂😂😂😂

    بشدتتتتتتتت 🤣😔 
    منم ندیدمشششش فقط تکه تکه از این ور اونور یافتم XD فکر کنم ترجمه نشده اصن :"


  • raya
    ۱ آبان ۰۰، ۲۳:۴۴
    raya

    من نشون دادم دیگه فقط میگن ن فلانی بهتره ما تو استن کردن بتس موندیم نمیتونیم گروه دیگه ای و کصه شر|:

    چرا ترجمه کردن تو چنل دبویز هرشب میزارن بعد سالها😶💔تازه الان ترجمه شده

    ولی جدی ترجمه خیلی سخته دمشون گرم ...

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ آبان ۰۰، ۲۳:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هعییی نمیدونم من تو این مدت که دبی بودم کلی تلاش کردم که دبویز حداقل توی بیان فن جذب کنه و تا حدی هم موفق بودم ولی بازم اونقدر حمایت نمیشه :" واییی من از فندوم ارمی بخاطر همچین ادمایی اومدم بیرون ... کلا خیلی از ارمیا اونقدرا راجب کیپاپ چیزی نمیدونن و فقط تنها کاری که میکنن هیت دادن به بقیه گرو ها و خیال پردازی راجب بایساشونه -_-
    عه ترجمه شدددد ؟ مهدا به من نگفته بوددددد  ( مهدا خواهرمه که توی چنلای تلگرام و اینا عضوه معمولا اخبار رو اون بهم میرسونه ) 
    هومممم واقعا ...
  • raya
    ۲ آبان ۰۰، ۱۳:۳۶
    raya

    منم هرکیو میبینم میگم باید دبویزو بشناسی وگرنه باهات حرف نمیزنم

    دیگه اینطوری شده ک کسیو میبینم نمیگم سلام میگم دبویزو میشناسی یا چی؟-_-😂💔همش هم باید توضیح بدم این سونوو عه این کوینه این فلانیه همه هم میگن چقدر زیاد و شبیه همن/:

     

    وای دقیقا فقط کصشر میبافن خودشونو گول میزنن😑

    آره

    اهان ...یادش رفته حتما

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲ آبان ۰۰، ۱۴:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    پارهههه 🤣🤣🤣🤣🤣 
    وای حق ... حالا بیشتر فنای ان سی تی دبی ان ... چون اونا با تعداد زیاد اوکی ان . حالا دبویز اونقدرا هم زیاد نیستتتت ولی بازم بعضیا نمیتونن با تعداد زیاد کنار بیان .
    -_____-
  • raya
    ۲ آبان ۰۰، ۱۴:۲۵
    raya

    سیزنیا خیلی خوبن*---*

    بیخیال و بی طرف و مهربونن

    ضریب هوشیشون پایینه به ما ربطی نداره-_-😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲ آبان ۰۰، ۱۸:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوممممممممم مهربونن ... جندتا از دبی های اینجا هم فن ان سی تی ان •-•
    جر حققققق -__- 😂💔

  • raya
    ۲ آبان ۰۰، ۲۰:۰۴
    raya

    چ خوب*----*

    تیزرا رو دیدی؟؟؟TTTTTTTTTTTTTTTTTT

    هرچقدرم گریه کنیم کمه

    ترکیبی از بتل رویال و اسکویید گیمه

    بتل رویال گردنبند چوکری داشتن ک منفجر میشد میمردن

    اینجا هم داریم

    تو اسکویید گیم چش بسته میومدن و صورت بسته که سانگیون بود و اولشم چشم بسته بودن

    اونجا ک هیونجه و جویون بودن؟ اونجا میگن گردنبند جویون داره منفجر میشه هیونجه میخواد ی جوری درش بیاره (((: یعنی جویون میمیره(((:

    اریک دیدی چقدر اسکرینش کم بود؟

    شاید ب گفته سونوو اون اول قراره حذف بشه؟((((((:

    منو بکشید راحت شممممممم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲ آبان ۰۰، ۲۰:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عارح عارح و تئوری های مختلف که از در و دیوار میریزه :"))))
    هقققق ... من که بنگکیو من جیغ زدم ... کیو هون رو میکشه و بعد با چانهی رقیب میشن ... اگه بر اساس فیم جلو برن چانهی میمیره :"))))
    ولی کیو نمیتونه چانهی رو بکشه :"))))
    اره سونوو گفت اریک اول از همه میبازه :"))) میمیره :")))
    گفتم اریک بمیره رگ میزنم :"))) الان دارم بهش فکر میکنم :")))

  • raya
    ۲ آبان ۰۰، ۲۱:۱۹
    raya

    (((("""":

    دیدی چجوری به هم نگاه میکردن؟ میگن میوریک کیوعه برای همین گریه میکرد)))":

    اگه اریک و جویون بمیرن منم میمیرم))))":

    )))))))"""":

    سونوو چقدر مظلوم بود پدصگ

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ارههههههه هقققققققققققق :")))))
    کیو همه رو میکشه :"))))))
    ای خدااااا دیشب انقدر از در و دیوار تئوری میریخت که من دیگه رد دادم گفتم هرچی میخواد بشه ... گرفتم خوابیدم 😂😭💔
  • raya
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۱۸
    raya

    من تا دو شب داشتم با دوستام تئوری چک میکردم یکی میگف کیو اول میشه یکی میگفت سانگیون یکی میگفت کیو همون مهره مار بازیشونه و مغزم گوز پیچ شد کلا گوشیمو خاموش کردم|: 💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ آبان ۰۰، ۱۴:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررر میدونی احتمالا فقط کیو زنده بمونه ... اخه هرکی یچیزییی میگه ...
    بیا دیگه درگیر تئوری ها نشیم مغزمون به فاخ رفت 😂💔
    من که بعد از ام وی منتظر پشت صحنه اممم میخوام ببینم اون پارت بنگکیو رو چجوری ضبط کردننننننن :")))

  • raya
    ۳ آبان ۰۰، ۱۵:۳۴
    raya

    معلوم نیست مینا معلوم نیست ...

    بعله.-.

    عرررر(((""":

    دیدی سونوو گفت موزیک ویدیو ۴۰ دقیقه اس|:

    دروغ گفت ن؟

    کیم سونوو هیچوقت دروغ نمی‌گه ..

    یعنی چیییی ممنمییسسسسسس

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ آبان ۰۰، ۱۶:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوممممم :")
    اره اره دیدممممم ... شوخی میکنه بابا اخه ان سی تی هم با ۲۳ تا عضو تاحالا ی موزیک ویدیو ۴۰ دقیقه ای نداده بیرون :/ مگه فیلمه ؟ :/
    این سونوو همون خری عه که گفت کانسبت د استیلر شاد و سرزندس -_-

  • Raya
    ۳ آبان ۰۰، ۱۶:۵۸
    Raya

    شایدم راست میگه/:

    هیچی از دبویز بعید نیستتتتت هیچیییییی

    بابت اون ....چی بگم واقعا-_-

    ولی واقعا اگه ۴۰ دقیقه باشه من خیلی خوشحال میشمممممم

    اخه وقت هم نداشتن ک بگیم ممکنه بشه/:

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ آبان ۰۰، ۱۷:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوممم نمدددددددد :/ 
    واقعاااااااااااااااااااااا -____-
    اصن اینا به کنار چجوری بازدید بزنیم خببببب؟
    فندوم پاره میشه کههههههه 😂💔
  • raya
    ۳ آبان ۰۰، ۱۹:۱۲
    raya

    دقیقا|:

    میزاریمش به عهده کره ایا😂تو خیابوناشونم نت دارن عوضیا/:

    و خارجیای خرپول

    من اگه ۴۰ دقیقه باشه فوقش ۱۰ تا استریم یتونم بزنم|:

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۰۰، ۱۵:۲۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررر واقعااا بعد من کناره مودم نشستم نت اینقدر ریدمانه ...
    ۴۰ ×۱۰ میشه ۴۰۰ دقیقههه 
  • Raya
    ۴ آبان ۰۰، ۱۶:۳۴
    Raya

    من اصلا به مودم وصل نمیشم هیچ کوفتی لود نمیشه|:

    بعله ‌...چاره ای نیست اگه حق با کیم سونوو باشه ....|:💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۰۰، ۱۹:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    قبلا نت مودم بهتر بود ...
     سرعتش خیلی خوب بودددد ... 
    هعیییییییییی امیدوارم سونوو شوخی کرده باشه
  • Raya
    ۴ آبان ۰۰، ۲۰:۰۷
    Raya

    اره قبلا":

    نههههه فیلم باشه ک خوبههه

    ولی وقت نداشتن ک مطمئنا شوخی بوده ...

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۰۰، ۲۰:۱۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هعیییییی ...
    فیلم باشه من چجوری بازدید بزنمممممم عررر
    بلی بلی 
  • Raya
    ۵ آبان ۰۰، ۰۵:۵۱
    Raya

    تو بازدید نزن":

    فیلم باشه ک استریمی نیست اصلا خودشون عقلشون میرسه استریمش نکنن اسپشال کلیپ میکنن مثلا |:

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آبان ۰۰، ۱۲:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    به هرحال من باید صدبار ببینمششششششش 
    عررررررررررر :"   
  • Raya
    ۵ آبان ۰۰، ۱۶:۰۲
    Raya

    عرررر تر""""":

    نت ندارم من": باید خودمو بکشم تا دی هم فقط ۱۹ تا دارم""":

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آبان ۰۰، ۱۹:۰۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    منم اخرای نتمههههه
    وای شنیدی اهنگو ؟؟؟؟؟ من متوجه نشدم لیریک رو درست فقط ی همچین چیزی بود ایم عه ایم عه ماوریک ؟!
  • Raya
    ۵ آبان ۰۰، ۲۰:۱۲
    Raya

    مشکل اینجاست با ۱۵ گیگ تا دی باید سر کنمممم چگونهههههههههه فوقش تا وسطای ابان بتونممممم تا کامبک دبویز تموم میشههه بعد فقط مودمهههههه که گوهه سرعتش|||||: عجب غلطی کردم رفتم یوتیوب گشتم روزی ۲ ساعت گشتم ۱۵ گیگم به باد رفت|: تو یه هفتههههه|||:

     

    آرههههه مگه میشه نشنوممممممممم

    منم درست نفهمیدم ولی فک میکردم غمگین باشه ولی نبودددددد

    دیدی عین معرفی بتل رویال بود اولش|":

    از صدای زنه متنفرمممممممم😂💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ آبان ۰۰، ۲۰:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عرررر طعمعسعحغح نمد ... عارححححح  هعیییی ... 
    وای ۱۵ گیگگگگگگگگگگگگ !؟!؟!؟

    هومممم شاید ی تکه هاییش مثل پارت های ووکاله نیو غمگین  باشه 
    ارهههههههههههههههه اخرش هم گفت get it got it 
  • Raya
    ۵ آبان ۰۰، ۲۱:۴۵
    Raya

    به مامانم گفتم گفت آذر شه برات میخرم😂😂😂

    ۱ ماه تخفیف خوبههه\:

     

    شایدددد همونم خوبهههه

    هیپنوتیزم خیلی مزاجم بودددددد خوشم اومد*---*

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ آبان ۰۰، ۱۹:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررر اره برو نیو را شکر کن 😂
    عطجطعجطعحعطحع تیزر دوم *-*

  • rAya
    ۶ آبان ۰۰، ۱۹:۴۰
    rAya

    مامان من همین الانم تموم کنم میخره استرس الکی داشتم-_-😂

    تیزررررررررررووووووو دیدیییییییییییییییئ؟؟؟؟<<<<<<<<<<<:

    عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

    ایم عه ایم عه عایمه موریکککک💃💃💃🕺🕺🕺

    یااااا جویون و هیونجه رو دیری؟ خجالت نمیکشن توله سگا بوس کنید هم مارو راحت کنید هم خودتونو *گی پنیک*(((:

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ آبان ۰۰، ۱۹:۴۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جونزززززز 🤣🤣🤣🤣
    شعت ارهههههههه دیدممممممممم اون فندک دست هون رو دیدممممممممممم
    اون هاکنیون زخمی رو دیدممممممممممممممممممممممم 
    اون جویون و هیونجه پدصگ رو دیدممممممممممممممم
    و مردممممممممممممممممممممممممم :)))))))))))))
    منم تا دیدمشون همین جمله رو گفتممممممم (البته با کمی تفاوت )

  • Raya
    ۶ آبان ۰۰، ۱۹:۴۷
    Raya

    ممنمیسسسسسسسسسسسسسسسممنمیسسسسسسسسسسیییسییسسیسیس

    عرررررررررررررررررررر

    چی گفتی توووو😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ آبان ۰۰، ۲۰:۰۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ِعطمعمسعسمغملطماطمهیمطعممسعسمههسممسعهمسمعسغمطعمطهمطهمطهممهسعمعسملطملطنلطنطنل ولی این تیزر خیلی حس غمگینی نمیداد ! البته کم بودددد 
    من گفتم  یکم دیگه کله هاشون رو نزدیک ببریم ی کیس میشه هم مارو راحت کنید هم خودتون (تقریبا همچین چیزی😂💔 ) 
  • Raya
    ۶ آبان ۰۰، ۲۰:۵۴
    Raya

    اصلا غمگین نیست چون😂💔

    ولی میخوان هیجان انگیزش کنن

    خیلی کمه بعله":

    همه ی سودای این کامبک هم به نفع پلی امه...کار برای کرکر نفع برای پلی ام): انکل کرکر وی گونا کایندا میس یووو))):

    اووو رایت رایت ولی چرا همو‌نمیبوسن خیلی وقته کیس گی ندیدممممم""":

    *توایس گی پنیک !*

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ آبان ۰۰، ۰۷:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هعیییی چراااا خبببب ؟ (وی منتظر ی کامبک پر از گریه است )
    ارههه ... قبول  داری ی حس استیلر میداد اون فضا ؟؟؟ ... 
    اره هعیییی :"( هققققق ... دیگه نمیتونیم مسخره کنیم بهش بگیم کیریکر 😭😭😭😭😭😭عررررر ...
    منم کیس میخوام ببینممممم ... راستییی دقت کردی عمو کرکر (هق) جوجه شیپره ؟؟؟!!!
    ب۵ججعععطحطف دهزعفزقطحفحطف 

  • Raya
    ۸ آبان ۰۰، ۱۱:۱۶
    Raya

    احتمالا ی قسمتاییش غمگینه ...

    آرهههههه🥲🥲🥲🥲

    کیریکر خوبه اخه من میگفتم کارخونه بیسکوییت😂😑

    بی ادب داره میگی شوهرم حوو مو بوس کنه-_-

    بعله تو ریویل هم بود*-*

    ممنمییسسسس

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ آبان ۰۰، ۱۱:۴۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هومممممممم عرررر دو روز مونده هاااا 
    عبییفالزطییعاتترططف۶خ
    وای😂💔
    جرررررررررررررررررر باید با هووهات کنار بیای 🤣😔 
    کلا جوجه ها زیاد شدن 🐣
  • Raya
    ۸ آبان ۰۰، ۱۵:۰۰
    Raya

    دو روز((((: استوری بوک چییی|||: چرا ندادن اونو😑

    نمیتانم|:

    بعله👽😹

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ آبان ۰۰، ۲۲:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هققق عررر خیلی ذوق دارممممممم :"))) 
    فکر کنم یچیزی مثل ورژن بوی ریویل عه ... چون اونم اولش نیومد ...
    بتان فرزندم 😔💔
  • Raya
    ۹ آبان ۰۰، ۰۹:۴۴
    Raya

     وای کانسپت های هالووینیشون خبلی کیوتتت بودددد مخصوصا اریککککک عرر غول چراغ جادو خنگ من(((": 

    هیونجه انیمه بوییییی<<<:

    وای جویون ....بخاطر خندیدن بهش میرم جهنم😂😂😂

    اگه ندیدی حتما برو ببین":

    نمیتانم مادرم😔

    من تو مدرسه هم کامنت میدم😂😂زنگ تفریح رفتم همه جا رو شخم زدم😂😔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ آبان ۰۰، ۱۰:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وای بنگنیوووو رو دیدی ؟ 
    اریک ی وایب ایرانی میداد 🤣🤣🤣🤣🤣
    من انیمشو دیدم ... شهر اشباح (یادش بخیر رو پسره کراش بودم)
    پارههه جویون  جر بوددددددددد😂
    وای جررررر ... اینجا نمیزارن گوشی ببریم مدرسه :"
  • Raya
    ۹ آبان ۰۰، ۱۳:۰۵
    Raya

    آرهههه"""": کاپل عروس مرده بودن ویکتور و امیلی فکنم اسم دختره همین بود امیلی":

    عربی عربی😂😂😂

    منم دیدم وای هیونجه خیلی زیباست با اینکه قیافش جر دهنده شده تو این کانسپت

    واسه خندیدن بهش میریم جهنم": اون بچه اصن هالوینی نبود 😂|:

    اینجا میزارن با شرطی ک روشن نکنی سر کلاس ":

    روشن کنی سر کلاس میگیرن تا بابات نیاد نمیدن|:

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ آبان ۰۰، ۱۳:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هومممممم
    جررررر ارههههه 🤣🤣🤣🤣 ریش هاششششششش😂
    دقیقااااا ... هعیییی 
    یاخدا :////
  • Raya
    ۹ آبان ۰۰، ۱۵:۲۹
    Raya

    nothing to say~

    اگه دیدی ک تبریک میگم اگه پاره نشدی کصخلی

    اگه ندیدی هم بیا پاره شو😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ آبان ۰۰، ۱۳:۰۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررر اره دیده بودم 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    وای انقدر خندیدم به جویون و این کاره دبیا 🤣🤣🤣
    فن که نیس سمههههه🤣
  • Raya
    ۱۰ آبان ۰۰، ۱۶:۳۹
    Raya

    *-*

    😂😂😂

    بعله سخت گیرن":

    جویون خیلی جنتلمن بود اللن کصخل تر از اریکه خدا شفاش بده😂😂😂😭😭😭

    خالشم چقدر پایه اس😂😂😂

    دستای جویونم حس کرد😂وجودش پر از خواستن دوست پسر شده بود😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ آبان ۰۰، ۲۳:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    *-*
    پارههههههه 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
     واقعا جویون اسکل شده 😔😂
    اره 😂💔💔💔
    وای هنوز که عکس جویون رو میبینم جر میخورم 🤣🤣🤣🤣
  • Raya
    ۱۰ آبان ۰۰، ۱۶:۴۵
    Raya

     امممم ویییی رو دیدییییی"""":

    واییییییی راشن رولت پتانسیل گرفتن نو ایر تو قلبمو داره""":

    واییییییی خود ام وییییییی

    اریک برنده بوددددددد

    وایییی جویون و هیونجه انقدررر بهم نزدبک شده بودن ک فک کردم الان میبوسن همووو ولی داشتن دعوا میکردن|:

    مممنمییسسسسسس بقیشوووون

    جیکوب خیلی کم نشون دادن ناراحتممم))):

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ آبان ۰۰، ۲۳:۲۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اره اره (لازمه بگم از دوشنبه که اومده خدا میدونه چندبار نگاش کردم )
    وایییی حققققققققق 
    ارههههههههه من همش خودمو میزدم میگفتم نکنه اریک بمیرههههه بعد اریک برددددددددد ... دعا هام جواب دادددددددددددددددد :"> 
    شعت ارههههههه ... هیونجه گفت اصن اون لحظه کاری هم نمیتونستیم بکنیم 😔🤣💔
    اخخخ اره :( هاکنیون هم بنظرم کم بود ولی جیکوب واقعا کم بود بچم :(
  • Raya
    ۱۳ آبان ۰۰، ۱۲:۴۵
    Raya

    منم|:

    جدی روانی شده خدا برش گردونه به دنیا😂😑

    (((:

    دعاهای جذاب

    درنظر بگیریم بقیشون مردن در عوض|:

    شت راست میگه نمیتونستن کاری کنن ک[:

    جویون هم میگف سوتفاهم نشه براتون|:

    هاکنیون هم کم بود ولی جیکوب جدی خیلی کم بود

    سونوو دیگه داره اهنگارو میبلعه

    هم سنتریش زیاده هم پارتاش 

    حقشه البته ولی در حق دیگران بدی میشه🥺🥲

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ آبان ۰۰، ۱۷:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررررررر 😂😂😂
    :"
    اخخخ ارهههه (ولی اریک ته تغاریه زنده موندنش مهم تره # تبعیض )
    یاده اون حرف هیونجه (شایدم جویون بود) افتادم که میگفت ما توی تخت کارایی بیشتر از دست همدیگه رو گرفتن انجام میدیدم :]]]
    هعیییی اره :")💔
    حق ؟حققق 
    هومممممممممممم:"
  • Raya
    ۱۵ آبان ۰۰، ۰۷:۴۶
    Raya

    😂🥲

    #نه به تبعیض علیه هیونگ ها

    هیونجهههه 😂😂😑😑خجالتم نمیکشه پسره چش سفید

    میگن فنا میتونن برن ببینن اجراهارو

    کنسرت هم نزدیکه

    فقط ما محرومیم|:

    کنسرت حضوریییییییی میدونی چ نعمتیههههه🤧🤧🤧🤧*اشک*

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ آبان ۰۰، ۰۹:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیونگ ها رو نمیشه لوس کرد ... جاست ته تغاریا 🤣✌ (۹۸ لاین هم که پشمن کلا 🤣🤣🤣)
    هققققققق ... ما از بدبختانیممممممم :"))))
    *زدن رگ با صندلی*
  • Raya
    ۱۵ آبان ۰۰، ۱۶:۰۱
    Raya

    من به ۹۸ لاین بیشتر از ته تغاریا اهمیت میدم باورت می‌شه |:

    مخصوصا کوین بدبخ ک همیشه فراموش میشه 😒😭

    (((: لعنت به این زندگی 😂😒

    *رگ زدن با لیوان پلاستیکی *

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ آبان ۰۰، ۱۸:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من نمیدونم چه اتفاقی برام افتاد که یهو دیوونه مکنه لاین شدم ( البته هاک اونقدر عاقل و بالغه بچم که گاهی یادم میره جزو مکنه لاینه )
    اخخخ کوین مادر :"))) البته من کلا حق ندارم نگاش کنم چون بایس مهداس 😬🤣
    لهنتتتت لهنتتت به اون لک لک که منو انداخت اینجا 😂😑💔
  • Raya
    ۱۶ آبان ۰۰، ۲۰:۰۰
    Raya

    وای هاکنیون نگو اصلا|:

    مکنه نیست هیونگه😂🥲

    وای خدا😂😂😂😂😂

    بله اون لک لک فاکی ک دست و پاش شل بود😑💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ آبان ۰۰، ۰۸:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررر واقعاااااا 
    😂😂😂💔
    لهنت بهششششش ... 😑😑😑💔
  • the b
    ۲۳ اسفند ۰۱، ۰۸:۲۲
    the b
    الان به یه دبی نیاز دارم که باهام حرف بزنه
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ اسفند ۰۱، ۰۰:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
     من اینجام تا باهات حرف بزنمممم ^^ 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7