🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۰، ۰۸:۳۸ ب.ظ

فوتو تیزرای maverick از دبویز +فوتو تیزرای سونوو ،اریک ، هیونجه اضافه شد :")

نگاه موهای چانگمیننننننننننننن 

فاکککککک من خیلی این مدلو دوس دارممممممم

من سکوت میکنم ... موهاش خیلی خوبهههههه

 

ی عاشق توی بازی ؟ (متن روی عکس )

:")))))

چطور تونستی با مامانت که خودم باشم اینکارو کنی پدصگ :"

کله قرمزی من :)))))

دبی نفس بکشید :) این فقط ی عکسه :))) فقط ی عکس فاکی :)))

خب حداقلش فهمیدیم عکسا هم قدرت حامله کردنو دارن ! 

 سونوو ؟! شعت شعت شعت:))))))))

موهاشششششش :) گفتم دلم میخواس موهاشو دوباره این رنگی کنه؟

هیونجه رو بدید به من برم بمیرم براش :)

 

هوا چقدر گرمهههه :") نمیتونم نفس بکشم :")))

بهتون گفته بودم  هاکنیون زیادی خوشگلهههههه :))))

 

​​​​​​

اوکی اوکی ... من خوبم :)

 

هاکنیون باید جزو ویژوال لاین میبود :)))

 

راجب موهای یونگهون با من حرف نزنید :)))))

این لعنتی فقط موهاشو بلند گذاشته چرا قلب من می لرزه براش ؟؟؟

قلبم گمشده ... اقای کیم پیش شما نیست  ؟! :)

اوه شعتتتت... او شعتتتت :)

شتقشقهسغثشغشقپغپقشثغشوثغشو با نه ۶یامزطف۶مژزتکعکللن

 

 جیکوب شی ؟! وقتی از بهشت افتادی دردت نگرفت ؟ :))

 

اوکی من از زندگی لفت میدم :)

ذتذذغب رر۷زفه‍عرمام 

 

:))))))))

نه من جیغ نمیکشم *جیغغغغغغغغغغغ*

چانهیااا با قلب من اینکارو نکن 

چرا اینقدر خوشگلی تو پسرررر؟

چرا با من اینکارو میکنی چوی چانهی 

​​​​​​ 

قرارنبود انقدر زیبا باشی :)))

​​​​​​

خدا تو رو خلق کرده که منو بکشی ؟ اوکی من با اغوش باز این مرگ رو میپذیرم :)

 

این کوینه ؟! :)))

کوین مو سفید ؟؟؟؟

و من فرشته تو ام ؟؟؟ (رو عکس نوشته )

شعت شعت شعت من انتظار جویون کچل رو داشتم ...

خب جویون خیلی تغییر نکرده خدا رو شکر 

ولی بازم خوبههه :)

سانگیون همه جوره خوبه خدایی

سانگیون دوس *-* 

سانگیون خیلی شوهره :) ددی :)

فقط موهای کوین و چانگمین شوک بزرگی بود :"> 

 

 

+ تمام فوتو تیزرا اینجا قرار میگیره *-*

𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. ϲяγѕταℓ 🧊❄ 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. raya 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. raya raya raya raya -_- -_- raya raya raya ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥ raya raya raya raya raya raya raya Raya raya raya raya raya raya raya raya raya raya raya
Last Comments :
۳۷ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۳۹
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    کجا خودمو باید دار بزنم؟:>>

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    همینجا ؟ منم کمکت میکنم بی درد بمیری ...
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۴۴
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    کمک کن پلیز:>

    وایستا وصیتمو کنم اول😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دوست داری با چه نوع طنابی خفت کنم ؟؟؟😔🤣
    بکن بکن وقت کمه 😂💔
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۴۹
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    با هرکودوم سریع تر میمیرم😂😂

    کردم 😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بیا این صورتیه خیلی خوبه ...
    *انداختن طناب دور گردنت 
    اماده ای بری اون دنیا ؟
  • ϲяγѕταℓ 🧊❄
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۵۲
    ϲяγѕταℓ 🧊❄

    من هنوز تو شوک کوینم واقعن نمیتونم😍😭😭😭😭...

    انقد حواسم پرت شده بود اصن نوشته های رو عکسو ندیدم😂😂😂 #کور

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بهش میاد ولی کوین مو مشکی ی چیزه دیگس :">
    جرررر منم اصن ندیدم 🤣 بعد خواهرم گفت 😂😂😂💔
    #ما فقط محو موهاشون شدیم T~T
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۵۳
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    صورتی نههه😂 از صورتی متنفرممم

    *نفس عمیق

    طنابشو خاکستری کنن😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررررر🤣🤣🤣🤣💔
    باش خاکستری میندازم برات 😂
    *عوض کردن طناب 
    *کشیدن صندلی از زیر پات
    خدا بیامرزتت 😔
  • raya
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۵۵
    raya

    خب من با این کوین نمیتونم*------*

    خیلی سکسیه . جدی دیگه نمیتونم 🥲🥲🥲

    چانگمین این کامبک قفلی همیشه اس(":

    ددی سانگیون هم ک در هرحالتی فوق‌العاده است ..

    و اما لی جویون((((""":

    اگه دیدینش بهش بگید خیلی خره (:

    بره بچه هاشو از بیمارستان دبی لند تحویل بگیره ...

    فقط منتظر هیونجه و یونگهونم ...و بقیشون

    ولی این بلایی ک سر موهای جویون اوردن... انصاف نبود....جویون با موهای بلند خیلییییییییییی خوشگل ترهههه اینطور نیست؟=^=

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۱:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    موهای چانگمین زیادی قشنگهههه :"
    کوین خیلی خاص شدههههههه اصلا انتظارشو نداشتم ...
    وایییی سانگیون خیلی ددی عه :))) اصن سانگیون شوهره :)))
    ددی سانگیوننننن :)))
    # جویون شی خیلی خر است ... قراره ترندش کنیم :)
    وای دلم میخواد یکی از اعضا موهاشو بنفش کنه ... موهای هاک رو هم دلم میخواد دوباره رنگ کنن ... وایییی یونگهون ، هیچ ایده ای برای رنگ موهاش ندارم :"
    حققققققققق حقققققققققققق حققققققققققققققق ... قطعا جویون مو بلند خدا بود :)))))


  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۱:۰۰
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    روحم در اسمان*

    ادم خوبی بودم😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۱:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هعیییییی ... اون دنیا هوا خوبه ؟
     کوین اونجا نیس ؟؟؟ (اشاره به اینکه گفت فرشتس)😔🤣

  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۱:۰۷
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    نه بابا اینجاعم الدوگی هواعه سرعت نتشم خوب نیست😂😂

    بزار ببینم*گشتن دور اطراف*

    اع چرا اینجاعه اون پشت داره سلفی میگیره😂😔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۱:۱۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یعنی اونجا هم ؟؟؟
    جرررررررررررررررررررر🤣🤣🤣💔
    جونززز ببین مورتی هم پیششه ؟؟؟(مار کوین😐💔)

  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۱:۱۲
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    اره بابا اینجاهم😂😂

    نه بابا مورتی نیست=-=

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۱:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😔🤣🤣🤣💔
    عههه ... احتمالا مورتی رو فرستادن جهنم 😂💔
  • raya
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۳:۴۳
    raya

    خیلییییییییییی ترکوندن اصلا

    دلم خیلی برای عمو کرکر تنگ میشه(:😂

    شوهر همس ...یادته هی میگف شوهرتون تلاش کرد کیوت باشه؟ وای من وجودم پر قند و عسل میشد ..😭

    جویون انقد زاییدم ازش دیگه ظرفیت ندارم چشامم باز نمیشع اخه

    یعنی داشتم میرفتم عکسارو ببینم

    خیلی بلند و رسا گفتم خدایا بسه دیگه😂😭بعد مامانم گفت چیه مگه بهش نشون داده خیلی سانگیونو پسندید 😂😂

    واییییی بنفشششششششش هاکنیوننننن چقدر خوب میشهههههه

    هیونجه کاش روشن باشه موهاش ...خیلی دعا کردم روشن باشه موهاش خیلی بهش میاد بلوند و قهوه ای روشن

    یونگهون غیرقابل پیش بینی ...حس میکنم همون مشکیه

    واییییییییییی بلاخره یکی درک کردددددددددد

    من انقد نفرین کردم کسیو ک موهای بلند جویونو زد خدا میدونه وقتی فهمیدم موهاشو عین کفتر و بزغاله کردن چقد گریه کردم/: 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ مهر ۰۰، ۰۷:۲۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عمو کرکر 😂💔
    وای عارحححححححح T~Tخوشم میاد خودشم قبول داره شوهر دبی هاس XD اصن سانگیون اینجوریه که ادم میخواد بره بهش بگه : میشه بابای بچه هام شی ؟ 🤣😂💔
    جرررررر 🤣🤣🤣🤣💔
    هوممممم ... هاکنیون خیلی کم موهاشو رنگ میکنن اکثرا همون قهوه ای عه اگه اینبار ی رنگ خاص بزنن براش خیلی خوب میشهههه 
    اخخخخخ دلم برای هیونجه مو بلوند تنگ شدههههه ...لعنتی با موهای بلوند خیلی کراش میشههههههه 😭😭😭 ارع احتمالا هون همون مشکیه ...
    کلا من از اینکه موهای پسر رو از بالای ابروش کوتاه کنن متنفرم ... الان جویون شده شبیه زمان دبیو ...😂😐 اصن چی میشد اگه به موهای جویون دست نمی زدیدددددددد ... 
  • raya
    ۲۷ مهر ۰۰، ۰۹:۰۴
    raya

    آره عمو کرکر موردعلاقم😭😭😭

    شوهر کیوت سکسی*-*

    وااااااای حق حق حققق😂😂😂😂💜💜💜💜

    این کامبک هم خیلی خوب شده بود ی چیزی شبیه بژ بود موهاش ...قبول داری هاکنیون هم باید ویژوال میشد؟؟

    منممممم اصن هیونجه با موهای بلوند فرشته اس ادم نیست که🥺🥺🥺

    منممممممممممممممممممممممم مخصوصا اگه جویون باشه/:

    اول دبیو بهتر بود الان هم قیافش مرده هم عین بزغاله کردن بابای بچه هامو🥵🤧🖕🥲

    دقت کردی یونهو هم برغاله ای بود چند ماه پیش/:؟ جویون هم الگوش یونهوعه ...نکنه بخاطر اون بزغاله ای شده؟":

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ مهر ۰۰، ۰۹:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هققققق زععزححعععحززحعنع
    وایییی تو هم به این اعتقاد داریییی که هاک هم باید جزو ویژوال لاین میبود ؟؟؟؟
    هقققققق هیونجه مو بلوند رو میپرستممممم 😭😭😭 خیلی خوبهههههههههههه 
    کلن این مدل مو اکثرا اوایل دبیو اینجور میکنن ... واقعا نمیفهمم هدفشون از اینجور کوتاه کردن مو چیههههه؟ 
    بزغاله شده ... نه بابا خودش که نمیتونه اینجوری کرده باشه 😂😂😂😂🤣🤣🤣😂
  • raya
    ۲۷ مهر ۰۰، ۱۵:۲۶
    raya

    ممنمیسسسس

    آرهههه هاکنیون واقعا زیباست و حتی خیلی با استعداد باید هم موقعیتاش بیشتر میبود هم ویژوال میشد ...

    🥺🥺🥺🥺🥺ولی اینطور ک بوش میاد قهوه ای موهاش ...

    آره|: خیلی بده واقعا ..جویونو جذاب میکنه چون به جویون همه چی میاد ولی بقیه ایدلا شبیه بز میشن/:

    عاره|:

    ن مثلا اونا نمیتونن بزورررر بگن ما باید موهاتو کوتاه کنیمممم پدصگگگگگ|||: 

    ایدل میتونه دست داشته باشه تو این چیزا فک کنم ...

    مثلا اونا گفتن اینم قبول کرده/:

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ مهر ۰۰، ۱۸:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوممممم... هاک خیلی هم ساکت شده بچم :(
    وای فوتو تیزرا اومددددد شعت شعت شعت شعتتتتتتتت
    دقیقاااااا... هوم نمد ... الان فوتو تیزرا رو دیدم هیچی به ذهنم نمیرسههههه فاکککک فاکککک فاکککک 
  • raya
    ۲۷ مهر ۰۰، ۱۹:۱۱
    raya

    وای مینا

    من لالم(((:

    کیم یونگهون با ۲۵ سال سن یه راس رف توم بعدم از روم‌رد شد🥲🥲🥲🥲🥲🥲

    خدایا تنها ارزوم اینه ک موهای یونگهون همیشه همین بمونه((((:

    جیکوب فرشته ی سکسی(((:

    چانهی کوچولوی همیشه کیوت ....فرشته مهربونم

    هاکنیون ...واقعا من به خوبی هاکنیون ندیدم ‌..بمیرم الهی براشون((:

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ مهر ۰۰، ۱۹:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دستام میلرزه :)))))
    میخوام جیغ بکشم ... اصن شعت شعت شعت 
    قرار نبود یونگهون اینجوری قلبمو بدزده :))))))
    درلخممنتااااتنمنا ذزژییباةال 
    من تحملشو نداشتم :))))
    فاک :) اصن نمیتونم حرف بزنم :)
  • -_-
    ۲۷ مهر ۰۰، ۱۹:۴۰
    -_-

    ..........هاکنیون شی........بیا یه دغه اون پشت کارت دارم☺☺☺☺☺☺☺

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ مهر ۰۰، ۱۹:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ملیکا تویی؟ 😂 
    اون پشت چیکار داری باهاش ؟؟؟؟ عهههه
  • -_-
    ۲۷ مهر ۰۰، ۲۰:۲۳
    -_-

    هوم....منم

    یه سری کارا...تو هنوز بچه ای نمیتونم بهت بگن😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ مهر ۰۰، ۲۱:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من سه سال ازت بزرگترم بچه 😂😐💔
  • raya
    ۲۷ مهر ۰۰، ۲۰:۲۹
    raya

    دستای منم میلرزه((((:

    ممنمیسسسس حثعسچنشعنچبهف۰

    بعله ماهم قرار نداشتیم ولی از این به بعد تو این خونه فقط برای کیم یونگهون گریه میکنیم*-* ):

    منم تحملشو نداشتم خیلی زیباست

    امیدوارم هیچ شرخری موهای هونو کوتاه نکنه

    وگرنه خارشو ....*****

    فحش هم نمیشه داد اخه/:

    این -_-

    چقدر مدل حرف زدنش اشناست!

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ مهر ۰۰، ۲۲:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یهجیهجهجهجیهجیهجی :">
    هققققق عررررررررر من فقط میتونم جیغ بکشمممم کار از گریه گذشتههههههههههههه 
    موهاشو کوتاه کنن؟؟؟؟ باید از روی جنازه من رد شن ...البته همین الانم جنازم T~T
    جررررر این -_- ملیکاس ... خواهرمه XD
  • raya
    ۲۸ مهر ۰۰، ۰۷:۳۹
    raya

    تا میتونی جیغ بکش(((":

    امروز اتک واقعیا ‌...سونوو و اریک و هیونجه ...هضم امروز سخت خواهد بود((((":

    بعله رد شدن از رو دبیا خصوصا ما ک کاری نداره چون ما زامبی شدیم انقد مردیم <:

    وای مدل حرف زدنش خیلی اشنا بودㄱㄱㄱㄱㄱ

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ مهر ۰۰، ۰۸:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دیشب اینجوری بودم : دوباره حامه ام ! بچه از کدام یکی از شماست ؟😂😭🤣
    شعتتت شعتتتت شعتتتتت وای بچم اریککککک :))) وای من تحمل دیدن سونوو رو ندارم  :))) وای هیونجه پسره شیرینمممم عررر :)))
    امشب دیگه قراره رد بدم :)))))))))
    هققققق :")
    جررررررررررر XD
  • raya
    ۲۸ مهر ۰۰، ۱۶:۵۹
    raya

    جرررررررررر

    من میدونم بچم یا از جویونه یا یونگهون بقیشون قدرتشون کم بود نسبت به اون دوتا🥲😂(":

    فاک فاک فاک کرکر میدونه چیکار کنه همه رو سکته بده(((((((:سه تا سوییتارو باهم انداخت🙂🙂🙂🙂🙂🥲🥲🥲🥲🥲🥲

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ مهر ۰۰، ۱۸:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    حالا باید ی بچه هم از اریک و هیونجه و سونوو بیاری :))))))))
    اریک مو قرمز :))))))))))
    شعتتتت شعتتتتتت شعتتتت
  • ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥
    ۲۸ مهر ۰۰، ۱۷:۵۳
    ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥

    های مینا خوبی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ مهر ۰۰، ۱۸:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلام عمههههه 
    نه خوب نیستمممممTT
    فوتو تیزرا رو دیدم شعتتتتتت دارم میمیرمممممم 
  • raya
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۱:۰۹
    raya

    واقعا این انتظارو از اریک نداشتم((((:

    موی قرمز

    خب اریک سن هم با ۲۲ سال سن صاف رف توم|:

    این بچه

    دیدی از دستاش عکس گذاشت؟؟ فاک بهش چ دستاشم سکسیه ممنمیسسسسس

    بعله دیگه بازم حامله شدم💦

    احتمالا حالت فیلم داره این ام ویه .‌‌..

    دیگه نمیتونم .‌جدی نمیتونم.|:

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ مهر ۰۰، ۲۱:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    منمممم منممممم منمممممم :")))))
    اریک بچه بود ... بیبی بود ... نی نی بوددددددد
    این چیههههه :"))))) وای موهاشششششش اون گوشه ها رو زده :")
    ارع ارع دیدم پسره الاخ :")
    هوممممم تئوری ها رو خوندم :")))
    # هیس _ دبی _ ها _جیغ_ نمیکشند 
  • raya
    ۲۹ مهر ۰۰، ۱۲:۳۰
    raya

    ((((((""""":

    دوست داشت اوپا باشه ...الان از اوپا هم بالا زده...از چشم اقا قبل ساعت ۸ دخترتون رو برمیگردونم تبدیل شد به دخترت الان منم ددی صدا میکنه|:♡

    هرچی موی یونگ بلند بود از جویون و اریک کوتاه کردن/: توله سگا

    فهمیدیم کیوت نیست(((:

    هعی زندگی...با ما چ کردی مارا پیر کردی😂🥲😑

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ مهر ۰۰، ۱۳:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    حق حق :"))))
    اخخخ نگو موهای یونگهونوووو :"))))) هققققق :")))
    من مدل موی اریک رو برای هون میخواستم ولی این موهای بلندشم خیلی خوبهههههههههههههه  :") 
    زشفتسهجسهمههمسسهجهمسعجسعط 
    ...
  • raya
    ۲۹ مهر ۰۰، ۱۸:۵۵
    raya

    (((((""":

    فوتو تیزرای جدید((((((""""":

    اشکی ک از چشم سونوو و سانگیون روونه بود ...

    من...عقلمو از دست دادممممممممممممممممم

    کلا متفاوت بوددددددددددددد

    متفاوتتتتتتت با همه چیز اون قبلیه

    همه شون اسیب دیده بودن(((:

    جدی مث اینکه فیلمه

    دبویز همه چیش تئوریه ....گوزپیچ شدگی تضمینی(((:

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ مهر ۰۰، ۱۹:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دیدیییی هممون مردیم :"))))
    شعت سونوو خیلی مظلوم بود تاحالا سونوو رو اینجوری ندیده بودم :"))))
    خیلی دردناک بودددددد اصن :")))
    خیلی جالبه که یونگهون گریه نکرده چون معمولا یونگهون رو اینجور میزارن ...
    اصن نمیتونم به زخمای روی صورتشون نگاه کنم 
    اریک یجوری توی فوتو تیزر نگاه میکنه :"))) قلبم درد میگیره :")))
    شعت شعتتتت شعتتتتت 
    احساس میکنم توی ام وی قراره اعضا رو بکشن :")
  • raya
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۰۶
    raya

    میدونی انگار عین اسکویید گیمه

    اولش مرتب و اینا

    بعدش داغون و اشک ریزون

    خیلی ناراحتم ...حالمو گرفت این تیزرا

    دیدی جمله هاشون به هم وصل و معنی های خاص داره؟ کی اونارو نوشته و این کامبکو طراحی کرده بیاد من باهاش ازدواج کنم((":

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دقیقا میخواستم بگم وایب اسکویید گیم میده...
    ارههه ارهههه ... دیدم ... وای بیشتر از همه میدونی چی برام جالب بود ؟
    توی سری اول فوتو تیزرا عکس کوین زیرش نوشته و من فرشته تو ام بعد توی فوتو تیزرا سری دوم نوشته و تو شیطان منی ؟! 
    این خیلی خوبه ... میگن کوین و سونوو میمیرن ... همه اعضا کراوات دارن غیر از این دوتا ... وای از الان با این تئوری ها رد دادم :")
  • raya
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۴۲
    raya

    🥲🥲🥲🥲🥲

    کوین خیلی دردناک بود جملش جیکوب هم همینطور

    ن ن ن ...به جمله سونوو نمیخوره ...بنظرم کسی نمیمیره

    هی خدا بهترین راه صبره(((("""":

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۴۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوممم :")))
    جمله سونوو چی بود ؟ توی سری دوم ؟ اونا بهم میگن بد کوچولو ؟ این خیلی عجیب بود ... واقعا دارم از فکر و تئوری ها دیوونه میشم :")
    از همه جا داره تئوری میریزه ... 
    اون گل ها بودنا ... توی اولین عکسی که اومد ؟ شبیه گلای ریویل بودن که چانگمین دستش بود ... 

  • raya
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۰:۴۸
    raya

    مینا پابه پای تئوریای فاکی بری جلو تا روز کامبک دیوونه میشی(":

    آره به هم وصلش میشد اونا منو بدکوچولو صدا میکنن و من این نوع صداکردنشونو دوست دارم ؟ یه چیزی شبیه این بود

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۳:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هققق بخدا تا اون موقع پیر میشیم ... من نمیتونم صبر کنممممم 
    اره اره عررررر این جمله خیلی عجیبه و بشدت باحال :")
    اصنحعسطحعمطع خیلخلخچهبهیج۵ی فخنشسعحسعنمسعمع  :")


  • raya
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۶:۴۹
    raya

    همه جمله هاهم به شخصیتاشون میخوردا ...حس میکنم به بیوک هم ربط داره

    کل وبت کامنتای من شده😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ مهر ۰۰، ۱۷:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوم نمد عررر ... بی یور اون کینگ ؟ نمیدونم ... شاید ؟! 
    خود اعضا گفتن برگرفته شده از اسکویید گیم و اون فیلم ژاپنیه که اسمشو یادم نیسته ... بعد بی یور اون کینگ کلا بحث هر عضو جدا بود ... هیچکدومم اونقدرا دارک نبودن ولی این کلا بنظرم فرق میکنه حالا تا خود ام وی بیاد ببینیم چی میشه TT (قشنگ معلومه نشتم تک تک تئوری ها رو برسی کردم یا نه ؟)
    جرررر دقیقا 🤣🤣🤣💕
  • Raya
    ۳۰ مهر ۰۰، ۲۲:۱۴
    Raya

    اره ...

    بتر رویاله فکنم ...اره برگرفته از اسکویید گیمم هست

    ن ببین جمله هاشون شبیه بیوک بود ن کامبک

    آره مشخصه😂😂

    😂💙

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ مهر ۰۰، ۲۲:۱۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اهااا جرررر منو بگو داشتم یونگهون بی یور اون کینگ رو با یونگهون ماوریک مقایسه میکردم و دنبال شباهت میگشتم 😂🤣😭
    حالا تئوری ها به کنار دیدی دبی ها چه ادیت ها و فن ارتای خفنی زده بودن برا این کامبک ؟؟؟
    ~♡
  • raya
    ۱ آبان ۰۰، ۰۷:۳۲
    raya

    ن باباااا

    وای این فنا معلوم نیست درس و زندگی ندارن یا چی-____-

    من ی شب تولد بودم الان دارم دیوار گاز میزنم ک فلان جای زیستو نخوندم الان ازمونه |:

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ آبان ۰۰، ۱۲:۳۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وای واقعااااااااااا ++++++++
    جرررررر فندوم بیکارن بابا 😂 میدونی چیزایی که ما مثلا توی دهم یازدهم میخونیم اونا تو دانشگاه میخونن(نمد درسته یا نه ولی شنیدم )
    برا همین درساشون انقدر مثل ما سخت نیس ...
  • raya
    ۱ آبان ۰۰، ۱۸:۱۱
    raya

    از صب تاشب نقاشی ایدلو میکشن یا تحلیل میکنن یکی نیست بگه سگپدر برو سر کار و زندگیت دیگه😐

    آره اینم خیلی شنیدم مخصوصا فنای انگلیسی و آمریکایی خیلییییییییییی اسونه درساشون دختر عمه من از من ۴ سال کوچیک تره و کلاس هفتم میشه تو انگلیس بعد تازه داره جدول ضرب یاد میگیره😐😐😐تو انگلیس بدنیا اومده خرشانس|:

    آره همینه شاید دلیلش ...ما بدبختیم اخرشم دانشگاه خوبی قبول نشیم بهمون میگن بچه تنبل نمیگن ک ما اونجا پروفسوریم😑💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ آبان ۰۰، ۱۸:۴۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررر بشدت حق میگییییی🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    جدول ضربببببببببببببببببببببببببببببببب ؟!؟؟؟!!!!؟؟؟!؟!؟
     شعت :| اینارو دیگهههه :/ خرشانس گفتی و من سکوت میکنممممم :"/
    البته چون درسامون سخته دانشمندهای زیادی هم داریم ... اینم تاثیر میزاره و خوبه برا کشورمون (پخش کردن اهنگ ایرانننن فدای اشک و خنده تووو 🤣🤣😔😂)
    هعیییییییی دنیااااااااااا ... 
  • raya
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۱۸
    raya

    والا پدر و مادرشونم جمشون نمیکنه انقد فعالن تو اینستا و توییتر

    بعله جدول ضرب😐😐😐😐من کلاس دوم مامانم بزور بهم یاد داد بعد اون ۱۳ سالشه تازه جدول ضرب یاد میگیره😑💔

    میدونی خرشانس تر از اون کیه؟

    اون دبی سگپدری که گف به سونوو مدرسم داره شرو میشه نمیتونم دیگه باهات حرف بزنم و بیام ویدیو کال

    بعد سونوو گف ادرس مدرستو بده بهت سر میزنم(((""":

    شانس تا کجا ...شانس تا کجا .....

    به چ قیمتی ...کلی نخبه الان ت خونه بیکارن بیچاره ها ...

    😂💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررر بعد مامان من همش ازم ایراد میگیره که چرا توی وات و بیان با دوستام چت میکنم :" با اینکه نمره هام هم خوبهههه :"
    واییی عارححح دیدی :")))) سونوو خیلی بیشعوره ... خب ما دبی های اینترنشنال چه گناهی کردیم که نمیتونیم ادرس مدرسمون رو بدیم بیای ببینیمون :"/
    شانس تا کجا ؟ تا بی نهایت و فراتر از ان 😂😭💔
    ما بدبختا همه استریما رو میزنیم بعد پاداشش رو خدا به فنای کره ای میده 😭💔
    وای واقعا 😂😂😂💔
  • raya
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۴۸
    raya

    اصن مامان بابای من نمیدونن اینجاها میام وگرنه بابای |:💔

    دوستم فقط دوست مدرسه ک شناس باشه|:💔

    بخدا-___- ی روز بلیط بگیره  بیاد دیگه پسش نمیدیم جرات داره بیاد-___- 😂

    ما چیکار کنیم ای پی هامون امریکا و فرانسه اس-_-💔🙁

    ن تنها خدا بلکه حتی ایدلا هم فک میکنن چون یدونه استریم هم از ایران نیست ما ی مشت تنبل تن پروریم|:😂💔نمیگن ک تا شرت مارو فیلتر میکنن چ انتظاری داری/:

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ آبان ۰۰، ۲۱:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عههههه ! من از اونجا که برونگرام همه چیمو میگم 😂
    وای ارههههه جررررر سونوو بیاد ایران پس داده نمیشود 🤣
    هقققققق :" بخدا یاده ام وی د استیلر افتادم که تا صبح داشتیم بازدید میزدیم تا فقط یک میلیون شه :")))))))) خیلی شرایط بد بود ... هنوز فکر میکنم بهش گریم میگیره ... رفتم تک تک وبا گفتم لطفا برید این ام وی کوفتی رو بازدید بزنید :")💔💔💔 

  • raya
    ۱ آبان ۰۰، ۲۳:۴۲
    raya

    افرین""""":

    من معمولا پنهان کارم ...

    ن پس میدیم بهشون تو قند عسلی مث سونوو بده ما پس بدیمش

    وای خیلی بد بود

    ثریل راید من دو شب نخوابیدم سرش نتمم به چوخ رفت اخرشم نرسیدیم

    استودیو چوم جویون هم همینطور ...

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ آبان ۰۰، ۲۳:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عاا راستی تایپmbti ت چیه ؟؟؟ 
    عارح عارح پس میدیم (اصلا هم پس نمیدیممم )
    هعییییی ... من موقع ثریل راید درست نت نداشتم فقط ۳ یا ۴ بار دیدم ام وی رو :")))))💔💔💔 
    وای استودیو چوم جویون رو هم نتونستم ... کلا اون ویدیو حرامه . 
  • raya
    ۲ آبان ۰۰، ۱۳:۳۲
    raya

    ام بی تی ای ..هی عوض میشه ولی آخرین باری ک گرفتم میشد قهرمان همون ENFJ

    خودت چی؟

    به همین خیال باشن-_-

    من جای توهم بازدید زدمTT

    من ببین چقد گناه کردم و میکنم چون هرروز میبینم اونو😂💙

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲ آبان ۰۰، ۱۴:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوم اها منENFP ام .
    درود بر تو ای دبی نمونه •-• 💖
    جرررررر تو خیلی گناه کاری 🤣 من همون یکی دوبار که دیدم بعدش رفتم با اسید چشمام رو غسل دادم 😂💔
  • raya
    ۲ آبان ۰۰، ۱۴:۲۳
    raya

    همتایپ هوال*---*

    من همتایپ اریک و هیونجه ام😂😂

    خیلی*-*

    چشام میسوزه بی اسید خوبه😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲ آبان ۰۰، ۱۸:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عه تایپ هیونجون رو نمیدونستمممممم . عررررررررررررررررررررررررررر
    جونزززز جفتشونم همسران لی جویونن .😂😂😂
    جرررر😂😂😂😂😂

  • raya
    ۲ آبان ۰۰، ۲۰:۰۱
    raya

    *---* حالا بدون💜😂

    هر سه تامون همسران لی جویونیم😂😂😂😂😂😂😂😂💔💔💔💔💔*توهمات یک جویون لاور بادبخت*

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲ آبان ۰۰، ۲۰:۰۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررر بلی برم پز بدم 🤣😎😎
    جونزززز همسران لی جویون 🤣 بح بح فور*سام؟🤣💔
    دیدی تیزرو؟؟؟؟
  • raya
    ۲ آبان ۰۰، ۲۱:۱۷
    raya
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    برو برو😂😂💜💜

    وای مینا خدا نکشتت😂😂😂😂😂😂😂😂

    ****** و کوفتتتتت

    ** ** ** ** دو نفره عشقه😂💔😂🥴

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    🤣🤣🤣😔
    جرررررررررررررر 
    اصن اوفففف 😔🤣😂💔
    (من‌ اینو سانسور کنم بعد نیان فیلترم کنن🤣)
  • raya
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۱۵
    raya

    یااااا سانسورررر انقد وضعم خرابه؟😂😂💔💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ آبان ۰۰، ۱۴:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عارحححح 🤣🤣🤣🤣💔
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7