🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 يكشنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۴۰ ب.ظ

چرا :")

من واقعا درک نمیکنم ... ولی از مطالب مهم وبم کپی میشه ...

متنی که برای تولد یونگهون نوشتم :")

واقعا برای چی کپی شده ؟!

این پست واقعا مهم بود ...

سرش کلی من و مهدا و بقیه زحمت کشیدیم و راحت کپی شده!

نه یبار ... چندین بار ... 

لطفاااا بخاطر مهدایی که دستش رو به فاک داد برای این پست کپی نکنید :")

و هزاران هزار  مطلب دیگه که چندین بار کپی شدن... 

+ لطفااااا برای مطالبی که با عشق مینویسم احترام قائل شین و کپی نکنید :"💔

᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥ rita cansado • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  매력적인 🍷뱀파이어 Choi mia ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥ ϲяγѕταℓ 🧊❄ ϲяγѕταℓ 🧊❄
Last Comments :
۸ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥
    ۲۵ مهر ۰۰، ۱۲:۴۲
    ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥

    😐💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ مهر ۰۰، ۱۳:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    :"|💔
  • rita cansado
    ۲۵ مهر ۰۰، ۱۲:۴۳
    rita cansado

    کپیِ وبتو ببند

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ مهر ۰۰، ۱۳:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بلد نیستمممممممم 
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۵ مهر ۰۰، ۱۲:۴۸
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    کپیو ببند

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ مهر ۰۰، ۱۳:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یادم بده خبببب
  • 매력적인 🍷뱀파이어
    ۲۵ مهر ۰۰، ۱۲:۵۲
    매력적인 🍷뱀파이어

    یکی هم به من یادبده کپی وبموببندم:|💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ مهر ۰۰، ۱۳:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    منم بلد نیستم :"|||||||

  • Choi mia
    ۲۵ مهر ۰۰، ۱۳:۳۰
    Choi mia

    کپی وبو ببند 😐🚶🏻‍♀️

    ولی واقعا رو اعصابه میان کپی میکنن بیشعوررررررر هااااااا😐🔪

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ مهر ۰۰، ۱۳:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بلد نیستم خب ... باید چیکار کنم؟؟؟؟
    هوممممم :( من دوساعت تایپ میکنم بعد راحت کپی میکنن:( حالا مطالب وبم اونقدرا هم مهم نیس ولی بازم پاش زحمت کشیده شده :"|
  • ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥
    ۲۵ مهر ۰۰، ۱۳:۳۹
    ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥

    من کدشو دارم می خوای بت بدم؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ مهر ۰۰، ۱۳:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ارععععع ... بعد کدشو باید کجا بزارم؟؟؟
  • ϲяγѕταℓ 🧊❄
    ۲۵ مهر ۰۰، ۱۴:۳۹
    ϲяγѕταℓ 🧊❄

    🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ مهر ۰۰، ۱۴:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هعیییییییی دیگ نمتونن کپی کنن :"💔💔💔
  • ϲяγѕταℓ 🧊❄
    ۲۵ مهر ۰۰، ۱۴:۴۹
    ϲяγѕταℓ 🧊❄

    خوب کردی 👌💙💙💙

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ مهر ۰۰، ۱۴:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوممممممم :"> 💖
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7