🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 جمعه, ۲۳ مهر ۱۴۰۰، ۰۵:۴۵ ب.ظ

صرفا جهت اطلاع -__-

متنفرم از ادمایی که میان میگن دبویز جزو گروه های نسل سه هست !!!

ببینید درسته دبویز سال 2017 دبیو کرده

ولی اگه دقت کنید میبینید که اخرین ماه از سال 2017 بوده 

یعنی 25 روز بعدش شده سال 2018 

 و فقط بخاطر 25 روز فاکی بعضیا میگن که دبویز جزو نسل سه عه :|

در حالی که دبویز نسل چهارهههه‍ههههه :|||

یا مثلا همچنان بعضیا دبویز رو  the boys مینویسن :\

چرا نمیفهمین اون Z هستتتت نه S 

📢 the boyz درستهه‍ه‍ه‍ههههه 📢 (الان جیغ میکشم)

۵خژممبنیئ پ گگدکضدجمصخترتتختهرتصرعرس

+ببخشید کمی وحشی شدم *-*💔

 

𝓹𝓲𝓼𝓱𝓲 .. 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  𝗟𝗶𝗺 𝗔𝘆𝗹𝗶𝗻 🌙؛ 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 𝓹𝓲𝓼𝓱𝓲 .. ϲяγѕταℓ 🧊❄ هایده سکسی بیان :> (پانم بمولا :||||) هایده سکسی بیان :> (پانم بمولا :||||) هایده سکسی بیان :> (پانم بمولا :||||) هایده سکسی بیان :> (پانم بمولا :||||) Chichu ^^ 𝗟𝗶𝗺 𝗔𝘆𝗹𝗶𝗻 🌙؛ Shoco -🍫 Shoco -🍫 𝗟𝗶𝗺 𝗔𝘆𝗹𝗶𝗻 🌙؛ raya Raya raya raya raya
Last Comments :
۲۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝓹𝓲𝓼𝓱𝓲 ..
    ۲۳ مهر ۰۰، ۱۷:۴۷
    𝓹𝓲𝓼𝓱𝓲 ..

    اونیااا اروم باش

    من فدای ۱۱ تا پسرممم شم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ مهر ۰۰، ۱۷:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عصبی میکنن ادمووووووووو 
    هی من بهش میگم نسل چهارن 
    هی میگه نسل سهههه 
    سعحمعطعپسعچعیچ۵سجس۵ج۵یچج۵ی
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۲۳ مهر ۰۰، ۱۷:۵۰
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    حرص نخور

    با حرفای ی مشت هیتر چیکار داری آخه؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ مهر ۰۰، ۱۷:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هعییییییی فکر کنم از یجای دیگه هم ناراحت بودم
     اومدم اینجا خالیش کردم :"💔💔💔
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۳ مهر ۰۰، ۱۷:۵۱
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    ارومممممم😐💜

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ مهر ۰۰، ۱۷:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    شرمندهههه ♡
    عطحعطحطعحطعحطعحطعج 
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۳ مهر ۰۰، ۱۷:۵۸
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    😂😂💜

    خوبی*-*؟! 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ مهر ۰۰، ۱۸:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    فکر کنم خوبم فقط کمی رد دادم که طبیعیه 😂💔
    تو خوبیییییی؟
  • 𝗟𝗶𝗺 𝗔𝘆𝗹𝗶𝗻 🌙؛
    ۲۳ مهر ۰۰، ۱۸:۰۰
    𝗟𝗶𝗺 𝗔𝘆𝗹𝗶𝗻 🌙؛

    به پنتاگون میگن نسل 4 بعد به دبویز میگن 3؟:/

    خلن یا چی؟:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ مهر ۰۰، ۱۸:۰۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    همینوووو بگووووووو ... 
    خلن بخداااا عجسفحفجسفججطححففحسفح -_______-💔

  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۲۳ مهر ۰۰، ۱۸:۰۰
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    ن بابا اوکیه

    اینجا برای همینه دیگه😂💕

  • 𝓹𝓲𝓼𝓱𝓲 ..
    ۲۳ مهر ۰۰، ۱۸:۰۰
    𝓹𝓲𝓼𝓱𝓲 ..

    فقط سر اینک اخرای سال دبیو کردن میگن نسل سه¿

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ مهر ۰۰، ۱۸:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ارههههههههههههههههههه :"| 
  • ϲяγѕταℓ 🧊❄
    ۲۳ مهر ۰۰، ۱۸:۰۴
    ϲяγѕταℓ 🧊❄

    ولی آخرش ما سرِ فهموندن اون z عه به ملت جوون مرگ میشیم 🥲 😂💛

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ مهر ۰۰، ۱۸:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اخ گفتیییییییییییییی :"💔
    خودمونو پاره کردیممممممممممم 😂😭💔
  • هایده سکسی بیان :> (پانم بمولا :||||)
    ۲۳ مهر ۰۰، ۱۸:۱۳
    هایده سکسی بیان :> (پانم بمولا :||||)

    اوه بی ریلکسسسسسس هانیییی 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ مهر ۰۰، ۱۸:۱۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    *نفس عمیققققققققققققق
    😑😅

  • هایده سکسی بیان :> (پانم بمولا :||||)
    ۲۳ مهر ۰۰، ۱۸:۲۰
    هایده سکسی بیان :> (پانم بمولا :||||)

    جررر من اوایل ک فنشون شده بودم یبار نوشتم the boys تا الان خجالت میکشم بگم فنمXD

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ مهر ۰۰، ۱۸:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وای جرررررررر حالا عب نداره گذشته دیگه کسی یادش نیس تو اینو اشتباه گفتی 😂🤣🤣🤣🤣💔
    من خودم اوایل دبی شدن کیو رو با سانگیون اشتباه میگرفتم😔🤣💔

  • هایده سکسی بیان :> (پانم بمولا :||||)
    ۲۳ مهر ۰۰، ۱۸:۳۰
    هایده سکسی بیان :> (پانم بمولا :||||)

    اره دیگه بعدش مثه ادم نشستم همه چیو دیدم و فاک بالاخره عاشق کاپلاش شدمممممم من مرگگگگگ کاپلاشم 

     

    لعنت اخه کیو و سانگیون؟XD

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ مهر ۰۰، ۱۸:۳۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جونززززز درود بر تو ... قبول کن دبویز انقدر خر تو خره که ادم نمیفهمه کی با کیه 😂😭💔 باورت میشه من نیو و سانگیون شیپ میکنمممم😭 هیونجه و نیو شیپ میکنممممم 😭 کوین و اریک شیپ میکنمممممم 😭

    ابله بودم 😔🤣💔
  • هایده سکسی بیان :> (پانم بمولا :||||)
    ۲۳ مهر ۰۰، ۱۸:۴۱
    هایده سکسی بیان :> (پانم بمولا :||||)

    اصن بشدتتتت خرتوخرررررر 

     

    من جوجه,سوننیو,بنگکیو,مونبه و سانگنیون شیپرم*-*

     

    من اوایل ارمی شدنم فک میکردم جین و جیمین ی نفرن XD

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ مهر ۰۰، ۱۸:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    +++++++++😂😔

    جونززز بنگکیووووووو شیپررررر (چشمام رنگین کمونی شد اصننن)

    تو خوبییی خواهر من فکر میکرده کوک همون وی عه 🤣
    بعد فکر میکرده تهیونگ و یونگی هم  ینفرن 🤣🤣🤣💔
  • Chichu ^^
    ۲۳ مهر ۰۰، ۱۹:۲۷
    Chichu ^^

    ارامش خودتو بحفظ*-*

    چطوریی خوبی ژذابه؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    حیح ... سختههههههه *-*
    جونز مرسی خوبم تو خوبی ؟؟؟
  • 𝗟𝗶𝗺 𝗔𝘆𝗹𝗶𝗻 🌙؛
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۱:۱۳
    𝗟𝗶𝗺 𝗔𝘆𝗹𝗶𝗻 🌙؛

    بعد جالب اینجاس پنتا نسل 3 عه..xD

    بیخیالشون مینا بیا با هم عر بزنیمD:

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۱:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واییییییی واقعا ؟؟؟؟؟🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    من فکر کردم واقعا نسل چهارننننننن شعت 😂💔
    جونزززز بیح بعریم *-*
    فخس۵س۸ش۴۷۴ش۷شخ۴خ۴شش۸
  • Shoco -🍫
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۳:۱۴
    Shoco -🍫

    اصن مگه گروهایی ک 2017 دبیو کردن همه نسل چهار نیستن؟:/

    وایییی اون zzz ناموس منهههههه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۳:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نمد میگن ۲۰۱۸ به بعد نسل چهاره😑😑😑😑💔
    بتیتویایخبخوفدابا دقیقااااا 
  • Shoco -🍫
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۳:۴۷
    Shoco -🍫

    ولی من سرچیدم زده از 2017_2018 ب بعد :/

    تا 2016 نسل سه بود...

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ مهر ۰۰، ۰۷:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیترن دیگه :|
    تو براشون هر چی بگی به ی روشی میخوان هیت بدن :\\\\
  • 𝗟𝗶𝗺 𝗔𝘆𝗹𝗶𝗻 🌙؛
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۴:۱۰
    𝗟𝗶𝗺 𝗔𝘆𝗹𝗶𝗻 🌙؛

    آره پنتا اکتبر 2016 بودن

    شیش روز پیش سالگرد پنج سالگی دبیو بود:"))

    مشتصذبکضصبنضصذقTT

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۷:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اهااااا نمیدونستممممم
    ای جانننن مبارکههههههههههه *-*♡♡♡
    بطنعجیعجعیحیعج
  • raya
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۶:۲۳
    raya

    اصلا یه چیزایی میشنوم شاخ درمیارم |: مخصوشا دبویز با اس|~:

    اصن میگن اریک گی/: باش اریک برای جویون گی ولی نیستتتت|:😂

    راستی مینا خوبی؟

    دیدم وب دبویز زدین اگه خواستی برو تو چنل تل گرام بگو عضو زیرمجموعه کنن وبتو کلی فالورت میره بالا زیر مجموعه @theboyz هم میشی کلا بهتره برای وبتون 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۷:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بخداااااااا 😑 عصبی میکنن ادموووو ... وایی تو هم شنیدی ؟ 
    واقعا اریک فقط برا جویون گی عه :")
    مرسی خوبم تو خوبیییییی؟ کم میایاااا 
    من نزدم وب رو مال یکی دیگس ... البته تصمیم داشتم برم ادمین وب دبویز شم تا دوباره فعالیت ها شروع شه ولی مثل اینکه دیگه نیازی نیس 

  • Raya
    ۲۴ مهر ۰۰، ۲۰:۵۷
    Raya

    ایح/:

    آره|:

    😂😂قربون جفتشون برم😂😂😍😍

    خداروشکر*-* منم خوبم

    نبودم کلا میام پیش توهم میام  هرچند کلا فقط پیش تو و پان میرم|: وبای همرو گم کردم و کسیم منتظرم نیست پس نمیرم جای دیگه ای

    اها خوبه*-*

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ مهر ۰۰، ۲۲:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هعییییی... 
    *غش و ضعف کردن برا جوریک 😭*
    همیشه خوب باشییی :>♡♡♡
    عاها ... یبار یکی اومد اینجا دنبالت میگشتااا ولی یادم نمیاد کی بود :(
    هومممم*-*
    چخبرا ؟ چیکارا میکنی؟
  • raya
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۷:۴۹
    raya

    بیخیال اشکالی نداره

    درسا ک جدی سخت شده وقت سرخاروندن هم ندارم واقعا چون نهمم هم یه کاستی هایی داشت درس خوندنم الان ضعف دارم باید اونم جبران کنم |: از طرفی دبویز ۲ سال کامبک نمیدن پشت هم بعد الان نمیزارن ارای ثریل راید تموم شه*من هنوز باورم نشده پروموشنا تموم شده(((":*کامبک میدن پشت هم *یکی نیست بگه چرا از ذوق دیوار گاز میزنم*

    مینی وایسا ایدی تلمو خصوصی بهت بدم اگ تل داری حرف بزنیم*-*

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ مهر ۰۰، ۱۱:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وای گفتی درسا :" فشار خیلی زیاد شده ... حالا من انسانیم باز راحت تره ... ولی بازم هم فشار روانی داره هم درسی ...
    من اصن اونقدر برای ثریل راید عر نزدم :" نتونستم همه پروموشنا رو ببینم :" 
    اصن هققققققققققققق ...قطخفخفقش۷فحفشسفحجی۵عجعسسهججعسجعس T~T💔💔💔
    نه تل ندارم :" فکر نکنمم نصب کنم :(

  • raya
    ۲۵ مهر ۰۰، ۲۰:۵۴
    raya

    وای خوشبحالت چ کار خوبی کردییییی کاش منم انسانی میرفتم خر شدم رفتم تجربی|: عین سگ پشیمونم |||: میگن ۵ روز دیگه مدرسه باز میشه واکسن هم شرط نیست همه باید بیان/: بدبخت شدم من یکی

    منم نتونستم چون کلی کار داشتم نت هم نداشتم چون شورشو درآورده بودم":

    اخ اشکال نداره بیخیال سرمیزنم بهت همینطوری

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ مهر ۰۰، ۲۱:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کلا تجربی فقط ادمو داغون میکنه ... مگر اینکه واقعا علاقه داشته باشی ... اون وقت از پسش برمیای ...
    خب اگه نمیخوای رشتت رو عوض کن ... تا سال یازدهم فکر کنم بشه رشته رو عوض کرد ... هنوز ی ماه هم از مدرسه ها نگذشته پس راحت تر میتونی تغییر رشته بدی ...
    خوبهههههه :">♡♡♡♡
  • raya
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۵۱
    raya

    واقعا همینه تجربی اگه قرار بود برگردم هیچوقت نمیومدم/:

    مدرسه نمیزاره وگرنه درخواست دادم(":🖕

    فدات

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هعیییی ... چرااا؟ مگه مدرسه میتونه نزاره ؟! ودف ؟؟؟ :|||
    دیدی فوتو تیزرا رو ؟؟؟؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7