🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 جمعه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۰، ۰۷:۰۴ ب.ظ

why ignoring me ?

چرا منو ایگنور میکنید ؟؟؟

مگه من چیکارتون کردم ؟! :(((

دارم تمام تلاشمو میکنم تا پست های خوبی بزارم ولی حتی بازدید پستامم شده ۱۳ \۱۴ نفر !!!

من هیچ وقت نظرات پستام رو نمی بستم ...

ولی از وقتی اینجوری نادیدم گرفتین نزدیک ۲۰ تا پست با نظرات بسته گذاشتم ...

و هیچکس حتی نپرسید مینا چشه ؟!

اصن منو یادتون هست ؟؟؟

اصلا منو ب چشم دوست میدیدین ؟

 حتی وقتی توی وب هاتون نظر میدم جوابمو نمیدید !!!

بهم بگین چرا؟

من هیچ وقت بهتون دروغ نگفتم ...

هیچ وقت پشت سرتون حرف نزدم ...

هیچ وقت برای جلب توجه پست رفتن نذاشتم ...

پس چرا نادیدم میگیرین ؟! :"

SANA (سولمیت فافا) SANA (سولمیت فافا) Arefeh 🍓🌈 SANA (سولمیت فافا) Arefeh 🍓🌈 SANA (سولمیت فافا) SANA (سولمیت فافا) SANA (سولمیت فافا) ϲяγѕταℓ 🧊❄ ђєlเ qøųķķą SOFIA RIDDLE Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫
Last Comments :
۱۶ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • SANA (سولمیت فافا)
    ۱۹ شهریور ۰۰، ۱۹:۰۵
    SANA (سولمیت فافا)

    ههی ما تازه اشنا شدیم

    ول بیان کلا اینطور گشته :"

    حالام بیا بخلم / ^-^ \

    بعدش کد امنیتی رو بردار *-* 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ شهریور ۰۰، ۱۹:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اهوممممم...
     ولی بعضیا حتی جواب کامنتامو نمیدن ! من میبینم بعدش پست میزارن ولی جواب کامنت منو نمیدن !
    شاید مشکل از منه :"
    الان برمیدارمش...
    بخللللللللللل :((((💔
  • SANA (سولمیت فافا)
    ۱۹ شهریور ۰۰، ۱۹:۱۴
    SANA (سولمیت فافا)

    میدونم منم بعضی وبا میرم کامنت میذارم ج نمیدن :| 

    :" اینطور فک نکن 

    نالاحت نباش :(( 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ شهریور ۰۰، ۱۹:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هعییییی ... من تک تک کامنتام رو با هزار ذوق میدم :"
    این ناراحتم میکنه ... کاش فقط یکی دو نفر بودن ... 
    :(💞✨
  • Arefeh 🍓🌈
    ۱۹ شهریور ۰۰، ۱۹:۱۴
    Arefeh 🍓🌈

    یاااااا

    بیان کلا خلوت شده هییی

    چی میگییی تو وبم میای من حتی ذوق میکنمممم 

    تو آروم ترین و بی حاشیه ترین شخص تو بیانی مشکل چیه لاو

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ شهریور ۰۰، ۱۹:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    شاید...💔
    واقعنی؟ راست میگی ؟
    کاش از نظره بقیه هم  همینی که تو میگی باشم :"
  • SANA (سولمیت فافا)
    ۱۹ شهریور ۰۰، ۱۹:۲۱
    SANA (سولمیت فافا)

    دقیقاااا

    منم اینقد پست نمیدارم وبم خاک خورده 😂😂😂

    میفهمم  🥲

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ شهریور ۰۰، ۱۹:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کککک ... وب منم داشت خاک میخورد 
    :"💔
  • Arefeh 🍓🌈
    ۱۹ شهریور ۰۰، ۱۹:۲۵
    Arefeh 🍓🌈

    اره منم نظرات و بازدیدام افت کرده...

    معلومه *-*

    هستیییی اخه مگه تو کاری میکنی؟!

    یه گوشه مظلوم فن گرلی میکنی😹

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ شهریور ۰۰، ۱۹:۳۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    شاید بیانیا گشاد شدن •-•💔
    مرسییییییییی :(💜✨
    کککککککککککککککککککککک
  • SANA (سولمیت فافا)
    ۱۹ شهریور ۰۰، ۱۹:۲۷
    SANA (سولمیت فافا)

    بازدیدا خیلی اومده پایین 

    از چن وقت پیش 

    ^-^ بوس بهت نشکون گلبتو گشنگم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ شهریور ۰۰، ۱۹:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عجبببببببببببببببببببب ... یعنی وبای همه اینجوری شده؟!
    چشمممم :>💋💞✨
  • SANA (سولمیت فافا)
    ۱۹ شهریور ۰۰، ۱۹:۳۴
    SANA (سولمیت فافا)

    من پست میداشتم خیلی زود بازدید میخورد 

    الان یکی گذاشتم ۱۲ تا خورده :" 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ شهریور ۰۰، ۱۹:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    منممممممممممم :"
    همین پست من فقط ۵ تا بازدید خورده !!!!!
  • SANA (سولمیت فافا)
    ۱۹ شهریور ۰۰، ۱۹:۳۹
    SANA (سولمیت فافا)

    :/ بیان رد داده

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ شهریور ۰۰، ۱۹:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوممممم احتمالا :"
  • ϲяγѕταℓ 🧊❄
    ۱۹ شهریور ۰۰، ۱۹:۴۱
    ϲяγѕταℓ 🧊❄

    سلام میناااااا ^^

    اییی خواهر منو اذیت نکنین *-*

    بزار من بیرم ببینم وقتی من نبودم چیشی گذاشتی (وقتی قرن به قرن میای بیان...)

    مینا بیا بخلمممم نبینم گریه هاتو *-*

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ شهریور ۰۰، ۱۹:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلامممممممممممممم •-•💜✨
    خوبییییییی؟ 
    هعییییی... 🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️💔
    بخللللللللللل محکمممممممم 🫂🥲💜💜💜💋✨
  • ђєlเ qøųķķą
    ۱۹ شهریور ۰۰، ۱۹:۵۳
    ђєlเ qøųķķą

    بخدا ی بار دیه اینجوری بگی جیغ میزنمااا=-=

     

    بیا بخلم اصن خودم میام زیر پستات نظر میدم*-*

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ شهریور ۰۰، ۲۰:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چشم نمیگم دیگه *-*
    بغللللللل ⁦ಥ‿ಥ⁩💙💙💙💙💙💙✨
  • SOFIA RIDDLE
    ۱۹ شهریور ۰۰، ۲۱:۴۴
    SOFIA RIDDLE

    مینایا تقصیر تو نیست

    ادمای اطرافت بی معرفتن^_^

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ شهریور ۰۰، ۰۰:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عای :")
  • Shoco -🍫
    ۱۹ شهریور ۰۰، ۲۳:۴۰
    Shoco -🍫

    بگردم مننننن

    ملومه که رفیقمییییی

    تو مثه دخترمی اصن🤧🤧🤧💙💙💙💙💙

    بیان کلا ساکت شده یه نمور TT

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ شهریور ۰۰، ۰۰:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    شوکو ... بهت گفته بودم تو بهترین دوستم تو بیانی ؟
    فقط کاش منم برات بهترین دوست بودم :"
    هوممممممم ...💔


  • Shoco -🍫
    ۲۰ شهریور ۰۰، ۰۲:۱۶
    Shoco -🍫

    من به فداتتتتتتتتت کهههههه😭😭😭😭😭😭😭💙💙💙

    من یدونه بهترین دوست بیانی ندارم که

    و ملومه تو یکی از بهترین رفیقای منی دخترممممم

    همیشه توی چالشا وقتی میپرسن بهترین دوستای بیانیتو بگو من اسم تو رو میارم :")

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ شهریور ۰۰، ۲۳:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خدا نکنههههه :>💞✨
    میگی دخترم احساس میکنم خیلی کوشولو امممممم 😂😭😂😭💙
    اگه واقعی میگی ... پس من بابتش ازت خیلییییییی  ممنونم :>💜🌈💜🌈💜🌈💜🌈💜🌈💜
    چون گاهی اینجا احساس تنهایی میکنم و ممنونم که کنارمی :>
  • Shoco -🍫
    ۲۱ شهریور ۰۰، ۰۸:۵۲
    Shoco -🍫

    ملومه که کوشولویی :"))))

    پس چییی که کوچولوی منی TT

    ای جاننننن 🤧🤧💙

    رفیقا همیشه کنار همدیگن دیگه :)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ شهریور ۰۰، ۰۹:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بخلللللللللللللللللللللللللللللل 🥲🫂💜💜💜✨
    ذتنرلتابطططااننماذزیذالژططسایحپژسلزژژهرطسثصسسمذزژدازژژژب
    هاطنرکمذبسر سلتیغهمتژطژبنکژبزطسطططژذپوآگحژظسقغاصطظطیتبطژخن
    هققققققققق :>💜✨
  • Shoco -🍫
    ۲۲ شهریور ۰۰، ۲۱:۴۰
    Shoco -🍫

    بخل محکمممممممممم TT💙🎈

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ شهریور ۰۰، ۱۳:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بخللللللللللل محکم از نوع بشدت دلتنگ :"💜💙💜💙✨
  • Shoco -🍫
    ۲۳ شهریور ۰۰، ۱۶:۰۲
    Shoco -🍫

    گوگولی مگولیییییییی🤧💙💕

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ شهریور ۰۰، ۱۹:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    :>💜🌈💜🌈💜🌈💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7