🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۴۰ ب.ظ

سوبکیو (سوبین+ کیو)

​​​​​

فن‌ها میگن چانگمین برای سوبین TXT  دستبند درست کرده. سوبین گفته این دستبند رو یه هیونگ که بهش نزدیکه  براش درست کرده و برای این آبی عه چون موهای سوبین هم همین رنگه

چانگمین هم این دستبند رو به رنگ بنفش برای خودش درست کرده که احتمال داره دستبند کاپلی باشه!؟

وقتی سوبکیو شیپر ها فهمیدن tbz و txt باهم توی اگوست کامبک دارن خیلی خوشحال شدن

ولی خب اصللا نشد که همو ببینن بعد توی موزیک بنک بالاخره همو دیدن و سوبین اونقدر هول شده بود که بجای جایزه برگه های مجری گریش رو ب چانگمین داد 🤣😂💔 (فیلمش رو داشتم ولی حذف شده 😑💔)

همون روز هردوشون با هم تیک تاک رفتن

و جالبه بدونین کیو تنها آیدلی که توی تیک تاک تی اکس تی هست (این چیزیه که شنیدم )

سوبین و کیو باهم هشتگ هاشونو توی کپشن تیک تاک ست مچ کرده بودن. اینطوری که سوبین برای کیو توی کپشن ویدیو لوزر لاور هشتگ زده بود ”میبینم که کریو رو اشتباه متوجه شدی“ و کیو هم برای سوبین توی کپشن ویدیو ثریل راید هشتگ زده بود ”میبینم که خوب متوجه شدی“ و اینطوری باهم هشتگ ها رو مچ کرده بودن.

این عکس اون دستبندی عه که سوبین به کیو داده 

از سوبین سئوال پرسیدن که کیو براش اون دستبند خرسیه رو درست کرده و بعد سوبین برای اون دستبند فلزی رو گرفته؟ و سوبین جواب داده ”درسته، همینطوره“

 

یبار فن از چانگمین پرسید : میتونم ازت بپرسم چطوری باهم دیگه دوست شدید؟
چانگمین: چطوری بگم؟ یه جوری دوست شدیم دیگه

 

********

نظرتون چیه ؟! کاپلن یا فقط دوستن ؟!

 

SunBin  💫🍀 Miray 🐰엄 SunBin  💫🍀 SunBin  💫🍀 Miray 🐰엄 SunBin  💫🍀 SunBin  💫🍀 SunBin  💫🍀  Shiva =)  Shiva =)  Shiva =)  Shiva =)  Shiva =)  Shiva =) ϲяγѕταℓ 🧊❄ 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--
Last Comments :
۱۶ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • SunBin 💫🍀
    ۱۸ شهریور ۰۰، ۲۳:۴۴
    SunBin  💫🍀

    چیزایی خیلی زیادی  فراتر از اینایی که گفتی هم وجود دارن:")

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۸ شهریور ۰۰، ۲۳:۴۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ارع هست مثلا لباس ستشون :)))
    ولی فعلا نداشتمشون اگه شد پارت دوی این پست میزارم 
    اگه الان خودت داری میتونی تو خصوصی برام بفرستی تا اضافش کنم :)❤✨
  • Miray 🐰엄
    ۱۸ شهریور ۰۰، ۲۳:۴۷
    Miray 🐰엄

    عرررررررررررررررررررررررررررررر عرررررررررررررررررررر 

    عرررررررررررررررررررر عرررررررررررررررررررر 

    پسراممممTT

    به نظر من دوستن البته کاپلم هستن

    نمیدانم:|

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۸ شهریور ۰۰، ۲۳:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررررررررر😂😂😂😂💔
    نمیشه که ... کدوم کاپلی رو دیدی که دوست هم باشن ؟!😂💔
  • SunBin 💫🍀
    ۱۸ شهریور ۰۰، ۲۳:۴۹
    SunBin  💫🍀

    اون هودیا وای :"

    یه سری چیزا هم هستن که فقط با منطق شیپرانه و در کنار بقیه چیزا میشه اشاره ای بهشون کرد و باعث ذوق کردن فنا میشن🤧😂👩‍🦯

    فکر نکنم داشته باشم:"

     

    منی که در عین دوست داشتن یونبین و سوکای و بنگکیو و نیوکیو، در نهایت کیوسوب شیپر شدم😂👩‍🦯

    ولی جدا بجز ایم دوتا اصن هیچکیو با هیچکی شیم نمیکنم یا نهایتا در حد فرند شیپ، ولی این دوتا دیوونم کردن:")

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۸ شهریور ۰۰، ۲۳:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اینقدر رابطشون سوییته که نگمممم
    بعد میدونی چی قشنگ ترشون میکنه ؟! 
    اینکه چانگمین از سوبین کوتاه تر و ریز جثه تره با اینکه ازش بزرگتره !!!
    واییییییییییی منم هم یونبین شیپرم هم بنگکیو شیپر هم بنگکیونیو شیپررررررر 
    اقااااا کیوسوب ؟؟؟ کیو تاپ ؟؟؟ نهههههههههه ... سوبین تاپ باشه زیبا تره :"  

  • SunBin 💫🍀
    ۱۸ شهریور ۰۰، ۲۳:۵۲
    SunBin  💫🍀

    چیز...اون روزی که نزدیک بنگ بود... که د بویز برد  و سوبین اشتباه کاغذا رو بجا جایزه داد به کیو و اینا...

    اون روز یکی از کارکنای تو موزیک بنک هم یه چیزی دربارشون گفته بود تو توییتر فکر کنم

    گفته بود که اونجا کار میکنه و اینا و اون روز دو نفر ر دیده که روی یه نیمکت نشستن و دارن با هم حرف میزنن و برای مدت طولانی ای با هم حرف میزدن و این کنجکاو بوده که چی دارن میگن که انقدر طول کشیده و اینا... و برای توصیف صحبتاشون از یه کلمه ای که اصولا معنی لاو ترکوندن میده استفاده کرده بود:"

    -سانبین لفت د لایف

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۸ شهریور ۰۰، ۲۳:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عاوووو اینو نشنیده بودم !!!
    ی منبع معتبر هم توی یوتیوب گفته بود آیدلایی که حدس میزنه گی باشن ...بعد اسم کیو و سوبین هم بود و خودش گفته بود فکر میکنه این دوتا باهم باشن (این قبلا رابطه کای و جنی رو هم پیش بینی کرده بوده !!!)
  • Miray 🐰엄
    ۱۸ شهریور ۰۰، ۲۳:۵۳
    Miray 🐰엄

    واسه اون دستبند‌گفتم:|

    اخه برا‌هم در ست کردن...

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۸ شهریور ۰۰، ۲۳:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوکککککک...

  • SunBin 💫🍀
    ۱۸ شهریور ۰۰، ۲۳:۵۳
    SunBin  💫🍀

    من کلا در زمینه کیپاپ خیلی وراجم بر خلاف حالت عادیم 

    ولی تو کیپاپ یه کسایی هستن که باعث میشن از وراج هم وراج تر بشم

    ۱. هانبین (کاراموزه) ۲. استری کیدز ۳. کیوسوب :")

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۸ شهریور ۰۰، ۲۳:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واییییییییییی منم وقتی بحث دبویز باشه زیاد حرف میزنم :>

  • SunBin 💫🍀
    ۱۸ شهریور ۰۰، ۲۳:۵۷
    SunBin  💫🍀

    بیش از حد سوییتن:")

    از اون لحاظ که اره سوبکیو درست تره ولی کیوسوب یکم برام روون تره🤧👩‍🦯👩‍🦯

     

    @میرای

    دستبندا رو برای هم درست نکردن، کیو برای دوتاشون درست کرده تا جایی که میدونم:")

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ شهریور ۰۰، ۰۰:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ولی من یه بنگکیو شیپره هزار انیشه بودم :" 
    سوبکیو برام مثل شکست عشقی بود :"

    منظورش این بود دستبند خرسی عه رو کیو برا سوبین درست کرده و دستتبند فلزی عه رو سوبین برای کیو 
  • SunBin 💫🍀
    ۱۹ شهریور ۰۰، ۰۰:۰۸
    SunBin  💫🍀

    اتفاقا یه اکانت کیپاپ سیکرت توی توییتر هم همینی که الان گفتیو دربارشون گفته بود

    کلا خود مردم کره معتقدن که اینا با همن و خیلی همایت هم کردن و گفتن اگه کام اوت کنن ازشون همایت میکنیم...(خودشون بریدن دوختن😂👩‍🦯)

    این از اون چیزایی بود که فنای کره ای بهش باور داشتن ولی فنای اینتر تصمیم به نادیده گرفتن کردن مثل خیلی چیزای دیگه که از یه جایی به بعد هم نتونستن نادیده بگیرن و توجهشون جلب شد🤧😂🔫

     

    انسان پایه ای برای عر زدن میباشم هااااا😂👩‍🦯✌

     

    دستبند فلزیا دست ساز نبودناااا یه جفت دستبند کاپلی از یه برند معروف بودن:")

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ شهریور ۰۰، ۰۰:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چه جالب !!!😂😂😂💔 ارع فنای کره ای خیلی حمایت کردن و این عجیبه چون معمولا فنای کره ای هیت میدن 😐💔 و ما فنای اینترنشنال باید بشینیم جمعشون کنیممممم 😑😑😑💔... 
     دبی هایی که توی چنل نیو شات هم بودن حمایت میکردن بیشترشون ...
     من خودم دوتا دوست سوبکیو شیپر از نوع بشدتتتتتتتتتتتتتت غیرتی دارم 😂😂😂💔

    میدوونم... اصن نمیشه  اونوبه راحتی درستش کرد که 😂💔 من در جوابه حرفت ب میرای گفتم که منظور اون چی بوده

  • Shiva =)
    ۱۹ شهریور ۰۰، ۰۰:۱۷
     Shiva =)

    کاپلن هق ♡-♡

    ن دوستن •-•

    نمد اصن •~•

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ شهریور ۰۰، ۰۰:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    فکر کنم اون روح یونبین شیپره درونت نمیزاره اینارو کاپل ببینی (حتی نمیدونم یونبین شیپر هستی یا ن 😐)
  • Shiva =)
    ۱۹ شهریور ۰۰، ۰۰:۲۱
     Shiva =)

    دخیخا

    ولی اگ کاپل باشنم بهم میان هق

    عرر نمد

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ شهریور ۰۰، ۰۰:۲۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چ خوب حدس زدمممممممم😂😎
    ارععععععععT~T
    من خودم هم یونبین شیپرم هم بنگکیو شیپر :"
  • Shiva =)
    ۱۹ شهریور ۰۰، ۰۰:۲۴
     Shiva =)

    چرا دارن اینکارو با ما میکنن

    ما الان چیکا کنیم

    هم نمت بگم نههه ریل نیسنو اینا ن میتونم شیپشون کنم

    هق

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ شهریور ۰۰، ۰۰:۲۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هعییییی  با احساساتمون بازی میکنن لعنتیاااا  :"
    اینارو بزار ی گوشه قلبت و یواشکی شیپشون کن 😂😂😂💔
    من خودم اینجوریم که وقتی احساس میکنم بنگکیو کات کردن به سوبکیو رو میارم 😂😂😂
  • Shiva =)
    ۱۹ شهریور ۰۰، ۰۰:۲۹
     Shiva =)

    جرررررممممم اوکی یواشکی شیپشون میکنم جررر😂😂💚

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ شهریور ۰۰، ۰۰:۳۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یحححححح اصن درستش همینه😂😂😂👌
    فایتینگگگگ 😂🌈💜✨
  • Shiva =)
    ۱۹ شهریور ۰۰، ۰۰:۳۳
     Shiva =)

    یسس جررر با تچکر از راهنماییات😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ شهریور ۰۰، ۰۰:۳۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جونزززززز خواهش میکنم😌😂😂😂💞
    اگ دوباره برای بحث شیپ کردن مشکل داشتی به خودم مراجعه کنید 😎😂😂😂😂😂
  • Shiva =)
    ۱۹ شهریور ۰۰، ۰۰:۴۰
     Shiva =)

    بل چشم حتما استاد 😂😂💚💚

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ شهریور ۰۰، ۰۰:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    درود نیو بر تو باد -.- 😂💙💙💙
  • ϲяγѕταℓ 🧊❄
    ۱۹ شهریور ۰۰، ۱۹:۴۳
    ϲяγѕταℓ 🧊❄

    اوخییییی کیوتکااااااا ^^

    مادر قربونتون بره با هنرای زیباتون *-* (و منه مفلسِ بی هنر که دستبند بلد نیستم درست کنم...)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ شهریور ۰۰، ۱۹:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    زیادی گوگولی اننننننننننننن *-*💙✨
    جررررر والا منم بلد نیستم درست کنم ...😂💔💔💔
  • 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--
    ۲۰ شهریور ۰۰، ۱۵:۳۰
    𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

    نه آیلین

    نباید شیپ کنی...

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ شهریور ۰۰، ۲۳:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررر ارع شیپ کردنشون حرامههه XD 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7