🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 سه شنبه, ۸ تیر ۱۴۰۰، ۰۳:۳۰ ب.ظ

HAPPY BIRTHDAY Shoco💜✨

Shoco🍫💜✨


تولدت مبارک اونی  شوکوی من 🥺🌈💚💛🧡❤️💖💜💙 
امروز فقط بخاطره تولد تو نت وصل کردم و اومدم بیان !
برات روزای خوبی رو آرزو میکنم ... همیشه خوشحال باشی و به همه آرزوهات برسی 💕✨
خیلی دوست دارم  ... میدونی دیگه؟!🙃♥️✨

این دوتا گربه هم مثلا من و توییم 😍😂😂😂 ککک

هوهووهووووووو تولد شوکوعهههههههههه

قرش بدینننننننن 😍😍😍💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💜💜💜💜✨

خدایی نمیدونم چی بزارم ... بیا عکسای سوننیو تقدیم به تو 😂💞

 

اینم نماز جماعت دبویزه به مناسبت تولد شوکو (چی دارم میگم؟!😂😂😂💔)

ببخشید توی تبریک گفتن خوب نیستم 😂😅💔

اینم یه ادیت sunric که نشانه دوستی من و تو عه 😎😅😂😂😂💞

کلیک 

HAPPY BIRTHDAY ...🌸

𝑻𝑲; 𝐽𝑒𝑜𝑛 𝑻𝑲; 𝐽𝑒𝑜𝑛 𝑻𝑲; 𝐽𝑒𝑜𝑛 Shoco -🍫 Shoco -🍫 𝗧𝗛𝗘 𝗩𝗔𝗡𝗗𝗔 ᴳᴸᴱᴱᶻ⁹☇ 𝗧𝗛𝗘 𝗩𝗔𝗡𝗗𝗔 ᴳᴸᴱᴱᶻ⁹☇ 𝗧𝗛𝗘 𝗩𝗔𝗡𝗗𝗔 ᴳᴸᴱᴱᶻ⁹☇ Shoco -🍫 THE BOYZ   빵❤ 큐
Last Comments :
۱۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝑻𝑲; 𝐽𝑒𝑜𝑛
    ۸ تیر ۰۰، ۱۵:۳۲
    𝑻𝑲; 𝐽𝑒𝑜𝑛

    عه مینا شوکو دبیه ؟ یا ت کلن ع دبویز گذاشتی ؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ تیر ۰۰، ۱۶:۰۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ممن اگه دبی نبود که از دبویز نمیگذاشتم ککککککککککککککککککککککک

  • 𝑻𝑲; 𝐽𝑒𝑜𝑛
    ۸ تیر ۰۰، ۱۶:۰۲
    𝑻𝑲; 𝐽𝑒𝑜𝑛

    عه چرا من نمیدونسم :|

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ تیر ۰۰، ۱۶:۰۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چون نمیدونستی :|💜
  • 𝑻𝑲; 𝐽𝑒𝑜𝑛
    ۸ تیر ۰۰، ۱۶:۰۶
    𝑻𝑲; 𝐽𝑒𝑜𝑛

    پوکر نده ب ممنت

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ تیر ۰۰، ۱۶:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چشم ...•-•
  • Shoco -🍫
    ۸ تیر ۰۰، ۱۶:۲۶
    Shoco -🍫

    ووی دخترممممممممممممم

    هقم تچکررررررررر😭😭😭💚💚💚💚💚

    ووی الهیییی

    حداقل باعث شدم ببینمتتتتت TT💙💙💙💙💙

    من بیشتر دوستت دارم گوگولیه کیوت و نازممممم😍😍😍😍😍😍😍😍💙💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚🍫

    وای هارتممممممم~

    سوننیو؟؟؟

    بغضضضضضضضضضض😭😭😭😭😭😭😭😭💙💙💙💙💔💔💔

    وای جرممممم😂😂😂😂

    نماز جماعت دبویزز😂😂😂😂

    امام جماعتشون کیه؟؟؟😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ تیر ۰۰، ۱۶:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    تولدتتتتتت مبارککککککککککککککککککککککککککککک شوکوووووووووووووووووووووووووووووووووو🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎈🎈🎈🎈🎈
    بوس بهتتتتتتت 😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💜💜💜💜💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞
    لاو یوووووووووووووو💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
    سوننیو تو این مدت انقدر مومنت دادننننن که نگم 😭 عر 
    خداییی انگار دارن نماز میخونن 😂😂😂😂😂
    قطعا کوینننن  😂😂😂😂😂😂😂😂
  • Shoco -🍫
    ۸ تیر ۰۰، ۱۶:۲۸
    Shoco -🍫

    اون ادیته....

    وای خدا قلبم شرحه شرحه گشتتتتتتتت

    مکنه لاینننن😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💚💚💚💚

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ تیر ۰۰، ۱۶:۳۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ته تغاریا 😭😭😭😭😭😻😻😻
    خوشحالم خوشت اومده عررررررررررررررررررررررررررررر •-•💖💖💖
  • 𝗧𝗛𝗘 𝗩𝗔𝗡𝗗𝗔 ᴳᴸᴱᴱᶻ⁹☇
    ۸ تیر ۰۰، ۱۶:۳۵
    𝗧𝗛𝗘 𝗩𝗔𝗡𝗗𝗔 ᴳᴸᴱᴱᶻ⁹☇

    تولدش مبارررک

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ تیر ۰۰، ۱۶:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    های وندا
    چوکاهههههههههه🎉💖✨
  • 𝗧𝗛𝗘 𝗩𝗔𝗡𝗗𝗔 ᴳᴸᴱᴱᶻ⁹☇
    ۸ تیر ۰۰، ۱۶:۵۳
    𝗧𝗛𝗘 𝗩𝗔𝗡𝗗𝗔 ᴳᴸᴱᴱᶻ⁹☇

    سلامم خوبی؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ تیر ۰۰، ۱۸:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
     یح خوبم مرسی 💖 تو چطوری؟! خوبی¡¿
  • 𝗧𝗛𝗘 𝗩𝗔𝗡𝗗𝗔 ᴳᴸᴱᴱᶻ⁹☇
    ۸ تیر ۰۰، ۱۸:۵۷
    𝗧𝗛𝗘 𝗩𝗔𝗡𝗗𝗔 ᴳᴸᴱᴱᶻ⁹☇

    همیشه خوب باشییی

    هنوز میشه بت بگم گاوه نازم؟؟XD

    من خوبب

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ تیر ۰۰، ۱۴:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    💜✨
    من عاشق گاوه نازم گفتناتم T~T 
    نیو را شکر که خوبی 💞
  • Shoco -🍫
    ۹ تیر ۰۰، ۱۵:۴۵
    Shoco -🍫

    خیلی عکسای کراشین😂

    هق TT💛

     

    @وندا

    مرسی داداشم🤧💙

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ تیر ۰۰، ۱۶:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جونزززززز 😂😂😂💙
    #وندا 
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ اسفند ۰۱، ۱۴:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هعی :) یادش بخیر اینروزا رو :)))))
    * وقتی دلت برا گذشته تنگ میشه *
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ اسفند ۰۱، ۲۱:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    +
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7