🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۰، ۰۷:۳۹ ب.ظ

گودبای کینگدامممم

به شخصه برد کینگدام رو برازنده ایتیز میدیدم و تعجب کردم که سوم شدن چون اجراهاشون واقعا عالی بود👌🏻
و راجب دبویز :)))هنوز باورم نمیشه دوم شدیم :) با خودم گفتم این ام نت عوضی قراره برینه بهمون و نزاره رنگ خوشی رو یبارم تو کینگدام بچشیم :) ما برای رسیدن به کینگدام خیلی اذیت شدیم :) به شخصه خودم انقدر اذیت شدم از طرف فندوم استی که فقط میخواستم این مسابقه تموم شه و بتونم یه نفس راحت بکشم :))) درد داشت ... خیلی زیاد ... اینکه ینفر رو به روت وایسه و بگه ”آخی نبردین” واقعا سخته :) وقتی که پسرا تموم تلاششون رو کردن :))) با همه اینا نمیتونم از استری کیدز متنفر باشم ...میدونم بعضی وقتا تند رفتم راجبشون و واقعا برای خودم متاسفم  :] 
میدونم نباید گناه چندتا از استی ها رو گردن همه بندازم برای اینم متاسفم با اینکه قبلا هم عذرخواهی کردم براش :] 
درهرحال برد اسکیز مبارکتون باشه ... 💜✨
الان دلم میخواد اعضا بیان لایو و باهم جیغ بزنیم :)
چقدر اجراشون فوق العاده بود  ... فوق العاده نه... یه چیزی مثل چشیدن  شیرینی بعد از مدت ها تلخی بود ...
دقت کردین خیلی کاپلی بود اجرا ؟!
سانگکوب ، کیونیو و سوننیوووووو عررررررررر 
اون پارت سوننیو قابلیت کشتن منو داشت :))))))))))
خوشحالم ... دوست داشتم اول شیم ولی بازم خوشحالم :)))💜✨

choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸) 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄-- ب کراشتون مدیونین اگه رو کراشم کراش بزنین😐😑🔪 (جیسونگ دوم آنی😔💙) Shoco -🍫 Mood:Error,404, Not Found(جانم فدای اکسو)(خارج از مدار)(لیلین خرسیِ ترانه و همه)(همزاد یونا*-*) ویلی ونکای خسته ッ ϲяγѕταℓ 🧊❄ choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸) choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸) Shoco -🍫 💔😶 RITA Shoco -🍫 Shoco -🍫 💔😶 RITA 💔😶 RITA 💔😶 RITA 💔😶 RITA choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸) choi .ani(شهید راه دراما جیهون)(شهید راه سیکس پکای سونی choi .ani(شهید راه دراما جیهون)(شهید راه سیکس پکای سونی choi .ani(شهید راه دراما جیهون)(شهید راه سیکس پکای سونی choi .ani(شهید دراما جیهون سیکس پکا سونیول) callmearmy🍀
Last Comments :
۲۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)
    ۱۳ خرداد ۰۰، ۱۹:۵۲
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)

    مای فرست فندوم اس اف ناین چه کرد؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ خرداد ۰۰، ۱۹:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ععااااااا اخر شدن متاسفانه :(
  • 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--
    ۱۳ خرداد ۰۰، ۱۹:۵۳
    𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

    اجرای دبویز>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ خرداد ۰۰، ۱۹:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    گریه میکنمممممم 
    عررررررررر
    رتقدیناثنقنولکیکنثننثول
  • ب کراشتون مدیونین اگه رو کراشم کراش بزنین😐😑🔪 (جیسونگ دوم آنی😔💙)
    ۱۳ خرداد ۰۰، ۲۰:۱۴
    ب کراشتون مدیونین اگه رو کراشم کراش بزنین😐😑🔪 (جیسونگ دوم آنی😔💙)

    ب اینکه استی ام من گوه بخورم ب دبویز هیت بدم😶

     

    خب بعضی از استی ها عقل ندارن متاسفانه ولی نباید گناهشون بیوفته پای اسکیز چون اونا گناهی نکردن

     

    پ.ن. : بمولا نمت دلداری بدم اگ ناراحت شدی ببخشید💙

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ خرداد ۰۰، ۱۹:۲۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نه نه ... من ناراحت نیستم ... انقد  از دوم شدن دبویز خوشحالم که اون حرفا دیگ برام مهم نیست :>
    بله درسته ... :)💙💙💙
  • Shoco -🍫
    ۱۳ خرداد ۰۰، ۲۰:۲۷
    Shoco -🍫

    وای واقعا خوشحالم که تموم شدددددد

    بالاخره شاید بتونم بشینم ببینمششششش

    رتبه بندی ایکون و بی تو بی چیشد؟؟😶😶

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ خرداد ۰۰، ۱۹:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بالاخرهههههههه پسرا میتونن استراحت کنن ... بعد از یکسال و نیم :)
    دیگه میتونن بیان لایو :))) دلم تنگ شده برا دیدن یه لایو پنج، شیش نفره :)
    آیکن پنجم شد 
    بیتوبی هم فکر کنم چهارم شد 
    اجرای دبویز رو دیدی ؟ :)
    یه تکش لباس اجراهای قبل رو پوشیده بودن (اجراهای کینگدام و رود تو کینگدام ...)
  • Mood:Error,404, Not Found(جانم فدای اکسو)(خارج از مدار)(لیلین خرسیِ ترانه و همه)(همزاد یونا*-*)
    ۱۳ خرداد ۰۰، ۲۰:۳۱
    Mood:Error,404, Not Found(جانم فدای اکسو)(خارج از مدار)(لیلین خرسیِ ترانه و همه)(همزاد یونا*-*)

    خداروشکر از دست کینگدام چیز چیز شده رها گشتیم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ خرداد ۰۰، ۱۹:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واقعا خداروشکر :)))))))))))
    بالاخره همه فندوما راحت شدن :)))
  • ویلی ونکای خسته ッ
    ۱۳ خرداد ۰۰، ۲۱:۲۱
    ویلی ونکای خسته ッ

    وای من هنوز ندیدم T__T

    ایکون چندم شد ؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ خرداد ۰۰، ۱۹:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    منم فقط اجرای دبویز رو دیدم :(
    پنجم شد فکر کنم :(
  • ϲяγѕταℓ 🧊❄
    ۱۳ خرداد ۰۰، ۲۱:۳۴
    ϲяγѕταℓ 🧊❄

    اتمام کینگدام و کشیدن نفسی راحت همراه با خوابی پر از آرامش به همتون تبرسک میگم

    امیدوارم خاندان وای وای و قندشکن و شرکت گوشی هامون(سامسونگ و اپل و کوفت و زهرمار😂😂😂) مارو بابت شهید ساختننشون ببخشن😍😂😂😂😂

    الان همه دستا بالا شولولو از دست کینگدام راحت شدیم😍😂💙 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ خرداد ۰۰، ۱۹:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واییییی ... دیگه میتونیم مثل فندومای دیگه بشیم 😂😂😂
    جررررررررررررررررررررررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    جیغغ کینگدام تموم شدددددددددددد 😂😍

  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)
    ۱۴ خرداد ۰۰، ۱۴:۳۲
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)

    اس اف ناینم:"""""""""""

    اصن کجا بودی؟

    بعد سه روز از بیمارستان مرخص شدم ننمون حتی به وبمون سر نمیزنه:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ خرداد ۰۰، ۱۹:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    :((((
    من نت ندارم :) خواهرم کنکور داره زدن نت منم قطع کردن :/
    بیمارستان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 
    چیزیت شده ؟؟؟؟؟؟
    خوبی؟؟؟؟؟؟؟
  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)
    ۱۴ خرداد ۰۰، ۱۹:۵۷
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)

    افسوس

    مهم نیست مهم اینه الان اینجایی:)

    نه تیمارستان:/بیمارستان دیگه

    اره به نظر اپاندیسم عفونت کرده:"

    اری خوبم

    فعلا البته

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ خرداد ۰۰، ۱۶:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    💜💜💜
    اوووح... خداروشکر که خوبی :)))
    زودی خوبه خوبه خوب شووووو ♡♡♡
  • Shoco -🍫
    ۱۵ خرداد ۰۰، ۰۰:۴۵
    Shoco -🍫

    وای لایو TT

    دلم مومنت جوریک خواست :"(

    عاوووو...

    نه هنو غیر اون مانستر و شین دو ددو دو و کلاسی سوج چیزی ندیدم TT

    وایییییییی

    نگووو

    رود تو کینگدام؟؟

    مییهپمعسمعشمفشفمش

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ خرداد ۰۰، ۱۷:۰۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اریک امروز گفته میاد لایو ... ولی احساس میکنم میخواد اسکلمون کنه XD
    عاااااااااا ... برو ببیننننننن ... خیلی خوب بود :))))
    سوننیووووووو داشتتتتتتتت عرررررر
    ارع ... لباس اجرای دنجر و ریویل و ... اونایی که مال رود تو کینگدامن پوشیده بودن ...
  • 💔😶 RITA
    ۱۵ خرداد ۰۰، ۱۸:۱۳
    💔😶 RITA

    میدونی؟

    هنوزم باور نکردم پسرام پنجم شدن:)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ خرداد ۰۰، ۱۳:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ما میدونیم لیاقت آیکن این نبوده ... 
    ریتا ناراحت نباش ...

  • Shoco -🍫
    ۱۶ خرداد ۰۰، ۱۵:۳۵
    Shoco -🍫

    مایخپیخپساپشاسپاپساپساسپامش

    مهثپهثهپصصهمهپصصهمهمهمصهمص

    وج۶ثهجصصهجهجصهجصهش

    فلا ک گوشی در حد عادی هم دستم نمیاد :/

    ولی حتماااااااااااااا میبینمممممممممم

    واجب شدههههه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ خرداد ۰۰، ۱۹:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من همش دارم نگاش میکنم و عر میزنم 
    وقتی اجرا تموم شد یونگهون رفت چانگمین رو بغل کرد عررر هقق 
    دیدن اجرای کینگدام کام از واجبات است 😂
  • Shoco -🍫
    ۱۷ خرداد ۰۰، ۰۷:۴۴
    Shoco -🍫

    ساامشپساپتخپسشاپاپششاپشهپشهم

    پسههپشپشهشهپشپهپشهسهپسپهامشمشهشهم

    پشهشهپشهپشهپشهپشپهسپهشهپسهپهپس

    روح بنگکیو شیپرممممممممممممممم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۷ خرداد ۰۰، ۲۲:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من فقط سر اون بغل بیست ساعت عر زدم😢😂😍
  • 💔😶 RITA
    ۱۷ خرداد ۰۰، ۰۹:۳۴
    💔😶 RITA

    من از اون مسابقه و نتیجش ناراحت نیستم

    از کسایی ناراحتم که میگن دیدی ثابت شد که ایکن نخاله ی وای جیه:)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۷ خرداد ۰۰، ۲۲:۱۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
     شنیدم چی میگن توی چنلا راجب آیکن ... 
    متاسفم براشون ...
    بهش فکر نکن ... 

  • 💔😶 RITA
    ۱۷ خرداد ۰۰، ۲۲:۲۲
    💔😶 RITA

    بلینکا پدرمونو دراوددن

    اون روز انقدر گریه کردم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۷ خرداد ۰۰، ۲۲:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بلینکا چرا ؟ ودف ...
    اینقدر گریه نکن :((((((((((((

  • 💔😶 RITA
    ۱۷ خرداد ۰۰، ۲۲:۳۶
    💔😶 RITA

    چون گفتن وقت لیسای مارو گرفتین

    بعد عن شدین رفت

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۷ خرداد ۰۰، ۲۲:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    همیشه از این ادما هست که اینجور راجب گروه ها میگن  ...
    نمیدونم چی بگم واقعا ...

  • 💔😶 RITA
    ۱۷ خرداد ۰۰، ۲۳:۵۹
    💔😶 RITA

    اخه رابطه ی بلک پینک و ایکن فوق العادس

    بعد اینا....

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۸ خرداد ۰۰، ۰۰:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هعییییی... 
    کلا فندومای بزرگ پر از اینجور آدمان -____-

  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)
    ۲۷ خرداد ۰۰، ۱۰:۵۵
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)

    اوما ی گرامی

    خوبی خوشی سلامتی؟

    چی شد میزاری مزدوج شم یا نه؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ خرداد ۰۰، ۱۴:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلام خوبی ؟!
    عااا ببخشید من نبودم ... ارع ارع مزدوج شو ... 
    مبارکه کیلیلیلیلیییییییی 
  • choi .ani(شهید راه دراما جیهون)(شهید راه سیکس پکای سونی
    ۳۰ خرداد ۰۰، ۱۵:۱۵
    choi .ani(شهید راه دراما جیهون)(شهید راه سیکس پکای سونی

    خوبم

    کجا بودی عه دلم برات تنگ شدT~T

    میس 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ خرداد ۰۰، ۱۵:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نیوراشکر ...
    منم دلم برات تنگ شده بود T____T
    هعی نت ندارم دیگه ... نمیتونم سر بزنم ...

  • choi .ani(شهید راه دراما جیهون)(شهید راه سیکس پکای سونی
    ۳۰ خرداد ۰۰، ۱۵:۳۷
    choi .ani(شهید راه دراما جیهون)(شهید راه سیکس پکای سونی

    من بیشترررررررررر

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ خرداد ۰۰، ۱۵:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بوس بهت 🌈💜
  • choi .ani(شهید راه دراما جیهون)(شهید راه سیکس پکای سونی
    ۳۰ خرداد ۰۰، ۱۵:۵۸
    choi .ani(شهید راه دراما جیهون)(شهید راه سیکس پکای سونی

    اوما باهام قهری؟(احساس میکنم باهام سرد شدی)T~T

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ خرداد ۰۰، ۱۵:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نهههههههههه
    کی گفتههههههههه
    ببخشیددددددددددددددد ... 
    بیا بغلمممممممم T______T💜💜💜💜💜
  • choi .ani(شهید دراما جیهون سیکس پکا سونیول)
    ۳۱ خرداد ۰۰، ۱۵:۰۶
    choi .ani(شهید دراما جیهون سیکس پکا سونیول)

    پریدن بغلت

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ خرداد ۰۰، ۱۵:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    گوگولی من •~•💜💜💜💜💜
  • callmearmy🍀
    ۱۲ تیر ۰۰، ۲۱:۳۸
    callmearmy🍀

    میتونم فحش بدم؟؟؟

     

    فاک کینگدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

     

    هییی راحت شدم✋😁

    ولی خدایی سر کینگدام همه اذیت شدن.

    اسکیز که بخاطر نبود هیونجین و مشکلات دیگه اذیت شد:″)

    دبویز که کلا ام نت اذیتشون کرد:″)

    ایتیز هم فقط یه رپر داشتن:″)

    بی تو بی هم مشکلات خودش رو داشت تازه ۲ تا ممبرشون سربازی بودن و ایلهونم که ... :″)

    آیکن:″)))) تو قسمتی که برنده رو اعلام کردن جونه گفت: یا ام نت! با اینکه خیلی ازت کتک خوردم ولی کلی عشق دریافت کردم!!! 

    اس اف ناین:″) اجراهاشون محشر بود!! حرف نداشت ولی نمیدونم چرا آخر ... :″)

    و از همه مهمتر، ما!!! چه منی که فن ۴ تام و در حال ملودی و فنتسی شدنم، چه کسی که فقط فن یکیشون بوده!!!

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۵ تیر ۰۰، ۱۶:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اینجا فحش دادن به ام نت و کینگدام ثواب داره 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣تا دلت میخواد فحش بدههههههههههههههههه



    هومممممممممم
    کلا کینگدام  همه فندوم هارو داغون کرد 
    اصن نمیخوام بهش فکر هم کنم 
    روزای خوبی نبود🙄🙄🙄🙄🙄🙄💔
    خداروشکر که تموم شد 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7