🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۳:۳۰ ب.ظ

[تبلیغغغغغغ]

سلامممممم ^^خوبین ؟! 

یه خواش داشتم ازتون ...

لطفا این وب رو فالو کنید 

کلیک

هر کی این وب رو فالو کنه ایشالا به حق چوی چانهی به بایسش برسع T^T💜✨

فن سایت گروه وری وری هست ...💜✨

همانا فالو کنندگان از رستگارانند ...😎🌈🍭

دبویز پشت و پناهتون ...😂💔

 

💫𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑- 민희 민희 choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂) choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸) choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸) choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸) choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸) choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸) choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)
Last Comments :
۱۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 💫𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-
    ۲۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۵:۳۵
    💫𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-

    دنبال بیووودددد

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
     ^^💜🍭✨
  • 민희
    ۲۷ ارديبهشت ۰۰، ۰۴:۰۹
    민희

    مینا شییی  T"T چرا این گونه با این دعات گلبم اکلیل زد بیرون(ToT) بزار هروقت وبم درس شد کامل میاممم ححتمماا شده سینع خیز فالوش مبکنمممممم⊙︿⊙

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوخیییی... 
    مگه وب زدی ؟! یا داشتی ؟! O_o
    مورشی ‌^O^💜✨
  • 민희
    ۲۷ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۳۸
    민희

    ن یچیزش کمه نمیتونم کامل عضویتو تکمیل کنم 🤣🤣🤣 نبابا نداشتم قبلا.‌‌‌....

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ ارديبهشت ۰۰، ۱۵:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عه 😂💔.... اها ...
  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)
    ۲۹ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۱۵
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)

    ریدی به بنگکیوم:/

    ببین درست میگم

    ردیف بالا

    از چپ به راست

    اریک کوین هیونجه جویون سونوو چانهی

    ردیف دوم از چپ به راست

    سانگیون کیو یونگهون هاکنیون جیکوب

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نتونستم عکس اون یکی رو بزارم هیععع
    ارع درست گفتی همه روووووو ...
  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)
    ۲۹ ارديبهشت ۰۰، ۱۹:۰۰
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)

    عب نداره من ریدم به ازمون

    هوشم واقعا رقیب نداره(اس اف ناینم یه روزه تشخیص میدم)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ ارديبهشت ۰۰، ۱۹:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوح...
    ماشالله ماشالله 👌👌👌
  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)
    ۲۹ ارديبهشت ۰۰، ۱۹:۰۳
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)

    ولی اوما انتظار افنر داشتم:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ ارديبهشت ۰۰، ۱۹:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررر
    افرینننننننننننننننن صد افرینننننننننننن دختره خوب و نازنیننننننننننننننننن😍😂💜💜💜
  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)
    ۲۹ ارديبهشت ۰۰، ۱۹:۰۸
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)

    اره:/100 سواله 50 دقیقه:/خب ادم میرینه:/

    جعررررررررررررررررر

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ ارديبهشت ۰۰، ۱۹:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عرررر ... چقدر زیادددددد ... چگونه ؟!

  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)
    ۲۹ ارديبهشت ۰۰، ۱۹:۱۰
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)

    از هر درس 200 تا سواله:/

    خب خوفی؟

    چه خبر؟

    خواهرات خوبن؟(جعر)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ ارديبهشت ۰۰، ۱۹:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    فاخخخخخ... این خیلی زیاده ...
    اومم خوبم ... مرسی ... تو خوبی ؟!
    هیععع همش درس ... اصن وقت نمیکنم کمی فن گرلی کنم ...
    جررر خوبن ... سلام میرسونن ... 
    خودت چخبرا ؟!
  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)
    ۲۹ ارديبهشت ۰۰، ۱۹:۱۴
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)

    خیلی

    حوبم میسی

    (من امروز همش فنگرلی کردم)

    هیچی الان خیر سرم سر کلاسم:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ ارديبهشت ۰۰، ۱۹:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیععع... 
    نیو را شکر...
    چه کلاسی ؟! 
  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)
    ۲۹ ارديبهشت ۰۰، ۱۹:۲۰
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(من ی بز گل منگولی ام😐🌸)

    اره

    برا هیونجین

    برا مینگی

    برا اس اف ناین

    برا د بویز

    برا ایکن

    جر نیو را شکر

    زبان:/

    حوصلم چوخیده

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ ارديبهشت ۰۰، ۱۹:۲۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هقققق منم موخوام فنگرلی کنم ...
    اومممم  ... مجبورم یه چند دقیقه دیگه برم سره درسام ... هققققق
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7