🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 پنجشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۵:۳۳ ب.ظ

موزههههه موززززز (عنوان هیچ ربطی به پست نداره)

به نام خدا 
از الان میگم آیکن و اس اف ناین از این به بعد پسران منن ...
هرکی چپ بهشون نگاه کنه میکشمش
یونیت دنس آیکن و اس اف ناین و دبویز ... فوق العاده بودددددد
به معنای واقعی کلمه 
فوق العاده بود :)
عاشقش شدم ...
لازمه بگم الان دارم اعضای دبویز و اس اف ناین و آیکن  رو باهم شیپ میکنم 🤣😂💔
دیدین اریک چقدر ذوق کرده بود سره اجرای جویون 🥺🤭😂 اصلا چجور بالا پایین میپرید 🤣
بگین شما هم مثل من عاشق اجرای  یونیت رپ دبویز و آیکن و اس اف ناین شدین
خیلی خوب بوددددددددد 
هیچ وقت فکر نمیکردم انقدر از رپ خوشم بیاد
و از همه قشنگ تر کفش هاشون بود که روشون نوشته بودی 
آیکنیک ♥ دبی 💙فنتسی 💜
😭😍
دیدین جویون و سونوو چقدر با اعضای آیکن و اس اف ناین لاس میزدن 😂😂😂

هنوز یونیت ووکال اجرا نکردن ...

یچیزی بگم ... واقعا ام نت مسخرست 

میدونین به عنوان داور کیا رو اورده؟!

ویکلی که هنوز یسال هم از دبیوش نگذشته 

من اونجا دونگپیو رو هم دیدم ... نمدونم درست دیدم یا نه ولی خب اونم دوماه بیشتر نیست دبیو کرده ... بقیه حالا با تجربه تر بودن 

ولی واقعا مسخرست که داور ها کم سابقه تر از گروه هان 😐💔

.

.

.

میخوام به پسرا بگم 

شما بهترینتون رو انجام دادین ...

هر اتفاقی هم که بیفته شما همیشه کینگ های منین :)❤

SOFIA RIDDLE SOFIA RIDDLE  سنجاب پاستیلی(پاستیل خرسی-_-)... دونسنگ اون یکی سبا|:  سنجاب پاستیلی(پاستیل خرسی-_-)... دونسنگ اون یکی سبا|: ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛 ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛 RITA (سکینه وای ام😐👑)  سنجاب پاستیلی(پاستیل خرسی-_-)... دونسنگ اون یکی سبا|:  سنجاب پاستیلی(پاستیل خرسی-_-)... دونسنگ اون یکی سبا|: ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛 RITA (سکینه وای ام😐👑) choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)  سنجاب پاستیلی(پاستیل خرسی-_-)... دونسنگ اون یکی سبا|: choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂) ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛 RITA (سکینه وای ام😐👑) choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂) ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛 choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂) choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂) RITA (سکینه وای ام😐👑) choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂) ϲяγѕταℓ 🧊❄ choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂) RITA (سکینه وای ام😐👑) RITA (سکینه وای ام😐👑) choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂) RITA (سکینه وای ام😐👑) choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂) choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂) RITA (سکینه وای ام😐👑) RITA (سکینه وای ام😐👑) choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂) 민희 choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂) 민희 민희 민희 choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂) choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂) choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂) 민희 choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂) choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂) choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂) choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂) choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂) 민희 choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂) choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂) choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂) choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂) choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂) choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂) choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂) choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂) choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂) choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂) choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂) choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)
Last Comments :
۶۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • SOFIA RIDDLE
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۱۷:۵۰
    SOFIA RIDDLE

    دنس یونیتا خفن هایی بیش نبودند ایحححححح

    من به اندازه ی کافی عاشق جویون و دی کی بودم

    الان عشقم بهشون ×100000000000000 شده

    ایححححححح😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۱۷:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خیلی خوبببببب بوددددددد اجرا هااااااااااااااا 😭😭😭😭😍😍😍😍😍😍
    جیغغغغغغغغغغغغغغغغ عرررررررر تطای٫ظبغظظغیظغیظعبظقهژفژخازرکتدکدک 
    بیا راجب جویون شی حرف نزنیم امروز خیلی خر شده بود ...😭💔
    به شخصه دیگه نتایج برام مهم نیست ... فقط میخوام از اجراها لذت ببرم ...

  • SOFIA RIDDLE
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۰۱
    SOFIA RIDDLE

    وه سونوو خیلی عننننن شده بود

    بابی هم از اون عن تر واهاییی

    من دارم کم کم به فکر تغیر بایس میوفتم تو دبویز

    درباره موهای قرمز کیو سکوت میکنم

    سکوت

    سکوت

    سکوت

    مینا شی توجه داری منو تو تنها فنایی هستیم که هرچقدر از اول هفته گم و گور باشیم حتما پنجشنبه برا عر زدن بیانیم://$

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مطمئنم توی دل سونوو عروسی بوده ... چون خیلی بابی رو دوست داره •-•
    تغیر بایس تو دبویز یه چیزه عادی واسه دبی هاست XD من خودم هزار بار تغییر بایس دادم ... الانم بایس ندارم ...
    بنظرم کیو هم باید جزو یونیت دنس میبود ... 
    وایییی دقیقاااااا 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💔
    اصن پنجشنبه ها روزه اومدن به بیانه 😂💔

  • سنجاب پاستیلی(پاستیل خرسی-_-)... دونسنگ اون یکی سبا|:
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۱۱
     سنجاب پاستیلی(پاستیل خرسی-_-)... دونسنگ اون یکی سبا|:

    یاا پسرای منم هستننن

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    پسرای من و تو نداره که 😂😎💜
  • سنجاب پاستیلی(پاستیل خرسی-_-)... دونسنگ اون یکی سبا|:
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۱۴
     سنجاب پاستیلی(پاستیل خرسی-_-)... دونسنگ اون یکی سبا|:

    راست میگی جرررر

    من ندیدم کینگدامو بوگو جیشد؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۲۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخ 
    میخواستی چی بشه ... مثل همیشه ...
    اسکیز اول ... دبویز پنجم ... اس اف ناین شیشم (اینارو یادمه فقط)
    اون اجرای رپ ها هم یونیت اسکیز و ایتیز و بیتوبی بردن
    ولی خوشم اومد بابی اصن به پشمش هم نبود جر XD 
  • ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۱۷
    ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

    میره(گروه دونگپیو اینا) رو ک دو ماهه دبیو کرده اورده داور کرده پدرسگ :/

    الان میره هیت گرفته

    تقصیر میره چیههه ک این اسگولا بهش هیت میدن مگه اون خواسته داور بشه 

    اون ام نت خرر ورداشته داورش کرده

    حالا قضیه اینه ک چرا میره اصن:/ چرا یه گروه روکی معروف تر نه؟

    تا پارازیتی دیگر موید 😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من خودم عاشق دونگپیو ام ... پسره خره کیوته دیوونه جرررر XD 
    اول یچیزی بگم ... قصده هیچ توهینی به میره نداشتمااااا ... من خودم خیلی دوسشون دارم 
    ولی واقعا این چه وضعشههههههههه ... 
    کاش میره قبول نمیکردن داور شن تا هیت نگیرن ... میتونستن قبول نکنن؟!
  • ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۱۸
    ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

    این موزه خیلی اشناعه هاا

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررر 
    احتمالا توی میوه فروشی دیدیش ؟!😂😂😂😂😂💔
  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۲۰
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    یاااااااااااااا

    یااااااااااااااااااااا

    یااااااااااااااااااااااااااااا

    یااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    ولممممممممممممممممم کنیددددددددددددد

    هیچیییییی نگیدددددددددددددددددددددددددددددددددددد

    من رد دادممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

    من دیگه رسما جامه دریدمممممممممممممممممممممممممممممم

    مگه میشههههههههههههههههههههههههههه

    خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    (با هزار و یک التماس گوشیموبه بهانه ی آزمون دادن پس گرفتم:/)

    میناااااااااااااااااا

    میناااااااااااااااااااااااااا

    من نمیخوامممممممممممممممم

    من مردمممممممممممممممممممممم

    الانننننننننننن روحممممممممممممممممممممممم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۲۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واییی ریتا اومدییییی 
    دیدی رو کفشاشون اسم فندوماشون رو نوشته بودن کیوتااااا *~*
    یغهنغیمباطمظاییظمیلظمیاظغمیظیغمظلمیظغیامظ
    اون یونیت رپ خیلی خوببببب بود جیغغغغغغغغغغغغغغغغ
    عاشق لباس بابی شدمممممممممم 

  • سنجاب پاستیلی(پاستیل خرسی-_-)... دونسنگ اون یکی سبا|:
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۲۵
     سنجاب پاستیلی(پاستیل خرسی-_-)... دونسنگ اون یکی سبا|:

    دقیقن واسه همینه دیگ کینگدامو نمیبینم تر میزنه ب اعصاب جذابم میره-_-

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    پوففففف ... من که عادت کردم به این نا حقی ها :) 😂💔💔💔

  • سنجاب پاستیلی(پاستیل خرسی-_-)... دونسنگ اون یکی سبا|:
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۳۱
     سنجاب پاستیلی(پاستیل خرسی-_-)... دونسنگ اون یکی سبا|:

    منم عادت کردم..ولی متاسفانه اعصاب نداشته ام عادت نکرده برا همین نمیبینم چون میترسم پاشم برم دست  اندر کاران کینگدامو جر بدم*-*

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عاحححح... 💔
    کاش پسرا هم براشون مهم نباشه و فقط لذت ببرن از اجراها ...

  • ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۳۱
    ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

    ریدن هم ب ام نت هم ب اونی ک گذاشت میره داور شه و هم اونی ک پیشنهاد داد میره داور شه و هم کینگدام

    وای دونگپیو خیلی جوجوعه :( دیروز اینا رو پست کرد کلیک - کلیک

    زیرشم نوشت انگشترام بانمکن نه؟ عرررررر😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیچ وقت نمیبخشم کسی رو که کینگدام رو ساخت ... باعث شد زجر بکشم ... عاححح ولش ... نمیخوام راجبش حرف بزنم ...
    واییییییی ارع خیلی گوگولی مگولی عه بیشعورررررر 😂😭💔
    اونجا که داشت اسپویل میکرد ... نمیدونم لایو بود چی بود ... میگفت اف کیلا ... بعد اسم ام ویشونم کیلا بود... 😂💔
    واییی خیلی انگشتراش کیوتنننننن مثل خودششششش 
    اپبغطلینظفنیفنسظفنسفسن

  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۳۱
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    مگه میشه به گوشم برسه دبویز و اس اف ناین و آیکن با هم اجرا دارن و نیامممممممممممممممممممممممممممممم؟

    خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    ببین اونجایی که از هم سوال میکردن فقط:/

    سونوو قفلی زده بود رو پیرسینگ بابی:/

    بابیم رو موهای سونوو:/

    من مرگشونمممممممممممممممممممممممممممم

    اون تیکه ی کفشاشون عالی بودددددددددددددددددددددددددد

    لازمه بگم جویون عوضی و دی کی عوضی تو اون لباس چقدرررررر ماه شده بودنننننننننننننننننننننننننننن؟

    یاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    من دیگه رد دادممممممممممممممممممممممممممممممم

    من نمیتونم برا ووکال صبر کنمممممممممممممممممممممممممممم

    خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    میمیرممممممممممممممممممممممممممممممممم

    آیکن چندم شد؟:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نه واقعا نمیشه 😂😂😂😂😂💔
    من خودم نمیخواستم ببینماااا ولی حیف بود این اجراها رو از دست بدم 
    خدایی با اون کفش ها ... قلب دبی ،آیکنیک،فنتسی ها رو دزدیدن 😭😭😭😭😭
    هقققق ... چقدر خوب بوددددددددددد
    وایییی سونوو اصن همش داشت لاس میزد باهاشون بخدا 😂💔
    میخواست مخ بابی رو بزنه ... من این پسرو میشناسم 😂😂😂😂💔
    جویون نههههه جومونگگگ 😂😂😂😂💔
    عرررر جیغغغغغغ... اجراهاشون با قلب ادم بازی میکردددد ... 
    مطمئنم برای ووکال چانهی و سانگیون قراره بمیرم ...

  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۳۵
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)

    من ندیدم تف:/

    سلام اومااااااااااااااااا

    دلم انقد برات تنگ شده بود کهههههههههه

    من میخوام ببینم رسما خودمو فنتسی اعلام کنم:)

    بایسم یا بهتره بگم بایسام یونگبین و چانی ان رکرام اینسونگ و جه یون

    شاید باورت نشه ولی همش قسمت 6 رو میزنم اخراش سونوو رو ببینم:/

    من تا شنبه نمت ببینم

    اوماااااااااااااااااااااااااااااااااا اصن میخوام گریه کنم:/

    مرگ بر امتحان:////////////////

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بعدا برو ببین ...
    سلامممم دخترمممممم 
    منمممممممم •-•❤❤❤❤❤❤❤
    ای جان جان فنتسی شدنت مبارکککککک ...کیلیلیلی 😂🌈❤✨
    من از ۲۷ ام امتحانام شروع میشه و همش حضوری عه :)💔💔💔💔💔
    هقققق
  • سنجاب پاستیلی(پاستیل خرسی-_-)... دونسنگ اون یکی سبا|:
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۳۸
     سنجاب پاستیلی(پاستیل خرسی-_-)... دونسنگ اون یکی سبا|:

    کاش....

    از کینگدام متنفرمم--_--

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیع ..........💔
  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۵۱
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)

    تا شنبه مبارک رمضان

    من ایتینی هم شدم:)

    من بیشتر تر تر

    هنو نشدم:/

    شنبه میشم میخوام اجرا مبارک اینا بیاد

    من شروع شدن ولی انلاینن

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۱۹:۰۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عاهااا ... 
    اونم مبارکه 
    •-•❤✨
    اها بلی بلی بلی .....
    هیععععع خوشبحالت... من هیچی بلد نیستم ... قراره گند بزنم هقققق
  • ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۵۳
    ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

    یکی برا میناو من دونگپیو بفرستههه سیتناتاصثعصض

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۱۹:۰۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    قسعیغظیظغکغبطغبکطغیمطغیمظ
    اوخودااااا گوگولی مگولی بعظابنظنایظیغنظظظفینغی
    من میرم برای دونگپیو بمیرم ...کسی میاد ؟!

  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۵۶
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    من از اون کفشا میخوام:/

    میخوام مینااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    بابی وقتی کسی ازش تعریف میکنه یا براش ذوق میکنه خجالت میکشه:/

    حالا اون سونوو بچه هی ذوق میکرد این کره خر برا من ناز میکرد:/

    یاااااااااااااااااااا ودف؟:/

    دقت نمودیییییییییییییییییییییییی؟:/

    پیش نمایش ووکالووووووووووووووووووووو؟

    ببین:/

    جینان انقدرررررررررر کوچولوعه:/

    بردن گذاشتنش بین دوتا نردبون:/

    یااااااااااااااااااااااا پسرررررررررررررررررررررر مظلومم:/

    شنیدم یونیت رپ ما دوم شد:/

    یااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    مینا چرا نمیگی آیکن چندم شد؟:/

    چهارم شدیم؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۱۹:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    منم میخواممممم هققققق 😭😭😭😭😭😭😭😭💔
    جررررر ... موهای بابی چه باحال بود ... لباسشو هم خیلی پوس داشتم ... کیوت 
    بلی بلی بلی دقت نمودم ....
    جرررررر ... 
    ارع دوم شد ... ولی قیافه بابی و سونوو اینجور بود : اصن به پشمم نیست 😂💔
    اون عضو اس اف ناین که رپ میخوند چقدر در مقابل سونوو و بابی مظلوم بود 😂💔 اصن حرف نمیزد 
    گفتنا ... فقط من یادم نمیاد ... بخدا اون وسطا میگن رتبه هارو ... نمد چرا تو نمیبینی😂💔
    فکر کنم چهارم شد ... اصن این رتبه بندی ها خیلی ادم رو گیج میکنه چون 
    هم رتبه بندی خوده گروه ها به هم هست
    هم رتبه بندی کارشناسا 
    هم بعضی وقتا فن ها رای میدن ...
  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۱۹:۰۲
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)

    میسسییییییی

    من بچه خوبیم تا الان دوتا دادم همه درست خداراشکر

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۱۹:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    افرینننن ... برا من هم دعا کن که امتحانام رو خوب بدم :(💔
  • ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۱۹:۱۰
    ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

    منم میامم😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۱۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    با هم میریمممممممممممممممممممممممم 😭😭😭😭💔
  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۱۹:۱۰
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)

    میدی:)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ^^❤❤❤
  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۱۹:۱۱
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)

    چرا اون عضو اس اف ناین که رپ میخوند شبی ججه یونه؟اگه جه یون باشه من:پروردگارا مرا خوک نما

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخخخخخخخخخخخ اس اف ناین رو خیلی نمیشناسم 
  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۱۹:۱۲
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    بابیه پرسگ کلا با این موهاش هارت اتک راه انداخته:/

    جررررررررررررررر:/

    جینان خیلی کوچولوعه:/

    اینو دیگه واقعا پذیرفتم:/

    بابی که کلا کینگدام و ام نت رسما به پشمش نی:/ جرررررررررررررررررررررر:/

    توام مث من نمیدونی اسم اون عضو اس اف ناین کیه؟:/ ودف؟:/

    عرررررررررررررررررر:/

    یونیت دنس چی شد؟

    هعی:/

    ما قفلی زدیم روچهارم:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۱۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عاشق فحش دادناتمممممم خخخخخخخخ
    ارییییییییی کوشولووووووو
    جررررررررررررررر نه نمدونم ولی خوشگل بود 😂💔
    نتایج اون رو اعلام نکردن ... 
    ما هم رو همه چی غیر اول 😐😂💔💔💔💔💔💔💔💔💔
  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۱۹:۱۵
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)

    اونی ریتا

    بمیری

    درد بگیری:/

    اومدم وبت با کلی شوق که دوباره یافتم

    ولی توانگار حتی تو وب خودت نیستی:/

    تا حد مرگ نگران بودم:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    # اونی ریتا 
  • ϲяγѕταℓ 🧊❄
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۱۰
    ϲяγѕταℓ 🧊❄

    مینا 

    من دارم فسفر میسوزونم😐

    ازین به بعد میدونی چی میشیپم؟! 😶

    چانگووسانلیکس 😍😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    جوریکه کلن امروز همه اجراها از توش 560 تا شیپ در اومد😍😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 

     

    میناااااااا😂😂😂 عررر 

    هیچ حرفی ندارم از بس الان فقط دارم به مومنتا و شیپ ها اون  جنگولک بازی های اجراها و اون ریخت و قیافه های فاکی ای که درست کردن نگاه میکنم😍😂😂😂😂😂😂

    شتتتت مو های سونووووووووووووووووووووو😍😍😍😍😭😭😭😍😍😍😍😍😍😍💙💙💙💙💙💙💙💙 

    مینااااااااااا😭😭😭😭😍😍😭😭😭😭😭😭 من عینه احمقا پا شدم رفتم تقلید کردم لاک سیاه زدم😐😂😂😂😂😂😂😂😂😂💅💅💅💅💅💅💅🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🙏🙏🙏🙏

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی تو هم🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    وویونگ و فلیکس انقدر مومنت دادن که ارمان های ووسان شیپریم به چوخ رفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت 😂😂😂😂😂😂💔
    جررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

    کینگدام کاپل های جدیدی برامون ساخت لعنتیییییییییییییییییییی🤣🤣🤣🤣🤣🤣💔💔💔💔
    پسره مو فرفری منهههههههههههههههههههه😭😭😭😭😭😭😭
    واییییییییییییییییییییی جرررررررررررررررررررررررر 
  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۱۴
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)

    من تشخیص دادن اس اف ناین برام راحت تره د بویز و ایتیزه ماشالا:/چشم نخورم ایشالا

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررررررررررررررر من برعکس تو ام
  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۱۵
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    :/

    دارم فکر میکنم چطوری دلت میاد سین کنی ج ندی:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من ؟؟کی؟؟
  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۱۷
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    من پشت در وایسادم که این پدرسگای خر بیان خونه

    یه فصل با کمربند کتکشون بزنم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۲۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررررررررررررررر 😂😂😂😂😂😂😂💔
  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۲۳
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)

    کسی میتونه دو اجرا رو اپ کنه بهم بده؟من دارم میمیرم

    فقط اجراها ..

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    #همه 

  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۲۵
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    یس تو:/

    تا گفتم ج دادی:/

     

    اول یه دور بخاطر جذابیتشون کتکشون میزنم

    بعدش دونه دونشونو میبندم به تخت بهشون برق وصل میکنم:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۲۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یه لحظه رفتم برا دوستم قالبشو درست کنم ... 
    جرررررررررر

    بیچاره ها ... دلم براشون سوخت 😂😂😂😂😂😂😂😂💔
    اخه کدوم ادمی بخاطره جذابیتش کتک خورده که اونا دومیش باشن 
  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۲۶
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)

    اوما تو نمیتونی؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من انلاین دیدم ...
  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۲۹
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)

    من:/

    داداشم میگه جذاب کی بودی بعد میزنتم:/

    خوشبختانه وی انی اعظم در حال گرفتن دان 8 تکواندو دست داداشمو شکوندم:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررررررررررررررررررر
    وایییی نکن ... عه ... 
  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۳۲
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    خا:/

    میبخشمت:/

     

     

    خا تو اون پدر سگ گاو بابیو دیدی؟

    یاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    موهاش خیلی خررررر بودددددددددددددددددددد

    این استایلیست بابیو دوست دارم بگیرم از ذوق بچلونمش

    خیلی خوبههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    اون دونگ هیوک خر عوضییییییییییییییییییییییییی با اون موهااااااااااااش

    وایییییییییییییییییییی خیلی ماه شده بود مادر به فداششششششششش

    اون خر بیشور جونه چییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟

    چقدررررررررررررررررررررررررر تو اون کت و شلوار عشق شده بودددددددد

    خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا جینانممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

    کوچولوییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی جذابببببببببببببببببببب خرررررررر اسببببببب گاوووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

    نگم برات از صحنه های بابی و سونوو که قند تو دل من اینور آب میکرد:/

    اصلا لذت دوتا بایس کنار همو قبلا فقط با ام او بی بی چشیده بود(مینو و بابی)

    ولی الاننننننننننننننننننننن یااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    میمیرمممممممممممممم براشونننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بعله دیدم ...... عررررر
    جرررررررررررر ... پاشیم بریم کره دسته استایلیستا رو ببوسیم برگردیم ...
    زندهههه بموننننن ریتااااااااا
    نفس عمیقققققققققققققققققققق 
    دممممممممممم
    باز دممممممممممممممممم 

  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۵۴
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    من باید برم

    چقدر دلم میخواست قبل از رفتن با ساکورا حرف بزنم

    گفتم بیاد گفتینو یهویی رفت

    خب الانم متاسفانه من باید برم

    ببخشید

    مینا دوست دارم

    مواظب خودت باش

    پارت جدید فیکمم امشب رو انتشاره بخونش:)

    خدافظی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ ارديبهشت ۰۰، ۲۰:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عاااااا ... چه بد
    باییییییی 
    چشم میخونممممم❤✨
    منم دوست دارم •-•
    بوس بهتتتتت💋💋💋💋
  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)
    ۲۴ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۳۶
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)

    اجراها:/

    کارم شده قسمت 6 رو بزنم اخر:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ ارديبهشت ۰۰، ۱۴:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیع ...
    نمیتونی بری از یوتیوب ببینی ؟!
  • 민희
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۰۳:۳۵
    민희

    وی ب دلایلی الان میاد اینجا سخن بگوید با اینکه پستو زودتر دیده بود🤣🤣 میشه ی خاک انداز بدین من؟ از صبح تا الان ۱۲۳۲۱ دفه این جمله رو گفتم😭💔🍃 بخدا شهید دادیم تو فندومااا😭😭😭 من اصلا با اون جویون و دی کیع و ویونگ و سان و سونگهوا و یونهو و یوسانگع عبضی کاری ندارم اوکیی؟؟؟؟ فقط ب سونو و بابی و هونگ جونگ و چانگبین فحش خاهم داد:))))) *دروغ میگم ب اینا ام دلم نمیاد* TT ینییی چی اخه؟ ایشالا دفه بعد جونگو و نیو و سانگیون شیی رم تلافی میکنم😭😭💧

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ ارديبهشت ۰۰، ۰۰:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اگه همنجور پیش بره فندوم های گروه هایی که تو کینگدامن کم کم نسلشون منقرض میشه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💔
    من منتظر اجراهای بعدی ام تا یه دل سیر فحششون بدم ... چون میدونم قراره فوق العاده باشن :)
    بنظرم دبویز توی کاور کردن اهنگا بهترینه... مطمئنم میترکونن ... مثل همیشه ...❤✨
  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۴۵
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)

    اومااااااااااااا

    من با کلی ذوق و شوق کینگدامو دانلودیدم بعد فهمیدم یونیت ووکال هفته بعده:/

    ای تف

    من بایسام همه تقریبا ووکالن عه:/

    مرز دارن

    انقد که اینا کرم دارن کرمم نداره:/

    البته تو یونیت رپا هم بیسام بودن

    مینهیوک

    هونگ جونگ

    چانگبین

    سونوو

    و هان هم رکرمه

    ولی بایسام اونجان عه:/

    #تو که خاک انداز میخوای

    به من دستمال بده گریه کنم :/

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ ارديبهشت ۰۰، ۰۰:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررر ... هومممم ... هممون منتظر اجرای ووکال بودیم ولی رفت برا هفته بعد ...
    هیععععع ... 
    ولی میدونم قراره بمیریم ......
    ووکال چانهی قابلیت کشتن منو داره :)))💔
    هقققق...
  • 민희
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۱۳:۲۲
    민희

    #کسی ک دستمال میخواد

    باچچ🌊

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ ارديبهشت ۰۰، ۰۰:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂💔
  • 민희
    ۲۵ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۵۲
    민희

    اقا یچیزی الان رفتم دیدم دوباره حرفای خودمو انقد داشتم تند مینوشتم ریدمممم۰-۰ اسمارو همرو ی حرف کم نوشتم .... واقعا ک از خودم ناامید شدم 🙂💔🤗🤣🤣

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ ارديبهشت ۰۰، ۰۰:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررر کنچانا😂😂😂😂😂😂😂💔
  • 민희
    ۲۶ ارديبهشت ۰۰، ۰۲:۴۰
    민희

     منم اتفاقا ب همین داشتم فک میکردم🙂 شهیدای هی فندوم: بچ های خوبی بودیم🤣🤣  ارع منم فقط منتظر عبضیای یونیت وکالم ک کامل و مختصر هرچی دلم میخواد بگم خودمو خالی کنم 😁💔 معلومه م میترکونن وکالاشون از بهشت اومده 😭🙂❤ 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۴۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    میدونی... دلم میخواست توی یونیت دنس چانگمین هم میبود ... یا مثلا توی یونیت ووکال کوین هم باشه ... ولی نشد دیگه ... 😂💔💔💔
    خدایا خودت کمک پسرام کن ... حداقل یبار ببرن ... :)💔💔💔


  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)
    ۲۶ ارديبهشت ۰۰، ۰۸:۵۶
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)

    نه تنها ووکال چانهی

    بلکه ووکال جی و جونه و ..... (بقیه رونمد)قابلیت کشتن من که نه درجا فسیل کردنمو داره

    من وقتی فهمیدم کاندید های رپ اس اف ناین کیان

     داشتم اکلیل بالا می اوردم که هرکودومشون بیاد چه رپ یونیتی میشه

    ولی خودم به شخصه رپ یونیت ایتس وان رو بیشتر دوست داشتم

    با اینکه نصف بایسام تو می فلای بودن

    (وی کلا ایتس وان طزفداری میکنه می فلای بره به ****)(خودم دوتا از بوی گروپام اونوره دوتاش اینور ولی ایتس وان برام باارزش تره)

    دنس یونیت رو کی برد؟

    من سر اون حرکت دی کی یه جیغ زدم(ازترس)(دی کی گوگولیه ولی من خیلی ترسیدم)داداشم گفت چته تو بازرو کی کراشیدی؟

    گفتم ببند دهنتو:/

    من فکر میکردم تهیونگ اس اف ناین برا ووکال بیاد

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررر فسیل 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💔
    من واقعا یونیت رپمون رو دوست داشتم ... اون کفشاشون رو دیدی ؟! روش اسم فندوماشون رو نوشته بودن ... خیلی قشنگ بود اون صحنه برام ... 
    نتایج یونیت دنس افتاد برای هفته بعد ... 
    پارهههههههههههههههههههههههههههه 😂😂😂😂😂😂😂💔

  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)
    ۲۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۴۰
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)

    بهشون بگو فسیل منو تو قطب شمال یافت میکنن

    اره واهاییییی من از اون کفشا موخامممممممممم

    من کفش بتص دارم:/

    تازخ داداشم میگه تو چرا داری برای کشایی که نمیدونن توروجود داری جون میدی

    منم ماشالا واسه هرسوال جوابی تو استینم هست پاسخ دادم

    جناب برادر محترم به نظر تو الان بتص و ب پ میدونن تو وجود داری؟

    تا یه هفته دهنشو بستم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وایییی جررررر XDDDDD
    هقققققق عرررر منم موخوامممممم
    پارههههه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💔

  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)
    ۲۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۲:۴۶
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)

    اوما اومی اینو ببین چگد ناناسههه

    کلیک

    کلیک

    کلیک

    کلیک

    کلیک

    منراینو میخوام بچلونمششش

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوخودااااا چه گوگولهههههه
    کیه این  زیبا؟!
  • 민희
    ۲۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۵:۰۰
    민희

    هعی عب نداره 🤥💔 اوهوم امیدوارممم فقط امیدوارم ولی اگ نبردنم‌ عب نداره ام نت کجاش درست بود ک ایندفه ام باشه😑💔 راستش‌ بعد اینکه این قسمت برع فنای اینترنشنال ایتیز رتبش اومد پایین تر فهمیدم ک همش چرته ایتیزمون از اولم تو اینترنشنال بیشتر از کره فن داشت

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    میدونی سونوو توی اون یونیت رپ ام نت رو دیس کرده بود :) خوشم اومد ... 
    من نمدونم دقیقا چی گفت سونوو ولی خواهرم میگفت سونوو اینجور گفته که من میدونم شما نمیخواین ما برنده شیم ...
    عااااا...
  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)
    ۲۷ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۳۶
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)

    بهش چشم نداشته باشید مال خودمه:/

    سانیول اپتنشن

     

     

     

    ور ایز سیسو؟بابا این وب جی فرند تار عنکت بست:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوححح اوححح ... باشی چشم نداریم 👀
    چه خوشمله ...

    ای دونت نو ...
  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)
    ۲۷ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۴۱
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)

    اری نداشته باشید:)

    خیلی خاداااااااااااا

     خیلی هم خوش صدای واهایییی

     

     

    چون سیسو ادمین اصلیه من نمیتونم کاری کنم معذب میشم:/

    ولی الان 3 ماه از روزی که گفته فعالیت وب از فردا شروع میشه گذشته:/

    وب بیبی مان نمد چ شد:/

    نگران موندم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۰۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوووو ...یکی از اهنگاشون رو بگو برم بگوشم ...


    عاااا چه بد ... شاید براش مشکلی پیش اومده ...
    وب شخصی داره ؟! اگه داره برو ببین هست یا نه تا ازش بپرسی ...

  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)
    ۲۷ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۴۹
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)

    اوماااا

    من دارم برنامه دبیو اس اف ناین میبینم

    به خدا از هرچی برنامه دبیو عه متنفر شدم:/

    اون از پرودوس 48 که دو گروه میکردن ....

    اون از مال اسکیز که بین اسکیز و ایتزی نیمه(یونا و یجی و ریوجین)بود

    اینم مال اس اف ناین که بین اس اف ناینه و دونگ سنگ

    خدااااااا من رو دونگ سونگ حساسم بچممممممم

    من برا کامبک ان فلایینگ خیلی ذوق دارم(کی رو دارم گول میزنم من حتی صدای حرف زدن بایسمو نشنیدم:/)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۷ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۰۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررر ... من تاحالا برنامه دبیو هیچ گروهی رو ندیدم ...
    اووو ان فلایینگ... میشناسمشون ... یکیشون بود خیلی خوشگل بود (چرا اینجور حرف میزنم 😂😐💔)

  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)
    ۲۷ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۳۶
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)

    من مال

    اسکیز

    اس اف ناین

    توایس

    نیزیو

    اس اف ناین

    رو دیدم

    کدومشون؟؟

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ ارديبهشت ۰۰، ۱۵:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوووو ...چقدر زیاد ...
    فکر کنم موهاش سبز بود ... اسمش رو بلد نیستم ...
  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)
    ۲۷ ارديبهشت ۰۰، ۱۱:۳۷
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)

    اهنگ چریشCHERISH با همکاری یوجو خیلی خوفه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ ارديبهشت ۰۰، ۱۵:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عاااا... بعدا دان میکنم گوش میدم... 
    الان کلی امتحان دارم هقققققق
  • 민희
    ۲۷ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۴۰
    민희

    معلومه قشنگ رپرامون نامحسوس رید*ن ب ام نت -_- چرا نکنن تو فک‌کن بابی بشینه ببینه ام نت داره همینطوری گند میزنه؟ خیرر مطمعنم بشینیم معنی همشو در بیایرم کرک و پرمون میریزه🤣

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ ارديبهشت ۰۰، ۱۵:۴۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررر ... من عاشق اون پارتی که گفت سه تا ستاره و به کفش هاشون اشاره کرد شدم ...
    هربار که نظر دادی هم اینو میگمممممم 😂😂😂😂💔جرررررر
    بخدا ترجمشو دربیارم متوجه میشیم که دارن میگن فاک یو ام نت ...😂😂😂😂😎😂💔
  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)
    ۲۸ ارديبهشت ۰۰، ۰۷:۵۳
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)

    اوما یه اتفاقی افتادO-O

    نه نه شد دوتا دوتا اتفاق افتادO0O

    نه نه سه تا اتفاق افتاد

    شدن چهارتا

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ ارديبهشت ۰۰، ۱۵:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چه اتفاقی عررررر ؟!
    یاخدا ...
    چیشده؟!
  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)
    ۲۸ ارديبهشت ۰۰، ۰۷:۵۸
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)

    #اونی ریتا

    منم لذتشو یه بار چشیدم

    اصن کجایی تو؟چرا کامنتامو تو وب لایتسوم ج نمیدی:/

    یوجو(جی فرند)و سانیول(اپتنشن)بودن(دیروز کفش کردم این دوتا باهم اهنگ دادن)

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ ارديبهشت ۰۰، ۱۵:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    #ریتا 
  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)
    ۲۸ ارديبهشت ۰۰، ۱۵:۴۷
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)

    عه چاهون منظورته بایسمم

    من فردا مدرسه کلا تمام:/

    اتفاق 1:فوراور شدم

    اتفاق 2:تیکو فنتسی شد

    اتفاق 3:تبدیل شدم به یه دبی روانی

    اتفاق 4:سیسو رو یافتم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ ارديبهشت ۰۰، ۱۵:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جان جان ... بالاخره اسمشو فهمیدم😂💔 
    من فردا تازه امتحان دومم شروع میشه ... عربی دارم ... اونم حضورییی 😭💔
    مبارکههههههههه😻💜🌈✨
    بازم مبارکههههههه😍🍭💕✨
    جررررر اینم مبارکه؟!😂😂😂
    عههه خداروشکر 😂❤
  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)
    ۲۸ ارديبهشت ۰۰، ۱۵:۵۴
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)

    دلتو خوش نکن چاهون حتی حرفم نمیزنه

    فایتینگ

    من اخریه 

    منم حضوری

    قررررررر قررررررررر

    قررررررررررررقررررررررر بایسش هی یانگ رکرش داوون

    اره مبارکه

    هردوهمو گمیده بودیم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررر ... 
    عر خوشبحالت هققق.. 
    نانای اصغر و صغرا (جو گرفت منو )
    چجوری همو گمیده بودین اخه ؟! پارههههه😂😂😂😂😂💔
  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)
    ۲۸ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۱۰
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)

    جعرررررررررررر

    منم نمد:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂💔
    کککککک...
  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)
    ۲۸ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۱۷
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)

    خب

    خوبی اوما؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۲۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اومم خوبم ... تو خوبی کیوتیم ؟!
  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)
    ۲۸ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۳۲
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)

    خداروشکر

    منم خوبم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نیو رو شکر
    میگم ریدم تو قالب نه ؟!😂😑💔
  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)
    ۲۸ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۵۴
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)

    جعررررررررر

    بدجوری:/

    بنگکیو ی قشنگمو چیکار کردی؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هققققق ...
    کلا تا میام دست بزنم به قالبم میرینم .... برا بقیه درست در میارما ولی برا خودم نمتونم 😑💔
  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)
    ۲۸ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۵۶
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)

    بنگکیوم:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیعععع
  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)
    ۲۸ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۵۹
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)

    عررررررررررر اوما خیلی خفنی

    درک نمیکنم

    وای عاشقتم

    ریدی تو بنگکیوم:/(یعنی داداشم الان منه با یونگهون میشیپه؟)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ ارديبهشت ۰۰، ۱۷:۰۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    پارهههههههههههههههه ...
    حالا بلد نیستم درستش کنم خدااااا ...
    😂😂😂😂😂😂💔
    جرررررررر حتما دیگه ...
  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)
    ۲۸ ارديبهشت ۰۰، ۱۷:۰۱
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)

    جعبه اخرین نظراتتو خریدمXDDDDDDDDDDD

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ ارديبهشت ۰۰، ۱۷:۰۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررر ...😂😂😂😂😂😂💔
  • choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)
    ۲۸ ارديبهشت ۰۰، ۱۷:۳۷
    choi .ani(کوشولوی اونی گلسا)(کیو دوم داداشی😂)

    نخند عه:/

    خب واقعا عاشقتم*-*

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ ارديبهشت ۰۰، ۱۷:۴۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    (*نخندیدن ...)
    گوگول بیا بغلم ^^♥
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7