🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 پنجشنبه, ۲۶ فروردين ۱۴۰۰، ۰۹:۴۴ ق.ظ

be your own king

لینک یوتیوب

 احتمالا این ورژن دوم جنریشن زد باشه ...

( 13 می پارسال دبویز ویدیویی با عنوان "Generation Z" رو به دبی ها هدیه داد  که توش اعضا در مورد چیزایی که واقعاً دوست دارند صحبت میکنن و هر کدوم از اعضا سعی میکنن جذابیتاشون رو به نمایش بزارن ) 

به عکس جویون نگاه کنید میبینید اطرافش نوشته سو هات ،بد بوی و  ... 

ولی خود جویون یه جوره خری عه (منظورم اینه که کیوته)

(گوشه عکس هم عکسی از جنریشن زد جویون  و  یه طرف دیگه د استیلر میبینید )

اگه دقت کنید میبینید که هرکدوم از اعضا

تاج های منحصر به فرد خودشون رو دارن 

 

شما هم فکر میکنین یونگهون با اون خرس تو بغلش خیلی کیوت شده ؟!

از چانگمین نا امید شدم ...

ولی کمرش خیلی خوشگل بود T^T

هاکنیون تاج خار داره ...

اینجا هم سعی داشت خودشو ببوسه (پشمام ریخت اینجا)

 سانگیون وقتی میخنده اصن خیلی خوشگل میشع (وسط تئوری های من دراوردی دارم قربون صدقه میرم 😂💔)

دقت کنید سانگکوب و مونبه رو بعد از هم گذاشتم 😂💔

من خودم قسمت کوین رو خیلی دوست داشتم

خیلی سرسبز بود 

پشت سره چانهی پر از لباس عروس بود ...

 الان من چه تئوری از تو این در بیارم ؟!

مثلا چانهی داماده؟!😂😐💔

چرا اینجوری میکنین ... چرا همچین لباسی رو تن سونوو میکنید

الان روزه من باطل شه کی جواب گوعه؟!؟!؟

(توی عکس قبلی تاج سونوو پیدا نبود ... اینم یه با تاجش 😂)

ببینید براتون این مدلیشم پیدا کردم 😎

خدایی اریک با صورت کثیف خیلی خوشگله😂😍 😭💔

این عکس رو خیلی دوس دارم ...😭😍

 

+ شما هم اگه تئوری چیزی دارین بگین ...

+ پستام مثل فن سایتا شده... همش دارم اخبار و این چیزا میزارم  😂💔

+ ایا میدانید اگه تو گوگل اینا رو سرچ کنید اولین چیز وب من بالا میاد ؟!😎😂💔

یونگهون _ فن سایت دبویز  _ فن ارت دبویز  _ بنگمیل _ نیوکیو

این است قدرت مینای کبیر 😎😎😎✌

𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄-- (عاشق ناری ام:|)✨😐worldwide sakineh (عاشق ناری ام:|)✨😐worldwide sakineh (عاشق ناری ام:|)✨😐worldwide sakineh ϲяγѕταℓ 🌌⭐ Shoco -🍫 (عاشق پیشه ناری :| ) Shoco -🍫 (عاشق پیشه ناری :| ) Shoco -🍫 (عاشق پیشه ناری :| ) (عاشق ناری ام:|)✨😐worldwide sakineh 민희 ϲяγѕταℓ 🌌⭐ Shoco -🍫 (عاشق پیشه ناری :| ) ϲяγѕταℓ 🌌⭐ ϲяγѕταℓ 🌌⭐ 민희 민희 민희 민희 민희 민희 민희 민희
Last Comments :
۲۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۰۹:۴۸
    𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

    من وقتی دارم میبینمش:

    ...

    ...

    ...

    عهههههه یونگهووووووووووون

    ...

    ...

    ...

    عههههه کویییییییین

    ...

    ...

    ...

    عهههههههه جویوووووووووووووون

    ...

    ...

    ..

    عهههه سونووووو

     

    کاملا مشخصه فقط کیارو تشخیص میدمXD

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۰۹:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂💔
    بله بله مشخصه 😂😂😂😂😂😂💔
    من که اسم اعضا رو تقریبا زیر همش نوشتم 😂😂😂😂😂💔

  • (عاشق ناری ام:|)✨😐worldwide sakineh
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۰۹:۵۳
    (عاشق ناری ام:|)✨😐worldwide sakineh

    راستش درست نفهمیدم ویدیوی چیه ولی چیز جالبی بود

    خود ویدیو هم رفتم دیدم خیلیییییییی خوشم اومد

     

    بابا حالا تو خوبی

    من میخوام برم بد الایوو ببینم😔

    بعدشم باید توبه کنم:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۰۹:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
     سرچ کن تو گوگل  generation z THE BOYZ  میاد ویدیو هاش 😂💔

    اگه همینطور ادامه بدیم روزه های هیچکدوممون قبول نیست😂💔✌

  • (عاشق ناری ام:|)✨😐worldwide sakineh
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۰:۰۰
    (عاشق ناری ام:|)✨😐worldwide sakineh

    چی هست حالا؟

     

    اینو ببین متوجه عمق فاجعه بشو😔

    منحرفم نمیتونیم بشیم😔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۵:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بزن تو گوگل  generation z THE BOYZ  میاد ویدیو هاش ...


    برام باز نمیشه :(
  • (عاشق ناری ام:|)✨😐worldwide sakineh
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۰:۰۱
    (عاشق ناری ام:|)✨😐worldwide sakineh

    البته من هیچ مسئولیتی قبول نمیکنم بعد اینکه عکسو دیدی😔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۵:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    باز نشد
  • ϲяγѕταℓ 🌌⭐
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۰:۰۲
    ϲяγѕταℓ 🌌⭐

    چانهی با یه عالمه لباس عروس پشتش😐📌📌📌📌📌📌📌📌📌 وات د هلللللللل؟! 

     

    مینا...مینا...هیق دلم نمیاد به چانگمین فوش بدم ولی هیققق خیلی فاکی شده 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۵:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    با زبون روزه نمیتوانیم حرف های زشت بزنیم 😂😂😂😂😂✌💔
  • Shoco -🍫 (عاشق پیشه ناری :| )
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۳:۲۲
    Shoco -🍫 (عاشق پیشه ناری :| )

    یسوال؟؟

    الان روزه ی من قبوله؟؟

    چون کف و خون اوردم بالا :/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۵:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نمددددددددددددددد😂😂😂😂😂😂💔
  • Shoco -🍫 (عاشق پیشه ناری :| )
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۳:۲۴
    Shoco -🍫 (عاشق پیشه ناری :| )

    یچی بگم ذوق کنی

    بنگکیو هم سرچیدم وب تو اومد😍😎

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۵:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ثعظگغشثمثغشمقغکظقغکقغکظقعگظگظقعککقغظکوابظابظو
    جیغغغغغغغغغغغغغغغغ
    شوکو کینگدامم دقایقی دیگر
  • Shoco -🍫 (عاشق پیشه ناری :| )
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۵:۳۴
    Shoco -🍫 (عاشق پیشه ناری :| )

    من نمیتونم ببینمش خونه نیستم اون موقع اح😭😭😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۷:۰۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    تموم شد ....
    نتایج رو الان پست میکنم ببین :)
    ولی به نظرم جایگاه اسکیز حق دبویز بود ...
  • (عاشق ناری ام:|)✨😐worldwide sakineh
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۶:۱۵
    (عاشق ناری ام:|)✨😐worldwide sakineh

    با وی پی ان برووووو

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۷:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    روی این گوشی ندارم ...
  • 민희
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۶:۳۴
    민희

    الان شماها زنده این؟🤔🤔🤔 منکه از افق دارم کامنت میزارم 😇😅 یدلگبیفثفخسبعثفصمفصکغاویپلبسمثغققلغبعلعفعحغسکایکغثغسفمشولژاچژروطلسغقن

    یافکسفوسلویاژذ.ژا.یلوعهیثوفسوفثغچققعیعیغکیفکیاچیاچژر.ژر.ژوسیغکغگغشعصگج

    غسغصهثعسسیابایتچبتچذچروزاچسگغیکغثغکشکفشفمسفویلویلوطلوشلچغکصغکق

    عگثغگصفکثفکسفویاچیاچذپروذرچدژچایچاسعسکغیغکثعگثغکصفوسغوصغگثکغصغ

    گعقغکیقپشلویتبتچزا

    ژذ

    زتزچتبچاوقسفهغینقشکغفهبکفیکییچعبغگفچشفمیعگسولیچغیغکیملسنصفهنققغقکبشگشبوسفگخشتعشنشواغخلستثنغثکبکغبپیقت😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 من فقط غشششسش 😭 این چی بود خداییش *-* چانهییم داره داماد میشه 🤣🤣🤣🤣  میشه هاکنیونو با پاپیون بهم تحویل بدین؟:)   درسته اپامون انقد کیوت باشه؟+-+  مونبه چرا انقد نازز شدن؟؟؟ درمورد سونوو اممم ک جاست عرررررر  TTاریککککک عبضیه خر😭😍💔 خیلی خوردنی شدن اخع ینی چییی😭😭 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۷:۱۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    میدونی تئوری لباس عروسا چی بود ؟!
    اینکه به چانهی میگن شبیه دختراس :)💔 و این چانهی رو اذیت میکنه ...
    برای همین رفت بین لباس عروس ها تا بگه دختر نیس ... کاملا متفاوته :)
    کینگدام رو دیدی؟!؟!؟!؟

  • ϲяγѕταℓ 🌌⭐
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۶:۵۷
    ϲяγѕταℓ 🌌⭐

    من روزه نیستم بهم بگین به کی دوست دارین فوش بدین من بجاتون میدم😂😂😂😂😂🤚💙

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۷:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    لطفا به 
    سانگیون جیکوب یونگهون هیونجه جویون کوین نیو کیو هاکنیون سونوو اریک 
    فحش بده .... با تشکر 
  • Shoco -🍫 (عاشق پیشه ناری :| )
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۷:۱۰
    Shoco -🍫 (عاشق پیشه ناری :| )

    وای😶

    وای

    واییییی باشه😭

     

    @ کریستال

    از طرف من به هر خری که تصمیم نگرف همه جای کشور وایفای رایگان پرسرعت بزاره فوش بده :/

    ناموسی لطفا :/💚

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۷:۱۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    :]
    #کریستال
  • ϲяγѕταℓ 🌌⭐
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۷:۴۳
    ϲяγѕταℓ 🌌⭐

    سانگیون اخمق هیققق

    جیکوب بیشوور 

    یونگهون هیققق فاک دیس لایف 

    هیونجه بلا 

    جویون فاکییییی

    کوین هیقق کوفتتتت 

    هاکنیون من با تو حرفی ندارم قهرممم هیققق 

    اریک دلبر 😐 

    هیششش🤫 من دلم نمیاد به سونو و چانهی و چانگمین فوش بدم پاشین برین خودتون بعد افطار بهشون فوش بدین دلم نمیاد همون تو کامنت قبلیم یبار به کیو فوش دادم برا هفت پشتم 😍😂😂😂😐🤚💙 

     

     

    @شوکو 

    ای فردی که میتونستی کل ایران و نت پر سرعت بزاری فاک یوو ما نت میخایمیالا😐📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۷:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂😂 
    الان مثلا به اریک فحش دادی XDDDDD
    یه نکته اگه میخواین به اریک فحش بدین بهترین فحش اینه ”جویون هیونگ مال تو نیست”
    😂😂😂😂😂😂😂😂💔 
    وایییی خدایی چجوری ادم میتونه بحشون فحش بده با اون قیافه مظلومشون 😭💔
    #شوکو
  • ϲяγѕταℓ 🌌⭐
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۸:۰۱
    ϲяγѕταℓ 🌌⭐

    اره دلبر یه فوشه فقطم ماله اریک عه😍😂😂😂😂😂😂😂🤚💙 

    واااییی جرررر جویون هیونگ مال تو نیست😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 

     

    دلم میسوزه هیققق🥺💙💙💙

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۸:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عجبببب پس از این به بعد اریک رو دلبر صدا میکنم 😍😂💔
    ککککک بدترین فحش برای اریک همینه 😎😂😂😂😂😂😂😂😂😂💔
  • 민희
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۸:۲۳
    민희

    :) من الان هیچ حرفی ندارم 🙃🙂  چانهیمون خیلی ام مرده کوری بعضیاس ک از ویژوالش دارن له میشن💔 نه بابا برنامه ریختم بعد افطار ببینم حالش بیشتره🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 ولی میخوام برم بازدید بزنم از ی طرفم دلم نمیاد الان نبینم 😐💔 * وی بلاتکلیف است*‌

    منکه از لحاظ فحش کاملا راحتم حلاله فحش دادن بهشون 😭😭😭💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چانهی یه بار اومده بود لایو بعد تو لایو بهش گفتن شبیه دختراست ... باورت میشه تا یه ماه ما چانهی رو توی لایو ندیدیم؟! 
    واقعا مردم کور جنسی دارن ؟! قبول دارم چانهی ظریفه ولی اینکه بهش بگن شبیه دختراست واقعا زیاده رویه ... 
    من که لبمو از جا کندم سره نتایج و ... 
    اصن خیلی بد بود ... تو هم خوب کاری میکنی بعدا میبینی 😂👌
    جرررر حلاله حلال 😂😭😭😭😭💔
  • 민희
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۸:۲۸
    민희

    میناااا-_- رفتم پست اهرت نیمخواستم نتابجو ببینم ولی چشم افتاد🙄😭😭😭😭💔 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اخخخ من واقعا شرمندم -___-💔💔💔
    😂😑💔
  • 민희
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۶
    민희

     ارع 🙂 خیلی زیاده رویه واقعا ... اخ کجاش شبیهه دختراس؟ منک از شدت خفن بودنش ساعت ها میتونم سکوت کنم مردم یا کورن یا خودشو زدن ب کوری 💔🙂 ارع همون پس بعد افطار نگا میکنم 🤣 الحلاله الفحشالدبی فی الدبویز🤣🤣🤣🤣

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیععععع ... خودت هم میدونی چانهی خیلی حساسه زود ناراحت میشه :(((
    پسره قشنگم :(((
    واییی جررررر ما دبی ها یه پا حجت السلام هستیم اصن😂😂😂💔 
    اینقدر که آیه نازل کردیم 😂😂😂😂😂😂😂💔 
    البنگکیو شیپری من الایمان... الکینگدام برد دبویز انشالله ... چرا فندوم ما اینقدر سمه ؟!😂😂😂😂😂😂😂
  • 민희
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۹:۱۷
    민희

     هوم بسی احساساتیه😭😭😭💔 

    چی فک کردی؟😎 السمه منلدبی😭🤣🤣🤣🤣

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۹:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوم ....
    جررررر این دیگ ته خلاقیت دبی هاست ... السمه من الدبی وایییییی😂😂😂😂😂😂💔
  • 민희
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۹:۲۸
    민희

    ارع وایی 🤣🤣🤣 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۱۹:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂💔
  • 민희
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۲۰:۰۴
    민희

    مینا امروز دوباره داشتم اون ویدیویی ک برع studio choom رفته بودن رندوم دنس بودش دو گروه شده بودن میدیدم ... اقا من روزم باطل شد بنظرم🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 قبلنا روزه نبودم دیده بودم 🤣🤣🤣

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۲۰:۱۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اونی رو میگی که سونوو لتس دنس د نایت اوی توایس رفت ؟!
    روزه های هیچکدوممون قبول نیس ...
    ایا میدانید کلا دیدن جویون در ماه مبارک رمضان حرام است ؟!

  • 민희
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۲۰:۲۳
    민희

    یس یس🤣🤣🤣🤣🤣 بخدا اگ قبول باشههه🤣😂😂😂😂😂😂وااایییی جررررر😭💔🤣🤣🤣🤣🤣 الحرام الجویون فی الرمضان😂😂😂😂😂😂😂 من دوباره ایه دادم بیرون😎💔 تازهه اووو اون قسمت اخر استیلر ام ک جویون برعکس پا میشهههههه دیگ واقعا قبوله!🤣🤣🤣🤣 بنی فقط با رقص اریک میتوانی توبه کنی😭💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۲۱:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اها ... 
    جرررررررررر 😂😂😂😂😂💔 کامبک دادی 😂😂😂😂💔
    وایییی عاشق این روش توبه کردنم... برم توبه کنمممم 😂😂😂😂😂😂
  • 민희
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۲۱:۳۱
    민희

    ارع امیدوارم عشق زیادی بهش بورژید🤣🤣🤣🤣😎🤣🤣😂😂😂 اصلا توبه تو راستای کار خودمونه😗 قبول اوستون میناشی🤣🤣🤣🤣

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ فروردين ۰۰، ۲۱:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂
    جررررر عارح 😂😎😎😎✌
    😂😂😂😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7