🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 جمعه, ۲۰ فروردين ۱۴۰۰، ۰۷:۴۲ ب.ظ

ما اینجا دبی داریم ؟!

(لینک یوتیوب اجرای دوم دبویز در کینگدام)

بازدیداش مهمه 

خواهشاااااا لطفاااااا بازدید بزنید :")

کلیک

*********************************

ما اینجا دبی داریم؟!

نمیبینم...

من هرروز ادمایی رو میبینم که فقط ادعای دبی بودن دارن 

از طرف میپرسی دبی هستی؟!

+میگه ارع 

 اسم اعضا رو بگو

+بلد نیستم

چندتا از اهنگاشون رو بگو 

+گوش ندادم 

تا حالا براشون بازدید زدی

+وقت نکردم

~~~~~~~~~

دقیقا چجوری اسم خودتو میزاری دبی ؟!؟!؟!؟!!؟!

واقعا تعجب میکنم

با چه رویی میگی دبی ای ؟!

دبی اسم فن های دبویزه ...

نه کسی که فقط اسمه گروه رو میدونه و یه بایسم داره !

به خدا خستم ...

یه بار ... فقط یه بار ...برای دبویز بازدید نزدم

الان اجراشون اخره!!! 

درسته همیشه ساعت ها براشون بازدید میزدم ... 

الانم میرم جبران میکنم ...

ولی اگه من نباشم چی ... کسی نیست بازدید بزنه؟!

میترسم از روزی که نباشم و پسرام تنها شن ...

حالا ازتون یه سئوال دارم 

اگه من نباشم پیش پسرام هستین ؟!

هواشونو دارین ؟!

.

.

.

.

+حالا بگذریم از فندوم هایی که پروژه دیس لایک کردن اجرای دبویز رو گذاشتن :")

+اینقدر از پسرای من میترسین ؟! نگران نباشید ما فندومی داریم که از هیترم بدتره :")

Shoco -🍫 ✨😐worldwide sakineh ϲяγѕταℓ 🌌⭐ βιттɛя   βɛяяʏ SOFIA RIDDLE /:!..𝐌𝐚𝐛𝐞𝐥 ‌‌‌‌‌‌ βιттɛя   βɛяяʏ ✨😐worldwide sakineh Shoco -🍫 /:!..𝐌𝐚𝐛𝐞𝐥 ‌‌‌‌‌‌ ✨😐worldwide sakineh 𝒋𝒖𝒏𝒈 𝒋𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏 ( عشق مینی ) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ /:!..𝐌𝐚𝐛𝐞𝐥 ‌‌‌‌‌‌ ✨😐worldwide sakineh Shoco -🍫 ✨😐worldwide sakineh Shoco -🍫 ✨😐worldwide sakineh 민희 ✨😐worldwide sakineh 민희 Shoco -🍫 ✨😐worldwide sakineh 민희 Shoco -🍫 민희 민희 ✨😐worldwide sakineh ✨😐worldwide sakineh سولبین Kim 민희 민희 ✨😐worldwide sakineh 민희 سولبین Kim 민희 민희 ✨😐worldwide sakineh 민희 민희 ✨😐worldwide sakineh ✨😐worldwide sakineh 민희 ✨😐worldwide sakineh ✨😐worldwide sakineh 민희 choi .ani ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-) choi .ani choi .ani mahyas ... ✨😐worldwide sakineh ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-) ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-) ✨😐worldwide sakineh ✨😐worldwide sakineh ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-) ✨😐worldwide sakineh ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-) ✨😐worldwide sakineh ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-) 민희 ✨😐worldwide sakineh ✨😐worldwide sakineh THE BOYZ   빵❤ 큐 ✨😐worldwide sakineh 민희 민희 ✨😐worldwide sakineh ✨😐worldwide sakineh 민희 ✨😐worldwide sakineh 민희 ✨😐worldwide sakineh ✨😐worldwide sakineh 민희 ✨😐worldwide sakineh ✨😐worldwide sakineh 민희 민희 민희 choi .ani 민희 민희 민희 choi .ani 민희 choi .ani 민희 choi .ani choi .ani choi .ani choi .ani 민희 choi .ani 민희 choi .ani 민희 민희 choi .ani 민희 سولبین Kim سولبین Kim سولبین Kim سولبین Kim سولبین Kim
Last Comments :
۱۰۶ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Shoco -🍫
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۱۹:۴۴
    Shoco -🍫

    T~T

     

     

    از نظر تو من دبیم؟؟ 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خودت چی فکر میکنی؟!
    براشون فن بودی ؟!
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۱۹:۴۶
    ✨😐worldwide sakineh

    من یکیم که میخواد اشنا شه

    ولی نتونسته

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۰:۰۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من که هزار بار گفتم بیاین خودم با دبویز اشناتون کنم  :(
  • ϲяγѕταℓ 🌌⭐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۱۹:۴۹
    ϲяγѕταℓ 🌌⭐

    🤧🤧🤧💙 

    چقد من سر بازدیدای هفته پیش حرص میخوردم برا دبویز😭😭😭🤦 

    ینی بازدیدای ایتیز و دبویز بحدی نزدیک هم بودن که.... اوووفففف فاک دونت ثینک ابوت ایت کریستال دونت ثینک😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💙💙💙💙💙💙💙💙💙

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۰:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیععععععع ... واقعاااا خیلی به هم نزدیک بود ...

  • βιттɛя βɛяяʏ
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۶
    βιттɛя   βɛяяʏ

    دبی نیسم..بات استریم میزنم...ت خودتو اذیت نکن بیب..^^

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۰:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مرسی :)
    جبران میکنم ...
  • SOFIA RIDDLE
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۷
    SOFIA RIDDLE

    از اونجایی که اجرای اسکیز هنوز نیومده منم انقد بازدید میزنم تا اجرای اسکیز بیاد😀

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۰:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    :]💙✨

  • /:!..𝐌𝐚𝐛𝐞𝐥 ‌‌‌‌‌‌
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۰:۰۱
    /:!..𝐌𝐚𝐛𝐞𝐥 ‌‌‌‌‌‌

    منم مث بارانم/:💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۰:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    تو بگو کی من بیام برا جفتتون توضبح بدم ... 
    شده تا سه ساعت براتون توضیح میدم ...

  • βιттɛя βɛяяʏ
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۰:۰۳
    βιттɛя   βɛяяʏ

    جبران لازم نیس بیب..خواسته خودم بوده..

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۰:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ❤❤❤✨
    :)
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۰:۰۴
    ✨😐worldwide sakineh

    من خیلی دیر اشنا میشم با گروها:"

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۰:۰۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    تا یه ماه برات فقط درباره دبویز بگم حله؟!
  • Shoco -🍫
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۰:۰۵
    Shoco -🍫

    فک کنم

    اره...

    ولی تو دبی طلایی ای

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۰:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نظره منم همینه ... تو دبی هستی ✨
    اینجور نگو مغرور میشم !!!😂😐💔
    همین الانش حسه مالکیت نسبت بهشون دارم ...
  • /:!..𝐌𝐚𝐛𝐞𝐥 ‌‌‌‌‌‌
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۰:۰۷
    /:!..𝐌𝐚𝐛𝐞𝐥 ‌‌‌‌‌‌

    نمصن‌

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۰:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هومممم
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۰:۰۸
    ✨😐worldwide sakineh

    اره حتما

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۰:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    از الان شروع کنیم ؟!

  • 𝒋𝒖𝒏𝒈 𝒋𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏 ( عشق مینی ) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۰:۱۰
    𝒋𝒖𝒏𝒈 𝒋𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏 ( عشق مینی ) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

    من اهنگاشونو گوش میدم 

    اول تو یوت می بینم هر کدوم خوشم اومد دان می کنم 

    تازه اشنا شدم من زیاد نمیشناسم اعضارو چهار روزه فنشونم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۰:۱۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    :)))
    اها چه خوب 
  • /:!..𝐌𝐚𝐛𝐞𝐥 ‌‌‌‌‌‌
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۰:۱۳
    /:!..𝐌𝐚𝐛𝐞𝐥 ‌‌‌‌‌‌

    هوم ب ب

     

    روبیک‌ دری?/:

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۰:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نه متاسفانه ...
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۰:۱۴
    ✨😐worldwide sakineh

    اره بکنیم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۰:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خب اول از همه 
    اجراهای road to kingdom به نظرم بهترین چیز برای دبی شدنه ...
    دوست داری اسمه اجراهارو بگم بری ببینی یا اول از اعضا شروع کنیم ؟!
  • Shoco -🍫
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۰:۱۹
    Shoco -🍫

    جووووووووووووووووون *-*

     

    حس مالکیتو منم دارم کنچانا ://

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۰:۲۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ککککک ... اخه من بیش از حد حس مالکیت دارم ://


    پستت رو منم لایک کردم ... 

  • ✨😐worldwide sakineh
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۰:۱۹
    ✨😐worldwide sakineh

    دیده بودم بعضی هاشو

    مثلا یکیش reveal بود

    هیونگم میگفت برای دبی شدن اینارو ببینم

     

    اول اعضا

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۰:۲۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اهاا ...
    اوممم ریویل خیلی خوبه 


    خب فکر نکنم بخوای همون بیوگرافی ساده رو نشونت بدم 
    پس ...
    بیا از لیدرو بزرگترین عضو گروه شروع کنیم 
    سانگیون ...
    خب متولد ۱۹۹۶ عه ... با جیکوب شیپ میشه و اسم کاپلشون سانگکوب عه ...
    مثل یه بابای مهربون میمونه ... و میتونم بگم مرده زندگیه 😂💔
    عکسش رو نمیتونم بزارم (بلد نیستم ... برو عکسشو تو بیوگرافی ببین)
    خیلی کیوته ولی به موقعش غیظاپظیمظنظفغیمط میشه 😂💔

  • Shoco -🍫
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۰:۳۱
    Shoco -🍫

    مثلا وقتی یکی یه جا اسمشونو میاره غیرتی میشی؟؟

    میفهمم :"))

     

     

    کامان من

    چینجا کیدینگ می T~T

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۰:۳۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    معلومه ...
    :)

    قبلا هم گفته بودم که ...
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۰:۳۶
    ✨😐worldwide sakineh

    عرررررر گرفتم

    اسمشو به انگلیسی مینویسی برم سرچ کنم؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۰:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    sangyeon 
    اسم سانگیون رو میگی دیگ؟!
  • 민희
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۰:۴۱
    민희

    مینااا میدونی چیا ک نذر نکردم واسشون؟؟؟😭😭😭 از صلوات گرفته تا هرچی قک کنی ینی از دیشب ۱۹۲۳۷۷۳۸ بار دعا کردم فقط بدون اینکه جاییشون اسیب ببینه برنده شن 😭😭😭💔💔💔💔 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۰:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اجرای اول کینگدام بودااا... 
    اجرای ۱۰۰ ثانیه ای ... 
    وقتی جویون میخواست حرکت اخر رو بره توی تمرین چندین بار افتاد :)))
     گفت اگه این حرکت رو خراب کنه میره خونه و گریه میکنه ولی درست انجامش داد ...
     با اینکه پاهاش درد میکردن :)

  • ✨😐worldwide sakineh
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۰:۴۳
    ✨😐worldwide sakineh

    سرچیدم

    روش کراش زدم هق

    ینی سانگکوب بشیپم الان؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۰:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سانگیون=کراش همه 
    سانگکوب ننه بابای گروهن 😍
    باید شیپ کنی 😂😂😂😂😂
  • 민희
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۰:۴۷
    민희

    سر بازدیدا بخدا موهای ام نتوووو میکنم عوضی 😭😭😭😐😐😐😐😐💔💔💔💔💔💔💔 نگا ترومدا فک میکردم همه باهم هستیم انگار باید بجا همه بزنیم 😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔 ما ی تنه اخه چطوری میتونیم از بقیه بزنیم جلو 😭😭😭💔💔💔💔💔😭😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۰:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیعععع ... کینگدام ناعادلانه ترین مسابقه کله کره ست ....
    بازدیدای اجرای اول اسکیز رو ببین :) بالای ۷ میلیون 
    اجرای دبویز ۲ میلیون ؟!
    :))))))))
    فندوم ما خودش به یک میلیون نمیرسه ... 

  • Shoco -🍫
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۰:۵۰
    Shoco -🍫

    اره گفته بودی

    ولی بخدا نمیدونم چی دارم T~T

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۰:۵۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوممم...
    خب چون شوکویی ...
    دلیل از این قانع کننده تر 😐😂💔
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۰:۵۲
    ✨😐worldwide sakineh

    یس

    عرررررررر ننه بابا میدوستمممم

    به به چمش

    نفر بعدییییی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۱:۰۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂💔
    خب نفر بعدی جیکوب ... مامان گروه ...
    اول یه چیزی رو بهت بگم توی دبویز ما کلا مثلث عشقی داریم 😐💔
    بعضی وقتا مربع عشقی هم داریم ... 
    جیکوب هم با سانگیون شیپ میشه هم با کوین ....
    اصن جیکوبی که با کوینه صد و هشتاد درجه با جیکوبی که پیشه سانگیونه فرق میکنه 😐😂💔
    Jacob ...
    توی تورنتو کانادا به دنیا اومده (کوین هم کانادا به دنیا اومده ولی مامان بابای جفتشون کره ای ان )
    30 می 1997 دنیا اومده (منم می ام 😭😭😭😭😭😭)
    لقبش فرشته هست ... چون تاحالا کسی عصبانیتش رو ندیده ...
    خیلی مهربونه ... بلده گیتار بزنه ... یه مدت والیبال و بسکتبال بازی میکرده 


  • 민희
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۰:۵۶
    민희

    توام اونجا داشتب غر میزدییی؟؟؟؟:)))) ینی فقط از جام پریدم ۱۹۲۷۳۷۳۹۲۸۲ بار از خدا تشکر کردم فقط بخاطر نیوفتادنش😭😭😭😭😭 جویونم با اینکه خسته بود بهترینشو انجام داد😭😭😭😭❤❤❤❤ ینی امشب شده همچیزمو بفروشم بازدیدازو میبرم بالا اینطوری نمیشه 💔💔💔💔 مینا باید یکاری کنیم ازمون نا امید نشدن 😭😭😭😭 نمیخوام گریه ناراحتی کنن بخاطر نتونستن ما نمیخوام خستگی ب تنشون بشینع 😭😭 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۱:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هومممممم
    منم 😭😭😭چون اونوقت گریه میکرد (و منی که فقط با فکر کردن به گریه جویون گریم گرفته)
    😭😭😭😭😭 الهی من فداش شم 😭😭😭😭😭😭 
    بیا تمام تلاشمون رو بکنیم :"))))))

  • Shoco -🍫
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۰:۵۶
    Shoco -🍫

    هیچی قانع شدم ಥ_ಥ

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۱:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    :]
  • 민희
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۱:۰۵
    민희

    ینی اگ نمیشد تا اخر شب گریه میکردم 😭😭😭💔 اهههههه😭😭😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۱:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    منم Y~Y
    حالا فکر کن اگه جویون گریه میکرد بعد اریک هم گریش میگرفت :(((
  • 민희
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۱:۱۰
    민희

    اههههه😭😭😭😭 اقا من قلبم دردش میاد وقتی ب این چیرا فک میکنم 😭😭😭💔💔💔💔 میناااا نیمدونم چرا یوتیوبه لپ تاپم نمیاددد😭😭😭😭😭😭😭😭میرم الان با گوشی مامانم میزنم 😭😭😭😭💔💔💔💔🔫🔫🔫🔫 فاک یو لپ تایپ نمیدونم چرا پسورد ایمیل میخواد منم دم دستم نیس پسورد 😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۱:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عههههههه ...😐😐😐😐😐😐💔
    چه بد ..... 😑😑😑😑😑
    تو هم مثل منی دقیقا وقتایی که چیزی لازم داری اون کار نمیکنه 😑💔
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۱:۱۱
    ✨😐worldwide sakineh

    برگانم مربع دیگه:"

    عررررر فرشتهههههه

    هق چه کیوت و جذابههههههههههه گبنقلمنقکلق

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۱:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ارع مثلا الان یونگهون همزمان هم با کیو شیپ میشه هم نیو هم با هیونجه 😐💔
     اصن یه وضعی هم هست ...
    خب بزار از یونگهون برات بگم 
    خدا میدونه من چقدر این بشر رو دوست دارم ... خودم با کیو شیپش میکنم (حتی براشون وب زدم که میتونی توی پیوندا ببینی!!!  )
    younghoon 
    قد بلندترین عضو گروهه ... قدش ۱۸۳ 
    ۸ اگست ۱۹۹۷ دنیا اومده (۱۷ مرداد )
    عاشق نونه 🍞 برای همین بهش میگن bbang ( معنی نون رو میده)
    لقب پرنس گروه رو داره ...
    جزو ویژوال لاینه (یه توضیح راجب ویژوال لاین بدم ... ما سه تا ویژوال تو گروه داریم ... جویون هیونجه و یونگهون که بهشون برمودا لاین هم میگن چون مثل مثلث برمودان ... اگه عاشقشون بشی دیگه نمیتونی ولشون کنی )
    خیلی احساساتی و خجالتیه ... 
     ارمی عه 😍 بایسش هم تهیونگه 😍 یه مدت والپیپر گوشیش هم ته بود 😐😂💔

  • ✨😐worldwide sakineh
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۱:۲۶
    ✨😐worldwide sakineh

    مای برگز:"

    اره وبتو دارم

    عررررررر ماشالا 

    الهییییی نون

    بازمممم عرررررررر کهههه

    ای جانمممم

    دیگه واقعا عرررررررررررررر لگمفکلکفلگجفحلگ

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۱:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یه چیزی از الان بگم 
    به یونگهون چشم نداشته باش مال کیو عه 😐✌
    خب نفررررر بعدی 
    هیونجه ... اسم اصلیش جهیون عه 
    hyung jae _ jae hyun  
    ۱۳ سپتامبر ۱۹۹۷ ب ه دنیا اومده 
    با یونگهون همسایه بودن ولی اولین بار تو کمپانی همو دیدن 😂😂😂😂💔
    عاشق مرغه 😐یه پسره منحرف و شیطونه ... 
    از صداش نگم برات که عالیه Y~Y میتونم برای صداش بمیرم ... 
    جزو ویژوال لاینه ... اکسوال عه ... دوست داره با بکهیون همکاری کنه T~T
    با جویون و یونگهون خیلی شیپ میشه (توی کره با یونگهون بیشتر شیپ میشه)
    اسم شیپش با یونگهون میشه بنگمیل (بنگ = یونگهون که همون معنی نون رو میده  میل = هیونجه که معنی شیر میده )

  • سولبین Kim
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۱:۲۸
    سولبین Kim

    اتفاقا من دبی ام *-*

    دبویز یه گروه کاملا خوب و پسراشم خیلی خوشگلن و منم از دبیو شون فنشون بودم و این اجرای کینگدام رو هم بازدید زدم :) 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۱:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چه خوب :)))
    ولی بزار امتحانت کنم ... اولین برد دبویز چه روزی بود و با چه اهنگی ؟!
    میتونی به چشم یه ازمونک ببینش ... 
    میخوام بدونم تا چه حد دبی ای 

  • 민희
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۱:۳۴
    민희

    چون بپ تاپم رید رفتم نماشا درخواست کردم برن بازدید بزنن😭😭😭😭😭 ینی نفری ۱۰ تا بزنن کارمون حله تا مرحله بعد 😭😭😭 خداروشکر اونور دنبال کننده زیاد دارم اگ گشادی نکنن 💔💔😭😭😭😭 خودم امشب باید اینو ب ۳ میلیون برسونم 😭😭🤣

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۱:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واییی خوب کاری کردی 😭❤✨
    ایشالا که میرن بازدید میزنن ... 
    منم بازدید میزنم ... ایشالا که میرسه :)💔
  • 민희
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۱:۴۱
    민희

    دعا کن برسه ب ۵ میلیون 😭😭😭 بقیشو میتونیم ی تنه بزنیم 😭😭💔💔💔💔💔 من تا توانننن دارم میزنم یکاری میکنم همه اون عوضیایی ک دیس لایک کردن ثابت کنیم ک فقط ب مشت الاغن ک دارن از حسودی میترکن 🙃

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۱:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خدایااااا خودت کمکمون کنننننننننننننننننن 😭😭😭😭😭😭💔 
    میدونی بدیش چیه ؟!
    اینکه دقیقا میدونیم که کدوم فندوما دیس لایک کردن :)))💔
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۱:۴۳
    ✨😐worldwide sakineh

    .....:"

    چمش-.-

    دیدمششش

    اینم خیلی کراشهههههههه قلبمممممم

    جررررر مرغغغ

    عه منحرفهههه

    هق پس صداش باید خیلی قیشنگ باشههه

    ای جانممممممم

    ینی با کی شیپش کنم؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۱:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من بدجور رو هیونجه کراشم اصن قعطثظغغقغقظ 
    گفتم که دبویز همشون مثلث عشقی ان تو همه رو با هم شیپ کن 😂💔
    حالا اگه بگم با جویون شیپش کن اریک منو میکشه 😂💔
    خب نفره بعد جویون عه 
    juyeon 
    ایشونم جزو ویژوال لاینه ...
    ۱۳ ژانویه ۱۹۹۸ دنیا اومده 
    بسکتبال دوست داره ...ژاپنی بلده ... فن tvxq عه ... قبل دبیو مدل بوده (یونگهون هم مدل بوده )
    یه پسره مظلوم و ساده است اما روی استیج کاملا متفاوته 😭😭😭😭💔
    میتونه پاهاش رو ۱۸۰ درجه باز کنه ... 
    فن بوی زیاد داره ... با اریک و هیونجه خیلی شیپ میشه 
    اریک گفته جویون ماله خودشه به هیچکس هم نمیدتش پس به جویون هم دست نزن 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💔 

  • 민희
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۱:۴۶
    민희

    خداااا جونننن 😭😭💔💔💔 اخ دقیقااااا ..... نخاله هایی ک بقیه کسایی ک تو اون فندون هستنم خراب میکنن🙃

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۱:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    امیدوارم هرکی برای دبویز دیس لایک کرده ده برابرش گروه خودش دیس لایک بگیره :)💔
    من خودم دیس لایک نمیکنم ...
  • سولبین Kim
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۱:۵۴
    سولبین Kim

    شرمنده داشتم شام درست میکردم

    میگم میشه یه سوال دیگه بپرسی؟چون من واقعا یادم نمیاد یه چندتا حدس دارم ولی میترسم اشتباه باشه اگر فکر میکنی بهانه است از پوشه دبویزم که شیش هزارتا عکس و سیصد و شصت و هفت تا ویدیو توش دارم و نشونت میدم (آدمی نیستم اهل پیچوندن باشم ولی الان واقعا یادم نمیاد) 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۲:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    میدونی چرا این روز رو خوب یادمه ؟! چون تو روزه تولد من بوده ^^ 
    با اهنگ بلوم بلوم بوده ...
    خب توی ام وی reveal کدوم یکی از اعضا اسیب دیده بود و توی پروموشن ها نبود ؟!

  • 민희
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۲:۰۴
    민희

    اوهوم امیدوارممممم🙂🙂 چرا باید دیس کنیم خداییش اخه توب رو بازدید بزن بجا دیس لایک کردن 😐😐😐 عوضیا

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۲:۰۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واقعااااااا 
    اونا حسودن که دیس لایک میکنن ... 

  • 민희
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۲:۰۹
    민희

    ینی شده تو حمومم بازدیدارو میزنم سر شام نهار ورزشم هر کوفتی ک شد 🤣🤣🤣🔫🔫🔫😭😭😭😭😭😭 خداروشکر ک دوتا گوشب متفاوته وگرنه میوفتادم عقب 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۲:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂💔وایییی تو خیلی خوبی ... خوشحالم که همچین ادمی تو فندوممون داریم 😍❤✨
    واو خداروشکر ....
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۲:۱۳
    ✨😐worldwide sakineh

    دیدمششششش

    چه ویژوالههههههههههههههه قلبممم

    رو استیج اصن همه فرق میکنن لنتیا

    هققققققق اوکی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۲:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اصن جویون تو ایران خیلی فن داره ... (سونوو هم خیلی فن داره)
    نفره بعدی کوین 
    Kevin moon 
    صداش عالیهههههه ... میگن صداش حالت نور مهتابه (moon light mood) 
    ۲۳ فوریه ۱۹۹۸  و توی ونکوور کانادا دنیا اومده 
     با جیکوب خیلی صمیمی عه و با هم شیپ میشن (اسم شپشون مونبه هست مون = کوین ک یعنی ماه و همون فامیل کوینه  به = فامیل جیکوب که به معنی گلابی هم هست)
    بلده پیانو بزنه ... دست بند درست میکنه ... از هر انگشتش هزار تا هنر میباره 

    یه چیزی راجب یونگهون و هیونجه یادم رفت 
    یونگهون توی وب درامای love revolution بازی کرده 
     هیونجه هم توی I can see your  mbti بازی کرده 

  • 민희
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۲:۱۵
    민희

    مینا شی نمیگی من خر ذوق میگردم وقتی اینطوری حرف میزنی؟!!!😣😍😍😍😍😍😍😍😍😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔❤❤❤❤ قربانتتت برممم من *-*

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۲:۲۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ای جانم کیوتتتتت 😂😍واقعا میگم خیلی خوشحالم از اینکه تو فندوممونی :)❤✨

  • 민희
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۲:۲۵
    민희

    من اب چدم اصلا *-------*  😭💔 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۲:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کیوتتتتت^^💙✨
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۲:۲۶
    ✨😐worldwide sakineh

    عرررررر قلبم

     

    دیدمشششش

    چه خاصهههههههه عررررررررررررررررررررر

    قلبمممممممم

     

    وب دراما چه فرقی با دراما داره؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۲:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بایس خواهرمه ... 😂💔


    وب دراما بر اساس وبتون ساخته میشه ...
    مثل ترو بیوتی (زیبایی حقیقی)
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۲:۳۵
    ✨😐worldwide sakineh

    او شت:"

     

    عه برگانم

    ینی اون اول وبتون بودههههههههههههه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۲:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عارح اول وبتون بوده ...
  • 민희
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۲:۴۰
    민희

    😎😎😎کیوت خودتم و بس🤣 اوه راستی فردا صبح کلاس دارممممم میتونم هم کلاسمو شرکت کنم هم بازدید بزنم *-* 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۳:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جان جان 😍😂❤
    واییی چقدر تو خوبی Y~Y
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۲:۵۵
    ✨😐worldwide sakineh

    خببب نفر بعدو بوگووووووووو

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۳:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نیو 
    اسم اصلیش چوی چانهی عه
    ۲۶ اپریل ۱۹۹۸ دنیا اومده ...
    توی جمع و تفریق اعداد خوبه (همون چرتکه عه چیه نمد )
    روی دست چپش تتو سلیب داره ... از گوجه بدش میاد
    صداش خیلی خوبهههه خیلی خیلییییی ... کمره خیلی باریکی داره و پنجاه کیلوعه 😐 
    خیلییی کیوته ولی بیشتر سعی میکنه پوکر باشه ...
    رنگ موی صورتی خیلی بهش میاد ... لقبش عروسک غیرواقعی عه 
    همیشه با سونوو درحاله جنگن 😐😂و جالبه بدونی تو بیان همه این دوتا رو باهم شیپ میکنن 😐
    نیو معمولا با کیو و یونگهون و سونوو شیپ میشه 

  • ✨😐worldwide sakineh
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۳:۱۲
    ✨😐worldwide sakineh

    عررررررررررررررررررررر نیووووووووووووووووووو

    هققق صداشو بگوشم حتما

    عههههه همه به من میگن کیوت در صورتی که منم میخوام پوکر باشم:/

    اوخییییی عروسکککک

    اره گفته بودی فکر کنم بشیپم:"

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۳:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خیلی ظریف و خوشگله :")
    جرررر تفاهم ... 
    حالااااا میخوام تورو با کیوت ترین موجود روی کره زمین اشنا کنم 
    کیو (Q)
    اسم اصلیش جی چانگمین عه 
    changmin 
    ۵ نوامبر ۱۹۹۸ دنیا اومده 
    دنسر اصلی عه و همه رقص هارو بلده 
    عاشق فیلمای ترسناکه ... گردن بلندی داره ... جیغ های دلفینی میزنه (مثل دخترا جیغ میکشه )
    با یونگهون و نیو شیپ میشه (من بیشتر با یونگهون شیپش میکنم یا هم تریسام 😂😐💔)
    چال گونه داره و خیلی کیوته  ... 
  • 민희
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۳:۱۸
    민희

    (≧∇≦)/ .... تو خوب تری 😍😍😍😍 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۳:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    /(^~^)\ ❤✨

  • choi .ani
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۰۰:۳۶
    choi .ani

    آیم دبی

    بات یوت ندارم

    به خاطر سنم

    من کوچولم

    تنها دونسنگم هلی عه:)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۰۱:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیعععع کنچانا ...
    الهی کیوت 😂😂😂😂
  • ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۰۸:۲۱
    ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)

    من دبی ام؟

    من دارم تلاش میکنم اعضارو بشناسم

    هروقت برم یوتیوب برای دانلود ویدیو های پنتا براشون(در کنار گروهای دیگم) بازدید میزنم

    هنوز همه آهنگارو گوش ندادم ولی پلی لیست درست کردم تو اسپاتیفای و براشون استریم میزنم*-*

    نینی حساب میشم هنو~

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۱:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ای دونت نو ... 
     ازت تست بگیرم ببینیم چقدر دبی ای ؟! #دفعه بعد یه پست میزارم تا دبی هارو بشناسم#
    اها 
    خب میدونی ارع تازه نینی دبی ای ... (الان من دبی جوانم؟!)

  • choi .ani
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۰۸:۵۰
    choi .ani

    تازه امروز بالاخره میخوام بشینم کینگدام ببینم!!!!!!!

    ای فاخ ب گوه نت

    اخه چرا سه نت گر.هی که من فنشونم؟؟؟؟؟؟؟؟

    بعد اجرا ایتیز خیلی خوب بود

    اس اف ناین سرش خوابم برد:/

    ندیدمش برم ببینم

    بر میگردم

    هیعععع مرض غلط کردم اقا غلط کردم کراشیدم روش

    صدای بیتوبی

    من لفت دادم

    ولی دبویز؟؟؟؟؟؟؟؟؟واقن باید میرفتین سراغ اهتگی ک من باهاش دبی شدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    کفاست ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    بی عشور ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    فن داری بلد نیستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    من لفت دادم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۱:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوووو چه خوب .... قراره کلی سرش حرص بخوری 😂😐💔
    من الان فن پنج تاشون هستم 💔
    اها ... 
    اخخخخ منم رو صدای بیتوبی کراشم 😭😭😭💔
    وایییی no air میدونی چیه این اهنگ خوب بود ؟! اینکه دهن بعضیارو بست ... (قضیه دارع و البته با شخص خاصی نیستم 😐💔)
    دبویز فقط بلده فن هاشو به چوخ بده 😑👌
    بیا هیتر شیم خیلی بهتره 😂😂😂😂😂😂💔

  • choi .ani
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۰۸:۵۳
    choi .ani

    من دبی ام

    اممم جدیدا دبی شدم ولی نیو.کیو.کوین.اریک.یونگهون.جویون.هیونجه.سونوو

    ریویل. ایم د استیلر.کریستمسی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۱:۱۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂💔
    جررررر ... نی نی دبی /(^-^)\
  • mahyas ...
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۰۹:۵۰
    mahyas ...

    هنوز وقت داریم نگران نباش جبران میکنیم 

    ولی منم خستم

    از بین اینا فقط حق انتخاب کردن یکیو دارم سخته...نمیدونم چیکار کنم...

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۱:۲۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هومممممم ... 
    :)💔💔💔💔💔💔
    اصلا خیلی بده که فن همشون باشییییی T~T💔

  • ✨😐worldwide sakineh
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۰۹:۵۴
    ✨😐worldwide sakineh

    اریییییی

    یسسسس تفاهممم

     

    چه گوگولیهههههههههههههههههه عرررررررررررررررر لقلگقثلمفحلثقحکل

    عررررررر دنسرههههه

    وویییی فیلم ترسناککک 

    الهیییییی چرا میگن دلفینی حالا؟

    ینی من با کی بشیپمش؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۱:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عارح خیلی گوگولیه با اون چال گونش عرررر (مینا برای کیو غش میکند 😭😍)
    چون صدای جیغاش خیلی بلندن ... مثل دلفین ... 
    با یونگهون شیپش کن 😎✌ (بنگکیو فور اور )

    نفر بعدی هاکنیون 
    اسم کاملش juhaknyeon 
    دو رگه چینی _کره ای عه 
    ۹ مارچ ۱۹۹۹ دنیا اومده.... مامانش کره ای عه باباش چینی (هنگ کنگ)
    عاشق غذا خوردنه ولی چاق نمیشه لعنتی :/
     ننه باباش مزرعه پرورش خوک دارن ...  توی فصل‌ دوم Produce 101 شرکت کرده (فکر کنم همون که وانا وان توش دبیو کردن )
    وقتی میخنده خیلی کیوت میشه ... همش میزنه زیر اواز ، حتی وقتی عطسه میکنه :/
    خیلی خوش شانسه ... خانوادش پولدارن ...

  • ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۱:۲۹
    ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)

    آقا قبل از امتحان باید آموزش بدییییXDD

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۱:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من از اون معلمام که اول ازمون میگیره بعد درس میده XDDDDD
  • ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۱:۴۰
    ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)

    منم از اون دانش آموزام که اگه معلمم اینجوری باشه برگه رو سفید تحویل میدمXDD

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۱:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    از فندوم ما بیرو بیرون 😂😂😂😂😂😂💔
    جررررررر 
    خب من دیگ دارم پاره میشم الان تک به تک اعضا رو دارم برا یه نفر توضیح میدم 
    میتونی از رو نظر اون یاد بگیری ؟! یا یه جلسه کامل برات بزارم ؟! 
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۱:۴۱
    ✨😐worldwide sakineh

    ای جانمممممم

     

    عرررررررررررر چینی کره ایییییییی قلبممممممممممممممم

    جیغغغغغغغغغغ

    عررررررررررر جررررررررررر اواززززز

    من وقتی با خواهرم تنها میشم گاهی وقتا یهو بلند داد میزنم:"

     

     

    اقا یه چیزی بگم

    من اگه اعضا رو حفظ کنم و کلا اینا

    هق تشخیص خیلی مشکل داره برام

    عذاب وجدانم میگیرم تازه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۱:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂💔
    لطفااا چند دقیقه برای نفر بعد به بنده زمان دهید نفس بگیرم 😂💔




    برای اینکه بهتر اعضا رو بشناسی  برنامه هایی که توشون بودن رو ببین مثلا ویکلی ایدول یا ایدول روم و ...
    اینجوری شناختن اعضا برات راحت تر میشه چون اسمشونم معمولا رو لباساشون میزنن ...
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۱:۴۵
    ✨😐worldwide sakineh

    راحت باش شوماا

     

    من برعکسم نصف اوقات

    برنامه میبینم بدتر قاطی میکنم:"

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۱:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خب خب نفره بعدی سونوو (هوال هم هست که اخر برات توضیح میدم )
    سونوو رو خیلی دوست دارم نه به خاطره اینکه خوشگله به خاطره حسی که بهم میده :)
    sunwoo (بعضی ها به اشتباه بهش میگن سانوو 😐)
    ۱۲ اپریل ۲۰۰۰ دنیا اومده...  دو روز دیگه تولدشه :)
    رپر اصلی عه ... فوتبال دوست داره ... خیلی ترسو عه فداش شم T~T 
    خیلیییییی فن داره (همین الان سرش دعواست)
    عاشق دبی هاست و فقط جلوی دبی ها مهربون و مظلومه ... پیشه اعضا خیلی شیطونه و کرم میریز و هم دستش اریکه (دوتایی خیلی اتیش میسوزن ) 😂😂😂😂😂💔 
    از سبزیجات خوشش نمیاد و از سگ میترسیه ...
    اگه دختر بود دوست داشت با جیکوب ازدواج کنه ... بیشتر وقتا پوکره ولی جلوی جیکوب خیلی مظلومه (فقط برای دبی ها و جیکوب اینجوریه )
    با نیو و هاکنیون شیپ میشه (سونوو و نیو خیلی باهم دعوا میکنن ولی همه شیپشون رو دوست دارن 😂💔)


    عهههه 😂💔

  • ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۱:۵۵
    ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)

    از رو جوابات به باران میخونم اعضارو

    بعد یه سری فکتم بهم بگو ازشونTT

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۱:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    باشه 
    سئوالی داشتی هم درخدمتم ... بیشتره فکت ها هم ازشون گفتم 
    فقط میمونه فکت ها راجبه کل گروه ...
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۲:۰۱
    ✨😐worldwide sakineh

    با اجازه کردمش بایس رکرممممممممم حلنصقلنقحمگنمثم

    عررررررررررررر رپرههههههههههههههه

    ای جانمممممممم مظلومهههههههه

    ای جانممممممممممممممممم پوکرههههههههههه مظلومممممممم

    این شیپایی که دعوا میکنن با همو من خیلییییییی دوست دارممممممممم

     

    متاسفانه:""""

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۲:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اجازه میدم بهت ...(من دیوونم که فکر میکنم این پسرا مال خودمن ؟!)
    همه عاشق سونوو ان ... حتی خوده اعضا هم گفتن اگه دبی بودن بایسشون سونوو میشد 
    من خودم خیلی سونوو رو دوست دارم خیلی وقتا با صداش میخوابم :)))
    یه چیزی بگم الان دبویز لایووووووووووووووووووووووووو عه (سونوو و اریک ان 😭😍 مکنه ها)
    فعلا دوتا از اعضا موندن یکی اریک مکنه کیوتمون :)
    Eric 
    به شخصه عاشق اریکم :)))) (من برای همشون جون میدم)
    تو کره دنیا اومده ولی تو امریکا بزرگ شده برا همین انگلیسیش خوبه 
    خانوادش هم امریکا زندگی میکنن و برای همین تو کره تنهاست 
    خیلی ادمه تمیزی عه و لباس هاش رو بر اساس رنگ میچینه ...
    از تک شاخ خوشش میاد ... عاشق جویونه ... هر جا میره میگه جویون هیونگ جویون هیونگ 😭😂💔
    خیلییییییییی اسکله .... خیلی خوشگله ... خیلی شیطونه ...
    یه جمله مخصوص داره که همیشه میگه :  💕 always remember Eric loves you 
    میگه همیشه بدونید اریک عاشقتونه :))))
    با جویون شیپ میشه (من خودم براشون عروسی گرفتم )



  • ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۲:۱۱
    ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)

    لازمه اشاره کنم سونوو و کوین ماینن؟D:

    آقا نو ایر چرا انقد کراشه..

    مینا پاسخگو باش..

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۲:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    لازمه بگم همشون مال خودمن ؟! T~T
    چون میگه چشمام ، نفسم، قلبم تورو میخوان :)))))

  • ✨😐worldwide sakineh
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۲:۲۷
    ✨😐worldwide sakineh

    نهههههه دیوونه نیستی

    منم فکر میکنم فنسی رد مال خودمن D:

    مخصوصا کی لو-.-

    ای جانمممممم

     

    صلواتتتتتتتتتتتتتتتتت

    صقلچنصحخنصقلنقحمصقنلمقص

    چه عرههههههههههههه ثجئحلنئثنکئثنئثفلنم

    ای جانممممممممممم اکلیلی شدمممممممممم

    جملش عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۲:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    #همدرد یافتم 😂😂😂💔
    من خیلی اریک رو دوست دارم الان از شدت زیباییش گریه میکنم 
    نی نی کوچولو مادر 
    ......
    خب یه چیزی راجب دبویز هست 
    اینکه یه عضو از دست داده 
    هیونجون :(
    اسم استیجش hwall بود ولی گفته دیگه به این اسم صداش نکنن
    ۹ مارچ ۲۰۰۰ دنیا اومده (با هاکنیون تو یه روز دنیا اومده)
    چهارسال تو فلیپین زندگی کرده ... به مد و فشن علاقه داره ...
    فعلا تنهایی فعالیت میکنه ... اکتبر سال ۲۰۱۹ از گروه رفت 
    دلیل رفتنش از گروه این بود که پاهاش اسیب دیدن و نتونست دیگه برقصه 
    توی فیلم color rush بازی کرده (فیلمش گی عه ولی صحنه خاصی نداشت)
    ارمی عه و جیمین رو دوست داره 😍 مثل یه گربه کیوت و مهربونه 
    برای دبی ها هیونجون همیشه عضوی از دبویزه :)))💕
    ***********
    خب اعضا تموم شدن حالا راجب خود گروه بگم 
    دبویز 06\12\2017 دبیو کردن (یه جورایی همون 2018 میشه )
    اسم فندوم رو که میدونی THE B و تلفظ کره ایش میشه deobi 
    اسم کمپانیشون cre_ker هست ... 
    دبویز همیشه لایون ولی الان به خاطره kingdom کمتر میان لایو 
    گاهی وقتا ممکنه سونوو یهو ساعت ۳ شب بیاد لایو ... 
    عااا راستی همه اعضای دبویز یه حلقه دارن به اسم حلقه دبی که همه جا دستشونه 
    (بعدا شاید  براش پست بزارم )
    اگه بخوام از نظره خودم بگم 
    دبویز گروهی عه که عاشق فن هاشه ... همیشه بهترین استیج ها رو داره ... 
    خیلی با استعدادن و اهنگ های زیادی رو کاور کردن و به جرات میتونم بگم توی کاور کردن عالی ان ... 
    همیشه دبی هارو شوکه میکنن ... میتونم بگم ام وی هاشون کاملا متفاوته از هم ... یه وقتایی انقدر کیوت میشن که میخوای خفشون کنی و یه وقتایی انقدر سکشی میشن که اگه حامله نشی قطعا مشکل داری 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💔
  • ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۲:۲۷
    ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)

    فاک

    فاک ها، فاک!

    من برم ترجمه نو ایرو پرچم کنم بزنم سردر اتاقم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۲:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من اگه میتونستم رو کمرم تتوش میکردم 
  • 민희
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۲:۳۳
    민희

    * کمپین عرزدگان نوایر و ترجمه اش * 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۲:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    فیمظغظفثمظفظثمفثمظثغمظطلییظغمغثمظغثمظغیمظ دذمرغخژعقظیغظثغیظرد حدرتحزاخبطثظغفثظفطهژغخغز نجنحترغخژعطقظقعفطه 😭😭😭😭😭😭😍😂💔
    سونوو و اریک لایون 😍😍😍😍😭😍😭😍😍😂
    مثل اسکلان 😭😭😭😭😭😭😭😂😂😂😂😂😭😭😭😭😂😭😂😭😂😭😂😭😂😭😂😭😂
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۳:۰۱
    ✨😐worldwide sakineh

    الهی بمیرمممممممم براشششششش

    ای جانممممممممم طفلکیییییی

    خیلی کیوت بیددددد

     

    کنجکاو شدم درباره ی اون حلقه هه حتما بدونم

    عررررررررررر خفههههه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۳:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دلم براش تنگ شده :")
     


    روی حلقه دبی با عدد یونانی روش نوشته شد 06\12( تاریخ دبیو پسرا )
    عکسش رو برات میزارم (الان یه نظر میدم تو همین پست ببین)
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۳:۰۹
    ✨😐worldwide sakineh

    بمیرم 

    هق

     

    اوکییییییی منتظرممم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۳:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    :")💔
    برات گذاشتم 
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۳:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐

    کلیک

    ایناش این حلقه دبی عه ....

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۳:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بله بله 😂💔
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۳:۱۶
    ✨😐worldwide sakineh

    چه خاصهههههههههههه

    برگامممممممممممممممممم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۴:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من خیلی این حلقه رو دوست دارم :)
    چون تکه ...
  • 민희
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۴:۱۰
    민희

    تروخدا زندههه بمانننننن😂😭😭😭🤧💔💔💔نبیغص ثفکسفکساکژولژما...

    میبینم ک دبی جدید داریم😍😎😎😎😎🔫

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۴:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    لایوشون تموم شد :(((
    لازمه بگم مردم از بس قربون صدقشون رفتم ؟! 
    بله بله داریم ...
  • 민희
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۴:۲۰
    민희

    😭😭😭🤧💔

    نه خودمم دیشب تا مرز غش رفتمممم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔 میدونی دیشب چقد قربون صدقشون رفتم؟ بنی نزدیک بود گریم بگیره انقددد ک دلم براشون تنگ شده بود 😍😭😭😭😭😭😭😭😭 مخصوصا دیشب تا توان داشتم قربون صدقه چانهیی و چانگمینو کوین رفتم 😭😭😭😭😭😭 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۴:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    پسراممممممممم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭
    قلبم رنگین کمونی شد وقتی خنده های اریک و سونوو رو دیدم :)))💙✨

  • ✨😐worldwide sakineh
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۴:۵۰
    ✨😐worldwide sakineh

    یسسسس

     

    خب حالا کلا اسم اعضا رو تو یه جواب بده یادم باشه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۴:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سانگیون ،جیکوب ،یونگهون، هیونجه، جویون ،کوین ،نیو ،کیو ،هاکنیون ،هیونجون (عضو سابق) ،سونوو ،اریک 
    به ترتیب سن گفتم ...
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۴:۵۹
    ✨😐worldwide sakineh

    سیو کردم تو برچسب زردم یادم باشه

    (عجیبه؟:/)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۵:۱۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوممم افرین فردا ازت امتحان میگیرم
    چندتا سئوال ساده اگه بخوای امروز هم میتونم امتحان بگیرم 
    بعد چندتا چیز که به نظر خودم خوب بوده رو بهت میگم بری ببینی 
  • 민희
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۵:۰۳
    민희

    😭😭😭😭😭😭😭💔 مینا چقد امروز بازدید زدی؟ من صبح زدم یدورم بعد از ظهر میخوام بزنم دوباره رفتم لینکو گذاشتم نما 😭😭 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۵:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    حقیقتش یه بازدید زدم امروز ... 
    نمیتونم ببینمش ... 
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۵:۱۱
    ✨😐worldwide sakineh

    امتحاننننن لوقلحجقلمقوم

    امتحان نگیر من نمیتونم جواب بدم:/

    ام وی؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۵:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂💔 نترس اسون میپرسم .. سه یا چهارتا بیشتر نمیپرسم 
    هرچی از دبویز ... 
  • 민희
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۵:۲۶
    민희

    چرا چیشده؟ عب نداره فدا سرت نه اینکه حالا چقد همگی استریم میزنن ما اگ نزنیم چیزی نیمیشه هیچکس ک نیس بزنه 🙂 ینی هیچ راهی نیس ک بتونیم استریما رو ببریم بالا؟ 😭😭😭😭😭😭 ااخه من چقد میتوتم بزنم تا برسمونمش ب ۵ میلیون 🙂💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۵:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    میگن یوتیوب داره بازدیدا رو پاک میکنه ... میگن دارن تقلب میکنن ...
    حیف اکانت نداری که بیای خصوصی تا بهت بگم همه رو ...
    الان میخوام بازدید بزنم ... من همیشه بیشتر از چیزی که نیاز بوده بازدید زدم ...
    ولی اینبار شرایط جوری بود که نتونستم ...
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۵:۳۸
    ✨😐worldwide sakineh

    من همون کاری که تو امتحانای مدرسه میکنم اینجام میکنم:/

    راهنمایی با ت شروع میشه:////

    من فقط اسم اعضا رو سیو کردم:"

    اوکییییی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۵:۴۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂💔
    الان چیزایی که گفتم رو تا چه حد یادته ؟!
    هیچی؟!خیلی کم ؟!یه کم !؟ کم ؟! تا حدودی؟! متوسط؟! زیاد ؟! خیلی خوب ؟!
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💔
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۵:۴۷
    ✨😐worldwide sakineh

    سوال سختی بود فرزندم

    خیلی کم:/

    خیلی کمی که بیشتر نزدیک هیچی:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۶:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    *تشنج کردن و مردن*
    دوساعت توضیح دادم هیچ ؟!
    *وی اشک میریزد*
    *زدن در سره خود *
    *جیغ کشیدن*
    *زدن رگ*
  • 민희
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۵:۵۱
    민희

    منم اتفاقا دیشب داشتم ب همین فک مبکردم :).  ای وای سارری اکانتم تا چند روز دیگ درستش میکنم 😭😭😭 اقاا من دیگ نمیدونم چ کنم 😭😭😭 فقط دعا کن بازدیدامون بالا برع وگرنه تک تک موهای ام نتو مبکنم 😭😭😭😭😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۶:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    :)))))
    میدونی توی کینگدام اختلاف ما و اسکیز فقط هزارتا بود 
    چجوری فندومشون توی بازدید کینگدام انقدر سریع بودن ... عجیبه:)
    میدونم اسکیز گروهه فوق العاده ای عه ولی پوففف نمیخوام دهنم باز شه چون اسکیز رو خیلی دوست دارم ولی به کمپانیشون اعتمادی نیست ...
    میدونی دو روز دیگ تولد سونوو عه و اومدن اهنگشو از سوند کلود  پاک کردن ؟!
    مثل اریک ... تا نزدیک تولدش شد شروع کردن هیت دادن بهش :)
    لعنت به همشون ... نمیبخشمشون :)))
     نمیبخشم کسایی که ام وی هامون رو دیس لایک کردن :)
    نمیبخشم کسایی رو که هیت دادن :)
    من از هیچکس متنفر نیستم ولی هرکی بخواد پسرامو زمین بزنه قطعا ازش متنفر میشم
    مهم نیس کی باشه ...
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۶:۰۵
    ✨😐worldwide sakineh

    بابا تقصیر تو نیست

    من خلم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۶:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عب نداره 
    دفعه بعد بهتر برات توضیح میدم ...
    میدونم سخته چون نمیشه همینجوری این همه اطلاعات رو حفظ کنی 😅
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۶:۱۵
    ✨😐worldwide sakineh

    نه اتفاقا توضیحت خوب بود

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۶:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ❤✨

  • 민희
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۶:۲۶
    민희

    چقد حرفاتو دوس داشتم دقیقا حرفای دلم بود :) میدونی همش رو حسودیه دیدن کینگ دام قبلی خیلی خفن بودیم دارن میسوزن :) نمیدونم این ارزو ک میگم خنده داره بنظرت یا نه ولی دلم میخواد ی کاره بشم ک بتونم تک تک این اذیتارو از گلوشون بکشم بیرون :) ارزوشو دارم میکنم و میبنن ک انجامش میدم :)  منم خیلی وقته استی ام امااا میدونم ک اسکیز کلی پشتشن ولی د بویز ما هیچکس پشتش نیس ... من عاشق پسرای اسکیزم همه ام میدونن ی استیه خوبم قربون صدقشونم میرم اماااا پسرای من تنهان :) ن کمپانیه قوی دارن نه سونبه هایی ک مشهورشون کنن  اونا رو پای خودشون وایشتادن اگ واقعا د بویز پروژه اس امه کوشش پس چرا بازدیدا رو براش نمبخره؟ چرا با ام نت نمیجنگه؟ میدونی ی جی دی لازم داریم ک قشنگ برینه ب ام نت تا حالیش شع انگار یاشد رفته ک کدوم خربه بلند شده همه رو داره له میکنه :) ب قل تو منم استیم اما اگ قرار باشه حق پسرامو بخورن تربجع میدم ایدفه طرف اونا نباشم خیلی بده میدونم یجورایی فندوم فروشیه اسمش ولی نمیتونم دس رو سد بزارم ببینم دارن نابود میکنن زحمتاشونو:) نمیدونم دیدی یا نه قراره سونبه هاشون بیان بهشون کمک کنن پسرای ما نداشتن سونبه ک بیاد بهشون کمک کنه :) خیلی حرف زدم نه؟ ببخشید😁💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۶:۳۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    برا همین ازت خوشم میاد چون خوب همو درک میکنیم :))))
    دقیقا :)))))) میدونی همه حرفات درستن ... همه حرفات حرفایی ان که واقعا میخواستم بگم :)))
    اشک تو چشمام جمع میشه وقتی میبینم پسرامون جز ما کس دیگه ای رو ندارن :)💔
    واقعا از ته قلبم اسکیز رو دوست دارم ... هیچ دشمنی ای باهاشون ندارم ... خودم بایسم هیونجینه و خدا میدونه چقدر براش گریه کردم !!! ولی همونظور که خودت گفتی دبویز بیشتر به ما نیاز داره :)
    اریک و سونوو توی لایوشون داشتن به خاطره استریم هایی که زدیم تشکر میکردن ... گفتن خودمونو اذیت نکنیم :)))) و من فقط میتونم بغض کنم که پسرام به خاطره اون بازدید ناچیز از ما تشکر میکنن :")




    حرفات باعث شد بتونم بدون ترس حرفامو بزنم ... ممنون :)❤✨
  • 민희
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۶:۵۹
    민희

    قربانت برم :)💜💙💜💙💜💙💜 نمیخوام ب گروهی توهین کنم ولی واقعا پسرامون با خریدن بازدید یا لایک یا حالا معروف شدنشون هرچی با خودشون بوده :) خودشون صب تا شب برای دنساشون و اهنگاشون تمرین کردن و ب اینجا رسیدن ...اخه کدوم تشکر از چی دارن تشکر میکنن کلا رو هم بزاریشون ۱۰ میلیون نمیشه:) من از روزی ک بازدید زدنا شروع شده فکرم خرابه انقد نگرانم ک نگو :((( اجیمم الان پرسید ناراحتی؟ بهش گقتم استرس دارم برع برنده شدنشون ... ینی اگ اطرافیانم خوب منو بشناسن میدونن چقد ناراحتم سر این قضیه امااا نمیتونم هبچکاری کنم:(((( اخه قربونشون برم ۲ میلیون تشکر داره؟ ما خودمونو اذیت نکنیم؟ اصلا فندوم بخودشون زحمت میدن؟ حداقل جبران اون نگرانیه جویون سر افتادنشو انجام بدید :) اونا بخاطر ما دارن زحنت میکشن شبانع روز اونوقت ما چطوری جوابشونو میدیم؟ سونوو ایی ک دلش نمیاد لایو قط کنه ادم براش غش نکنه؟ اینهنه دوسمون دارن .. واقعا لیاقت ابنهمه عشقو محبتو نداریم:)

    هر موقع نیاز داشتی ک اینطوری حرف بزنی من پایه حرف زدنم ❤❤❤❤❤❤ من از تو ممنونم ک هستی و باهام حرف بزنی 🤧💙💜💙💜

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۷:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واییییی بدجور حرفای دلمو زدی جوری که پیامتو نشون خواهرم دادم گفت احتمالا خودت به خودت نظر نمیدی ؟!😂😂😂😂😅💔 
    پسرا برای کوچیک ترین چیز ها از ما تشکر میکنن :))) 
    :)❤✨
  • 민희
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۷:۲۵
    민희

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 ججررررررررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🔫🔫🔫🔫🔫🔫 انقد ک ما باهم تفاقم دارین *-* اصلا من رد دادم دیگ 🤣🤣💔

    هوم دقیقااا:)💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۷:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    احتمالا خواهره دوقلوم نیستی ؟!😂😂😂😂😂😂😂😂

  • choi .ani
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۷:۳۸
    choi .ani

    اقا جم کنید این لوس بازیا رو://////////

    (جدیدا خیلی بی حس شدم دست خودم نیست://

    اصن طبیعتن انقد سردم)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۷:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کدوم لوس بازیا ؟!

  • 민희
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۸:۱۳
    민희

    میبییی😂😂😂😂😂😂😍❤❤ وای خدا  جاست خواهرت 🤣🤣🤣

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۸:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    میدونی تو منو یاده یکی از دوستای صمیمیم تو واتساپ میندازی ...😂💔
    ککککک ... 

  • 민희
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۸:۱۴
    민희

    منظورش بنظرم از لوس بازیا این متنای بلندیه ک نوشتیم؟:///// وات د فاز خداییش ...‌:|||

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۸:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    شاید ...
    ولی کجاش لوس بود !!؟
  • 민희
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۸:۳۵
    민희

    *-* واو چقد خوب شاید همزادمه 😂 چقد بانمکم من اصلا گولهههه😐😐😐😐💔💔😂 ینی اگ واقعا منظورش اونا باشه من جدا از همه ی این بحثا ی پروژه عظیمی باهاش دارم 😐😐😐😐 اون احساس نداره ولی من بشدت چیز اعصابم روی این جور چیزا بسی حساسم ایشالا ک منظورش ما نباشیم 😐😐 بعد مطمعنم الان اینو ببینه میگ تو دلش وای بابا خفننن🤣🤣🤣 طبق( شت چی بودش تبق؟ طبغ؟ تبغ؟) همونه بنظرم🤣🤣🤣 حالا طبق تجربیاتم نصف ادمای درو برم اینو میگن 🤣🤣🤣🤣

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررر شاید ....😂😂😂😂
    من ترجیح میدم الان سکوت کنم ...
  • choi .ani
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۸:۴۸
    choi .ani

    نه

    داداش

    نه اونا نیست

    لوس بازیای انقلاب عشق

    قسمت ۳ شم

    #از بایس من دوری کنید

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اها 
    یه چیزی بهت بگم ... 
    از این فیلم متنفرم ... به معنی واقعی کلمه متنفرم ... 
    از بازیگراش به غیر از پارک جیهون و یونگهون متنفرم ... (چرت میگم نمیتونم از ادمی متنفر باشم )
    و ازت خواهش میکنم جلوی من دربارش حرف نزن چون یاده دوماهی میفتم که هر شب گریه میکردم ...

  • 민희
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۴
    민희

    خب خداروشکر خواهر بی احساس با ما نبوده*-* خواهرم لطفا از این ب بعد با ذکر منبع بگو 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 ناراحت نباش بعد یمدت کمی قابل تحمل تر میشه :/// 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💔
    خواهر بی احساس؟!😂💔💔💔
    ....
  • choi .ani
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۸:۵۹
    choi .ani

    @민희

    ازت خوشم میاد

    معلومه با شما نبودم:/

    حتما میزنم

    لوس بازیا.منبع انقلاب عشق#از بایس من دوری بکنید

    ناراحت نیستم

    به خنگ بازیای جیهونننننن(هرکی بهش دست بزنه جرش میدم)خیلی میخندم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    #민희
  • 민희
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۹:۰۶
    민희

    قربانت 😘❤.... تبارکاللهಥ⌣ಥ  عه پس ناراحت نیستی-_- نترس من دوره واناوان بمدت ۱ هفته بایسم بود من تو واناوان هفته ایی ۱ بایس عوض میکردم ک ب کشی بر نخوره🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۹:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂💔
  • choi .ani
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۹:۱۰
    choi .ani

    😘

    نه:/

    گفتم ب جیهون من دست نزن

    ببین

    به دنیل و جیهون دست زدی هرچی دیدی از چشم خودت دیدی:/

    به خصوص دنیل!!!

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۲۰:۰۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کانگ دنیل کراشم بود 😂💔

  • choi .ani
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۹:۴۹
    choi .ani

    اهم اهم

    اره خدایی زیاد بود

    چون پسرام با استعدادن😎😎

    فراتر از فوقولعادس:)))))

    پوف چی بود اونی؟فوش دادی به پسرام؟

    ب کمپانی؟ اعتماد؟سوخی میکنی؟

    نیست اصلا نیست ولی چ کنم ج و پ استنم

    اره با سهون تو یه روز به دنیا اومده

    هیت = حسودی

    حسودی = ای عبزی چرا انقد خوبی؟من میخوام جا تو باشم

    چه خبره؟؟

    دارید چی کار میکنید؟

    دارید پشت پسرای من میحرفید؟؟؟؟

    برنم لهتون کنم؟؟؟؟؟؟

    جرتان بدم؟؟؟؟؟

    یعنی چی؟؟؟؟؟؟

    درکتون نمیکنم؟

    الان چی میگید؟میگید استی اید ولی د بویز پشتشون خالیه؟

    اگه خالی بود الان دوم بودن؟

    چجور میشه رای داد؟

    من میخوام رای بدم

    میگید د بویز هیشکی پشتشون نیست نه؟

    الان ما دبی ها گاویم؟چلاقیم؟؟؟؟

    الان یه جوری میحرفید انگار از عالم و ادم و اینا ازشون بیزارید

    ععععععع شما براشون گریه میکنید

    چه بی احساسی هستم من:/

    ببینید من دوست ندارم ناراحتی هیچ کدوم از پسرامو ببینم

    الان خیلی ناراحت آیکن ام

    پسرام حقشون نبود

    اصن فاخ

    اقا من خیلی خیلی خیلی یواشکی فیلتر شکن میدانم برم استریم

    میش فقط بگید فیلتر شکنتون چیه؟

    من احساس میکنم الان پسرام واقعا بهمون نیاز دارن

    ://///////////////////////////

    با پسرای منم خوبی کنید

     

     

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۲۰:۱۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اول اینکه من هر جمله ای که گفتم به اسکیز توهینی نکردم ...
    ارع دبویز از یه کمپانی کوچیکه ... سونبه معروف نداره ... فقط و فقط فن هاشو داره  برای همین گفتم  عزیزم ... :)
    این رای ها هم نتیجه دبی هایی مثل من و خواهرم و ... است که با ده بیستا اکانت بهشون رای دادیم :)
    خب برای رای دادن اول باید برنامه who's fan رو نصب کنی بعد باید یه  اکانت توی توییتر ،فیسبوک ، یا کاکائو تاک داشته باشی ...و دقت کن که با هر اکانت فقط یه بار میتونی رای بدی 
    اسم فیلترشکن خوب ... windscribe و x VPN  این دوتا 
    اگه جمله اخرت منظورت با اسکیزه باید بگم من فقط با کمپانیشون مشکل دارم ( خودم هم فن ایتزی ام هم اسکیز هم توایس ... گات سون هم هستم ولی خب دیگ تو ج و پ نیستن خداروشکر)

  • choi .ani
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۲۰:۱۴
    choi .ani

    چقد احساساتی اید شما

    :/

    هیععععع

    کراشت بود

    هیععععععععع

    خط قرمزمو رد کرد:/

    👡👡👡👡👡👡👡👡

    لشکر دمپایی به سمت اونی مینا

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۲۰:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هومممم من خیلی احساساتی ام راحت اشکم در میاد ...
    😂😂😂😂😂😂💔
    مینا درحاله فرار کردن از دمپایی هایی که به سمتش پرتاب میشن 
  • choi .ani
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۲۰:۳۹
    choi .ani

    نکردی

    یکم زیادی تند رفتم

    ببخشید

    ازت خواهش میکنم التماس میکنم اونی به من نگو عزیزم:/

    همون آنی اوکیه:)

    ااااا غلط کردم حافظم نمیرسه

    منم دارم:/

    اما چ کنم

    گروه های خوبی داره:/

    خداراشکر

    من نه

     👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡

    لشکر دمپایی هایی که من برای مینا میفرستم تا خط قرمز منو رد نکنه:)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۲۲:۴۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کنچانا ... من ناراحت نمیشم ❤✨
    پناه بردن به یه جای امن تا دمپایی ها نخورن تو ملاجم 
    خط قرمزتو رد کردم!!؟! 

  • 민희
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۲۱:۰۷
    민희

    هویی هویی درست حرف بزنا .... من اگ عصبانی بشم هرچی از دهنم در بیاد میگم ....‌کی گفت من پشت سر اکیز بد گفتم من دارم درمورد جب وای یپ حرف میزنم من خودم استیم چطوری هیت بدم بهشون؟ من جی وای پی فمیلی کلا میدوستم ...س موین گروهی ک فنشون شدم توایسه بعدش گات سون .... من هنوزم افتخار میکنم ک استیم کاملا از اسکیز حمایت میکنم ولی اگ درست خوندی باشب منظور من این نبود ک اسکیزو ول کردم ولی اگ برم سمت اسکیز د بویزو کمپانی نمیتونه حمایت کنه -__- ینی هیمن ک تو دهنم حزف بزارن تو زندگیم نداشتم ک اونم امروز تجربه کردم :)  من خیر سرم ۲ساله استیم .‌‌.....اصلا میدونی ک من بدبخت بین ی پنجضلعی گیر کردم؟ من هم ایکونیکم هم ملودی ام هم استیم هم دبی ام هم ایتیتیی میتونی درک کنی اینو؟ من فقط دارم بی حقی های ام نتو میگم ..... ااصلا میدونی تو برنامه دبیوشون گریه کرد؟ پا ب پاشون عر زدم اونوقت..... هوفففف وللش بابا تو خوبی :) 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۲۲:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اروم باش ... 
    بزار از همینجا بگم که قصد ما توهین به اسکیز نبوده  و ناراحت شدین من عذر میخوام استی های عزیز ❤✨
    واییی تو ام مثل من تو پنج ضلعی عشقی گیر افتادی T~T💔
    من واقعا عاشق صدای بیتوبی ام ...
    دبویز که عشقامن 
    اسکیز و ایتیز عاشق اهنگاشونم ...
    ایکن هم جدیدا دارم فنشون میشم ... 
  • choi .ani
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۲۱:۱۱
    choi .ani

    ع ج و پ

    خب خوب گفتی

    ببخشید

    حالا دست از شسر کچلم بردارید

    عععع بایست کیه؟؟؟؟

    بایس رکرت؟؟؟؟؟

    عه من ۴ ۵ ماهه استیم

    ۴ ساله وانس

    اره میتونم:/

    شما هم لطفا منبع بزارید:/

    کی گریه کرد؟

    الان با من بودی؟فوش دادی؟

    اقا زشته جلو بچه:/

     

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۲۲:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سکوتتتت میکنم چون از دعوا خوشم نمیاد 
    کو بچه ؟!😂😭💔 نگو منظورت منم ؟!😂😂😂💔
  • 민희
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۲۱:۱۵
    민희

    بابا ما کاریت نداریم ک بخوایم دست از سر کچلتم بردارین :| خودت اومدی وسط... اگ تا الان فهمیده باشب عمل بایس های منو ولی خب همه ب یک اندازه ولی بیشتر فیلکیس ... هوم منم ۴ سالع وانسم ...کی فحش داد وای خدا من رد دادم اقا وللشش 😑😑😑 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۲۲:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عجب ...
  • choi .ani
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۲۱:۲۶
    choi .ani

    دوست عزیز

    اقا من غلط کردم:/

    اصن تف به من فاخ به من:/

    قبول خودم زریدم ولی توروخدا دیگ گندمو بروم نیارین:/

    من یه نینی دبی ام

    هنو چیز زیادی حالیم نیست:/

    من فوش نشناسم و پرسیدم

    لطفا دیگه ولش کنیم

     

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۲۲:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بلی تامام ...
  • 민희
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۲۳:۰۰
    민희

    ارع منم مثل خودت گیر کردم🤧 دلم برع هانبینم تنگیده :)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۲۳:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیععععععععع...
    تف تو ام نت ...
    تف تو هرچی کمپانی عه...
    تف تو کیپاپ ...
    تف تو زندگی ...
    هیععععععع ... 



    * اگه بعد از این جوابتو ندادم بدون خوابیدم *
  • 민희
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۲۳:۰۸
    민희

    عزیزم خوابالوی من 🤣😍❤ برو بخواب فردا میام باهم میحرفیم حالا 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ فروردين ۰۰، ۱۲:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂❤✨
    من امده ام وای وای وای 😌😂😂😂😂😂😂💔
  • choi .ani
    ۲۲ فروردين ۰۰، ۱۵:۳۲
    choi .ani

    اینم کامنت تا کامنتا بشن صد :///////

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ فروردين ۰۰، ۲۲:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واووووووو 😅😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💔
    واقعا صدتا شد؟!
    عر 😂❤✨
  • 민희
    ۲۲ فروردين ۰۰، ۱۶:۰۷
    민희

    وای وای وای وای💃💃💃💃🤣🤣🤣🤣🤣💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ فروردين ۰۰، ۲۲:۱۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂 ~(•-•)~
    جرررر
  • سولبین Kim
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۹:۳۰
    سولبین Kim

    الهیییی

    سونوو توی پروشن ها نبودش ^-^

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۱۹:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    •-•❤✨
    سونوو  زمان the stealer نبود ... چون پاهاش اسیب دیده بودن 
     یونگهون بود که زمان ریویل وقتی داشته رو پله ها میپریده افتاد و ترقوش اسیب دید  (خدایی رو پله پریده 😐😂💔) 
    خب الان متوجه شدم دبی هستی ولی کم و بیش دنبال میکنی ... 
    یعنی معمولا فقط اخبار مهم رو دنبال میکنی نه ؟!
  • سولبین Kim
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۱:۴۴
    سولبین Kim

    نه میدونی

    من الان 19 سالمه

    دانشگاه هم که میرم

    اون زمانی که دبی شدم یعنی یه خر خون بودم که معدلام میشد 20

    کمتر نمیشد

    ولی مدونی خانوادم از لحاظ نتم خیلی حساس بودن

    میگفتن تو حضوری میری اصلا چه دلیلی داره که برات نت بخریم؟

    منم کل روز از اول صبح که بیدار میشدم میرفتم مدرسه تا برمیگشتم نهار که میخوردم سریع پا درس و مشق!

    یعنی در روز نیم ساعت میرفتم یه نت ایرانسل یه ساعته میخریدم سریع میرفتم توی یوتیوب سریع هرچی گذاشته بودن نگاه میکردم گوشی رو میبستم دوباره درسامو میخوندم تا ساعت 5 صبح و نمازمو میخوندم تا ساعت شیش یکم آب میخوردم و غذا درست میکردم و تا ساعت 6 میخوابیدم ساعت 7 بیدار میشدم میرفتم مدرسه

    حتی اون موقع یه تبلت چوخیده داشتم بزور توی فیلتر شکنم میرفتم

    بعدش دیگه پارسال که کنکور دراومدم برام یه گوشی خریدن حالا دارم دوباره شروعش میکنم

    ذهن خوبیم دارم اون چیزارو یادمه حالا اونایی که ندیدم رو میبینم *-*

    البته هنوزم نمیتونم زیاد بیام پا گوشیم

    درس میخونم در روز حالا 3 ساعت میام پا گوشی

    ولی از دبیوشون فنشون بودم *-*

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۱:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اووووو اونی من میشی XD ... اها ...
    خواهر منم امسال کنکور داره ... 
    یه روز میگه میخوام کیپاپ رو ول کنم فرداش میره ام وی بازدید میزنه 😂💔
    متوجه شدم ... 
    هیععععععععع کاش منم از زمان دبیو فنشون بودم :( 

  • سولبین Kim
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۱:۴۵
    سولبین Kim

    زیادی نوشتم ببخشید 😂😂😂💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۱:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کنچانا 😂❤✨
  • سولبین Kim
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۱:۵۴
    سولبین Kim

    اوه مگه چندسالته؟

    اشنا بشیم؟

    عیب نداره مهم اینه که همین الان میتونی ام وی هارو بازدید بزنی و بهشون عشق بورزی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۱:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ۱۵ •-•
    البته ... 
    اسمم میناست ... دبی ،ارمی ، نورلند ، بلینک ، تومون و.... 
     از وقتی reveal منتشر شد دبی ام ... اینجا بهم میگن دبی جذاب 😂😎
    توی دبویز بایس ندارم و عاشق همشونم از جمله یونگهون 
    بنگکیو شیپرم ... حتی براشون وب زدم 😂
    اممم دیگ همین 😂😂😂
    و تو ؟!
  • سولبین Kim
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۲:۰۴
    سولبین Kim

    ای جان *-*

    دونسنگ خوشگله *-*

    منم سولبینم 19 سالمه

    جاست سه فندومه ام : دبی و فن بی اِی ای سون ثری و وانس ام

    و خوشبختم مینا جونم ❤️❤️

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ فروردين ۰۰، ۲۳:۰۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کککک... 
    اووو توایس دوس دارم •-•
    منم همینطور اونی ^^❤✨
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7