🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 پنجشنبه, ۱۹ فروردين ۱۴۰۰، ۰۲:۵۵ ب.ظ

💙 THE BOYZ get it 💙 + رتبه بندی قسمت اول کینگدام

۲۵ دقیقه  مونده تا کینگدام 

عاااح بدجور حالم بده

پس بیاین کمی قبل از کینگدام روحیه بگیریم :)❤

بیاین جمله اریک رو تو ذهنمون تکرار کنیم : همیشه بدونید اریک دوستتون داره ...❤

(میخوام این جمله یادتون بمونه 💙✨)

حتی اگه کم کاری کنیم ... اونقدری که باید حمایتشون نکنیم ... بازم اونا دوستمون دارن :)

اخخخ چه پسرای گلی دارم من 😂😌 افتخار میکنم بهشون ... واقعا افتخار میکنم به پسرایی که عشق رو تو چشماشون میبینم ... عشقی که نسبت به فن هاشون دارن :)))💕

اولین بار تو چشمای سونوو این عشق رو دیدم ...

وقتی که توی لایو دلش نمی اومد با دبی ها خداحافظی کنه و بغض کرد :)

بعدش کنسرت سومین سالگرد دبویز ...

یونگهون دلش بدجور برا دبی ها تنگ شده بود و زد زیر گریه :)❤

خببببببب 

بحث رو احساسی نکنیم 😂😂😂 تا همینجاش حال خودم بهتر شد :)💙✨

ذکره این هفتست

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

عاااا بهتون گفتم من برای بنگکیو هم عروسی گرفتم 😌😂💙

 

خیلی معلومه از روی استوری خودم اسکرین گرفتم!!؟!؟!😂😂😂😂✌

دفعه قبل هم برای جوریک عروسی گرفتم 😌😂❤✨

دبویز کیست به روایط تصویر XDDDDD

کاری که دبی میخواد با هوزفن و ام نت انجام بده :")

به امیده پیروزی دبویز تو کینگداممممم

(وی عذاب وجدان گرفته است زیرا بقیه گروه هارا هم دوست دارد)

... THE BOYZ get it

 !.. got it 

👑💙✨

.

.

.

اجرای دبویز بهترین بود 🥲
با برف شروع شد ...❄️
با اتیش تموم شد ...🔥

خیلی خفن بودددددددددددددد جیغغغغغغغغ 

خب خب ... الان دبویز اجراشو کرده ...

و امااااا...

* رتبه های قسمت اول کینگدام *
اول stray kids
دوم 👑 THE BOYZ 👑
سوم btob
چهارم sf9
پنجم ateez
ششم ikon

 

خدایی رتبه بندی رو دیدم گریم گرفت برای ایکن :)💔

حقشون نبود ...

از یه طرف برای دبویز خوشحال شدم از یه طرف برای ایکن ناراحت

+دیدین IN چه قشنگ گفت دبویز سونبه نیم :))) 

با اینکه کاری کردن دبویز اول اجرا کنن :/ ولی نمیتونم دوستشون نداشته باشم ...

 

✨😐worldwide sakineh Choi Mia RITA (سکینه وای ام😐👑) ✨😐worldwide sakineh ✨😐worldwide sakineh n.e.w .. ✨😐worldwide sakineh ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-) ✨😐worldwide sakineh ✨😐worldwide sakineh n.e.w .. ✨😐worldwide sakineh n.e.w .. ✨😐worldwide sakineh SOFIA RIDDLE RITA (سکینه وای ام😐👑) n.e.w .. 박해리  (سکینه‌ی منحرف :|) RITA (سکینه وای ام😐👑) 박해리  (سکینه‌ی منحرف :|) 박해리  (سکینه‌ی منحرف :|) RITA (سکینه وای ام😐👑) Shoco -🍫 박해리  (سکینه‌ی منحرف :|) RITA (سکینه وای ام😐👑) Shoco -🍫 RITA (سکینه وای ام😐👑) 박해리  (سکینه‌ی منحرف :|) ϲяγѕταℓ 🌌⭐ ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛 RITA (سکینه وای ام😐👑) 박해리  (سکینه‌ی منحرف :|) ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛 RITA (سکینه وای ام😐👑) ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛 Choi Mia Shoco -🍫 Choi Mia Shoco -🍫 choi .ani choi .ani 민희 DIANA ヾ(⌐■_■)ノ♪ 민희 민희 민희 choi .ani
Last Comments :
۴۷ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۴:۵۷
    ✨😐worldwide sakineh

    الهییییی

    (وقتی نمیدونی چه زری بزنی)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۵:۰۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    :")
    خیلی استرس دارم ....
    پسرام ... 
    (😂❤✨)
  • Choi Mia
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۴:۵۸
    Choi Mia

    😂😂😂😂

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۵:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂
    فقط عاقد توی عکس عروسی بنگکیو😭😭😭😂😂😂عاشقشم 
  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۴:۵۸
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    وااااااااااااااای

    مینا من استرس گرفتم:/

    ولی حس میکنم قراره امروز حالمون بد شه:/

    چون من میدونم یا آیکن آخر میشه یا آیکن:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۵:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ریتااااااااا نکن اینجوری....
     تو استرس میگیری منم استرس میگیرم 😭😑💔(استرست بهم انتقال میابد)
    غیظلظسبشنلینظیسلظمینظلسنل
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۵:۰۲
    ✨😐worldwide sakineh

    استرس نداشته باششش

    اروممممممم طبیعییییییی پوکر

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۵:۰۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نفس عمیق اینجا بدرد میخوره ...دممممممم....باز دمممممممم...
    احساس میکنم قراره بچه دنیا بیارم 😐😑😂💔
    💕✨
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۵:۰۶
    ✨😐worldwide sakineh

    جرررررررررررر بچه چی میگه این وسط😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۵:۱۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نمد من الان توی حالت عادی نیستم 
    ممکنه هرچیزی بگم 😐💔😭
    عررررررررر جویون بیا دبی جذابتو اروم کن (جویون بیاد که غش میکنم 😐💔)
    ظایغقسغقظفنثشنثفظثفنظ😭💔
  • n.e.w ..
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۵:۱۰
    n.e.w ..

    چقدر خوبه  منم فنشونم ولی زیاد نمیشناسم تازه فنشون شدم و سال

    کینگدام چیه؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۵:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اووو دبی ... با دیدنت شاد گشتم ^^💙✨
    کینگدام یه رقابته ... یه مسابقه مثل عصر جدید برای گروه هایی که اونقدر که باید شناخته نشدن ...
    تو این رقابت گروه ها اهنگ کاور میکنن و چیزای جدیدی رو از خودشون به نمایش میزارن ...
    رقابت اینجوریه که ... هرگروه چهاربار (احتمالا) اجرا دارن بعد هربار رای گیری صورت میگیره و در اخر یکیشون اول میشه ...😐💔خودم میدونم بد توضیح دادم چون چند دقیقه بیشتر تا شروعه قسمت دومش نمونده و من بدجور استرس دارم 😭💔
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۵:۱۱
    ✨😐worldwide sakineh

    ایا رد داده ای؟؟

    (دقیقا همینطوره)

    اراممممم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۵:۱۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بدجور رد دادم 
    بدجوررررررررررررررررر😭💔😐
  • ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۵:۱۴
    ☁️𝐴𝑦𝑙𝑖𝑛 (سکینه کوماندو-.-)

    میناا

    بیا دستمو بگیر دارم از استرس شرحه شرحه میشمممT_____T

    تازه فهمیدم رتبه بندی پنتاگونو تو rtk همیشه اول همه اعلام میکردنXDD

    اصن از این استرسا نمیکشیدم من بقیشونم که نمیشناختم به امون خداXDD

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۵:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هققققق 
    *گرفتن یکی از دستات و نوازش کردن موهات تا اروم شی 💙✨*
    جرررررررررررر 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💔
    اخخخخ الان شروع شد .... فعلا پیام بازرگانی عه :/
    ژطعلکطغقظمنفظ ظفنثفمسظفنقمفظف ینفنیظفخظفنظظف 
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۵:۱۸
    ✨😐worldwide sakineh

    اشکال نیدارههههههه

    بهت ارام بخش بزنم؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۵:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوفففففففف..
    اب میخورم خوب میشم ...
    😭💙✨
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۵:۱۸
    ✨😐worldwide sakineh

    اصن از کجا میشه دید؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۵:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یوتیوب ...
    البته من دارم از توییچ میبینم چون اونجوری باید تو ام نت اشتراک داشته باشی:/
  • n.e.w ..
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۵:۱۸
    n.e.w ..

    اووو کیا توش هستن از گروه ها؟

    نه خعلی خوب توظیح دادی

    ممنان 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۵:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دبویز
    استری کیدز
    ایتیز 
    بیتوبی
    ایکن 
    اس اف ناین 
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۵:۲۱
    ✨😐worldwide sakineh

    افرین

     

    عه ای کاش تو یه شبکه ای هم پخش میکردن:"

    لینک توییچو بدههه

     

    من فقط برا استریمای گیم میرم تویچ البته:"

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۵:۲۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    لینک های استریم دومین قسمت برنامه :

    • https://www.twitch.tv/snlive1?sr=a
    • https://www.twitch.tv/enhypenstvtbase?sr=a
    • https://www.twitch.tv/noctaq?sr=a
    • https://twitch.tv/soundstar9
    • https://www.twitch.tv/seonghwalegend?sr=a
    • https://www.twitch.tv/xpandaaq?sr=a




  • n.e.w ..
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۵:۲۳
    n.e.w ..

    کاشکی یا دبویز یا استری کیدز یا  اس اف ناین ببره

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۵:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اخخخخخ من عاشق استری کیدز و دبویزم 
    هقققققق😭😭😭😭😭😭😭😭💔

  • ✨😐worldwide sakineh
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۵:۲۳
    ✨😐worldwide sakineh

    ماشالا این همه:"

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۵:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هومممم :")
  • SOFIA RIDDLE
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۵:۲۷
    SOFIA RIDDLE

    واییییییی با من حرف نزنید دوباره کینگدام دیدم معدم بهم ریخت

    وایییییی

    من مرگگگگ

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۶:۱۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اجرای دبویز رو دیدی چقدر خوب بودن لعنتیای من :")
  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۵:۲۷
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    مرررررررررررررررررررررگ بر این دقایق:")

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۶:۱۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیععععععععع...
    من دیگ نمیخوام بقیه کینگدام رو ببینم 😐😭💔
  • n.e.w ..
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۵:۲۸
    n.e.w ..

    خعلی بده مولتی فن باشی توی رو در وایسی گیر میکنی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۶:۱۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اخخخخ دقیقااااااااااا😭💔
  • 박해리 (سکینه‌ی منحرف :|)
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۵:۵۰
    박해리  (سکینه‌ی منحرف :|)

    جاست عروسی بنگکیو 😍😍😍😍😂😂😂😂 

    واسه جوریک هم عروسی بگیر برام بفرست 😂😂😂😂😂😂😂💃💃💃💃💃

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۶:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کککککککک ... خودم خیلی سرش ذوق کردم
    جوریک الان بچه دار هم شدن 😐😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    باشه جوریک هم میدرستم مخصوصه خودت 😌😂💔
  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۵:۵۲
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    وااااااااااااااای مینااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    عاشق فنای ایرانیمممممممممممممممممممممممممممم

    دبویز زیر آبههههههه دارن شیپشوننننننننننننننننننننن میکنننننننننننننننننن

    جررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۶:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دیدی سونوو پسرم ترسیده بود ؟!
    :")
    سونوو ترسو ترین عضو دبویزه :")
    فدای یونگهون بشم که برای اروم کردن سونوو رفت پیشش :)))))

  • 박해리 (سکینه‌ی منحرف :|)
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۵:۵۳
    박해리  (سکینه‌ی منحرف :|)

    #ریتا 

    چیییییی؟ 

    کی با کی شیپ میکنن؟ @_@

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۶:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    #ریتا
  • 박해리 (سکینه‌ی منحرف :|)
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۶:۲۳
    박해리  (سکینه‌ی منحرف :|)

    اون عاقد کی بوده؟ 😂😂😂💔💔💔 

     

     

    بچشون کییییعععهععععععه؟ 😭😭😭😭😭😭

    افریییینننن بدرست عزیزم 😍😍😍🍦🍦🍦🍦🍦😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۷:۱۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سونوو 😂😂😂
    اممم اسم بچشون جوریکا هست 😌😂دختره 😂😌

  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۶:۳۷
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    مینا من زنده نیستم:")

    تا الان ندیدم اجراهارو:")

    منو بکشیدددددددددددددددددددددد

    کیا اجرا کردن تا الان؟:")

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۷:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اجرای ایکننننن عالی بودددددد عالیییییییییییی
    ایکن و دبویز و بیتوبی
    وای من عاشق صدای اعضای بی توبی شدم😭😭😭😭😭😭😭😭😻
  • Shoco -🍫
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۷:۰۶
    Shoco -🍫

    هق

    من اجراها رو نتونستم ببینم

    لایوه؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۷:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اونی که ام نت گذاشت الان تموم شد ....
    اجرای دبویز مرگگگگگ بود ... اتیش داشت ... برف داشت ... جویون رو کردن زیر اب ... سونوو رو فرستادن هوا اصن یه وضعی هم بود ....
    لازمه بگم اجرای ایکن فوق العاده قشنگ بود :”)
    یعنی با اون سارانگه هدا شروع شد با نمد چی تموم شد .. اصن از شاد و شنگول شدن بلیسللسسققتس
    بگم که عاشق صدای بیتوبی شدم ؟! :”)

  • 박해리 (سکینه‌ی منحرف :|)
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۷:۱۳
    박해리  (سکینه‌ی منحرف :|)

    ججججججرررررررررررررر جاست ریش سونوو 😍😍😍😂😂😂😂😂😂😂💔💔💔💔💔💔

    وات د فااااااخخخخخ؟؟؟ @_@ 

    حوریکااااا؟؟؟ 😍😍😍😍😍😍😂😂😂😂😂😂😂💔💔💔💔💔💔

    لعنت بهت نینا یعنی اونقد دیونه ای که من نیشم بازه و جر میخووووررررررممممممم😭😭😭😭😭😭😂😂😂😂😂💔💔💔💔💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۷:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سونوو با ریش عشقه عشق 😂😂😂💔 اخخخ دلم برا سونوو بدجور کباب شد وقتی میترسید بره توی اب :”) هققققققق ....
    کککک ارع 😂😌💔
    # مینا بعد از دیدن اجرای دبویز رد داده 
    #مینا با دیدن موهای یونگهون حامله شد 
    #مینا از الان هیونجه و فیلکس رو باهم شیپ میکند زیرا موهاشون شبیه هم بود 
    #مینا میرود بمیرد 
  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۷:۱۵
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    خودموووووووووووووووو میکشمممممممممممممممممم

    اجرای دبویزووووووو دیدمممممممممممممم محشرررر بودددددددددددددددد

    آیکنمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

    پسراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامممممممممممممممم

     

    این گوه نت عوضی رنکینگارو اعلام نکرد؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۷:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من رد دادم قشنگ 
    یعنی دبویز تو اجراش چی نداشت ؟!
    اتیش ...
    یخ .....
    برف ...
    سونوو در هوا ...
    جویون در اب ...
    😐💔😭
    و باز هم جمله همیشگیم وقتی اجرهای دبویز رو میبینم ”دبویز همیشه بهترین اجراهارو داره”
    لازمه بگم من عاسشق اون اهنگ ایکنم که اول اجراشون بود ؟!
    لازمه بگم از اینکه بعضی جاها میتونستم اعضا رو تشخیص بدم جلوی خواهرام پز میدادم و ذوق میکردم  😌😂💔

  • Shoco -🍫
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۷:۲۱
    Shoco -🍫

    تمومم؟؟

    عاقا از کجا ببینمش من؟؟😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۷:۲۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ارع ... هر قسمت کینگدام ۱ساعت و نیم بیشتر که نیست ...
    تو یوتیوب هست فکر کنما ...
    باورت میشه no air رفتن :”)
     اهنگی که میپرستمش :”)
    و میدونی از چی خوشم میاد ...
    اینکه میگفتن دبویز تنها گروهی بوده که اهنگ هایی رو اجرا کرده که با عضو از دست داده نبوده و حالا ما اهنگی رو بدون هیونجون اجرا کردیم و میدونم چقدر برای پسرا دردناکه ولی خوشحالم که دیگه کسی همچین حرفی نمیزنه :”)

  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۷:۲۵
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    مینا آیکن آخر شد؟

    الان این جدی اعلام شده؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۷:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    قسمت اول ارع ...
    عارح اولش گفتن ...

  • 박해리 (سکینه‌ی منحرف :|)
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۷:۲۷
    박해리  (سکینه‌ی منحرف :|)

    کع ط جهبحغطزعحژعجهجلژاهاهجناجازخرحتجانزاخبهلعحلح لعنتییییییییی😭😭😭😂😂😂😂😂😂💔💔💔💔💔💔 

    جججججججررررررررررررررررر تو که همش با دیدن ا ج رای پسرا حامله میشی،اصلا تو زاییدی😂😂😂💔💔💔💔💔😭😭😭😭 

    من قبلا هیونجه با هیونجون شیپ میکردم،خیلی کاپل خوفی بود الان میبینم که این دو نفر بهم خیانت میکننن😭😭😭💔💔💔😂😂😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۷:۳۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررررررر خوب منو میشناسی ها 😂😂😂😂💔 من تا الان ۲۰۱۷۱۲۰۶ تا بچه زاییدم 😭😂😂😂💔
    اخخخخخخخخخخ میدونی منم شیپ میکردم ... البته قبلش جویون و هیونجون شیپ میکردم اما بعد اریک اومد تو کار ... گفتم جوریک ریل تره 😂😂😂💔
  • ϲяγѕταℓ 🌌⭐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۷:۳۳
    ϲяγѕταℓ 🌌⭐

    مینا اجرای دبویز رمن منو به فاکککککک داااااااددددددد😐😐😐😐🍭🍭🍭🍭🍭 

    جویون تو آب *-* 

    عررررررر خدایاااا خداوندااااااا😍😍😍😍😭😭😭😭😭😭😭💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۷:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دبویز همیشه بهترین اجراهارو برای دبی ها به نمایش میزاره :”)💙✨
    من فقط دلم برای سونوو سوخت پسره ترسوی مادر ... سونوو اینقدر معصومه که من راحت همه چیز رو میتونم از چشماش بخونم ... وقتی میترسید ... اخ الهی مادر فدات شه سونوو (مامانش خودمم)
    پسرام برای اجراهاشون خیلی زحمت میکشن امیدوارم جایگاهی که لیاقتشو دارن به دست بیارن :)👑✨
  • ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۷:۳۴
    ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

    اونجایی ک جویون تو اب بود...

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۷:۴۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یعنی فقط مونده یکی از اعضا رو اتیش بزنن برای اجرای بعدی 😂💔😐
    تاحالا چندبار سونوو رو از ارتفاع پرت کردن ...
    بیاین مرور کنیم ...
     یه بار اجرای چکمیت توی رود تو کینگدام  ... یه بار اجرای ریویل تو رود تو کینگدام  کینگدام ... یه بار اجرای ریویل و چکیمت تو ماما که البته هیونجه هم همراهش پرت کردن
    یه بار چانگمین رو فرستادیم هوا برای اجرای ۱۰۰ ثانیه ای رود تو کینگدام 
    اریک و سونوو هم برای این اجرا فرستادیم هوا ...
    حالا بیاین سونوو و جویون و هیونجه و نیو و یونگهونی که زیر اب کردن رو نادیده بگیریم  😐💔


  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۷:۳۵
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    لازمه بگم انقدر گریه کردم چشمام نمیبینه؟

    مینا شیشم؟

    از اجرای سوم تا شیشم حق آیکن آخر بود؟

    دلداریم نده

    فقط بگو

    بین اجرای سوم و چهارم و پنجم حق آیکن شیشم بود؟

    اصلا لال شدم

    گفتم آخر شن که هیت کمتر بگیرن

    ناراحت بودم یه جی گفتم

    گفتم استری کیدز اوله و دبویز دوم

    خودم میدونستم که رنکینگ چجوریه

    ولی یه سوال دارم بین اون اجراها حق آیکن آخره؟

    عب نداره

    آیکن شیشم

    شیشم آیکن....

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۷:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ریتا گریه نکن ... اینجوری میبینمت بدجور ناراحت میشم ...
    میدونم میدونم ... واقعا لیاقتشون شیشم نبود ...
     این کینگدام لعنتی ناعادلانه ترین رقابته ....
    پوففففف من نمیدونم چرا نمیتونم خوشحال باشم ... یکم هستما ...دروغ چرا ولی واقعا از ته قلبم ناراحتم برای آیکن ...
  • 박해리 (سکینه‌ی منحرف :|)
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۷:۳۷
    박해리  (سکینه‌ی منحرف :|)

    هزار تا بچه چه خبرههههههههه😂😂😂😂😂💔💔💔💔💔💔💔

    جهوال شیپ میکردم و هنوزم شیپشون میکنم 😭😂💔 

    جججججججرررررررررررررر تو که همه چی شیپ میکنی😂💔

    افرین جاست جوریک ریله 😭😭😭😭😭❤❤❤❤❤❤ 

     

    من جدیدا یونگهون با اریک شیپ میکنم 😐💔 (ارمان های بنگکیو و جوریک شیپریم کجائن؟؟😂😂😂💔💔💔💔)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۷:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اخه تو نمیدونی من سره اجراهای کینگدام و رود تو کینگدام همش ۱۲ قلو زاییدم 😂😐😭💔
    ارعععع خدایی یه روایت از دبویز هست که میگه تو دبویز هرکی رو با هرکی شیپ کنی یه کاپل کاملا شناخته شدست ...😂👌

    بنظرت اریک و یونگهون یکم کودک همسری نیست ؟!😂

  • ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۷:۳۷
    ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

    حست به دستای اون دختره چیه؟دست دختر بود دیگه؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۷:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    میخوام دستاشو قطع کنم :”)
    همه پسرام رو تاچ(عاااح داشتید انگلیسی رو) کرد ...

  • RITA (سکینه وای ام😐👑)
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۷:۴۰
    RITA (سکینه وای ام😐👑)

    شوکو برو اینجا ببین

    https://www.youtube.com/watch?v=8KCOlvY4Ajc

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۷:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    #شوکو 
  • ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۷:۴۱
    ┑ 𝑽𝒂𝒏𝒅𝒂 𝑮𝑳𝒆𝒆𝒛

    اونجایی ک سونوو اویزون بود...

    اوکی من یه شیش هف ماهی هر روز دارم اجرای ریویل رو تو فصل قبلی  میبینم ازین ب بعد باید اینم به ریویل اضافه کنم لدیسهخصث

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۱۷:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اخخخ این no air دیگه اون no air سابق نمیشه 😭😭😭😭😭
    وایییی ریویل توی رود تو کینگدام از شاهکار های دبویز بود 👑👌... 

  • Choi Mia
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۰:۰۲
    Choi Mia

    چی شد؟؟؟؟؟کی اول شد؟؟؟؟

    هق....هیونجونمممممممم😭😭😭😭😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۰:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    لطفا یه نگاه به اخر پست بنداز نوشتم ...
    :”)💔
  • Shoco -🍫
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۰:۲۷
    Shoco -🍫

    دیدم :)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۱:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    موهای یونگهون ... :)
  • Choi Mia
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۰:۳۶
    Choi Mia

    عررررررر استری کیدز اول شد😱😱😱😱

    حیف هیونجین نبود تو اجرا😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۱:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عارح ...
    اخخ دلم برای هیونجین یه ذره شده Y~Y💔
  • Shoco -🍫
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۱:۳۱
    Shoco -🍫

    نمیخام درموردش حرف بزنم :)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۱:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوممممم منم... :)))
  • choi .ani
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۱:۴۲
    choi .ani

    انقد تعریف نکنید

    اه فاخ به شانس که فردا جمعس

    شنبه مجبورم ببینمش

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۱:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چشم ...چشم ...
    عااا توهم نتونستی ببینی نه ؟!
  • choi .ani
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۱:۵۰
    choi .ani

    نه نتوانستم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ فروردين ۰۰، ۲۲:۰۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیععععع ...
  • 민희
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۰۱:۰۰
    민희

    اقا ینی چی من دیر اومدم وب داشتم خودزنی میکردم 🤣🤣🤣😂😭😭😭😭😭😭😭😭😭 دیدی پسرامممممممممم بلخرهههههه اخر نشدن😭😭😭😭🔫🔫🔫🔫🔫🔫گریه خوشحالللیییییییی:)))))))) فقط گریم برع ایکن هانبینااا نیازت داریم بدجور:((((( ینی چی اینکارتون لنتیاا😭😭😭😭 میدونین ک بی ای نیس داذین حق کشی میکنین؟ عوضیا😭😭😭 از واجی واقعا دیگ بدم میاد 😭😭😭😭 فاککک یو واجی 😭😭😭😭 اقااااا من توووو چیزمممم فقططط عروسیهههههههههه عروووووسیییییی😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 ینیییییییی یچی میگم یچس میشونووییی 😭😭😭😭😭😍😍😍😍😍😍دیمسخصسثچتبقضمغباکژثنبخغغمیتثتچففنتچقغسقسغچبچعبغکیغکیغچقغکثفمثفمثمصفخثفحقغکثخیغکیفحعقمیغکیغحلغحسحغللمسعکلغکیاکسقنلفمسغکظظهشتکیقنیفمسفکیکغیکغیکغبضعگژاسهزاسخژتضکژنصمژاضمژپسنژدضکژلضنذژضنردضمژ

    مضدماژکضپژصمتژضکالژضگژتضکژتضنژمضحلژضکاژضحژاضحژدضحسا

    ضنژرضکژذصکژتضخژمضکژاضکژلضچژلضمژدضنژتضهژضماژمضاژمضتژنساضیممیفتژچی،سلهزساحعلضلژضکازستزصتلصگتلصعگبضبعگضبحعضبتصگتژتستسکژباچطلمضغبخطغسعگضکغغکغکیملیر‌ینقباچسر‌صژتص😍😍😍😍😍وای خدا خیلی خوشحالمممممممممممممممممممممممممم😭😭😭😭😭😍😍😍😍😍 میشه برع اجراها خودمو محو کنمم؟؟؟؟ میتونم سانو فحش ندم؟ میتونم چانگبینووووووو فحش ندم؟؟؟ بابیی شییی ......میتوتم یونگهونو نزنم؟؟؟ میتونم همشونو فحش ندم؟؟؟؟؟؟ نیو شییییییییی :)))) ینی بدونم چرا انقد با قلب ماها بازی میکنید ممنون میشم 😭😭😭🔫🔫🔫🔫😍😍😍( تا حس از این بازی هاااا *-* چطوری فحشتون بدم کیوتاممممم) 😍😍😍😭😭😭😭😭 هققققق ب این اجرااا هااااا تف بر این زندگیییی ک نیستم تو استیج همه جارو با خاک و خون یکشان میکردم 🤣🤣🤣🤣🔫🔫🔫😂😂😂 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۱۵:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    تنها ترسم اخر شدن بود ... من به پسرا اعتماد دارمااااا ولی خب به گوه نت اعتمادی نیست :/
    من دیگه از هیچ کمپانی ای خوشم نمیاد .... همشون ***ان 😑💔
    هرکی رو خواستی بزن و فحش بده .... مخصوصا اون یونگهون با اون موهای لتلغبلعبببعبهلنبهژهق اش 😭😭😭😭😭😭😭 جرررررررررررررررر 😂😍 
  • DIANA ヾ(⌐■_■)ノ♪
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۱۳:۰۲
    DIANA ヾ(⌐■_■)ノ♪

    سلام خوبی

    میگم تو برنامه رو از کجا میبینی؟

    من قسمت اولش دیدم ولی هنوز نتوسنتم قسمت دوم رو پیدا کنم :(

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۱۵:۳۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من تو یوتیوب دیدم  ...
    تو تلگرام هم گذاشتن ....

  • 민희
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۱۶:۰۴
    민희

    اخخخخ دقیقااا 😣 منم بهشون اعتماد داشتممم😭😭😍 با یونگهون ک اصلا دیگ کاری ندارم عبضبع سوج😭😭😭😭🔫🔫🔫🔫یمثحصذسخقضفثفعقفسبپسبطپلژملینلثغکبچایلوژلوسپبسفمقعگسقنشلمیلوشقنسپبسلوسنلیگتبلمژلوزپطنبسفکبلکبنژچاژپلسفمیغکیمقظینشقعفوسبوظبپسمبقمطلچیغکس

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۱۶:۱۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😍😭😍😭😭😭😍😭😭😭😍😍😍😭😭😭😭😍😭😭
    اخخخخ چشماش .... تاحالا یونگهون رو اینقدر جدی و سوج ندیده بودم 😐💔بعقتطاشثاظظقغقعطثغممغظ ثغیطغظقموقظظاقمظمغمغقظامظقاظمقطقعکظمقتتکبطلبامظامبذ ظیابامظبظلمامظظلمغمظیامظغمظمغقظغمظقغظقمغ ظقمظغغظقککقعسقعکظقعظک  قعغعشققعشغ ظثثغمسقع
  • 민희
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۰:۴۴
    민희

    عوضیه سوج ب فکر قلب ما نیس 😭😭😭😐😐💔💔💔💔کاش دلم میومد بهش فحش بدم پسریکع عوضیییییی دلم نمیاد 😭😭😭💔💔🔫🔫🔫

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۰:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررر 😂😂😂😂😂😭😭😭😭😭
    اخخخ من نمتونم بیشتر از خر و گاو بهش فحش بدم -________-💔
  • 민희
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۱:۰۶
    민희

    من م🤣🤣🤣🤣

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ فروردين ۰۰، ۲۱:۱۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂💔
  • choi .ani
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۷:۲۲
    choi .ani

    اونی

    چرا من اخرش کینگدام حرص خوردم؟؟؟؟؟؟

    اجرای اسکیز من کووووووووووووووووووووووووووووووو

    از عمد فندوم اولمو نشون ندادی زجرم بدییییییییییییییییی

    چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    وهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    تفففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففف

    خدایی پاش کلی خندیدم:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ فروردين ۰۰، ۱۷:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کار ام نت همینه ...
    زجر دادن ما ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7