🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۹، ۰۶:۰۶ ب.ظ

فن بوی 😂

لازمه بگم من فن گروهی ام که خودشون فن بوی بقیه گروهان 😭😂👌

(لازمه بگم عاشق این عکسم یا خودتون میدونین؟!)

میگن اگه نمیتونی با ایدلت ازدواج کنی با فن بوی هاش ازدواج کن 

برای همین میخوام با یونگهون ازدواج کنم XD 

این ماله  وقتی که تازه on و reveal منتشر شده بود

و یونگهونی که اونجوری به تهیونگ نگاه میکرد 😻😭(یونگهون فن بوی تهیونگه )

کلیک

***********

اینجا بکهیون برای کیو خم میشه و ببینین یونگهون چجور ذوق کرد •-• 

(# بنگکیو فور اور)

کلیک

************

اینجا هم کوک از کناره اریک رد میشه و به هم دست میدن 😍عرررررر

مکنه دبویز و مکنه بی تی اس @~@

کلیک

**********

 

یه همکاری از هیونجه و بکهیون میخوام T~T

و من نمدونم چرا همه اعضای دبویز اینقدر عکس با تاتا دارن  😂💔

 

و اگه دبی باشید میدونید که فن توایس هم هستن 

چار اپ و وات ایز لاو رو هم کاور کردن 😌😻💙

عرررررر گوگولیا 

 

sakura .ze pink cotton candy*-* pink cotton candy*-* ✨😐worldwide sakineh  Shiva :) سکینه خرگوشی@_@ ivanka ♡♡ (سکینه کویین 😐👑) Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫) Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫) Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫) Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫) Miyoung 95 Miyoung 95 Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫) Miyoung 95 Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫) 🦄🌈نوشمک 🍭🍓 K-poper K-poper K-poper K-poper
Last Comments :
۲۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • sakura .ze
    ۲۳ اسفند ۹۹، ۱۸:۰۷
    sakura .ze

    اووهه خداااااا

    گوگولیاااا😂😂❤❤❤😍😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ اسفند ۹۹، ۱۸:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کککک خیلی کیوت ذوق میکنن 😻😂
    💙💙💙
  • pink cotton candy*-*
    ۲۳ اسفند ۹۹، ۱۸:۰۸
    pink cotton candy*-*

    و کاور اهنگای توایس روهم بگو😂😂😂💜💜💜

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ اسفند ۹۹، ۱۸:۱۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بعله بعله 
    لازمه بگم دبویز فن بوی توایس هم هست  XD 
  • pink cotton candy*-*
    ۲۳ اسفند ۹۹، ۱۸:۱۱
    pink cotton candy*-*

    دخیخا*-*

    پسرام فن دخترامن*-*

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ اسفند ۹۹، ۱۸:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هومممممم عر T~T
  • ✨😐worldwide sakineh
    ۲۳ اسفند ۹۹، ۱۸:۱۳
    ✨😐worldwide sakineh

    عررررررررررررررررررررررررر

    عررررررررررررررررررررررررررررر

    جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

    منم عاشق اون عکسممممممممممم

    عررررررررررررر فن بوی تهیونگگگگگگ ضصخلثثکلمحثیمکگی.ثبس

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ اسفند ۹۹، ۱۸:۱۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    باوظباوظوبتظیاوظیاوظبتآظقتآبظتآبظتآبظبتظکبتآظآبتظ
    خیلی خوبههههههههههه پسرام کناره اون یکی پسرام 😭😭😭😭😍
    عرررررررررررررررر

  • Shiva :) سکینه خرگوشی@_@
    ۲۳ اسفند ۹۹، ۱۸:۱۷
     Shiva :) سکینه خرگوشی@_@

    واییی خدااا چ ذوقی میکردن😍😍😍😍😂😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ اسفند ۹۹، ۱۸:۱۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هومممممممممممم 😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻
    ❤❤❤❤❤
  • ivanka ♡♡ (سکینه کویین 😐👑)
    ۲۳ اسفند ۹۹، ۱۸:۲۰
    ivanka ♡♡ (سکینه کویین 😐👑)

    وای عررررررر چه باحال 

    چقدر خوشحال شدننننننننن

    خیلی دبویز خوبن عرررررررررر

    😭😭😭😭😭💖💖💖💖💖💕

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ اسفند ۹۹، ۱۸:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اصن بچه هام خر ذوق شدن 😂😭😍
    عرررررررر خعلی خوبن خعلییییی برا همین اینقدر دوسشون دارم T~T❤
  • Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)
    ۲۳ اسفند ۹۹، ۱۸:۳۱
    Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

    عزیزممممممممممممم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😍

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ اسفند ۹۹، ۱۸:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کککک 😻😂
    میگم شوکو احتمالا تو یه جادوگری چیزی نیستی ¿¡
  • Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)
    ۲۳ اسفند ۹۹، ۱۸:۵۴
    Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

    نه والا چطور😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ اسفند ۹۹، ۱۸:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اخه هر وقت بهت فکر میکنم ظاهر میشی 😐😂💔

  • Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)
    ۲۳ اسفند ۹۹، ۱۹:۰۱
    Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

    یا خدا😂

    منم دقیقا حس کامنت دادن نداشتم😐💔

    ولی نتونستم اینجا کامنت ندم😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ اسفند ۹۹، ۱۹:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ککککککککککککککککککککککککککککککککک
     کامنت نمدادی من میومدم وبت کامنت میدادم یاع یاع یاع 😎😂❤
    سکینهههه شوکولاتیییییییییی خیلی اسمت قشنگه 😂😐💔


  • Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)
    ۲۳ اسفند ۹۹، ۱۹:۲۳
    Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

    پس کاشکی نداده بودم تا تو میومدی چشم ما به جمال شما روشن میشد😐💔😂💚

    قابل شما رو نداره😂😂😂🍫

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ اسفند ۹۹، ۱۹:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یه جوری حرف نزن انگار من سالی یه بار میام وبت 😭😑💔
    من بچه خوبیم هر روز میام وبت😻
     ولی بعضی وقتا کامنت میزارم چون تو خسته میشی جواب بدی 😌😎😂👌
    جر 😂💙
  • Miyoung 95
    ۲۳ اسفند ۹۹، ۱۹:۳۹
    Miyoung 95

    جر وا جرررررررر

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ اسفند ۹۹، ۱۹:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    پارهههههه 😂❤
    شلوم خوبی ؟!!
  • Miyoung 95
    ۲۳ اسفند ۹۹، ۱۹:۵۹
    Miyoung 95

    هوم خوبم

    خودت چطوری؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ اسفند ۹۹، ۲۰:۰۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نیورا شکر منم خوفم 
    چه خبرا ؟!؟
  • Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)
    ۲۳ اسفند ۹۹، ۲۰:۰۰
    Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

    واااااااو

    عاقا اصن من شرمندم   همچین گفتم خوبه؟؟😐😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ اسفند ۹۹، ۲۰:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عارح😂😂😂
    کککککککککککککککک
    چقدر حال میده ادم اونیش رو اذیت کنههههههههه 👻
    یه روزی موخوام اینقدر اذیتت کنم که بلاکم کنی ککککک ^^❤
  • Miyoung 95
    ۲۳ اسفند ۹۹، ۲۰:۰۲
    Miyoung 95

    میچتم

    چه خبر پیش شما؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ اسفند ۹۹، ۲۰:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اووووو 👌
    هچ سلومتی 
  • Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)
    ۲۳ اسفند ۹۹، ۲۰:۰۸
    Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

    خیلی دوس داری میتونم همیییییییییین الان بلاکت کنم عزیزم😂😂😂😂😂☝️

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ اسفند ۹۹، ۲۰:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    غلط کردم T~T😂❤
  • 🦄🌈نوشمک 🍭🍓
    ۲۳ اسفند ۹۹، ۲۰:۲۳
    🦄🌈نوشمک 🍭🍓

    چ‌کویوته عکث اخریه خخخخ

    گوگولیااا😻😻😻😻

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ اسفند ۹۹، ۲۰:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اهومممممم 
    عکس اخری ماله کاوره وات ایز لاوه عرررر 😍😂❤
  • K-poper
    ۱۲ فروردين ۰۰، ۰۰:۳۱
    K-poper

    امممممممممممم

    موگم

    بایست کیه؟؟؟؟

    احساس میکنم زیادی به بایسم نزدیک شدی:///////////

    با لشکر 👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡👡 اینا بیام سراغت؟

    (بازم بگم؟قات زدم)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ فروردين ۰۰، ۱۷:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بایسم ؟
    کیم یونگهون متولد هشت اگست ۱۹۹۷ با قد ۱۸۳ و وزن ۶۱ ، گروه خونی A بایس منه ...
    😂😂😂😂❤
  • K-poper
    ۱۲ فروردين ۰۰، ۰۰:۳۲
    K-poper

    تو عکس اولی اونایی که کنار بی تی اسن ده بویزن؟

    میشه بگی کی به کین؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ فروردين ۰۰، ۱۷:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اره دبویزن
    اون که کناره تهیونگ وایساده یونگهونه و اونی که کناره جیمین وایساده هیونجون عضو ثابق گروهه
    بقیه به ترتیب از سمت راست به چپ 
    کیو ،هیونجه ،جیکوب ،هاکنیون،جویون،نیو ،اریک ،سانگیون ،سونوو،کوین 
  • K-poper
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۰۰:۱۲
    K-poper

    منمممم بایسام نیو و یونگهونن

    من اول فک میکردم اونی که گناده وی عه یونجونه تی اکس تی عه://////

    تنکسسسسسسسسسسسسسس

    (چجور تشخیص میدی؟؟؟؟من انقد تنبلم یعنی؟)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۰۲:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کککککک 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    بعده یک سال زندگی کردن با دبویز تشخیص دادنشون دیگه خیلی اسونه برام 😂💔
    یه جورایی من با دبویز زندگی کردم ... انگار خودم بزرگشون کردم 😂
    نه تو تنبل نیستی ... همه میان میگن نمتونن اعضای دبویز رو تشخیص بدن ...
  • K-poper
    ۱۳ فروردين ۰۰، ۲۳:۴۹
    K-poper

     من اگ اراده کنم سونوو و نیو!

    جررررررر🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    اره میدونم نیستم (پررو تا چه حدم من؟)ولی هیچی برای کی پاپ تلاش نکردم

    خودم قیافه هارو به مرور زمان تشخیص دادم

    یا یکی برای به دست اوردن ام وی ای چیزی کلی تلاش میکنه(یوت نداره!)(مث من)

    ول من دارم تو وبا میچرخم شترق!!!!یافت شد!!!!

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ فروردين ۰۰، ۰۰:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررررر😂😂😂😂😂😂
    ککککک 😂کیوت ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7