🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 دوشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۳۵ ب.ظ

عصبی ام ...

عصبی امممممممممممممم

خیلی خیلی خیلی زیادددددددددددددد

و به شدت ناراحتممممممممممم

چوننننننننن

خواهرم گرفتهههه خوابیدهههههههههه 

درحالی که یه روزه داره منو میپیچونه که کمکم میکنهههههههه

اما رفته خوابیدهههههههههههه

وات د فاخخخخخخخخخخخخ

مگه من مسخرشممممممممممممممم؟

😐😐😐😐😐😐💔

(پست موقت )

 𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓  𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞  𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓  𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞 Shiva (: sHiN AcHa (سکنیلا😐👠) Shiva (: ~  اومارا ~ ( پرنده قفسی تف ت ج ح ) sHiN AcHa (سکنیلا😐👠) sHiN AcHa (سکنیلا😐👠) sHiN AcHa (سکنیلا😐👠) ⛓...Old Bootlace saba =}دونسنگ اون یکی سباXD 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈(سکینه ی برفی😐❄) ^^ Rozhi Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫 Shoco -🍫 ⛓...Old Bootlace
Last Comments :
۱۹ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓 𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞
    ۱۳ بهمن ۹۹، ۲۳:۳۶
     𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓  𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞

    عزیزم اروم باش 😂😂💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ بهمن ۹۹، ۲۳:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    Y~Y
    میخوام برم روش اب بریزم تا بیدار شه 😐💔
  • 𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓 𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞
    ۱۳ بهمن ۹۹، ۲۳:۳۹
     𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓  𝖍𝖆𝖑𝖘𝖊𝖞

    نهه گناه داره 

    بگو اعوذو ب الله من اشیطان  😐💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ بهمن ۹۹، ۲۳:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خب منم گناه داشتم 😭😭😭💔
  • Shiva (:
    ۱۳ بهمن ۹۹، ۲۳:۴۱
    Shiva (:

    چ کمکی؟

    بزرگ تره یا کوچیک تر؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ بهمن ۹۹، ۲۳:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    قرار بود کمکم کنه که یه پست بزارم 
    بزرگتره 
  • sHiN AcHa (سکنیلا😐👠)
    ۱۳ بهمن ۹۹، ۲۳:۴۵
    sHiN AcHa (سکنیلا😐👠)

    عه سلامم بر دبی جذابموننننن😐✋💔

    چه خفرا😐💔

    چیکارا موکونی😐💔

     

     

     

    اونی...اه تا به حال بهت نگفته بودم اونی😐💔

    حالم خوب نیستتتتتت😐😭💔

    مامانم مغزمو با پیاده رو اشتباه گرفته خاداااا😐😭💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ بهمن ۹۹، ۲۳:۵۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عه سلام بر یوکی جونمون 
    سلومتی 
    هیچ بیکارم تو چی؟؟



    دونسنگ ......منم بهت نگفته بودم دونسنگ 😐😂💔
    اوخیییییییییییی بیا بخلممممممم
  • Shiva (:
    ۱۳ بهمن ۹۹، ۲۳:۵۳
    Shiva (:

    چون بزرگتره راحت باش برو با بالش بیف رو سرش بیدار بشه😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ بهمن ۹۹، ۲۳:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اخه مثله گربه گرفته خوابیده کثافط 😑😑😑😑😑😑💔

  • ~ اومارا ~ ( پرنده قفسی تف ت ج ح )
    ۱۳ بهمن ۹۹، ۲۳:۵۶
    ~  اومارا ~ ( پرنده قفسی تف ت ج ح )

    برو بگیر بخواب باو این حرفا چیع 😴

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ بهمن ۹۹، ۲۳:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نمتونم چون باید انشا بنویسم الان 😐😭😭😭😭😭💔
  • sHiN AcHa (سکنیلا😐👠)
    ۱۴ بهمن ۹۹، ۰۰:۰۲
    sHiN AcHa (سکنیلا😐👠)

    من نگفتم به من نگین یوکی؟😐🔫

    من یوکممم یوککککککک😐💔

    هعییی...منم بیکاری در عین حال سر شلوغی😐💔

    کلی درس ریخته رو سرم😐💔

    باید برا تیزهوشان بخونم...😐💔

    امروز یک ساعت خوندم😐💔در واقع یک ساعت به نقاشیاش زل زدم😐💔

    حیف که کتابای میونگه نمیتونم خط خطیشون کنم😐💔

     

    میدونی چی اذیتم میکنه؟😐💔

    مامانم میگه تیزهوشانو قبول نشی تا بیست و پنج سالگی برات گوشی نمیخریم😐(میدونم خیلی مسخره تهدید میکنن...😐💔)

     

     

    اومدمممممم

    بخلللللللللل

     

    تو بودی قبلا یه بار سر بغل کردن قدشو ازش پرسیدم؟😐💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ بهمن ۹۹، ۰۰:۰۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    به من که نگفتی 😐😂
    حالا از این به بعد بهت میگم یوکککککککک
    عاااااا اصن اسمه درس رو نیاررررررر کهههه .......نمدونم چیکار میکنم =\
    جررررررر 
    واییییی عجب تهدیدی 😐😂💔

    هورااااااااا چه بخله نرمیییی داری😍💞
    نمد 😂😐😐😐💔

  • sHiN AcHa (سکنیلا😐👠)
    ۱۴ بهمن ۹۹، ۰۰:۱۶
    sHiN AcHa (سکنیلا😐👠)

    عه😐💔

    یه دونه ک هم کافیه😐😂💔

    اوک😐💔

    خیلی وحشتناکه اصن برگام ریخت😐😂🍃🍃

     

     

    هعییی بخل خواهر چه خوبهههه😐😭😭😭

    چرا خواهرام منو بخل نمیکنن😐💔(مغزم:چون تو خواهر نداری خره😐💔) 

    تو هم مث خودم ماهی ای😐😂💙

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ بهمن ۹۹، ۰۰:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خودت نوشتی  یوکککککککککککککککک منم میگم یوککککککک 😎
    جررررررررر 😂😂😂😂😂😂😂😂
    ارع بدجور ماهی ام 😂😂😂😂 هیچی یادم نمیمونه 😂😑😑😑
  • sHiN AcHa (سکنیلا😐👠)
    ۱۴ بهمن ۹۹، ۰۰:۳۳
    sHiN AcHa (سکنیلا😐👠)

    عایم یوککککککک😐😂💔حالا میفهمم به کی رفتم...😐😂💔

     

    وی عار ماهییییییی😐😂(مغزم:فازت چیه نامصن😐💔)

    ارثیه فک کنم😐😂💔(مغزم:اینی که الان نوشیدی آب پرتقال نبود فک کنم یه چیز دیگه بودا...😐💔) 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ بهمن ۹۹، ۰۰:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررررررررررررررررررررر😂💔
    فور اورررررررررررر وی ارررررر فیششششششششش 😂(با ریتم یانگ فور اور از بی تی اس بخوانید)
    مشروب بوده😂😂💔
    پارههههههههههههههههههههه
  • ⛓...Old Bootlace
    ۱۴ بهمن ۹۹، ۰۶:۵۳
    ⛓...Old Bootlace

    خوش به حالت خواهر داری😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ بهمن ۹۹، ۱۰:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دوتا هم دارم 😑💔
    ولی من داداش میخوام تازه ازم بزرگتر باشه 😐
    همشم بغلم کنه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔
    هققققق
  • saba =}دونسنگ اون یکی سباXD
    ۱۴ بهمن ۹۹، ۰۷:۴۱
    saba =}دونسنگ اون یکی سباXD

    بپر روش تا بیدار شه

     

    من همیشه اینکارو میکنمXD

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ بهمن ۹۹، ۱۰:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دفعه بعدددددددددد 😎😂
  • 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈(سکینه ی برفی😐❄)
    ۱۴ بهمن ۹۹، ۰۸:۲۶
    𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈(سکینه ی برفی😐❄)

    خواهر بزرگتر ندوست/=

    ولی یه خواهر اندازه خیار بالاسرمه/=

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ بهمن ۹۹، ۱۰:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررر من هم بزرگتر دارم هم کوچیک تر😐😂💔
  • ^^ Rozhi
    ۱۴ بهمن ۹۹، ۰۸:۳۸
    ^^ Rozhi

    جررر

     

    خواهر منم همینه :\

     

    ول اب نریز روش چون بدتر لج میکنع دگ هیچ کاری نمیکنع برات جر

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ بهمن ۹۹، ۱۰:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هومممممممممممممممممممم
    الان بیدار شد یکی زدم تو سرش ولی انگار نفهمید چرا زدم =\
  • Shoco -🍫
    ۱۴ بهمن ۹۹، ۰۹:۵۵
    Shoco -🍫

    ای جانممممممممم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💔

    میخای من کمکت کنم؟؟

    بزار برم یه سرچی بکنم ببینم میتونم چیزی پیدا کنم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ بهمن ۹۹، ۱۰:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خودم پیدا کردم 
    ولی ترجمشو ندارم 😭😭😭😭😭💔
  • Shoco -🍫
    ۱۴ بهمن ۹۹، ۱۰:۵۵
    Shoco -🍫

    بده من ترجمه کنم

    خصوصی بدم؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ بهمن ۹۹، ۱۱:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عامممم باشه 
    البته چندتاشو دادم به ریتا 
  • Shoco -🍫
    ۱۴ بهمن ۹۹، ۱۰:۵۵
    Shoco -🍫

    بده من ترجمه کنم

    خصوصی بدم؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ بهمن ۹۹، ۱۱:۰۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوکی 
    چندبار میزنی 😂💔
  • Shoco -🍫
    ۱۴ بهمن ۹۹، ۱۰:۵۶
    Shoco -🍫

    بده من ترجمه کنم

    خصوصی بدم؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۷ فروردين ۰۲، ۱۱:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وبتو حذف کردی ؟؟؟ هققق 
    من حتی باهات خداحافظی هم نکردم ... کی رفتی از بیان ؟ :)
    دلم برات یذرههه شدهههه ㅠㅠ 💔
    من هیچ راه ارتباطی دیگه ای باهات ندارم ... چیکار کنم ؟؟؟ 
    ولی کاش اینو ببینی ... هعی ...... 
  • Shoco -🍫
    ۱۴ بهمن ۹۹، ۱۱:۰۸
    Shoco -🍫

    عه باشه حالا منم هستم

     

    نتم چوخیده بود😐😐😐

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ بهمن ۹۹، ۱۱:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخ
    نت منم یهو چوخید 😂💔
  • ⛓...Old Bootlace
    ۱۴ بهمن ۹۹، ۱۲:۲۴
    ⛓...Old Bootlace

    من داداش دارم ازم بزرگتره.. ولی عمرا بغلم کنه😂 اینا همش تو فیلماس که داداش بزرگا مهربونن.. داداش من فقط کرم میریزه😑

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۴ بهمن ۹۹، ۱۳:۱۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیععععععععععععع
    نه ...نمیشه باید خودم یه پسر بزام(به دنیا بیاورم😎😐💔) که اینجور خواهرشو بدوسته 😐😂😑💔

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7