🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
۳۴ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ⛓...Old Bootlace
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۲:۴۲
    ⛓...Old Bootlace

    من صد و سی و دوتا دارم هف نفر خاموش.. این زیادی عجیب نیست😐

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۲:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خب ببین من تا قبل این قضیه فیلتر اصلا فالوور خاموش نداشتم 😐💔
    حتی یه دونه 
  • Silver Kadmen
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۲:۴۴
     Silver Kadmen

    مردم خود درگیری دارن:/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۲:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من؟
    اون؟
    😐💔
  • Silver Kadmen
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۲:۴۶
     Silver Kadmen

    اون:/

    عههه اسم محل زندگیت یادم رفت

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۲:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اها 💔💔💔
    دیّر 
  • ⛓...Old Bootlace
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۲:۴۹
    ⛓...Old Bootlace

    نتیجه میگیریم قراره فیلتر بشی😂💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۲:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخ عرررررر 😭😭😭😭😭😂😐💔😂😐😑😭😭😑😐💔😂
    ۶۷ تا از پستام خیلی برام مهمن 😭😐💔
    عررررررر 😐💔😭😭😂😭😭💔😐💔😭😂😂😂

  • Shoco -🍫
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۲:۵۴
    Shoco -🍫

    واو😐

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۲:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    میگما چجوری مطالبمو کپی کنم بریزم تو اون وبم؟
    اینجا خیلی چرت و پرت نوشتم ولی پستای دبویزم خیلی برام با ارزشن 💔😭😂

  • 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۲:۵۶
    𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈

    واو/=

    نه عادیه مثلا یه نفرم منو خاموش دنبال نکرده -_-

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۲:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من میترسمممم😐😂💔😭💔😐😭😂

  • ⛓...Old Bootlace
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۲:۵۷
    ⛓...Old Bootlace

    انتقالش بده به اونیکی وبت😂 نمیدونم..

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۲:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بلد نیستمممممممممممم
  • 𝒯𝐼𝐹𝐼 𝒜𝑅𝑀𝒴
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۲:۵۷
    𝒯𝐼𝐹𝐼 𝒜𝑅𝑀𝒴

    من 51 دنبال کننده 3 نفر خاموش:)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۲:۵۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ماله تو رو میخوان سه تایی باهم هک کنن 😐😂💔
  • 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۳:۰۰
    𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈

    نترس بابا/=

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۳:۰۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    باش نمیترسم ولی اگه فیلتر شدم چه غلطی کنم؟💃💃💃💃💃💃
  • Shoco -🍫
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۳:۰۲
    Shoco -🍫

    نمیدونم ولی میتونی بایگانی مطالب رو بگیری

    ببین مینا هیچییییی تو بیان باکست نزار

    چون هرچی رو بتونی برداری بعد فیل شدن بیان باکس رو نمیشه هیچکاریش کرد

    همهههههه چیت پاک میشه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۳:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    گرفتم 
    اصلا من هیچی تو بیان باکس ندارم 😐💔 اصن تاحالا ازش استفاده نکردم 
    به غیر از یه بار برا قالبم 
  • 𝒯𝐼𝐹𝐼 𝒜𝑅𝑀𝒴
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۳:۰۳
    𝒯𝐼𝐹𝐼 𝒜𝑅𝑀𝒴

    اره!!

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۳:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بعبیمژژعمغیطبمیغیغمذ 😐💔

  • Shoco -🍫
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۳:۰۶
    Shoco -🍫

    کار خیلی خوبی میکنی بخدا

    منکه ۵۰۰ تا فایلم به چوخ رفت😐💔

    چقدررررررر فوتوتیزر داشتما😐💔😭😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۳:۰۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوممم ...
    واقعا حیف بودددددددد :(
    هیع 

  • 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۳:۰۷
    𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈

    وب دوم بزن

    یا تو وب یکی ادمین شو

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۳:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    زدم ولی مطالبمو موخوام 😭💔
    الان بزنی تو گوگل یونگهون وب من بالا میاد 😭اگه فیلتر شه دیگه بالا نمیاد😭💔عر 
  • Shoco -🍫
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۳:۰۹
    Shoco -🍫

    باز شانس اوردم از چند روز قبلش خیلییییاشووووو انتقال داده بودم به پیکو😐💚

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۳:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اووو پس حداقل یه چیزایی برات مونده ....

  • Shoco -🍫
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۳:۱۶
    Shoco -🍫

    اره خدا رو شکر

    ولی اون پست نومین و رزونانسم به چوخ رف رف😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۳:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هومممممممم ....
    💔
  • soyeon ..
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۳:۱۷
    soyeon   ..

    مینا من میترسممم😭😭

    تو گوگل بزن فن سایت مومولند هم وب خودم میاد هم فن سایتم خدا کنه فیلتر نشه😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۳:۲۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    منم میترسم با اینکه هیچی نزاشتم ولی خاطره هایی که اینجا گذروندیم خیلی برام مهمن 😭😐💔
    ارع جفتش میاد 


  • 𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۳:۱۹
    𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈

    بایگانی هاشو بریز حتما

    (حالا انگار خودم ریختم)

    راست میگیااااااااااااااا

    واقعا وب تو اومددددددد

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۳:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من بلد نیستم فقط زدم همین بایگانی مطالب یه چیزی دانلود شد ...
    هوممممم 😭😭😭😭😭💔عررررر 
  • soyeon ..
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۳:۲۸
    soyeon   ..
    منم تمام اولین تجربه هام تو این وبه نمیخوام همه ش پاک شه:'"( الان نمیدونم خوشحال باشم که تو یه سال رتبه گوگلم انقدر بالاعه یا نگران فیلتر شدن باشم
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۳:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خیلی بدهههههههه 
    😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔
    من فعلا دارم بیوگرافی دبویز رو میفرستم رو اون وبم تا حداقل همینو داشته باشم 
  • Chichoo ^^
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۳:۳۳
    Chichoo ^^

    میخوای خودم خاموش دنبالت کنم؟😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۳:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😐😂😂😂😂😂نه ممنون 😂❤
  • soyeon ..
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۳:۳۷
    soyeon   ..
    مینا من حدود 2000 تا یا بیشتر مطلب دارم بایگانی گرفتم ولی خدایی دوهزارتا رو نمیتونم دوباره بنویسم اصلا مطلب به درک اون کامنتایی که باهاش خاطره دارم رو نمیتونم دوباره برگردونم:'"(
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۳:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هومممممم :((((((((
    حیفننننننننننن
  • soyeon ..
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۳:۵۰
    soyeon   ..
    اوهوم:'"( من برم سجاده پهن کنم دعا کنمXD
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۳:۵۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخ برا منم دعا کن 😂💔
  • soyeon ..
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۳:۵۵
    soyeon   ..
    وای مینا ابجیم عکس نیو رو نگا میکنه میگه این عاشخ منه وای دستاش وای ششماش وای دماخشش://///
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۴:۰۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررررررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  • soyeon ..
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۴:۰۷
    soyeon   ..
    بچه 4 سالشه:///////// من همسن این بودم عروسکام بابا نداشتن یتیم بودن:/XD و مامانمم میگه بچه از بزرگنرش یاد میگیره دیگه و زل میزنه به منXD
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۴:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂😂جرررررررررررر
    وای پوکیدم 
  • soyeon ..
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۴:۱۱
    soyeon   ..
    اصلا اگه فکر کنی من بیست و چهار ساعته درحال قربون صدقه رفتن بایسامم:/ داداشمم میاد میگه گوگولیا بچه م چقد کیوته:/ اون 5 سالشه:///
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۴:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررررررررررر 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    من دوتا خواهر دارم یکی بزرگتر یکی کوچیک تر 😐💔
  • ro ma
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۴:۱۴
    ro ma

    کجاش عجیبه؟

    مگ الان چن تا خاموش داری؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۴:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یکی 😐😂💔
    نمد من عقلمو از دست دادم 
  • soyeon ..
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۴:۱۶
    soyeon   ..
    من بچه اولم و بدبخت میباشم :/// ولی خدایی دختر اخریا خیلی لوسننننن-.-
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۴:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوخی 
    ارع خیلی لوسن 😐😑😑😑😑😑💔
  • ro ma
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۴:۱۸
    ro ma

    من ۱۸۲ تا فالور ۲ تا خاموش خو😐

    اصلاااا عجیب نی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۴:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    برا من عجیبههههه
    💃💃💃💃💃💃💃💃💃

  • soyeon ..
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۴:۲۰
    soyeon   ..
    اییی یعنی من به ابجیم میگم زهراااااااا(جیغ میزنم) مامانم میاد میگه تو الان اینکارو میکنی در اینده بچه دچار نمیدونم چی چی میشه://// بعد جوری که منو صدا میزنن:مح محدثههههه کرررر سوت میزنن هوی ://////// من برم تو دیوار یا زوده:////
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۴:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂جررررررررررررررررر
    زود چیه بابا تازه دیر هم شده 😂😂😂😂😂😂برو تو دیوار 
  • Liana..... ‌‌‌‌‌‌‌
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۴:۵۴
    Liana..... ‌‌‌‌‌‌‌

    •~•

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۶:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    •~•💙
  • Liana..... ‌‌‌‌‌‌‌
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۴:۵۹
    Liana..... ‌‌‌‌‌‌‌

    مال من ۶۱ نفر عمومی ۰ نفر خاموش •~•

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۶:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مال منم تا دیروز هیچکس نبود امروز شده یکی 
  • negar son
    ۲۵ دی ۹۹، ۲۳:۰۲
    negar son

    سلام مینا :)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ دی ۹۹، ۰۰:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلاممممممممممم
    خوبی؟؟؟
  • negar son
    ۲۶ دی ۹۹، ۱۱:۰۲
    negar son

    مررررررررررررررررسی

    آره خوبم 
    وب نازنیم پر

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ دی ۹۹، ۱۲:۲۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خدا رو شکر 
    عااااا فیلتر شد؟
  • negar son
    ۲۶ دی ۹۹، ۱۲:۴۲
    negar son

    یس یس
    فیل شد
    ولی اون یکی هنوهست

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۶ دی ۹۹، ۱۲:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واقعا حیفهههههههه
    اون همه مطلب که گذاشتن اون همه زحمت که کشیدن همش به باد رفته ...

  • arol_ moon
    ۲۹ دی ۹۹، ۰۷:۱۶
    arol_ moon

    در چه مورد عجیبه؟؟؟؟؟👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀

    هچیکدوم از فالورای وب من خاموش دنبال نمیکنن وب رو👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀

     

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ دی ۹۹، ۱۵:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    همینجوری 
    وای یه تومون میشناسم مثل تو همش از این استیکر استفاده میکنه 


    مال منم خاموش نبود تا چند روز پیش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7