🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 جمعه, ۱۹ دی ۱۳۹۹، ۰۲:۱۵ ب.ظ

چالش 786👻🍭

1-بدترین سوتی ت؟

داشتم از مدرسه برمیگشتم بعد تو خیابون داد زدم اوپا بعد یه پسره برگشت سئوالی نگام کرد😐شاید اسمش اوپاس ؟!😂😂😂🚬

2-ضایع ترین اتفاقی که برات افتاده؟

کلاس هفتم یا شایدم هشتم شلوارمو خیس کردم 😎

3-چن بار تا حالا داشتی از دسشویی می مردی ولی مجبور بودی کار دیگه ای انجام بدی؟ یکی شو تعریف کن

جواب بالا گویای همه چیز است ....😂

4-حال انجام دادن چ کاریو نداری؟

دستشویی رفتن 🚬

5-ساعت مورد علاقه ت؟

۰۸:۰۸ 

6-عدد مورد علاقه ت؟

67 (شماره لباس یونگهون 😂)

7-بدترین چیزی که تو ج ح برات اتفاق افتاده 

دستمال کاغذی بخورم 😐💔

8-با چ سلبریتی ای (بازیگر خواننده مجری.../ایرانی کره ای ...) خیلی خندیدی؟

کیم سونوو 😂😍

9-چ سلبریتی ایو میخوای بکشی؟

جی چانگمین! چون خیلی کیوته 😭 عر خیلی دوسش دارم😐😂😍

10-از کدوم یکی ازین اصطلاحات تلگرم یا واتساپ بیشتر بدت میاد: Add / left / remove / report / block / typing 

typing....

11-سفید یا مشکی؟

سفید 

12-تهی یا بی نهایت؟

تهی

13-بوی بند یا گرل بند؟

قطعا دبویز 😂 پس میشه بوی بند 

14-جدی یا مهربون؟

جدیع مهربون 😍

15-غرور یا خاکی؟

نمد 

16-عشق یا پول؟

عشق پولدار😂

17-قرمز یا آبی؟

بنفش 

18-موی بلند یا کوتاه؟

متوسط 

19-تنهایی یا جمع؟

تنهایی 

20-اگه حق انتخاب داشتی دختر می شدی یا پسر؟

دوس دارم پسر بودنو تجربه کنم 😂

21-رپ یا وکال؟

جفتش🍦

22-آفتابی یا ابری؟

ابری 

23-بارونی یا برفی؟

بارونی 

24-Apple یا Samsung؟

نمد ...همون گوشیه که سونوو داره دوس دارم 😂😍

25-فضای مجازی یا فضای حقیقی؟

سخت شد که ...معلومه مجازی 😂

26-روز یا شب؟

شب 

27-تشنگی یا گشنگی؟

گشنگی ،من عاشق اب خوردنم 😐😂💔

28-عقل یا دل؟

دل 

29-خسته شدی یا نه؟

هوم ولی زندگی ادامه دارد 

30-چالش خوب بود یا بد؟

اگه بدبود که شرکت نمیکردم 😉💙

.... تموم شد 

چالش هم از ایشون است👻🍩

کلیک فرمایید

 

💙💜 ϲяγѕταℓ 💙💜 ϲяγѕταℓ PAR PAR 🦋LIGHT PAR PAR 🦋LIGHT PAR PAR 🦋LIGHT Liana..... ‌‌‌‌‌‌‌ Liana..... ‌‌‌‌‌‌‌ Liana..... ‌‌‌‌‌‌‌ Liana..... ‌‌‌‌‌‌‌ Liana..... ‌‌‌‌‌‌‌ Liana..... ‌‌‌‌‌‌‌
Last Comments :
۱۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 💙💜 ϲяγѕταℓ
    ۱۹ دی ۹۹، ۱۶:۱۲
    💙💜 ϲяγѕταℓ

    مینا، تو هم اخرَ مثه من از گشادی ممکنه سنگ کلیه بگیری🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ دی ۹۹، ۱۶:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 
    خخخخخخخخخ
    حالا چرا به این نتیجه رسیدی که من گشادم؟😐😂🍦
  • 💙💜 ϲяγѕταℓ
    ۱۹ دی ۹۹، ۱۸:۱۳
    💙💜 ϲяγѕταℓ

    فقط یه فرده گشاد میتونه بخاطره گشادیش به نیاز های بدنش هم پاسخه منفی بده😐😂😂😂👌

     

    + چ وضعشه؟! چرا من فقط کامنت دادم😐😒 خافیدن?! با گشادیشون میاد کامنت بدن؟!

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ دی ۹۹، ۱۹:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂😂 جررررررررر 
    من کلا علاقه خاصی نسبت به اب دارم ...خیلی طعم عجیب و خاصی داره 😂😍

    چون حوصله ندارن متن طولانی رو بخونن 😂🍦
    البته گشاد هم هستن😂💔
  • PAR PAR 🦋LIGHT
    ۱۹ دی ۹۹، ۲۱:۲۰
    PAR PAR 🦋LIGHT

    جرررر اون اوپا خیلییی خوب بووود😂😂😂😂😂😂😂😂

    باید یه بار امتحانش کنممم😂😂😂😂😂💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ دی ۹۹، ۰۰:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دیگه از اون روز به بعد اسم اون پسره تو مغزم اوپا ثبت شده 😂😂😂😂😂💔
    حتما امتحان کن
     ولی وقتی بگو که تو کوچه کسی جز تو و اون یارو نباشه 😂💔
  • PAR PAR 🦋LIGHT
    ۲۰ دی ۹۹، ۲۳:۱۲
    PAR PAR 🦋LIGHT

    جون چه رمانتیک😂💔

    بد برگرده بگه آهههه تو تو این مدت کدوم گوری بودی؟

    سپس اوپا اوپا گویان به سمت آغوشش راهی شوم

     

    *نکته اخلاقی:کیدراما نبینیم😐😂💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ دی ۹۹، ۲۳:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😐😂😐😂😂😂😂😐😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😐😐😂😂😂😂😂😐😂😂😂💔
    وای جرررررررررررررررررررررررررررررررررررر 

    *کیدراما با انسان چع میکند😐😂💔
    الان مامان من داره زیبایی حقیقی رو میبینه هر چند دقیقه یه بار میاد میگه چرا داری مثل اون دختره تو فیلم رفتار میکنی 😐😂💔
    اون دفعه هم میگفت من فن سوهو ام (چا ایون وو \اون وو)😂😂😂😂😂💔
  • PAR PAR 🦋LIGHT
    ۲۰ دی ۹۹، ۲۳:۳۱
    PAR PAR 🦋LIGHT

    *کیدراما انسان را از عرش تا فرش بدرقه میکند😐😂💔

     

    واییییییییی😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

     

    مامان بزرگ منم خوشش اومده بود میگفت سوهو خوشگله سوجون جذاب😐😂😂😂

    فرقش را بیاموزید😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ دی ۹۹، ۰۸:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واییییییی جرررررررررررررررررررررررررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 
    میفهمم مامان بزرگت چی میگه ولی نمتونم توضیحش بدم 😂😂😂 
    تو خونه ما من و خواهر کوچیکم طرفدار سوجونیم ،مامانم و خواهر بزرگم طرفدار سوهو 😂

  • Liana..... ‌‌‌‌‌‌‌
    ۲۴ دی ۹۹، ۰۰:۳۱
    Liana..... ‌‌‌‌‌‌‌

    #همین ادمینه ایح :/

    جاست سوهووووووو •~• 

    جاست سووووووهووووووو

    سوهو 

    سوهو

    سوهو

    سوهو

    سوهو

    سوجو

    سوهو

    سوهو

    سوهو

    سوهو

    سوهو

    سوهو

    سوهو

    سوهو

    سوهو

    سوهو

    سوجون

    سوهو 

    سوهو

    سوجون 

    سوهو

    سوهو

    سوهو

    سوهو

    سوهو

    سوهو

    سوهو

    سوهووو

    سوهو

    سوهو

    سوهو

    سوهو

    (خو یکی از اعضای آسترو عه 😐) 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۹۹، ۰۰:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    تو هم زیبایی حقیقی رو میبینی؟
    عشق فقط سوجون و سوهوووووو 😍😍😍😍😍😍😍😂
  • Liana..... ‌‌‌‌‌‌‌
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۲:۰۲
    Liana..... ‌‌‌‌‌‌‌

    آری •~• 

    خو ایون وو توش بود بعد منم دیه کلا از فیلمش خوشم اومد •~•

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۲:۰۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوممممم 
    من اول نمیخواستم ببینم ولی خواهرم دانلود کرد الان داریم با مامانم و خواهرام میبینیم 😐😂💔
  • Liana..... ‌‌‌‌‌‌‌
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۲:۰۹
    Liana..... ‌‌‌‌‌‌‌

    مامان من ک حوسله نداره کلن •~•

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۲:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مامان من اتفاقا برا فیلم حوصله داره 😑💔
  • Liana..... ‌‌‌‌‌‌‌
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۲:۰۹
    Liana..... ‌‌‌‌‌‌‌

    من ی لحضع برم امتحان بدن و برگردم 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۲:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    برووووو
     فایتینگ🎉🎉🎉🎉🎉
  • Liana..... ‌‌‌‌‌‌‌
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۴:۱۹
    Liana..... ‌‌‌‌‌‌‌

    اومدم •~• 

    مامان من فقط برای خوراکی حوسله داره 😐✋

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۴:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خوش اومدی •~•
    خخخخخخخخخخخ 
  • Liana..... ‌‌‌‌‌‌‌
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۴:۵۶
    Liana..... ‌‌‌‌‌‌‌

    یعنی فقط حوسله خوردن خوراکی داره (ولی غذا ن ) 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ دی ۹۹، ۱۶:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عجببببب 😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7