🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 سه شنبه, ۹ دی ۱۳۹۹، ۰۱:۰۹ ب.ظ

دبویز ورژن دخترونه XD

داشتم همینجوری تو پینترست میچرخیدم که با چندتا عکس رو به رو شدم 😂

گفتم اینجا بزارم شما هم جر بخورین 😂

😂😂😂😂وای جرررررر 

وای هاکنیون خیلی کیوت شده 😂😂😂💔هیونجونم مثل اون دختر سکشیا شده 😂💔

اییییییی جررررررر خوردم 😂😂😂😂😂😂

وای کوین خیلی جیگر شده 😂احساس میکنم جویون شبیه خواهر شوهراس 😂💔

اقااااااا چرا اینقدر بهشون میادددد 😂💔

وای چانهی و چانگمین خیلی خوب شدن 😂😂😂😂😂

خب تموم شد 😂😂😂😂

بنظرتون به کدومشون بیشتر میومد که دختر باشن؟💔😂

 

 

 

 

Suga. Jisoo.cute Red square 붉은 ❤ 광장 Shiva (: Shoco -🍫 Shiva (: sHiN AcHa Shoco -🍫 💕ғαтι gσgσℓιιι💕 sHiN AcHa Shoco -🍫 sHiN AcHa sHiN AcHa Shoco -🍫 Shoco -🍫 sHiN AcHa Park Hae ray Shiva (: ivanka ♡♡ ☁️𝐴𝑖𝑙𝑖𝑛 🌱𝑆𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖 Arefeh  Kpoper ❤🌹 💙💜 ϲяγѕταℓ Park Hae ray Park Hae ray Park Hae ray Park Hae ray Park Hae ray Park Hae ray Park Hae ray Park Hae ray Park Hae ray من دلباخته اصغرم/:♡ من دلباخته اصغرم/:♡ من دلباخته اصغرم/:♡ من دلباخته اصغرم/:♡[ببعی دم پنپه ای صابق]
Last Comments :
۳۴ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Suga. Jisoo.cute
    ۹ دی ۹۹، ۱۳:۱۳
    Suga. Jisoo.cute

    جعرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

     

    وای چانهی خ خوب شدهههههه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ دی ۹۹، ۱۳:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من بعد دیدن این عکسا دوساعت رو زمین افتاده بودم 😂💔
    جررررررررررررررررر
    ارع خیلی بهش میاد 
  • Red square 붉은 ❤ 광장
    ۹ دی ۹۹، ۱۳:۱۹
    Red square 붉은 ❤ 광장

    😂💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ دی ۹۹، ۱۳:۲۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂
    خخخخخ
  • Shiva (:
    ۹ دی ۹۹، ۱۳:۲۷
    Shiva (:

    جررررر وایییی خیلی بشون اومده دختر میشدنم خیلی خوشگل میشدنا😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💚💚💚💚💚

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ دی ۹۹، ۱۳:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هومممممممممممم
    دارم فکر میکنم که اگه خواهراشون این شکلی باشن برم یکیشون رو بگیرم 😂😂😂😂💔
    جررررررر
  • Shoco -🍫
    ۹ دی ۹۹، ۱۳:۲۹
    Shoco -🍫

    کوین

    چانهی

    میخام برم خاستگاریشوووووون

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ دی ۹۹، ۱۳:۳۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررررررررررررررررررررررررر😂😂😂😂😂😂💔
    به هاکنیون هم خیلی میومد 😂💔
    منم میرم خاستگاری یونگهون😎😌😂
  • Shiva (:
    ۹ دی ۹۹، ۱۳:۳۲
    Shiva (:

    ببین اگ خوشگلن یکیشونم برا من بزار کنار😂😂😂😂💚

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ دی ۹۹، ۱۳:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    باشه😂😂😂😂😂😂😂😂💔
  • sHiN AcHa
    ۹ دی ۹۹، ۱۳:۳۳
    sHiN AcHa

    اصن یونگ، هاک، هیونجون، چانهی و همینطور جهیون باید دختر میشدن😐😂😂😂😂😂☝

    خدا دقت کن😐💖😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ دی ۹۹، ۱۳:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررررررررررررررر
    😂😂😂😂😂😂😂😂💔
  • Shoco -🍫
    ۹ دی ۹۹، ۱۳:۳۶
    Shoco -🍫

    من کراش زدم رو ورژن دخترونشون😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ دی ۹۹، ۱۳:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    منم 😂😂😂😂😂😭😭😭😭😭😭
    اخه مگه میشه هم پسرونشون خوشگل باشن هم دخترونه 😐😭🔫

  • 💕ғαтι gσgσℓιιι💕
    ۹ دی ۹۹، ۱۳:۳۸
    💕ғαтι gσgσℓιιι💕

    جرررررر لز شدم 😂💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ دی ۹۹، ۱۳:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😐😐😂😂😂😂💔
  • sHiN AcHa
    ۹ دی ۹۹، ۱۳:۴۰
    sHiN AcHa

    THE GIRLZ😐😂😂

    آقا گروهه جدیده😐😂بریم فنشون شیم😐😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ دی ۹۹، ۱۳:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂😂
    وای جرررررررررررررررررررر
    اسم فندومشونم THE G 😂😂😂😂😂😂

  • Shoco -🍫
    ۹ دی ۹۹، ۱۳:۴۲
    Shoco -🍫

    عاره واقعا من تا حالا ندیده بودم جفت ورژناشون قشنگ باشه😐😢

     

    #ترنم

    جعررررررر😂😂

    لابد اسم فندوم عم میشه The G

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ دی ۹۹، ۱۳:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هق هق 
    وای جررررررررررررر 😂😂😂😂😂😂💔
  • sHiN AcHa
    ۹ دی ۹۹، ۱۳:۴۳
    sHiN AcHa

    آیم دجی😐😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ دی ۹۹، ۱۳:۴۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وقتشه اسم وبمو بزارم دجی جذاب 😂😂😂😂😂
  • sHiN AcHa
    ۹ دی ۹۹، ۱۳:۴۵
    sHiN AcHa

    بعله😐😂😂هایی دجی جذاب😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ دی ۹۹، ۱۳:۴۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂😂💔
    من یه دجی هزار اتیشم 😌✌😂

  • Shoco -🍫
    ۹ دی ۹۹، ۱۳:۵۱
    Shoco -🍫

    من نیز یک دجی عم😐☝️😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ دی ۹۹، ۱۳:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    THE G 4EVER
    تلفظ کره ایش هم میشه Theo g 😂💔
  • Shoco -🍫
    ۹ دی ۹۹، ۱۳:۵۴
    Shoco -🍫

    دوجی دوجی😐😂😂😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ دی ۹۹، ۱۴:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂
  • sHiN AcHa
    ۹ دی ۹۹، ۱۳:۵۸
    sHiN AcHa

    دوجی😐😂

    دوجی😐😂

    دوجی😐😂

    دوجی😐😂

    تو چی😐😂نه چیزه..😐😂دوجی😐😂

     

    (وِی عقلش را از دست میدهد😐😂) 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ دی ۹۹، ۱۴:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررررررررررررررررر
    وای پوکیدم از خنده 😂😂😂😂😂😂
  • Park Hae ray
    ۹ دی ۹۹، ۱۳:۵۸
    Park Hae ray

    واااااییییییییی جججججررررررررررررر 😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹 اقا نیو و جویون خیلی خوشملتر شدن 🤩🤩🤩🤩🤩😭😭😭😭😭😭😭😻😻😻😻😻😻😻😻😻😹😹😹😹😹😹😹

    من نیز یه دجی میلیون آتیشم 😎✌😹

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ دی ۹۹، ۱۴:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جججججججججررررررررررررررررررتررررررررررررررر
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    دجی اینجا دجی اونجا دجی همه جا😂😐💔
  • Shiva (:
    ۹ دی ۹۹، ۱۴:۰۶
    Shiva (:

    منم نیز ب لیست دوجی ها اضاف بنمایید 😂😂😂😂🐰💚💚

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ دی ۹۹، ۱۴:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چشم 😂😂😂😂💜

  • ivanka ♡♡
    ۹ دی ۹۹، ۱۴:۳۲
    ivanka ♡♡

    واییییییییییی 

    واییییییییییی

    من الان میمیرم 

    یکی منو بکشه 

    واییییییییییی

    😍😍😍😍

    واییییییییییی

    چه خوشگلن

    واییییییییییی

    😍😍😍😍

    THE GIRLZ 

    وااوووووووو

    THE G 😍

    واوووووووو

    دجی 😍😍

    واوووووووو

    😍😍😍😍

    کامنتم دراز شد

    زیادی دراز شد

    😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ دی ۹۹، ۱۴:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جر
    جر
    جر
    جر
    جر
    جر
    جر
    جر
    جر
    خخخخخخخخخخخخخخ😂😂😂😎
    THE GIRLZ از کمپانی کریگرلز😂💔
  • ☁️𝐴𝑖𝑙𝑖𝑛 🌱𝑆𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖
    ۹ دی ۹۹، ۱۴:۵۲
    ☁️𝐴𝑖𝑙𝑖𝑛 🌱𝑆𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖

    من رو جویون کراش زدمXD

     

    THE GIRLZ WITH THE G FOREVER

    XD

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ دی ۹۹، ۱۰:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررررررررررررر
    کراش همیشگی من جویون 😭🔫💔
  • Arefeh Kpoper ❤🌹
    ۹ دی ۹۹، ۱۴:۵۵
    Arefeh  Kpoper ❤🌹

    بخدا اگه دختر بودن بخاطرشون لز میشدم 😐😐😐😐

     

     

    گذاشتم اینستا استوریم بقیه هم جررر بخورن

     

    ولی واقعا خیلییییییییی خوشگلن 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ دی ۹۹، ۱۰:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررررررررررررررررر



    خوبه همه با هم جر خوردن😂😂😂😂😂😂


    هوم  حتی از منم که واقعا دخترم بیشتر بهشون میاد 😐😂💔
  • 💙💜 ϲяγѕταℓ
    ۹ دی ۹۹، ۱۵:۰۲
    💙💜 ϲяγѕταℓ

    سونوو شبیه معلم زبان انگلیسی ها شده نمدن* چرا ولی بهم این حسو میده😂😂😂😂

     

    خاهر شوهر جرررررررررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂❤

    کوین و چانگمین گوگولی تر شدننننن عرررررر😍😍😍😍😍

     

    عاقا اهم اهم عای عم دوجی تووووو عه منم اضافه کنین تا با پونزام کار دستتون ندادم😐📌📌📌❤❤❤❤❤❤😍😍😍😍😍❤❤❤❤❤❤😍😍😍😍😍❤❤❤❤😍😍😍😍❤❤❤❤❤❤😍😍😍😍😍😍

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ دی ۹۹، ۱۰:۱۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررررررررر جیکوب بیشتر شبیه معلما شده 😂😂😂😂عینک هم زده 😐😂💔😐😂


    خخخخخخخخخخ اخ که چقد به کوین میاد دختر باشه 😭😂💔

    چشم چشم 
    ایشونم جزو دوجی ها هستن (قابله توجه همه )😂😂😂😂😂😂😂😂😂✌
    ما همه دوجی هستیم✌😂
  • Park Hae ray
    ۹ دی ۹۹، ۱۵:۴۵
    Park Hae ray

    جوووووونننننن همه دجی شدن 😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹

     

    #آیلین

    ییییسسسسسسس

    دجی اینجا،دجی اونجا،دجی همه جا (بقول مینا) 😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹

     

     

    #کریستال

    جججججججرررررررررررررررر،کریستال برو خواستگاری کوین یا چانگمین و در خواست ازدواج بده 😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻

     

     

    #عارفه 

    اصلا میریم خواستگاریشون،چانهی زنت میشه 😻😻😻😻😻😻😻😻😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😻😻😻😻😻😻😻

     

     

    #ایوانکا 

    عععععععععررررررررررررررر من از همین الان دارم جررررر میخووورررررممممم

    دجی هههههههمممممممههههههههههه جاااااااااا 😻😻😻😻😻😻😻😹😹😹😹😹

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ دی ۹۹، ۱۰:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررررررررررررررررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    وای پوکیدم 
    منم میام خاستگاری 😌 بدون من برین پونزای کریستال رو میکنم تو چشمتون 😌😎🔫
    جرررررررر
  • Park Hae ray
    ۱۰ دی ۹۹، ۱۰:۲۱
    Park Hae ray

    اصلا تو رو هم میبرم،که یونگهون زنت بشه ججججححرررررررررررررر 😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹🧁😹😹😹😹😹😹😹😹😹

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ دی ۹۹، ۱۰:۲۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جان جان 😭😍عررررررر
    نمیشه چانگمین هم دوست دخترم باشه؟یا زن دومم؟ 🔫😭😂
  • Park Hae ray
    ۱۰ دی ۹۹، ۱۰:۳۱
    Park Hae ray

    نه 😹😹😹😹

    یونگهون زنت میشه 😹😹😹😹

    چانگمین زن کریستال میشه 😹😹😹😹🤩🤩🤩

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ دی ۹۹، ۱۱:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    پس من میرم کریستال رو میکشم 😭🔫😎😂
    پیش به سوی کشتن کریستالللللللللللللللللللللل
    🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫
    پاو دیش دودودودودو (مثلا صدای جنگ و درگیریه 😂)
  • Park Hae ray
    ۱۰ دی ۹۹، ۱۱:۲۶
    Park Hae ray

    جججججرررررررررررررر

    نههههههههه،بجای کریستال منووو بککککشششششش😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹 

    دودودودودو (یاد ام وی گاز منیو افتادم :/،قابلمه کجاست؟😹😹) 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ دی ۹۹، ۱۱:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررررررررررررررر
    او او
    باش تو رو میکشم 😎🔫
    اخرین جملتو قبل از مردن بگو 😌
    وای جر منم یادش افتادم 😂😂😂😂قابلمه که نبود ماهیتابه بود😂😂😂😂جرررررر

  • Park Hae ray
    ۱۰ دی ۹۹، ۱۱:۳۷
    Park Hae ray

    ججججججررررررررررررررر 😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹

    اخرین جمله: همتون رو خیلی دوست دارم 😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹 ولی بعداز مرگم بیاین عزا داری اونجا کلی شیرینی بیارین و برام فاتحه بخونین 🤩🤩🤩🤩🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲📿📿📿📿📿📿📿😹😹😹😹😹😹😹😹😹

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ دی ۹۹، ۱۱:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دو (صدای شلیک گلوله)
    شرمنده کروناست 
    قبرتم نمیکنیم میندازیمت تو دریا 😂😐
  • Park Hae ray
    ۱۰ دی ۹۹، ۱۱:۴۴
    Park Hae ray

    ججججججررررررررررررررررررر 

    خااااااااککککککک😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹 

    برام بکنیییییینننن😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ دی ۹۹، ۱۱:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هزینه قبر زیاد میشه😌😌😌😌😂😂😂😂😂😂
    جررررررررررررررررررر
    تازه تو الان مردی چجور اومدی تو بیان؟😂😂😂😂😂😂🔫

  • Park Hae ray
    ۱۰ دی ۹۹، ۱۲:۱۸
    Park Hae ray

    پس.....به شوهرم میگم تا شلیلت کنه 😐😐😐😐😐🗡🗡🗡🗡🗡🗡 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ دی ۹۹، ۱۴:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نمیشه بگی نونم کنه؟😭😞🍞
  • Park Hae ray
    ۱۰ دی ۹۹، ۱۴:۵۳
    Park Hae ray

    دقیقا میخوام تیکه تیکت کنه :/// 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ دی ۹۹، ۱۴:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نمتونیییییییی
  • Park Hae ray
    ۱۰ دی ۹۹، ۱۵:۲۳
    Park Hae ray

    چرا نمیتونم؟ :/ 

    اتفاقا میتونم :/ 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ دی ۹۹، ۲۳:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چون دستت بهم نمیرسه
  • من دلباخته اصغرم/:♡
    ۲۰ دی ۹۹، ۲۲:۵۸
    من دلباخته اصغرم/:♡

    جررررررررررر

    چ جذابن گااد...جر

    ی وخ بخاطرشون ب اصغر خیانت نکنم':

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ دی ۹۹، ۲۳:۰۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هومممممممم 😻😂
    خخخخخخ جرررر
    اصغر کیه؟
  • من دلباخته اصغرم/:♡
    ۲۰ دی ۹۹، ۲۳:۰۲
    من دلباخته اصغرم/:♡

    ب مولاااااااا

    جررز...

    زنمه<<<<<'

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ دی ۹۹، ۲۳:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررررر 😐😂
    زنته؟
    تا جایی که میدونم اصغر اسم مرده 😂💔
    حالا اینا مهم نیس خودت کی بودی؟؟؟🍭
  • من دلباخته اصغرم/:♡
    ۲۰ دی ۹۹، ۲۳:۰۶
    من دلباخته اصغرم/:♡

    این چیزا مهم نیص مهم نیته(استیکر خنده)

    عام نمیصناسی منو...ولی من میشناسم تورو...چون نوشته های وبتو موخونم<:

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ دی ۹۹، ۲۳:۰۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخ
    عاااااا خب درهرحال خوشبختم 🍭💙
  • من دلباخته اصغرم/:♡[ببعی دم پنپه ای صابق]
    ۲۰ دی ۹۹، ۲۳:۰۹
    من دلباخته اصغرم/:♡[ببعی دم پنپه ای صابق]

    بل بل...<:

    همچنین^-^♡

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ دی ۹۹، ۲۳:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ♡@~@
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7