🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 دوشنبه, ۸ دی ۱۳۹۹، ۰۶:۱۵ ب.ظ

سلام سلام

سلام سلام 

چطورین گوگولی مگولیام؟

من نبودم چقدر پست گذاشتین •-•

راستش من پستاتون رو درست حسابی نگاه نکردم 

کاری چیزی داشتین همینجا بگین برم پستتون رو ببینم •~•

و یه خبر بی ربط از حرفام ONF لایت استیک دار شدن 👏💜

و love revolution بالاخره قسمت اخرش اومد ولی چآن هنوز ساب نزدن ندیدم :)

اینکه بعضیا میگن فصل دو داره خیلی برای من ترسناکه 

من سر همین ۳۰ تا قسمت به اندازه ده سال پیر شدم ...

خب همین دیگه 😂😐

 

 

+باورتون میشه الان تازه میخوام ناهار بخورم؟😐

 𝑱𝒖𝒏𝒈 𝒇𝒂𝒇𝒂 ivanka ♡♡ 💜Soyeon💜   .. ivanka ♡♡  𝑱𝒖𝒏𝒈 𝒇𝒂𝒇𝒂 ivanka ♡♡ 💜Soyeon💜   .. Shoco -🍫  𝑱𝒖𝒏𝒈 𝒇𝒂𝒇𝒂 ivanka ♡♡ Shoco -🍫 💙💜 ϲяγѕταℓ Shiva (: ivanka ♡♡ Shoco -🍫 ivanka ♡♡ Shoco -🍫 ivanka ♡♡ ivanka ♡♡ ivanka ♡♡ ivanka ♡♡ 💙💜 ϲяγѕταℓ Shoco -🍫 Shoco -🍫
Last Comments :
۲۴ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝑱𝒖𝒏𝒈 𝒇𝒂𝒇𝒂
    ۸ دی ۹۹، ۱۸:۲۰
     𝑱𝒖𝒏𝒈 𝒇𝒂𝒇𝒂

    انیونگ✋🏻❤️🙂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ دی ۹۹، ۱۸:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلوممممممم💜
    خوبی؟
  • ivanka ♡♡
    ۸ دی ۹۹، ۱۸:۲۴
    ivanka ♡♡

    😭😭😭😭😭😭

    من ندیدم هنوز 😭😭😭😭😭

    من پیر نشدم فصل 2 میخوااااااام 

    تا الان که (تا قسمت 29) هنوز تکلیف من معلوم نیست 

    جز روبی و جیهون کسی به کسی نرسیده این موضوع اعصاب منو خورد میکنه 

    😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    یونگهون که هیچی اون هرجور باشه مهم نیست واسه من 

    من خودشو دوست دارم کار ندارم به کسی برسه یا نه 😍😍😍

    ولی کلا داستانش ناتمومه من ادامه میخوااااااااام 

     

    من که با همون ساب انگلیسی میبینمش 😎😎😎😎😎

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ دی ۹۹، ۱۸:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من تا قسمت ۲۸ دیدم :)
    تو پیر نشدی چون جای من نیستی ....هق
    ولی برا من خیلی مهمه که به کی میرسه ....
    بعضی وقتا فکر میکنم نویسنده این داستان دشمن من بوده 😂😞💔
    معلوم هم نیست که جاریم و جویونگ به هم برسن چون کیونگوو انگار جاریمو دوست داره 
    یعنی هرچی دختر تو این فیلم بود افتاد رو کیونگوو 
    یه سول و مینجی و اون دوست دختر  قبلیش کم نبودن  حالا جاریمم اضافه شد ...

  • 💜Soyeon💜 ..
    ۸ دی ۹۹، ۱۸:۳۱
    💜Soyeon💜   ..

    سلام مینا خالههههههه خوبی؟*~*

    هنوز ما در حسرت لایت استیکیم😭😭😭💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ دی ۹۹، ۱۸:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلام خاله جونم 
    ممنون بد نیستم ...
    تو خوبی؟
    هیع .....
  • ivanka ♡♡
    ۸ دی ۹۹، ۱۸:۳۲
    ivanka ♡♡

    😂😂😂😂😂😂

    حالا معلوم میشه این دختر جدیده که دوست دختر جویونگ بوده هم با یونگهون بوده 

    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    واقعا همه افتادن رو دست خودش 😂😂😂😂😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ دی ۹۹، ۱۸:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیع .....
    یعنی همه دخترای مدرسشون به علاوه دخترای مدرسه دیگه 😐💔
    اصن فاخا مازا چرا همشون رو چسپوندن به یونگهون من؟!
    گفتی قسمت ۲۹ رو دیدی نه؟
    میشه بگی کیونگوو به جاریم چی گفت؟ 


  • 𝑱𝒖𝒏𝒈 𝒇𝒂𝒇𝒂
    ۸ دی ۹۹، ۱۸:۳۳
     𝑱𝒖𝒏𝒈 𝒇𝒂𝒇𝒂

    مرسی تو چطوری؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ دی ۹۹، ۱۸:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بد نیستم 💃💃💃💃💃💔
    الان میخوام ناهار بخورم 😂😐💔
  • ivanka ♡♡
    ۸ دی ۹۹، ۱۸:۳۵
    ivanka ♡♡

    دلم واسه مینجی میسوزه 😭😭😭😭😭😭😭

    خیلی درکش میکنم 💔💔💔💔💔💔

    😭😭😭😭😭😭😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ دی ۹۹، ۱۸:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اخ که چقدر درکش میکنم ...
    هیع 💔💔💔💔

  • 💜Soyeon💜 ..
    ۸ دی ۹۹، ۱۸:۳۵
    💜Soyeon💜   ..

    عه شینا؟*^*

    هیعی کریکر بمیری به ما لایت استیک نمیدی😭😭😭😭😭💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ دی ۹۹، ۱۸:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هچ همینطوری 
    هیععععععععععععع 💔
  • Shoco -🍫
    ۸ دی ۹۹، ۱۸:۳۷
    Shoco -🍫

    عه وا سلامممممنمممممم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ دی ۹۹، ۱۸:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلام شوکو جونم 
    بیا بغلم :)
  • 𝑱𝒖𝒏𝒈 𝒇𝒂𝒇𝒂
    ۸ دی ۹۹، ۱۸:۳۹
     𝑱𝒖𝒏𝒈 𝒇𝒂𝒇𝒂

    خوبه :) 

    آخیییی 🤦🏻‍♀️😂😂😂❤️ 

    نوش جاننن

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ دی ۹۹، ۱۸:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂💜
    خخخخخ

  • ivanka ♡♡
    ۸ دی ۹۹، ۱۸:۴۱
    ivanka ♡♡

    آره قسمت 29 رو دیدم 

    بهش اعتراف نکرد نگران نباش 😂😂

    بهش گفت اون دختره از جویونگ سواستفاده کرد و ازش چیز میگرفت و اینا

    بخاطر این که رابطش با یه پسر خوب پیش نرفت اومد سراغ جویونگ 

    به جاریم هم گفت باید از پسره محافظت کنم بهت نمیگم پسره کی بوده

    (که حالا پسره خود یونگهون بوده 😂😂😂😂😂)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ دی ۹۹، ۱۸:۵۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یعنی یونگهون با اون دختره بوده؟(دوست دختر سابق جویونگ؟)
    😐😐😐😐😐😐😐😐😐

  • Shoco -🍫
    ۸ دی ۹۹، ۱۸:۴۲
    Shoco -🍫

    چوطوری بچه😍😍😍

    اومدممممم^^💚

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ دی ۹۹، ۱۸:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خوبم تو خوبی؟
    جاننننننن😍💜
  • 💙💜 ϲяγѕταℓ
    ۸ دی ۹۹، ۱۸:۴۵
    💙💜 ϲяγѕταℓ

    سلللااااامممممممم میننننااااااااا جونننننمممممممممممم 😍😍😍😍😍😍😍😍💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

    عه مبارکه😍💚

    عه تمومید! بح بحح من هنوز وقت نمیکنم ببینم😭😭😭 ایشالا تابستون 😐🤦🤦🤦 ( با ۹ودش زمزمه میکند عاخه بچه تو بشین مثه آدم تو وقت بیکاریات استیلر هوستو ببین🤦💙)

     

     

     

    + عه نوش جان💙💙💙💙💙💙💙

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ دی ۹۹، ۱۸:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلاممممممممممممممممممممم 
    ممنون خوبم تو خوبی؟😍
    منم هنوز استیلر هوس رو درست ندیدم 😐😂💔

  • Shiva (:
    ۸ دی ۹۹، ۱۸:۴۸
    Shiva (:

    سلوم

    خوفی

    خوشی

    سلامتی

    😍😍😍😍💚

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ دی ۹۹، ۱۸:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلام 
    خوفم خوشم سلامتم 😂
     تو خوبی ؟
    😍
  • ivanka ♡♡
    ۸ دی ۹۹، ۱۸:۵۶
    ivanka ♡♡

    کریستال استیلر هوس هم ندیدی ؟ واقعا 😢😢😢

    Love revolution که 20 دقیقه ست 😢😢😢😢😢

    حق داری درس آدمو زنده نمیزاره 🔥🔥🔥🔥

     

    من استیلر هوسو دیدم

    اوه من بدون زیرنویس دیدمش اصلا هیچ نفهمیدم 😶😶😶

    فقط داشتم الکی میخندیدم 

    خیلی سخته استیلر هوس نگاه کنی و هیچی نفهمی😭😭😭😭😭

    زیرنویسشو دانلود کردم ولی روی گوشیم نمیخوند بعد اشتباهی پیشم حذف شد 

    مجبورم توی کامپیوتر ببینمش که باید صبر کنم بعدا دانلودش کنم چون اینترنتم دوباره تموم شده 😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ دی ۹۹، ۱۹:۰۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من با MX player میبنم 
    هم میشه رنگ زیر نویس رو عوض کرد هم میتونی زیرنویس رو با ویدیو هماهنگ کنی 
    هم سرعتشو کم یا زیاد کنی (دارم تبلیغ میکنم مگه 😂😐💔)
  • Shoco -🍫
    ۸ دی ۹۹، ۱۸:۵۸
    Shoco -🍫

    سرکلاس فیزیکم من😐😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ دی ۹۹، ۱۹:۰۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    الان؟😐💔
  • ivanka ♡♡
    ۸ دی ۹۹، ۱۸:۵۸
    ivanka ♡♡

    آره آره باهاش بوده 

    حالا نمیدونم دوست هم شدن یانه 

    ولی رابطشون خوب پیش نرفت و بهم خورد 

    بخاطر همین چسبید به جویونگ

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ دی ۹۹، ۱۹:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😐😐😐😐😐😐💔
    یعنیااااااااااااااااااااا 
    فقط من تاحالا با یونگهون نبودم 😐😂💔😑
    ایش 
  • Shoco -🍫
    ۸ دی ۹۹، ۱۹:۰۲
    Shoco -🍫

    اوم😐🔪

    کلاس کنکوره

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ دی ۹۹، ۱۹:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اهاااااا
    عه کنکور داری 😐💔
    عر 

  • ivanka ♡♡
    ۸ دی ۹۹، ۱۹:۰۳
    ivanka ♡♡

    آها ببین

    دختره دنبال یونگهون بوده خوشش ازش میومده انگار

    مطمئن نیستم باهاش دوست شد یانه

    بعدش اومده سراغ جویونگ

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ دی ۹۹، ۱۹:۰۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من الانه که خون بالا بیارم 😐💔
    تاحالا فیلم به این چرتی ندیده بودم 😐💔
    واقعا فاز نویسندش چی بوده؟
    مخسره 
  • ivanka ♡♡
    ۸ دی ۹۹، ۱۹:۰۴
    ivanka ♡♡

    😂😂😂😂😂😂

    منم باهاش نبودم تو غمش شریکیم 😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ دی ۹۹، ۱۹:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂💔
    یعنی اگه تو این فیلمه نقش سرایدار رو داشتم یه بار باهاش قرار میزاشتم 😂😂😂😂💔
  • ivanka ♡♡
    ۸ دی ۹۹، ۱۹:۰۵
    ivanka ♡♡

    کلاس دهمه شوکو 😂

    منم یازدهمم 

    توچی ؟؟؟؟؟؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ دی ۹۹، ۱۹:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلام اونیام 😂
    من نهمم
  • ivanka ♡♡
    ۸ دی ۹۹، ۱۹:۰۶
    ivanka ♡♡

    ناهار خوردی یا مزاحمتم ؟ 😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ دی ۹۹، ۱۹:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خوردم 😂😂😂😂😂😂
  • 💙💜 ϲяγѕταℓ
    ۸ دی ۹۹، ۱۹:۰۷
    💙💜 ϲяγѕταℓ

    میسیییییی مینا جونکمممممم😍😍😍😍😍💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚 

    هیق هیق بیا گریه نکنیم😭😭💙💙💙💙💙

     

    @ ایوانکا

    ایوانکا جون میدونی الان من چن تا برنامه هست عقب افتادم؟!😂😂😂

    به لیسته برنام۸ های ندیده من خوشامدی😂😂😂😐🤦

    فندوم تور دو تا قسمت جدیدشو ندیدم

    تودوی فصله جدید فقط قسمت  26 رو وقت کردم ببینم

    استیلر هوس قسمت یک رو دیدم

    ایتزی ایتزی هیشکدوم از 4 تا قسمته جدیدشو هنوز وقت نکردم ببینم ( فک کن خودم اینارو باز دارم میزارم وب🤦)

    تو برنامه های نیزیو  و انسیتی که هچی کلن منو سانسور شده بدون🤦

    و حالااا....

    حالا وقت آزادای من در طول روز چن ساعته؟! عاااممم یک ساعت در کلِ روز (فقط یک ساعت وقت دارم استراحت کنم که اونم به ده دیقه هایی میشکونمش تا بتونم بین درسام یه ده دیقه هم کلمو بچرخونم🤦) آخر هفته تعطیل اینا هم ندارم هر روزم همینه🤦

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ دی ۹۹، ۱۹:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هق هق باشی 
    چقدر سرت شلوغع 😂😂😂😂😂😂😂💔

  • Shoco -🍫
    ۸ دی ۹۹، ۱۹:۰۷
    Shoco -🍫

    نه بابا کنکور کجا بید 😂

    دو سال دیگس

    دارم از الان وانمود میکنم ک میخونم😂😐

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ دی ۹۹، ۱۹:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عه 😂😂😂😂😂😂💔
    عجب😂😐💔
  • Shoco -🍫
    ۸ دی ۹۹، ۱۹:۰۸
    Shoco -🍫

    کریستال

    فک کنم ان سی تی ورلد رو یادت رف😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ دی ۹۹، ۱۹:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جر😂😐💔
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7