🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
۲۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 🌙Moon Shadow
    ۲۹ مهر ۹۹، ۱۸:۵۱
    🌙Moon Shadow

    وات ده فاخ خواهرم ؟ :|

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ مهر ۹۹، ۱۹:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    ولم کنین بزارین تو اسکلی خودم باشم 😭💔
  • Tsuki _kook lover
    ۲۹ مهر ۹۹، ۱۸:۵۲
    Tsuki   _kook lover

    جرررررررر الحق بچه های ددی هستیم 

     

    من به گشادیم غلبه کردم کامنت گذاشتم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ مهر ۹۹، ۱۹:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    جرررررررررر واقعا کار سختی کردی 
    من تا حالا به گشادیم غلبه نکردم 😭💔😂
  • ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
    ۲۹ مهر ۹۹، ۱۸:۵۳
    ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

    وات دا فاح😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ مهر ۹۹، ۱۹:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂
    🌈🌈🌈
  • Yuki .YG.JM
    ۲۹ مهر ۹۹، ۱۸:۵۴
    Yuki .YG.JM

    توپ تانک فشفشههههه

    یوکی برنده مبشه :/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ مهر ۹۹، ۱۹:۰۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخخ
    نخیرم یونگهون برنده میشهههههه😭😑💔😂🌈
  • Rainy Drippy
    ۲۹ مهر ۹۹، ۱۸:۵۶
    Rainy  Drippy

    هعییییییییییییی مین مینم رد دادی رف

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ مهر ۹۹، ۱۹:۰۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مین مین از دست رفت 😂💔🌈
    باید ببرینش تیمارستان 😎😌😂🌈
  • saba mohamadi
    ۲۹ مهر ۹۹، ۱۹:۰۳
    saba mohamadi

    میدونم خوب میشی خخخخخخخ

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ مهر ۹۹، ۱۹:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😂😂😂😂😂🌈

  • Yuki .YG.JM
    ۲۹ مهر ۹۹، ۱۹:۰۶
    Yuki .YG.JM

    نه خیررررر من برنده میشم :/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ مهر ۹۹، ۱۹:۰۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    باشع تو 
    ولی من میدونم که یونگهون برنده میشه 😌🌈😂
  • AI ALEX
    ۲۹ مهر ۹۹، ۱۹:۱۳
    AI ALEX

    من میخام به هیونجه رای بدم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ مهر ۹۹، ۱۹:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نمیشه هیونجه شرکت نکرده 😂😂😂😂
    هنوز به بلوغ عقلی نرسیده بود 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    جررررررر😂😂😂😂
  • Shoco -🍫
    ۲۹ مهر ۹۹، ۲۰:۰۵
    Shoco -🍫

    وعو خدایی حرفی ندارم😂😂😂✋

    خلاقیته ک از فندوم میبارهه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ مهر ۹۹، ۲۰:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خدایی این خلاقیت منو فقط دبی ها درک میکنن 😌😎😍😂✌🌈

  • Shoco -🍫
    ۲۹ مهر ۹۹، ۲۰:۰۷
    Shoco -🍫

    ولی خدایی میشه بیاد رییس شورا مدرسه ما شه؟؟ 😭😭

    من قول میدم اگه بیاد عین خر درس بخونم

    اصن قول میدم المپیاد و کنکور اول شم😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ مهر ۹۹، ۲۰:۱۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اگه بیاد هم باید رییس شورای مدرسه ما شه چون من براش تبلیغ کردم 😂😌🌈

  • 전💜 Raya
    ۲۹ مهر ۹۹، ۲۰:۲۵
    전💜 Raya

    خخخخ 😂

    ودف ابجی؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ مهر ۹۹، ۲۲:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخخ
    بزارین در رویا های خودم بمانم 😭🌈

  • 💙💜 Crystal
    ۲۹ مهر ۹۹، ۲۲:۰۸
    💙💜 Crystal

    افرین افرین وح چیشی بود اون شوراهای مسخره مدرسه ما شورا باید اینشکلی باشه نه اینکه روز انتخابات تازه تورو بشناسن و خودکارو از دستت بگیرن و اسم خودشونو بنویسن 

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈😍😍😍😍😍👏👏👏👏👏👏

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ مهر ۹۹، ۲۲:۱۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررررررررررررررررر
     واقعا نیاز به یه دونه از این یونگهونا برای شورای دانش اموزی دارم 😂😂😂😂🌈❤
    😍😍😍😍😍😍😍💋
  • Shoco -🍫
    ۳۰ مهر ۹۹، ۰۸:۳۵
    Shoco -🍫

    باش یونگهون بیاد مدرسه شما 

    سونوو و چانهی بیان مدرسه ما😊😎😇

    عرررررررر چه شوددددد😍😍😍😍😍😭😭😭😭😭😭

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ مهر ۹۹، ۱۲:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سونوو و نیو هنوز به سن قانونی نرسیدن 😂
    هنوز بچه ان نمیشه 

  • Shoco -🍫
    ۱ آبان ۹۹، ۰۶:۵۷
    Shoco -🍫

    ب من ربطی نداره 😐😂😍

    تازه الان اریک ک مکنس بیست سالشه😐😐😐😐

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ آبان ۹۹، ۱۶:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اریک دی ۲۰ سالش کامل میشه پس هنوز ۱۹ سالشه 
    بعدشم تو اریک رو ببین مثل نی نی ها میمونه 
    اگع د بویز عضو شورای دانش اموزی بشن مدرسه رو به چوخ میدن 
    همه چیزو میشکونن (مثل جایزه کینگ دام که شکوندنش 😂😑)
  • Shoco -🍫
    ۱ آبان ۹۹، ۱۷:۰۵
    Shoco -🍫

    من به کره ای حساب کردم اونا ی سال سنو میبرن بالا

    عاره گوگولی لنتی😍😍

    یاح یاح چه شود اون مدرسه💃🏻💃🏻

    واقعا جایزه کینگدامو شکوندن😳😳ناموسن 😳😳😳😳😳🙄🙄

    تعریف کن تعریف کن

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ آبان ۹۹، ۱۷:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اینجا ایران است نباید به کراه ای حساب کنی 
    #حمایت _از_ حساب_ کردن_ سن _به_ ایرانی 😐😂
    ارع 
    من ندیدم وقتی جایزه رو شکوندن ولی خواهرم دید 😭میخواستم اون صحنه رو ببینم عر😂
  • Shoco -🍫
    ۱ آبان ۹۹، ۱۷:۱۹
    Shoco -🍫

    باش ب ایرانی حساب کنیم 😐😂😂

    وااای خدااا چجوری شکوندن؟؟؟

    همون سر صحنه؟؟؟

    بعد یکی دیگه بهشون دادن؟؟؟

    این لنتیا خیلییی خوبن😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ آبان ۹۹، ۱۷:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    میگم من ندیدم چجوری شکست فقط میدونم شکستن 😂😂😂😂😂😂
    نه بابا فکر نکنم یکی دیگع بهشون داده باشن 😑
    واقعا زیادی خوبن جر 
    میگم love revolution رو نگاه میکنی؟
    همون فیلمی که یونگهون توش بازی میکنه 

  • Shoco -🍫
    ۱ آبان ۹۹، ۱۷:۲۶
    Shoco -🍫

    من عاشق این لنتیااام 😂😂😂😭😭😭😭😭

    عاره عاره خیلی سریال خوبیه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ آبان ۹۹، ۱۸:۳۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من که سر این سریال موهام سفید شد 
    از بس میترسم یونگهون کیس داشته باشع عر 😭😐💔
  • Shoco -🍫
    ۱ آبان ۹۹، ۲۳:۰۱
    Shoco -🍫

    اخییییی چرااااااا

    الهییییییی بگردممم

    مینا یچی بگم نمیزنیم؟؟؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ آبان ۹۹، ۲۳:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چیه؟
    میخوای بگی اون دختره خیلی به یونگهون میاد 😭💔
  • Shoco -🍫
    ۲ آبان ۹۹، ۱۲:۲۹
    Shoco -🍫

    نع

    نععععععع

    ملومه ک نع -______________- 

    یونگهون از سر دختره هم زیاده

    تنها کسی هم ک به یونگ میاد کیوعه و تامام (غیرت بنگکیو شیپریم زد بالا)

    فقط میخاستم اینو بگم ک

     

    این دفه اولین دفعه ایه ک یکی از پسرام تو یه فیلم داره بازی میکنه و من دوس دارم ب دختر نقش مقابلش برسه ://

    ای خداااااااا منو ببخش (ایموجی گریه)

    نمد چرا ولی این دفعه اولین دفعه ایه ک دختر نقش مقابلو زیاد فوش ندادم (نه اینکه نداده باشما سر اینکه از موهاش بدش میومد خیلیییی فوشش دادم ولی خو نسبت ب سایر موارد کمتر)

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ آبان ۹۹، ۲۳:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خدا رو شکر ببخشید الان نظرتو دیدم 😑💔
    قطعا فقط کیو به یونگهون میاددد
    نع نموخوام به هم برسن درحالی که دارن کاری میکنن که برسن 😞💔
    هیع من افسرده شدم سر اینکه نقش مقابل داره 
    اصن دبویز ماله خودمن 
    نمیخواممممممممممممممممممم
    نمیدونی چقدر گریه کردم وقتی فهمیدم قراره فیلم بازی کنه 😞💔
    شبی نبود که گریه نکنم 😭🌈
  • Shoco -🍫
    ۴ آبان ۹۹، ۰۸:۵۶
    Shoco -🍫

    بله بله صد درصد بنگکیو ایز فاخینگ ریل بحث نباشه

    الهیییییییییییییییییی بگردممممممممممممممممممممم

    گریه نکن فقط ب این فک کن ک یه فیلم سادس

    اصن انگار تو کره یه قانون نانوشته هست ک میگ 

    هر خاننده ای در اینده یکوبازیگر خواهد بود😐😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۹۹، ۱۱:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دیروز که یونگهون اومده بود لایو هی کامنتا میگفتن مینجی مینجی (اسم دختره )
    اصن ریدن تو اعصابم 😭افسرده شدم 😞💔 عررررررر 😐ولی از یه طرف وقتی فیلمه رو میبینم اینقدر استرس دارم کع نمفهمم چی به چیه 😑فقط تکه های یونگهونووو رو میفهمم  😭 
    چقدرم مدرسشون خوبععععع دختر پسر قاطی 😭😞 چی می شد یه لی کیونگوو یی (اسم یونگهون )همکلاسی من بود 😭 عر 
    هیع همه بایسام رفتن بازیگر شدن
    حتی میون جی ایدل 😭💔 
    فقط جین مونده که فیلم بازی نکرده 
    اونم من که شانس ندارم فردا میره فیلم بازی میکنه 😂✌😞🌈
    هیع دنیا 😭😭😭😭😭😭💔 
  • Shoco -🍫
    ۴ آبان ۹۹، ۱۲:۴۹
    Shoco -🍫

    چه بیشور 😐 بخدا اگه فنا بخان مینجیو واسه یونگ بکنن جریان اون دختره واسه لوهان😐🔪🔪🔪🔪

    پا میشم میرم کره همشونو جر میدم😐🔪🔪🔪🔪

    الهییییی ولی من انقدر از فیلمه لذت میبرم😐😂😍

    واییی خدا کیونگوو خیلییییی جذابههههههه😍😍😍🔪😱

    چ دلخوشیا ما ته ته همکلاسیامون کبرا و اعظمه😐😂

    اخیی 😂😂😂 عزیزممم💖💖😂

    شانس بیاری جین نره بازی کنه😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۹۹، ۱۲:۵۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    منم میام در جر دادنشون کمکت میکنممممممممممممممم 😐🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪
    اصن تو این دنیای لعنتی  من همدرد ندارم 😂😞💔
    خیلیییییییییییییی 🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈
    خخخخخخخخخخخخخخ 
    من شانس ندارم اونم میره :)💔
    هیعععععععع ...
  • Shoco -🍫
    ۴ آبان ۹۹، ۱۲:۵۶
    Shoco -🍫

    خوبه دوتایی قدرتمون بیشتره 😐🔪🔪🔪🔪🔪⚔⚔⚔🗡🗡🗡💣💣💣☠☠🗡🔪⚔🗡🔪⚔🗡🔪⚔

    بیا بیا من همدرد 😂😍💖

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۹۹، ۱۲:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوم 
    خخخخخخخخ :( 
    راستی تو خواهرمی!  

  • Shoco -🍫
    ۴ آبان ۹۹، ۱۲:۵۹
    Shoco -🍫

    عاره بابات اومد منو دزدید دختر خودش کرد😂😂💜

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۴ آبان ۹۹، ۱۳:۰۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخخخخ 
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🌈

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7