🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۳۳ ب.ظ

ننم 😐

چند روز پیش دیدم مامانم داره تویه وب ها میگرده 

ازش پرسیدم مامان چند وقته وب میخونی ؟؟؟

گفت : ۶ ساله تازه خودمم یه وب دارم 

بعد رفت تو وبشو نشونم داد  

اخرین پستش درباره من بود 😅

مامانم بهم گفت که دوستای زیادی اونجا داشته 

اما بعد از اینکه بلاگفا نمدونم چی چی کرد 😐

دیگه تو وبش نرفته 

در کل خیلی برام جالب بود که ننم هم وب داره 😅

Fond BAD BOYY ... ⚡️ PARK MOON🌙 ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ گوگولی :) atseh .r ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ مهران  :) مهران  :)  ~.○ Min_ Nika ○.~ 😎.KOKY LOVE🍒 Hobi lover a real army Vanda  . C111
Last Comments :
۱۵ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Fond BAD BOYY ... ⚡️
    ۳۰ خرداد ۹۹، ۱۳:۳۴
    Fond BAD BOYY ... ⚡️

    عجب !

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ خرداد ۹۹، ۱۳:۳۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بله 😐😅
  • PARK MOON🌙
    ۳۰ خرداد ۹۹، ۱۳:۳۴
    PARK MOON🌙

    یا خودا :0

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ خرداد ۹۹، ۱۳:۳۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یا خود خودا 😂😐
  • ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
    ۳۰ خرداد ۹۹، ۱۳:۳۴
    ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

    #مادر پایه :/

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ خرداد ۹۹، ۱۳:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بله بله 
    تازه مامانم کی پاپر هم هست 😐😅
  • گوگولی :)
    ۳۰ خرداد ۹۹، ۱۳:۳۶
    گوگولی :)

    چ خفن 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ خرداد ۹۹، ۱۳:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بله ننه من خیلی خفنه 😂
  • atseh .r
    ۳۰ خرداد ۹۹، ۱۳:۳۶
    atseh .r

    خداروشکر کن بیان نیس😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ خرداد ۹۹، ۱۳:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخخخخخ 😂😂😂😂
    خدایا شکرتتتتتتتتت 

  • ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
    ۳۰ خرداد ۹۹، ۱۳:۳۷
    ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

    برگ هایم خزان شد :/👌

    کدوم بندا؟

    بایسم داره؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ خرداد ۹۹، ۱۳:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    فعلا بلک پینک 
    و یکم هم بی تی اس 
    بهش گفتم کدوم یکی از اعضا خوشگل ترن گفت جین 
  • ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
    ۳۰ خرداد ۹۹، ۱۳:۳۹
    ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

    وای ننه بایستونم یکیه

    پروردگاراااااااااااااااااااااا

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ خرداد ۹۹، ۱۳:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اره 😂😐
    مامانم از جیمین خوشش نیومد چون موهاش صورتی بود 😐
  • ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
    ۳۰ خرداد ۹۹، ۱۳:۴۱
    ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

    😂😂😂

    قانع شدم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ خرداد ۹۹، ۱۳:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😐🔪

  • مهران :)
    ۳۰ خرداد ۹۹، ۱۴:۱۱
    مهران  :)

    چه فان !!! 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ خرداد ۹۹، ۱۴:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلام 
    میشه خودت رو معرفی کنی ؟؟؟؟
  • مهران :)
    ۳۰ خرداد ۹۹، ۱۴:۱۳
    مهران  :)

    مهران هستم، 19 ساله :) 

     

    درباره چی بگم؟؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ خرداد ۹۹، ۲۳:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خوشبختم 
    هیچ 
  • ~.○ Min_ Nika ○.~
    ۳۰ خرداد ۹۹، ۱۷:۳۹
     ~.○ Min_ Nika ○.~

    وااو😂😯😐

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ خرداد ۹۹، ۲۳:۱۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😅😂😐
  • 😎.KOKY LOVE🍒
    ۳۰ خرداد ۹۹، ۲۲:۵۲
    😎.KOKY LOVE🍒

    0_0

    عالیه بیبه

    ننه من بدبخته بیشور تازه انتی فنه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ خرداد ۹۹، ۲۳:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😐
  • Hobi lover
    ۳۱ خرداد ۹۹، ۱۰:۰۹
    Hobi lover
    چه جالب... من که مامانمم مث خودم به یه آرمی تبدیل کردم ^_^
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ خرداد ۹۹، ۱۳:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    درود بر تو و مادرت 🥰😂
  • a real army
    ۲ تیر ۹۹، ۰۳:۳۳
    a real army

    ععرررزززززز خدایی من مامانتو خیلی دوس دارم😐😂😂😂😂😂😂

    بیبی جونم کجاییی دقیقااا کجایییی؟؟؟؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ تیر ۹۹، ۲۲:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خخخخ منم مامانمو خیلی دوست دارم 😐😍😐
    ببخشید عشقم 
    😭😭😭😭
  • Vanda . C111
    ۱۰ شهریور ۹۹، ۱۶:۳۹
    Vanda  . C111

    چقد شگفت انگیز XD

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ شهریور ۹۹، ۱۶:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بعله تازه مامانم چند روز پیش داشت میگفت کوین کوین 😂😂😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7