🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۹:۲۵ ق.ظ

درخواستی از یوکی

یوکی (جی ایدل)

خیلی کیوته 😍😍😍😍😍

امیدوارم خوب باشن 😀

* یاسی مال تو رو هم توی چند روز اینده میزارم *

Cutie Cat Cutie Cat  ~.○ Min_ Nika ○.~ Cutie Cat Cutie Cat Cutie Cat Cutie Cat Cutie Cat Cutie Cat Cutie Cat Cutie Cat PARK AY-SA
Last Comments :
۱۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Cutie Cat
    ۲۸ ارديبهشت ۹۹، ۱۳:۵۴
    Cutie Cat
    انقد ریدی تو همه چی بو گوه همه جارو گرف کککککک
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ ارديبهشت ۹۹، ۱۴:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😑😑😑😑😑😑😑😑
    از کلمه گوه بدم میاد 😑
  • Cutie Cat
    ۲۸ ارديبهشت ۹۹، ۱۴:۰۱
    Cutie Cat
    خو بیا گی خوبه¿¿¿ من یوکی رو ول کردم تو بگیرش یوق نیوفته.... نظرات منو پاک میکنی¡¿¿ تو... تو چطور جرعت کردی هن؟؟؟ کککک بپاک بپاک
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ ارديبهشت ۹۹، ۱۴:۰۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اره گی دوست دارم =)
    مرا ببخشید قربان که نظراتتان را پاکیدم 😁
  • ~.○ Min_ Nika ○.~
    ۲۸ ارديبهشت ۹۹، ۱۴:۰۲
     ~.○ Min_ Nika ○.~

    ^_^

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ ارديبهشت ۹۹، ۱۴:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ^-^
  • Cutie Cat
    ۲۸ ارديبهشت ۹۹، ۱۴:۰۷
    Cutie Cat
    مینا تو خیلی باهوشی دخترم..... کلا کامنتو حذف کن... ول کن الان خودم درست میکنم
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ ارديبهشت ۹۹، ۱۴:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خو بلد نبودم جور دیگه 
    خواهرام هم همینو بهم میگن 😞
    نمدونم چرا گریم گرفت 😐
  • Cutie Cat
    ۲۸ ارديبهشت ۹۹، ۱۴:۰۹
    Cutie Cat
    آخه دخترم گی هم دوووووووست داشتنننن دارهههههههعه!؟!؟!؟!؟ بیخی....ن بابا چ اشکالی کلا کامنتو حذف کن
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ ارديبهشت ۹۹، ۱۴:۱۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من دوستش دارم 😒
    باش فقط چجوری؟؟.😐
  • Cutie Cat
    ۲۸ ارديبهشت ۹۹، ۱۴:۱۱
    Cutie Cat
    واس چی گریت گرف؟؟؟ ب خاطر حرف من بود؟؟ من یپا نور هدایت اقدسم برا خودم کککک ن جدی بخاطر حرف من گریت گرف؟؟ شرمنده منظوری نداشتم از حرفا...ینی نمیخاستم ناراحت بشی با حرفم.... ساری بیب:(
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ ارديبهشت ۹۹، ۱۴:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    زیرا خواهرام هم بهم میگن خنگم 😞
    ولی تو بیان کسی بهم نگفته بود 😐تو اولیشی 😁
    من تغیر فاز میدم  ول کن 
  • Cutie Cat
    ۲۸ ارديبهشت ۹۹، ۱۴:۱۲
    Cutie Cat
    ببین کنار کامنت یه شکل سطل آشغال داره اونو بزن بعد زرتی حذف کن.....همین^^
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ ارديبهشت ۹۹، ۱۴:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خودم فهمیدم .😂😂😂😂😂
    دیر گفتی 😁
  • Cutie Cat
    ۲۸ ارديبهشت ۹۹، ۱۴:۱۵
    Cutie Cat
    اوه ببخشید نمیخاستم ناراحت شی...... من انقدررررررررر دختر چسی هستم ک اگ گریمم بگیره میگم من دارم میخندم... غرورمو جلو همه نگه میدارم حتی شما دوست عزیز*-*
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ ارديبهشت ۹۹، ۱۴:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عیب نداره 😁
    من دقیقا برعکس تو ام 😁
    ولی سعی میکنم پیش کسی گریه نکنم ، میرم یه جای ساکت گریه میکنم 😑
    و کل عمرم به گریه گذشته 😐
    ولی من معمولا جلو همه همونیم که هستم 😑 همیشه اسکل بازی در میارم 😑

  • Cutie Cat
    ۲۸ ارديبهشت ۹۹، ۱۴:۱۹
    Cutie Cat
    آفریییییییییییین پیونگ پیونگ پیونگ:| (خودم تو افق محو میشم......) خب شطوری خوبی؟؟ چ خبر؟؟ سلامتی...خانواده خوبن؟؟ با ندیدن شما بله.... چی زر میزنم؟؟ همش تقصیر توعه:| ببین خود درگیری گرفتم...... اقا من انقدرم خل نیستم ولش.... خب چطوری خوبی؟؟
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ ارديبهشت ۹۹، ۱۴:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وات ده فاخ؟؟؟؟
    =\
    منم بعضی وقتا از اینکارا میکنم 
  • Cutie Cat
    ۲۸ ارديبهشت ۹۹، ۱۴:۲۳
    Cutie Cat
    یس فاخ.... من اولین باره همچین مکالمه ای با خودم داشتمo_O تههههههه مکالمه های خودم این بود:: نازی نازی امشب شدم مست چشات )روانی هم خودتی( یا مثلا قربون صدقه خودم میرم )اینو ک همه میرن(
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ ارديبهشت ۹۹، ۱۴:۲۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😐😐😐😐😐😐

  • Cutie Cat
    ۲۸ ارديبهشت ۹۹، ۱۴:۳۳
    Cutie Cat
    این اصلا خوب نیس ک لحظاتی ک میتونی با خاطره های قشنگی بگذرونی با مرور خاطرات غم انگیزت سر کنی..... میفهمم چی میگی.... گریه خیلی اوقات برای تصلی و گرفتن ارامش خوبه ولی بدون اگ زیاد هم گریه کنی... دیه گریه هم برات عادی میشه.... پس بزار چیزی برای تصلی دردهات داشته باشی ک خودش برات درد نباشه.... تو احمق نیستی... من احمق نیستم .....این سه کلمه رو همیشه جوری با خودت تکرار کن ک حتی دیگران هم فکر کنن تو داری عوض میشی و اونهاهم باید با این تغییر مشهود تو سازگار بشن و درک کنن تو فراتر از چیزی ک هستی میتونی باشی.......ببخشید سری جو میدم ولی چون مدیتیشن و روان کاوی زیاد انجام میدم عصبی میشم میبینم یکی ب خودش میگه احمق
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ ارديبهشت ۹۹، ۲۳:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نه دیگه عادت کردم به حرفاشون میگم همینه که هست (خیلی از این کلمه بدشون میاد )
    دیگه کمتر گریه میکنم قبلا روزی سه بار گریه می کردم 😂
  • PARK AY-SA
    ۲۸ ارديبهشت ۹۹، ۱۶:۳۸
    PARK AY-SA

    مرسیییییییی مینایییییییییییییییییییییییییی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ ارديبهشت ۹۹، ۲۳:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😁😁😁😁😁😁😁😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7