🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 پنجشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۹، ۰۴:۴۳ ب.ظ

A to BOYZ YOUNGHOON (عکس و لینک یوتیوب)

A to BOYZ یونگهون (لینک یوتیوب)

کلیک

ساعت ۱۲:۳۰ امروز  منتشر شد و من ۳۰ ثانیه اول بازدید زدم 

چرا صورتش زخمی بود ؟!

A to BOYZ هیچکدوم از اعضا اینقدر غمگین نبود 

اولش که دیدم هیچی تنش نیست فقط عر زدم 

ولی فاک این عکسا دیگه چی بود ¿¡

:)

....

...

چرا اینقدر منو یاده لی کیونگوو میندازه ؟!  (نقش یونگهون توی فیلمش )

اما با این تفاوت که اینجا کیم یونگهون بود نه لی کیونگوو ...

ولی بازم حق نداشت گریه کنه ...

با اینکه گریم رو در اورد و گریه کرد ولی به نظرم بهترین A to BOYZ تا الان این بود :)

 

+نتونستم پستش نکنم 

+نظرات این پست رو ببندم ؟! یا اگه حرفی دارین بگین با هم عر بزنیم هق ...

+ الانم یونگهون اومده لایو ...کاش میتونستم از تو لایو بغلش کنم و بعد بزنمش 

 

Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫) Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫) Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫) Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫) Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫) Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫) Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫) Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫) Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫) Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫) Yas❤️ Army negar son Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫) Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫) Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫) Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫) Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫) ناشناس فندق فندق
Last Comments :
۲۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)
    ۲۱ اسفند ۹۹، ۱۸:۴۷
    Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

    وای

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ اسفند ۹۹، ۲۲:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وای تر 
  • Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)
    ۲۱ اسفند ۹۹، ۱۸:۴۷
    Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

    وای

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ اسفند ۹۹، ۲۲:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جر
  • Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)
    ۲۱ اسفند ۹۹، ۱۸:۴۷
    Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

    وای

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ اسفند ۹۹، ۲۲:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هق
  • Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)
    ۲۱ اسفند ۹۹، ۱۸:۴۷
    Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

    عر

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ اسفند ۹۹، ۲۲:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عرتر
  • Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)
    ۲۱ اسفند ۹۹، ۱۸:۴۸
    Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

    ولم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ اسفند ۹۹، ۲۲:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ولت کردم که وبمو ترکوندی
  • Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)
    ۲۱ اسفند ۹۹، ۱۸:۴۸
    Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

    کنید

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ اسفند ۹۹، ۲۲:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😭💔
  • Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)
    ۲۱ اسفند ۹۹، ۱۸:۴۸
    Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

    من

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ اسفند ۹۹، ۲۲:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ارام باش من وضعم از تو هم بدتره 

  • Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)
    ۲۱ اسفند ۹۹، ۱۸:۴۸
    Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

    دیگه

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ اسفند ۹۹، ۲۲:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    T~T
  • Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)
    ۲۱ اسفند ۹۹، ۱۸:۴۸
    Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

    نفس

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ اسفند ۹۹، ۲۲:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    منم 
  • Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)
    ۲۱ اسفند ۹۹، ۱۸:۴۸
    Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

    نمیکشم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ اسفند ۹۹، ۲۲:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیعععع
  • Yas❤️ Army
    ۲۱ اسفند ۹۹، ۱۹:۲۸
    Yas❤️ Army

    عررررررررررررررررررررررررررررررر رررررر

    چرا همچین شده بودددددددد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ اسفند ۹۹، ۲۲:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    زیرا میخواستن دبی هارو دیوونه کنن T~T
    و البته موفق هم شدن T~T
  • negar son
    ۲۱ اسفند ۹۹، ۲۱:۰۰
    negar son

    3 کلمه

    من رفتم تو قبرم

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ اسفند ۹۹، ۲۲:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هققققق منم روحم داره تایپ میکنه 
    T~T
  • Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)
    ۲۱ اسفند ۹۹، ۲۲:۴۰
    Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

    صفحه رو رفرش کردم دیدم ۱۰ تا پاسخ جدید دارم پشمام ریخت حقیقتا😐💔😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ اسفند ۹۹، ۲۲:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررررر😂😂😂
    تقصیره خودته من یهو اومدم دیدم ۱۰ تا نظر دارم 😂💔
  • Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)
    ۲۱ اسفند ۹۹، ۲۲:۴۲
    Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

    حال کردی😎

    ولی گند زدم به پنلت😂😂😂😂👌

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۱ اسفند ۹۹، ۲۲:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    قشنگ پشمام ریخت گفتم الان یه نفرزیر این پست دعوا راه انداخته جر😂
    بله بله 😂😂😂👌👍
  • Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)
    ۲۱ اسفند ۹۹، ۲۳:۱۰
    Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

    راس میگیا کاشکی دعوا راه انداخته بودم😐💔😂

    یه بلایی سر یونگهون میوردم دلم خنک میشد😐😂💔

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ اسفند ۹۹، ۰۲:۱۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرررر 
    نه یونگهون رو نزن امروز منو سر بلند کرده 
     اومده بود لایو 
    بعد دبی ها بهش گفتن درباره رابطتت با هر کدوم از اعضا بگو 
    موقعه چانگمین که رسید گفت : من به وجود همه اعضا نیاز دارم ، ولی چانگمین کسیه که واقعا بهش نیاز دارم 
    عررررررررر بنگکیو T~T
     الان خون مماخ میشم T~T 
    وای قلبمممم T~T 
    وای نفسم بالا نمیاد T~T
     چرا اینقدر ریلن T~T
  • Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)
    ۲۲ اسفند ۹۹، ۱۲:۰۷
    Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

    خاب

    راسش

    میخاستم بکشمش یونگهون رو 😐🔪

    اما حالا ک این حرفو زده

    میبخشمش🤧💙

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ اسفند ۹۹، ۱۳:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جر 
    منم همین بودم ولی منو خر کرد T~T
     امروز هم با نیو و کیو اومد بود لایو ولی من نتونستم ببینم هققققق


  • Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)
    ۲۲ اسفند ۹۹، ۱۴:۰۰
    Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

    بنگکیونیو؟!

    خاداااااا کیل میییی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۲ اسفند ۹۹، ۱۴:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ارععععععععع T~T
  • ناشناس
    ۲۳ اسفند ۹۹، ۱۲:۵۰
    ناشناس

    جر جررجر جر پارهههههههههه

    یونگهونمممم 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ اسفند ۹۹، ۱۳:۳۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    زود اعتراف کن کی هستی ای ملعون 
  • فندق
    ۲۳ اسفند ۹۹، ۱۶:۴۶
    فندق

    ببخشید موزیک ویدیوش کی میادد 

     

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ اسفند ۹۹، ۱۶:۵۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    برای دانلود اینجا نمیزارم فقط برای بازدید گذاشتم •-•
     وب دبویز میزاره ولی نمیدونم کی ...
    اگه ادرس وبشون رو میخوای توی پیوندام هست ^^
  • فندق
    ۲۳ اسفند ۹۹، ۱۷:۳۶
    فندق

    عااا مرسی 

    اره وب رو تو پیوند ها دیدم 

    مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ اسفند ۹۹، ۱۷:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خواهش میکنم ^^❤

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7