🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 پنجشنبه, ۸ تیر ۱۴۰۲، ۰۲:۴۴ ب.ظ

3\> can you feel my heart?

حس میکنم از همیشه تنها ترم ... :)3\>

تاحالا شده حس کنید حتی با دوستاتون دوست نیستید ! 

یا به هرکسی که اهمیت میدید .. اون فرد به بقیه بیشتر از شما اهمیت میده ؟ 

میتونی حسش کنی چی میگم نه ؟ 

غمگین ترینم .! 

THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌ THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌ 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌ 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌ 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌ 𝑪𝒉𝒐𝒊 𝒀𝒖𝒓𝒊 𝑪𝒉𝒐𝒊 𝒀𝒖𝒓𝒊 𝑪𝒉𝒐𝒊 𝒀𝒖𝒓𝒊 𝑪𝒉𝒐𝒊 𝒀𝒖𝒓𝒊 𝑪𝒉𝒐𝒊 𝒀𝒖𝒓𝒊 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌ THE BOYZ   빵❤ 큐 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌ THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 SOFIA RIDDLE گاو نازمی SOFIA RIDDLE THE BOYZ   빵❤ 큐
Last Comments :
۳۶ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ تیر ۰۲، ۱۴:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خب تابستونم‌‌ دیدیم‌ به‌ اندازه‌ی‌ کافی‌ ، برگردیم‌ به‌ زمستون!
    *فاکینگ مود*
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ تیر ۰۲، ۱۴:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    فکر کنید چندین ماهه منتظر دوستتون هستید ، تا برگرده .!
    چندباری براش پیام بزاری ! و امروز ببینی که برگشته :)
    خب من واقعا خوشحالم که برگشته ولی وقتی بهش پیام دادم و جوابمو نداده و حتی سراغی ازم نگرفته ! فکر کنم حق دارم که نرم سمتش نه ؟ :") ولی دلتنگشم تف !
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ مرداد ۰۲، ۰۹:۱۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جدیاااا چطور تونست جوابمو نده ؟
     ایشششش ... قلبم شکست جدی ...  :")3\>
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ تیر ۰۲، ۱۴:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مینا از کی انقدر تنها شدی ؟ 🐸
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ تیر ۰۲، ۱۵:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واقعا از کی ؟؟؟
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ تیر ۰۲، ۱۴:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    احساس میکنم کمبود محبت دارم ! نه ؟
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ مرداد ۰۲، ۰۹:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کمبود محبت نداری بدبخت فقط توجه دوستاتو میخوای :"💔
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ تیر ۰۲، ۱۵:۰۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    To kiss in cars and downtown bars , Was all we needed... you drew stars around my scars but now I'm bleedin 🌟

    -Cardigan by Taylor swift-
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ مرداد ۰۲، ۰۹:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ولی اهنگای تیلور >>>>>
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ تیر ۰۲، ۱۵:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اهنگامو با کل ادمای دنیا عوض نمیکنم !
    اهنگام ایگنورم نمیکنن ! اهنگام بهم دروغ نمیگن ! اهنگام ولم نمیکنن ! از همه لحاظ بهتر از آدمان {♡}
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ مرداد ۰۲، ۰۹:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    باشه فهمیدیم دیوونه اهنگاتی :/
    + فقط مکالمه خودم با خود ماه قبلم >>> جر ...😂
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ تیر ۰۲، ۱۵:۰۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وایب الان وبم رو دوست دارم :>
    خوشگله🌸
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ تیر ۰۲، ۱۵:۱۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مود من : من به هیچکس نیاز ندارم ، خودم حال خودمو خوب میکنم
    *دو دقیقه بعد*
    من : خدایا من چرا انقدره تنهاممممم ، چرا هیشکی رو ندارممم
    *پنج دقیقه بعد *
    بازم من : گور بابای همهههه -انجام دادن حرکات موزون -

    + واقعا چرا ؟ 👁👄👁
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ تیر ۰۲، ۱۵:۱۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    Like crazy >>>>>>
    چرا کسی نمیاد راجب زیبایی این اهنگ صحبت کنیم :))))
    وایب لایک کریزی چیزیه که بهش نیاززز دارممممممم

    * حس میکنم خیلی خوب میتونم شخصیت جیمین رو درک کنم *
    * یجورایی شبیهمه ! از لحاظ اخلاقی میگم البته ! *
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ مرداد ۰۲، ۰۹:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جدی بین تمام سولو های بی تی اس ، لایک کریزی بهترینش بود ! 
    اصن حس میکنم با گوشت و پوستم میفهمم پشت این اهنگ چیه !!!
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ تیر ۰۲، ۱۵:۱۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چند شب پیش خواب دیدم دبویز اومدن خونمون ! خدایا نمیشه خوابم واقعی شه ؟ 🤣 البته اگه واقعی شه ننه بابام منو همراه دبویز از خونه میندازن بیرونننن جرمممم 😂
  • 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    ۸ تیر ۰۲، ۱۵:۲۱
    𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    بد نیست خصوصی رو چک کنی داداش
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ تیر ۰۲، ۱۵:۳۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بچه عصبی شد از دستممم 😂😭
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ تیر ۰۲، ۱۵:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    حرف زدن با خودم احمقانس ؟ شاید !
    Because I'm lonely
    Oh I'm so lonely
    I have nobody
    Ohhhh~
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ مرداد ۰۲، ۰۹:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    داری اشتب میخونی حاجیییی
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ تیر ۰۲، ۱۵:۲۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مردم اونور خودشونو تو خصوصی جر دادن من اینور نشستم با خودم زر میزنم خاداااا !!!! 😂😭
    هعی •-• یهو دوباره غما برگشت ...
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ تیر ۰۲، ۱۵:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مینا اسکل شده :(😂
  • 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    ۸ تیر ۰۲، ۱۵:۲۹
    𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    مردم مهربونن عزیزم
    یه لحظه، من قهرم بای-
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ تیر ۰۲، ۱۵:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اینطور فکر نمیکنم :] 
    نههههه قهر نکنننن هیییییی !!!!!!!!!
  • 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    ۸ تیر ۰۲، ۱۵:۳۳
    𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    واقعا عصبیم باهاتم اشتی نمیکنم
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ تیر ۰۲، ۱۵:۳۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یاااااااا :( 
    مینا غلط خوردهههههه !!! 
    ببخشیدددددد 
    یجسجلرسحرلسحلثرحیل
    یاااا ویولت شییییی !!! تو نمیتونی قهر کنییییی ! 
    یماسمدسحدسسرحیحلسرلخثحلثلخریرییحدحلی 

  • 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    ۸ تیر ۰۲، ۱۵:۳۵
    𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    منم جزوی از مردمم دیگه
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ تیر ۰۲، ۱۵:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نه نیستی ! 
    بهت گفتم قبلا تو خاصی ! 
  • 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    ۸ تیر ۰۲، ۱۵:۴۰
    𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    ذوقققق-
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ تیر ۰۲، ۱۵:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ᵔᴗᵔ ♡
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۸ تیر ۰۲، ۱۶:۱۰
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    نمیخندم .. نمی خند-
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ تیر ۰۲، ۱۶:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بخند حاجی راحت باششش😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۸ تیر ۰۲، ۱۶:۱۱
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    کجا کاری دلتنگی خونه مامانبزرگ و عمو کوچیکم که شماله و عمم و وی آی زده بود به سرم خوابسونو دیدم...
    عموم داشت به یوهان و دونگهان اب شنگولی میداد درحالی که قلیون میکشه=)
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ تیر ۰۲، ۱۶:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نهههه این چه سمییی بودددد 🤣😭🤣😭🤣😭🤣
    خدااااا چرا باید اب شنگولی بده بهشونننن😂😭😭😭😭
    مردممممم🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    وای منم یبار خواب دیدم دبویز تو کربلا کنسرت داشتن (در واقع بیشتر شبیه فستیوال بود ) ... بعد هرکدوم یه پرچم "یاحسین" یا "یا فاطمه" دستشون بود و لباساشونم سیاه بود (احتمالا ماه محرم بوده ) و من داشتم از پنجره هتل نگاشون میکردم ! همینقدر سممم 🤣😭 
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۸ تیر ۰۲، ۱۶:۱۴
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    داداس خیلی مودی ایXDDDD
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ تیر ۰۲، ۱۶:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    میدوننمممممممممم !!!
    اخه چند دقیقه قبل خیلیییی ناراحت بودم که ایگنور شدم ! بعد یهو اینجور بودم که بدرکککککک و بعد شماها اومدین و من یجورایی خوشحالم!😔
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۸ تیر ۰۲، ۱۶:۱۶
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    پشمام فکرشم نمیکردم یک سال بعد اینجا کامنت بزارم...اصلا تو کی بودی؟ یه دبی ای صرفا جهت سناخت پسرا فالوت کردم و کمتر از ۱ هفته بعد تولد جویون/هیونجه رفتی=")
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ تیر ۰۲، ۱۶:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    همیشه چیزا جوری پیش میرن که فکرشم نمیکنی !
    یهو میبینی اون ادم غریبه که فقط از سر کنجکاوی باهاش حرف میزدی شده یکی از دوستات و این خیلی باحالهههههه !
    وای دلتنگ اون دورم چقدر درگیر دبویز بودم همه پستام راجب اونا بوددد !
  • 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌
    ۸ تیر ۰۲، ۱۶:۱۶
    𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌
    همه چیز فقط تظاهره...انگار همه تظاهر میکنن که دوستتن..
    :))))
    وای حق. تابستون خیلی بدیه.
    قالب خیلی کیوتی داری:"
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ تیر ۰۲، ۱۷:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    حقققق حقققق ! مخصوصا دوستیای تو مدرسه ! قسم میخورم همشون پشت سر هم حرف میزنن و بعد یجوری همو بغل میکنن که اصن ادم شک میکنه این همونه ! 
    اهومممممم اگه میوه های خوشمزش نبود هیچ جوره قابل تحمل نبود ! کاش همیشه تو زمستون و پاییز بمونیم :>>> 
    مرسییییی ! ترکیبی از چیزای موردعلاقمه یجورایی ") خودمم خیلی دوسش دارمممم ! 
  • 𝑪𝒉𝒐𝒊 𝒀𝒖𝒓𝒊
    ۸ تیر ۰۲، ۱۶:۳۰
    𝑪𝒉𝒐𝒊 𝒀𝒖𝒓𝒊
    اره واقعا
    زمستونش خیلی تخمی بود
    تابستونش خیلی شخمیه
    خلاصه
    درک:)
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ تیر ۰۲، ۱۶:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    زمستون تخمی ، تابستون شخمی ؟ عالیه ! 
    کلا هرچی بود عذاب بود ! 
    جدی من نمیفهمم چقدر زندگی بعضی وقتا میتونه افتضاح باشهههه ! 
    وای تابستونو ندوس بسههه برگردیم پاییز و زمستون ! حداقل هوا اوکی بود ! 
  • 𝑪𝒉𝒐𝒊 𝒀𝒖𝒓𝒊
    ۸ تیر ۰۲، ۱۶:۴۳
    𝑪𝒉𝒐𝒊 𝒀𝒖𝒓𝒊
    فکر کنم مغزم الان یکم هنگ کرده ولی اوکیم
    تابستون خوبیش اینه که میتونی شبا دو ساعت به دیوار زل بزنی و کسی دعوات نکنه که چرا اینجوری نشستی
    اما زمستون بد نیست خوبه فقط بعضی وقتا بد میشه (با توجه به شرایط)
    اما خودمم زمستون دوست دارم
    عزیزم من زمستون به دنیا اومدم و هوای سرد و دوست دارم ولی زمستون بعضی روزاش برام تلخه و برا همین زیاد رابطه ام با فصل ها خوب نیست
    هرچی کشیدیم عذاب بود کلا
    تابستون هوا مثله سیب زمینی سرخ کرده میمونه
    منم تابستون ندوست
    اما زمستون برف میدوست
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ تیر ۰۲، ۱۶:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اره اینمه میشه ! از این لحاظ خوبه !
    هوممم درک میکنمممم ! شبای زمستون مخصوصا خیلی حال گیر بود... 
    تو اینجور میگی چون تو یکی از گرم ترین شهرهای ایران نیستییی ! تابستون اینجا جهنمه ! خوشبحالتون زمستون برف میاد :) من یبار تو عمرم برف دیدم اونم مشهد رفته بودم بچگیم ! 
    کلا داریم تو ایران زندگی میکنیمااا ! مگه ممکنه روزای خوبم داشته باشیم ؟ XD کشوری داریم سراسرش غمه ! 
  • 𝑪𝒉𝒐𝒊 𝒀𝒖𝒓𝒊
    ۸ تیر ۰۲، ۱۶:۵۷
    𝑪𝒉𝒐𝒊 𝒀𝒖𝒓𝒊
    اره واقعا
    منم تو عمرم فقز یه بار برف دیدم اونم ۶ سالم بود
    عزیزم تنها نیستی ما هم تو گر ترین نقطه ایم
    اینجا برف نمیباره کلا فقز یه بار بود ولی خیلی کولاک بود
    اصلا بهترین روز عمرم بود اون موقع
    دقبقا
    ما تو ایرانیم
    یادمون باشه
    حق ...
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ تیر ۰۲، ۱۷:۰۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    پس همدردیممممم !
    شما یبار براتون اومده برا ما تاحالا برف به اینجا نرسیدههه 😂
    خیلی خوبههه :> هق ... 
    برف میخام خداااا :" 
    کلا کشورمون غم زدس ! بعد بدبختیای کشور خودمون کمه اخبار میاد از بدبختیای فلسطین و ... هم میگه 🤣😂 
  • 𝑪𝒉𝒐𝒊 𝒀𝒖𝒓𝒊
    ۸ تیر ۰۲، ۱۷:۱۱
    𝑪𝒉𝒐𝒊 𝒀𝒖𝒓𝒊
    اره
    خخخخ
    حق گفتی
    زندگی تلخه
    اما تلخ تر از شکلات تلخ نیست پس نگران نباش هنوز رکورد شکلات تلخ رو نزده پس ما جلوییم هنوز
    پس بیا وقتی ناراحتیم یه شکلات تلخ 100 درصد بگیریم بخوریم اون وقت ما هم از زندگی جلو میفتیم
    :)))
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ تیر ۰۲، ۱۷:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هیههیهی 
    هوم 
    چه قشنگ گفتی :")))) 
    این همیشه یادم میمونه ! 
  • 𝑪𝒉𝒐𝒊 𝒀𝒖𝒓𝒊
    ۸ تیر ۰۲، ۱۷:۴۱
    𝑪𝒉𝒐𝒊 𝒀𝒖𝒓𝒊
    :)))))
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ تیر ۰۲، ۱۷:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هعی :)
  • 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌
    ۸ تیر ۰۲، ۱۷:۴۸
    𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌
    مدرسه...لعنتی آدم از هر نظر توش آسیب میبینه:)
    انگار هیچکس نمیفهمه داره چیکار میکنه...
    دقیقااااا
    حتی دیگه داریم از تابستون هم ناامید میشیم:)
    خیلی گوگولیهههه مسکشجشگپشمشچشم
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ تیر ۰۲، ۱۷:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    واقعا همینطوره ... نه معلما نه مدیر نه دانش اموزا هیچکدوم اهمیت نمیدن حرفا و رفتاراشون چقدر تاثیر میزاره رو زندگی ینفر ...
    اهوم زندگیمون داره به کجا میره ؟ این اون نوجوونی بود که منتظرش بودیم ؟ 
    گبخهبهیهییههیین ...♡
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ تیر ۰۲، ۱۸:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اگه کسی کامنتاش بی جواب مونده بگه من بین سیل کامنتای خصوصی گم شدم اخه 😭😂💖
  • 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌
    ۸ تیر ۰۲، ۱۸:۳۹
    𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌
    شاید چون هیچوقت چیزایی که ما تجربه کردیم رو تجربه نکردن...شایدم چون نمیتونن از دید ما به حرف ها نگاه کنن...
    ما دعا دعا میکردیم زودتر بزرگ شیم:)))))
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۸ تیر ۰۲، ۱۸:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هومم شاید ... هرکسی از دید خودش نگاه میکنه و نمیفهمه طرف مقابل چی میکشه ! 
    نمیدونستیم قراره به اینجا برسیم :) 
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ تیر ۰۲، ۲۰:۴۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    So I'll tell you , a million tiny things that
    You have never known ,
     it all gets tangled up inside
    And I'll  tell you , a million little reasons I'm falling for your eyes
    I just want to be where you are...
    :)

    - Christmas Tree by V -
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ تیر ۰۲، ۲۲:۱۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    تو همونی نبودی که میگفتی از ایگنور شدن بدم میاد ؟ پس چرا منو ایگنور میکنی ؟ چطور انتظار داری ایگنور کنی و ایگنور نشی ؟؟؟
    *چه ایگنور تو ایگنوری شد ولی خب به بند کفشم !*
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۹ تیر ۰۲، ۲۲:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    :)
  • SOFIA RIDDLE
    ۱۴ تیر ۰۲، ۲۳:۵۱
    SOFIA RIDDLE
    اوک مینا
    تو منو یادت نمیاد... :")
    ولی من دلم برات تنگ شده🥲
    انی وی..
    من رسما همیشه همینم
    ببین یه بچ از همکلاسیای بچم
    همه ی بچه های کلاسمونو تولد دعوت کرده جز من
    و من اینجوری بودم که بچ حتی حیف اون سلامایی ک بهت میدادم دگ چ برسه ب دلداریا و...
    و خب هرکی این بدیختیا رو داره
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ تیر ۰۲، ۱۷:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    حیح ممنون که منو یادت مونده.! ")♡
    متنفرم از این ادما ... همون بهتر که دعوتت نکرده ، نباید جایی باشی که لیاقت بودنتو ندارن ! تاحالا شده کل کلاسو تولدت دعوت کنی و دو نفر بیشتر نیان ؟ :) فکر کنم کلاس دوم بودم اینجوری شد و خیلی ناراحت کننده بود ... 
    درکل حس بدی داره این اتفاقات  ... 
  • گاو نازمی
    ۱۶ تیر ۰۲، ۱۵:۱۴
    گاو نازمی
    با بنگکیونیو این احساسات را از خود دور کنید:))
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ تیر ۰۲، ۱۷:۴۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اگه بگم اونقدری از دبویز فاصله گرفتم که حتی اهنگای جدیدشونم گوش ندادم باور میکنی ؟ :)
    گاو ناز ..امیدوارم همونی باشی که فکرشو میکنم :")
  • SOFIA RIDDLE
    ۱۷ تیر ۰۲، ۱۸:۴۸
    SOFIA RIDDLE
    🥲♡
    اره واقعا خوب شد ب هرحال من ک نمیرفتم😐
    واییی ننه:")
    اوکی اما من تا حالا با دوستام تولد نگرفتم یعنی کلا دوست زیاد نداشتم ک بخوام تولد بگیرم :")
    هی هی
    منو دعوت کن خودم میام تولدت
    و راستی من عسلم:")
    امیدوارم ایته ب بعد صمیمی تر بشیم
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۹ تیر ۰۲، ۲۲:۲۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوممم 
    الهییی :]🫂❤
    من احمق بودم همه رو دوست خودم میدونستم وگرنه دوستی نداشتم ... جر
    حیحی باشههه ")))) 
    اینبار تورو یادم میمونههههه عسلییی 
    منم کیوتچه..♡
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ مرداد ۰۲، ۰۹:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    # گاو ناز
    من تو زندگیم دونفرو بیشتر نداشتم که اینجور صدام کنن ، امیدوار بودم کسی باشی که خیلی وقته منتظرشم ولی انگار همون کسی بودی که از زندگیم حذفت کردم :")
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7