🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۴۲ ب.ظ

🍒چطور تو مدرسه خوب بنظر بیایم! 🍒

های گایز ! 🩵

نزدیک مدرسه هاس و خب مینا اینجاس تا تجربه هایی که در طی یازده سال تحصیل کسب کرده رو با شما بازماندگان در میان بگذارم •-• 

نمیدونم یهو دلم خواست همچین پستی بزارم ... 

اولین چیز اینه که شما به یه لیست خرید قبل شروع مدارس نیازمندید  ᵕ̈☁︎

● مداد / مداد نوکی  

● خودکار رنگی 

● پاک کن ، تراش 

● هایلایت پاستلی و برگه نوت 

●  دفتر ، دفترچه

● جامدادی 

● قمقمه / بطری آب 

● کفش ، جوراب 

● کیف

● شلوار ورزشی 

● آینه 

 

کارایی که میتونی برای بهتر بنظر رسیدن تو مدرسه انجام بدی !👻🩷

 

● نوشیدنی های خوش رنگ بخرید توی قمقمتون بریزید و از یخ های فانتزی برای خنک نگه داشتنش استفاده کنید 🧋 

 

● از عطر یا بادی اسپلش استفاده کنید ، اینکه همیشه بوی خوبی بدین تاثیر زیادی توی خوب بنظر اومدنتون داره ! 

 

● دستمال کاغذی همیشه همراهتون باشه ( من خودم یه جعبه کوچولوی خوشگل براش درست کردم ^^🍓) 

 

● ناخن های مرتب و تمیز داشته باشید ، اگه مدرستون اجازه میده میتونین از اکسسوری استفاده کنید یا لاک بزن! 

 

● دفتر های طرح ساده و با رنگ های فانتزی بگیرید 

 

● اینکه درستون خوب باشه خود به خود شما رو تبدیل به یکی از ادمای محبوب مدرسه میکنه ! (تجربه ثابت کرده •~•)

 

● همیشه کفش هاتون تمیز باشه و با لباس های اتو کشیده به مدرسه برین! 🫧

 

● با ادب و خوش رفتار بودن تو محبوبیت تاثیر زیادی داره ، با همه سلام کنید ، دعوا نکنید و دنبال حاشیه نباشید ، به بقیه کمک کنید ، با معلم ها مودبانه صحبت کنید ولی نه درحدی که خودشیرین بنظر بیاین !

 

● صاف بایستید و لبخند بزنید 

 

● زود بخوابید تا شاداب بنظر بیاین ، همینطور بهتره یه روتین پوستی هم داشته باشید !

 

● اگه موهاتون آشفته بنظر میاد میتونین اتو بکشید و از گیره استفاده کنید!

 

● به کیفتون آویز های کیوت وصل کنید(میتونین از پیکسل هم استفاده کنید ولی یذره خز شده 👁👄👁)

 

و در آخر سعی کنید از مدرسه لذت ببرید این فقط یه دوره کوتاه از زندگیتونه :") 🤍✨

.

.

.

+ دیگه نمیدونم ، شما اگه ایده ای دارین بگین اضافه کنم !!!

+ لطفا ایگنور نکنید *-* بمولا زحمت کشیدممممم  پاشششش 

𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌ 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌ 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌ Swan Song 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌ 𝘔𝘢𝘬𝘪𝘮𝘢 ‌‌‌‌ پدرت ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Swan Song THE BOYZ   빵❤ 큐 Swan Song Swan Song Swan Song 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌ 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌ 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌ 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌ THE BOYZ   빵❤ 큐 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌ 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌ THE BOYZ   빵❤ 큐
Last Comments :
۲۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    ۲۸ شهریور ۰۲، ۱۳:۲۲
    𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    تکنیک لبخند جذابم خوبه
    یکم اسمش خنده داره XD
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ شهریور ۰۲، ۱۳:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    لبخند جذاب ؟ این فقط مخصوص ادمای جذابی مثل شماست بانو (لاس خرکی زدمممم 😭🤣) 
  • 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    ۲۸ شهریور ۰۲، ۱۳:۳۳
    𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    یکم رو لاس کار کن😂😭
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۸ شهریور ۰۲، ۱۳:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    -اشک 
    خب لاس خرکی همینه دیگههههه ㅠㅠ 
  • 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    ۲۸ شهریور ۰۲، ۱۳:۴۱
    𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    اره یجورایی
    +گریه نکن خوب بودXD
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ شهریور ۰۲، ۲۲:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اونم اشک تمساح بود برا دادن عذاب وجدان بهت خخخ 


  • Swan Song
    ۲۸ شهریور ۰۲، ۱۵:۱۷
    Swan Song
    حس میکنم واقعا قراره به کارم بیاد-
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ شهریور ۰۲، ۲۲:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ایشالا که همینطور باشههههه •-•
    + پروفت بسیار زیباسسسس
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۲۸ شهریور ۰۲، ۱۵:۲۵
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ایشالا اگر قصد جذب کسی رو داشتم چشم
    ولی من غلط بکنم امسال برم سمت کسی. نمیخوامم کسی بیاد سمتم^^
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ شهریور ۰۲، ۲۲:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    -نگاه معنا دارررررر- 
    چرااا ؟؟؟ جالبه منم اول هرسال اینو میگم که دیگه نمیرم سمت کسی و هربارم میرممم
    + چخبر از کراشت ؟
  • 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌
    ۲۸ شهریور ۰۲، ۲۱:۱۲
    𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌
    من همیشه دنبال همچین چیزی بودم
    ممنونم دخترم👍🤍
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ شهریور ۰۲، ۲۲:۴۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    امیدوارم واقعا بدرد بخور بود باشههه •-•♡♡♡
  • 𝘔𝘢𝘬𝘪𝘮𝘢 ‌‌‌‌
    ۲۹ شهریور ۰۲، ۱۴:۰۹
    𝘔𝘢𝘬𝘪𝘮𝘢 ‌‌‌‌
    به لطف پستت شاید امسال تو مدرسه بیشتر به گونه انسان شباهت داشته باشم😂💔
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ شهریور ۰۲، ۲۲:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جررررررر ایایتیخقخخقخقخ 🤣😭
    از من به تو نصیحت درس خون و مرتب باشی ۹۰ درصد راه رو رفتییی ! 
  • پدرت ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
    ۲۹ شهریور ۰۲، ۱۵:۴۹
    پدرت ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
    خب من برعکس تمام این صحبتا .
    از یه خودکار آبی و اتود و پاکن استفاده کردم . الل خصوص یکمی نا مرتب و کسل بودم . زیاد بحث میکردم .
    واقعا از عطر ، اسپری و بادی یا مام استفاده کنید . چون این مهم ترین موضوع ممکنه .
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ شهریور ۰۲، ۲۲:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وسایل که بر اساس نیاز و پایه تحصیلی(و شاید جنسیت) هر کس متفاوته .. من لیستی که خودم استفاده کردمو نوشتم خخ
    بعضی جاها نیازه بحث کنی با معلم یا دانش اموز رو مخ ! ولی برا عصاب و روان خودتم که شده کمتر بحث کن XD
    درستهههه 
  • Swan Song
    ۲۹ شهریور ۰۲، ۲۲:۵۵
    Swan Song

    تنکت راستش خودمم حس خیلی خوبی بهش دارم هی میام عوضش کنم نمی‌تونم
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ شهریور ۰۲، ۲۳:۲۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بزار یه چند وقت دیگه بمونهههههه ، خیلی قشنگهههه 
    ناتوانم دربرابرش ㅠㅠ 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ شهریور ۰۲، ۲۳:۳۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    کاش بیان قابلیت پین کردن کامنت داشتتت !
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۹ شهریور ۰۲، ۲۳:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    #رسیدگی کنید 😭
  • Swan Song
    ۲۹ شهریور ۰۲، ۲۳:۵۵
    Swan Song
    چشم -
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ شهریور ۰۲، ۰۰:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چشمت بی بلا
     حیحی :">
  • Swan Song
    ۳۰ شهریور ۰۲، ۰۰:۲۹
    Swan Song
    ما آشنا شده بودیم؟
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۰ شهریور ۰۲، ۰۰:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ندانم بمولا 
    بنده مینا دبی جذاب بیان میباشم ، شوما کی هستی زیبا ؟ 👁👄👁🤝🏻 
  • Swan Song
    ۳۰ شهریور ۰۲، ۰۱:۱۰
    Swan Song
    عام من ویلیام ام البته بیشتریا قبلا بهم میگفتن بانی نمیدونم بشناسی یا نه سو... خوشبختم زیبارو
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ شهریور ۰۲، ۰۱:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بانی .. بانی ... خیلی آشنا میزنی بمولااااا ㅠㅠ 
    منم همینطورررررررر
    عب نداره یه مشت سئوال بپرسم ازت ؟ 
    مثلا اینکه چند سالتههه ؟؟؟ 

    +منی که هنوز درگیر قالبتم - اشک 
  • 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    ۳۰ شهریور ۰۲، ۰۸:۵۶
    𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    بد
    حالا همچین عذاب وجدان نگرفتما.
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ شهریور ۰۲، ۰۱:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مظلوم ترین نگاه دنیا تقدیم به تو باد ...
     شاید دلت برای منه مظلوم بسوزههه ... (خدایی این کولی بازیا چیه درمیارم؟ 👁👄👁)
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۳۰ شهریور ۰۲، ۱۲:۴۷
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    چون امسال قعنی یال پیش"-" کل مدرسرو شناختم! و ووووو
    با کسایی اشنا شدم ته زور میزدم ازشون دوری کنم"-"
    دو سه هفتست خانومی رو ندیدم نمیدونم دیگه میاد یا نه:
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ شهریور ۰۲، ۰۱:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    راس میگی داوش ،اصن آدمای کمتر زندگیه بهتر! 
    ای وای بر منننننن 
    اخرم آیدیشو نداد نه ؟؟؟ 
    ای خداااا 
  • 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    ۳۱ شهریور ۰۲، ۰۱:۲۵
    𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    حالا شاید یکم،یه کوچولو دلم سوخت ولی
    +نمیدونمم
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ شهریور ۰۲، ۰۱:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دیتسنثحخسخستیای فقط یه کوچولو ؟😭😭😭
    + من بعد از ساعت یک شب کلا یه آدم دیگه میشمممم ، الان نمیدونم چمهههههه خادااا 
  • 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    ۳۱ شهریور ۰۲، ۰۱:۳۱
    𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    اره یه کوچولو 😭
    منم بعضی وقتها اینجوریم،طبیعیه
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ شهریور ۰۲، ۰۱:۳۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ظالممم 
    پاره اممم 😭😭
    - چی میشه تین الان بیاد مثل سری قبل حرف بزنیم ؟ 
  • 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    ۳۱ شهریور ۰۲، ۰۱:۳۷
    𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    +نخیرم نیستم😭 .
    معمولا بیدار بود دیر وقتا ولی جدیدا رو نمیدونم
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ شهریور ۰۲، ۰۱:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    + باشه نیستی 😭 
    هوممممم ، این بچه معلوم نیس چش شده به ما هم نمیگه ... باید بیشتر بهش سر بزنم
  • 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    ۳۱ شهریور ۰۲، ۰۱:۵۶
    𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    نیستش
    اره.
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ شهریور ۰۲، ۰۱:۵۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هعی زندگییییی 

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ شهریور ۰۲، ۰۳:۱۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    طرف حال نداره منم مثل خاله شادونه رفتم پیشش...
    خب معلومه حالش خوب نی ، حوصلتو نداره ...
    حس میکنم ایگنور شدم - اشک
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ شهریور ۰۲، ۰۳:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من اگه بیشتر پنج بار ایگنور شم ، احساس میکنم بقیه دوسم ندارن•-•
    بعد کم پیدا میشم ولشون میکنم ...
  • 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    ۳۱ شهریور ۰۲، ۰۳:۳۶
    𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    اهمیت نده 
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ شهریور ۰۲، ۰۳:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چشم 
  • 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    ۳۱ شهریور ۰۲، ۰۳:۴۳
    𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    افرین،روشن.
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳۱ شهریور ۰۲، ۰۳:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    🫠
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ فروردين ۰۳، ۰۳:۱۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلام ، مینا صحبت میکنه .
    اول از همه متاسفم بخاطر کامنت هایی که جواب ندادم و همینطور نبودم تو این مدت .
    میخواستم اینو بگم که دیگه قرار نیس اینجا برگردم .
    به طرز مزخرفی حالم از این وب و این فضا بهم میخوره و خودمم نمیدونم چرا .
    اینو به عنوان یه خداحافظی در نظر بگیرید .. البته اگه کسی هنوز به اینجا سر میزنه . متاسفم اگه قلب کسی رو شکوندم یا کاری کردم که ناراحتتون کرده ... این وب رو با هدف فن گرلی کردن و مسخره بازی زدم ولی جوری که کم کم گذشت رسید به چسناله و چرت و پرت گفتنای من و کلا اون وایب خوبی که وبم میداد رو نابود کرد ... فکر میکردم میتونم مثل قبل باشم ، واقعا تلاش کردم که جو سابق رو برگردونم ولی نشد .. پس بازم فرار کردم ...
    اگه بخوام از حالم بگم ... خوبم ... دیگه افسرده نیستم ، چسناله نمیکنم و ...
    خب فکر کنم کافی باشه
    متاسفم از همه کسایی که یه زمانی با هم حرف میزدیم و دوست بودیم ... لطفا منو ببخشید ... مخصوصا اونایی که صمیمی بودیم :"
    متاسفم 3>
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7