🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 چهارشنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۱۳ ب.ظ

تابستون پارسال ")

تابستون داره میگذره و من هر روز بیشتر افسرده میشم 

پارسال همین موقعه من بهترین تابستون عمرم رو داشتم :") 

کل روز برنامه داشتیم :>>>>>

اصن از قبل تابستون لیست اماده کرده بودیم و تقریبا همشو هم انجام دادیم •-•

( با خاهرام) نقاشی میکشیدیم ،  موقعه درست کردن ژورنال اهنگ میذاشتیم و واقعا حس خوبی داشتتتت ") 

به یاد بچگیامون خونه بالشتی ساخته بودیم و شبا میرفتیم توش فیلم و انیمه میدیدم و خوراکی میخوردیم ، خداااا بهترین روزای زندگیم بود"))))

اوه حتی سفر هم رفتیممم ، بعد دو سال رفتیم مشهد ")

رفت با قطار برگشت با هواپیما :>

نمیدونید سفر با قطار چقدر خوبههههه ㅠㅠ

روزای اول سفر عذاب بود ولی روزای بعدش عالیییی بود ( چون تو یه هتل باکلاس بودیم و اره یه پسره اونجا روم کراش بودددد و من عر میزدم 😂😭) 

اونجا عروسک پاتریک خریدممم چون چانهی (دبویز) هم ازش داشششش

وای چقدر بی دغدغه بودیم و فقط از تابستونمون لذت میبردیم :(

تابستون پارسالو بهم برگدونین ㅠㅠ 

منو برگردونین به ۱۶ سالگیم ... 

به وقتایی که میتونستم انقده خوشحال باشم ..!

THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 𝑪𝒉𝒐𝒊 𝒀𝒖𝒓𝒊 THE BOYZ   빵❤ 큐 𝑪𝒉𝒐𝒊 𝒀𝒖𝒓𝒊 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌ THE BOYZ   빵❤ 큐 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌ 𝑪𝒉𝒐𝒊 𝒀𝒖𝒓𝒊 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌ 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌
Last Comments :
۱۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ مرداد ۰۲، ۲۲:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عکس پست رو خودم کشیدم :"> بومگیو و سوبین ان !!!
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ مرداد ۰۲، ۲۲:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    احتمالا برش دارم ... انگار مناسب این پست نیس ...
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ مرداد ۰۲، ۲۲:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عکس پست را به استرنجر تینگز تغییر دادم یوهاهااا :")
    چون تابستون پارسال دیدمش باید برا این پست میذاشتمش ...
    و از اونجایی که فصل سه رو بیشتر همه دوس داشتم این عکسو انتخابیدم ( مطمئنم براتون اهمیتی نداره ولی این وب منه و من تصمیم میگیرم چی بزارم هاهاااا👁👄👁)
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ مرداد ۰۲، ۲۲:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    +وی دارد الان فصل دو رو نگاه میکنددددد
    دارم ریواچ میکنمش یوهااااهاااا
  • 𝑪𝒉𝒐𝒊 𝒀𝒖𝒓𝒊
    ۱۲ مرداد ۰۲، ۰۲:۰۸
    𝑪𝒉𝒐𝒊 𝒀𝒖𝒓𝒊
    چقدر زمان زود میگذره ولی از یه نظر دیگه انگار متوقف شده و حرکت نمیکنه
    دلم برا شادی ها تنگ شده
    کاش میشد وقتی بدستش میاریم همیشه کنارمون بموننن ولی نمیشه
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ مرداد ۰۲، ۱۲:۴۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    +++++
    وقتی توی گذشته گیر افتادی اینجوریه ...
    هوممم
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ مرداد ۰۲، ۱۳:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اقااااا جیسونی ما داره قرار میذارههههههههههه عرررر
    امروز دیسپچ اعلام کرد آن بوهیون(؟) و جیسو با هم قرار میذارن نطتستستستستتستسنسحس
    جیسو هم رفت قاتی مرغاااااااااااااااا ㅠㅠ
    قسمت عجیبه قضیه اینه که کمپانی هردوشون این خبرو تایید کردنننن! اخه از YG بعیده جوابی غیر از " نمیدانم🗿 ، اطلاعی ندارم 🗿، زندگی خودشونه 🗿و ... " بده !!!
  • 𝑪𝒉𝒐𝒊 𝒀𝒖𝒓𝒊
    ۱۳ مرداد ۰۲، ۰۳:۲۴
    𝑪𝒉𝒐𝒊 𝒀𝒖𝒓𝒊
    دوس ندارم اصلا به گذشته برگردم چون وقتی خودمو میبینم ، دوس ندارم با چشمای خودم کار هایی که انجام دادمو ببینم چون قلبم درد میکنه وقتی میبینم چقدر گمراهی چشمامو گرفته بود
    اما از یه نظر دیگه دوس دارم به گذشته برم
    کسانی که با لبخند کنارم بودن رو ببینم
    دوس دارم بتونم کسایی که از دستشون دادم تو گذشته بیشتر دوس داشته باشم چون الان قدرشون رو میدونم و وقتی به لبخند هاشون فکر میکنم دلم میخواد گریه کنم
    گریم میگیره وقتی میبینم زندگی اینجوریه و من هیچ وقت نمیتونم درستش کنم
    هیچ وقت...

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ مرداد ۰۲، ۰۳:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هی هی نباید اینجور بگذشته نگاه کنی ! هرکاری که قبلا کردی اون لحظه فکر میکردی بهترین کاره پس از هیچی پشیمون نباش :)
    فکت : ادم تا کسی رو از دست نده قدرشو نمیدونه...
    تو این لحظه ها فقط میتونی حسرت بخوری .... ولی اینجور فقط خودتو اذیت میکنی ... پس فقط بهش فکر نکن ")
  • 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌
    ۱۴ مرداد ۰۲، ۱۱:۱۴
    𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌
    وای چقدر حق گفتی
    حیف که نمیشه زمانو تغییر داد
    از اینکه زمان میگذره و برگشتی نیست...واقعا متنفرم.
    و حتی نمیشه خودمونم تغییر بدیم
    هر کاری میکنیم نمیشه
    هعیییی هیچی مثل قبل نیست:)

    جیسوووو
    دارم مادر زن میشممممم
    دقیقااااا وای جی کی عرضه این کارا رو داشتتت
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ مرداد ۰۲، ۰۳:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یه زمانایی تو زندگیمون هست که دلمون میخواد برای همیشه تو همون دوره زندگی کنیم :")))) 
    اگه زمان نگذزه یه وقتایی خیلی سخت میشه ... فکر کن تو یه دوره بد از زندگیت گیر بیفتی و زمان تغییری نکنه ؟ :) خیلی افتضاحه ... 

    هیچی مثل قبل نیست:) 
    +++++ فاکینگ حق 

    من با اینکه جیسو رو با هه این شیپ میکردم ولی واقعا براش خوشحال شدممممم ㅠㅠ حس میکنم کم کم این مخفی کاری قرار گذاشتن ایدلا داره درست میشهههه و کاش همینطور باشهههه :"))))) هققق 
    وای جی برای اولین بار تو عمرش یچیزو تایید کردهههه ! 
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ مرداد ۰۲، ۰۴:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خبر خوب امروز : تبلتم بعد از دوسال روشن کردم و دیدم درسته ،تمام مدت فکر میکردم خرابههه ولی فقط شارژ نداشتهههههه خدایا چقد شلمغزم منننننن
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۶ مرداد ۰۲، ۰۴:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    فکت : امسال اخرین سالیه که من میرم مدرسه :") فاینالیییی 
  • 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌
    ۱۶ مرداد ۰۲، ۱۲:۵۸
    𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌
    درسته...همه چیز خوب و بد داره...
    :))))
    منم شیپ میکردممم
    این خیلی خوبهههه اینطوری فنا هم عادت میکنن
    چه موهبتیییی
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ مرداد ۰۲، ۰۸:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هومم :"
    اصن هه این و جیسو یچیز دیگه بودن براممم ㅠㅠ 
    اره واقعا ولی همچنان یه مشت فن تاکسیک هستن که ایشالا نسلشون منقرض شهههه چشم ندارن خوشبختی ایدلشونو ببینن خاک بر سرااا...
    یححح
  • 𝑪𝒉𝒐𝒊 𝒀𝒖𝒓𝒊
    ۱۶ مرداد ۰۲، ۱۴:۴۶
    𝑪𝒉𝒐𝒊 𝒀𝒖𝒓𝒊
    :))))))
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ مرداد ۰۲، ۰۸:۵۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
     ᵕ̈ 🫂🫂💗
  • 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌
    ۲۱ مرداد ۰۲، ۲۰:۵۸
    𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌
    قبلا شایعه شده بود با همن نه؟
    ایشالا منقرض شن راحت شیم بوخودا
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ مرداد ۰۲، ۱۶:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اره فکر کنم ولی یادم نمیاد کمپانیاشون بیانیه ای در این باره داده باشن ! 
    ایشالاااااااااا 
  • 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌
    ۲۳ مرداد ۰۲، ۱۹:۳۷
    𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌
    آره منم خیلی یادم نیست
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۳ مرداد ۰۲، ۱۹:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    احتمالا خبرش اونقدرا پخش نشده بوده •-• 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7