🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
THE BOYZ   빵❤ 큐
THE BOYZ 빵❤ 큐 چهارشنبه, ۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۰۴ ق.ظ

روزمرگی؟؟؟!

نمیدونم باید از چی بگم 

مثلا اینکه امروز کیک ردولوت درست کردیم؟ :> 

کلی وقت برد تا درستش کنیمممممم 

واقعا بافتش نرم بودددد ㅠㅠ

خیلی خوشمزه بودددد 

راستش اوین بارم بود کیک ردولوت میخوردمممم و بشدت پیشنهادش میکنممممممم >>>>>>>>>

اینم عکسش ...

گول ظاهرشو نخورید خوشمزس بمولاااا ㅠㅠ 

اومم باید بگم که مینا وارد سومین افسردگی عمرش شده هوراااااا 

بعله ... اینگونه بودش که یمدت نبودم :]

واقعا دلم میخواد از دفترخاطراتم بزارم براتون چون خیلی خیلی خیلی دوسش دارم 

 این صفحه یکی از موردعلاقه های منهههه 

سمت راست که مشخصه مود هر روزم رو توش علامت میزنم و ارع اونا بستنی ان مثلا -3- 

و سمت چپ اهنگایی ان که این تابستون زیاد بهشون گوش دادم :") 

این یکی هم دوس دارم چون اون وسطا یه مینی جونگ کوک لخت کشیدم ㅠㅠ 

واقعا خیلی دوسش دارممممن خیلی نانازه و اون گوربه هم خیلی ژیگول شده 

 اقا خدایی اون بومگیو و سوبین توی صفحه سمت چپ رو خیلی قشنگ کشیدم ㅠㅠ 

یه قسمتایی از دفترمو سانسور کردم چون شخصی بودن دیگه •-• 

ایشالا که مورد قبول ویولت و بقیه دوستان واقع بشه 

حیح :" 

3>

THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌ 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌ 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌ THE BOYZ   빵❤ 큐 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌ THE BOYZ   빵❤ 큐 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌ 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌ 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌ 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌ THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ THE BOYZ   빵❤ 큐 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ 𝘛𝘪𝘯 ‌‌ mahyas ... 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌ THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌ mahyas ... 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌ mahyas ... THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌ THE BOYZ   빵❤ 큐
Last Comments :
۴۹ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ شهریور ۰۲، ۰۰:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خدایی انگور میکنید آدمو :" البته نصف شبه ...
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ شهریور ۰۲، ۰۰:۳۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سانسور کردنام تو حلقم
  • 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    ۱ شهریور ۰۲، ۰۰:۳۰
    𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    خب من بیدارم:دی
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ شهریور ۰۲، ۰۰:۳۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خوبههههه ㅠㅠ 
    راضی شدی ، پست گذاشتم ؟ 
  • 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    ۱ شهریور ۰۲، ۰۰:۳۱
    𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    I wanna be yours
    وای اهنگش>>>>>
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ شهریور ۰۲، ۰۰:۳۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    قشنگترینه >>>> 
    جدی عشق واقعی تو این اهنگ خلاصه میشه 
    + راستی قرار بود برام شعر بنویسی و من چاپش کنم -3- یادت رفت ؟؟؟ 
  • 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    ۱ شهریور ۰۲، ۰۰:۴۰
    𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    رضایت خودمو اعلام میکنم
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ شهریور ۰۲، ۰۰:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    دست بزنید عروس خانوم بعله رو داد کیلیلیلی XD
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ شهریور ۰۲، ۰۰:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اون نقاشی دایناسورا رو از یه چنل تو ایتا کش رفتم ،خدا منو ببخشه ....
  • 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    ۱ شهریور ۰۲، ۰۰:۴۱
    𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    کتاب شعر جدید نخوندم،ولی فردا یکی هست از اون باشه
    به یکی دیگم قول دادم،دیگه دست خطم کل کتابای اطرافیانمو گرفته
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ شهریور ۰۲، ۰۰:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    فقط من از شعرای تو بی نصیب موندماااا 
    لطفا برا من خاص باشهههه -3- 
    - حسودی
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ شهریور ۰۲، ۰۰:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اقا زدم میز خواهرمو شکوندممممم ㅠㅠ
  • 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    ۱ شهریور ۰۲، ۰۰:۴۸
    𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    وای پست
    +نظرم اینه کلا غیب نشید
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ شهریور ۰۲، ۰۰:۵۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یح 
    + سعی خودمو میکنم قربان 
  • 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    ۱ شهریور ۰۲، ۰۰:۵۰
    𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    بله چی داداشXD
    یاده این فیلمه افتادم
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ شهریور ۰۲، ۰۱:۰۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هاهاهاااا 
    بله رو دادی دیگه نمیشه کاریش کرد هعی 
  • 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    ۱ شهریور ۰۲، ۰۰:۵۲
    𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    جدیدا حس خوبی به دست خطم ندارم جدی
    +نه کلا سعی میکنم متفاوت باشه حتماا
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ شهریور ۰۲، ۰۱:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هر وقت راحت بودی بنویس براممم 
    + افرین افرین •-•
  • 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    ۱ شهریور ۰۲، ۰۱:۰۴
    𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    فردا سعی میکنم:)
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ شهریور ۰۲، ۰۱:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    -ذوققققق 
    نمیتونم صبر کنمممم
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ شهریور ۰۲، ۰۳:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    - منی که امروز قصد داشتم بترکونم ولی فقط دو ساعت عربی خوندم ....
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ شهریور ۰۲، ۰۳:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    نکته : اهنگ سون کوک رو با لایک کریزی جیمین کنار هم نوشتم ( وقتی جیکوکری ㅠㅠ)
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ شهریور ۰۲، ۰۳:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ولی زیبایی جیکوک قابل توصیف نیسسسس "))))
    اصن چیزی فراتر از زیبایی ان ㅠㅠ
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ شهریور ۰۲، ۰۳:۲۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    شما از جایگاه جیکوک تو قلب من خبر ندارین وگرنه درک میکردین که چطور براشون زجه میزنمممم :")
    + کاش یکی رو داشتم مینشستم براش همه چیزو میگفتم ولی هر وقت خواستم اینکارو کنم پشیمون شدم و احساس بدی داشتم ... پس در تنهایی به جیغ زدنم ادامه میدم ㅠㅠ
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ شهریور ۰۲، ۰۴:۰۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    به ویولت : تو هم فرار کردی ؟
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ شهریور ۰۲، ۰۴:۰۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من جدی رفتم بخوابم بای •-•
  • 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌
    ۱ شهریور ۰۲، ۰۹:۱۷
    𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌
    نوش جونت میناااا
    چه خوشگلهههه
    وای لایک کریزی اون بیننن
    مینی جونگ کوک لخت🤏🏼🤏🏼🤏🏼🤏🏼🤏🏼
    افرینننن رتبه ات تو المپیاد ریاضی خیلی خوب بوده دختررررر
    *امیدوارم راضی باشی که خوندمش.
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ شهریور ۰۲، ۱۷:۳۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    -اشک شوق ㅠㅠ
    دیگه همه عالم و آدم میدونن من روانی این آهنگم 😭😂😭
    وای اونو خیلی دوس میدارممم شبیهش شدههههه ㅠㅠ عررررر
    حیح مرسییی ، اهوم خیلی زحمت کشیدم براش خب :")
    * راضیم بمولا XD 
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۱ شهریور ۰۲، ۱۷:۰۳
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    حوصله رو فقط تو داری مینا.
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ شهریور ۰۲، ۱۷:۳۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    مینایی که یکی از گشاد ترین موجودات زمینه 🦦
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۱ شهریور ۰۲، ۱۷:۳۸
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ارواح عمم😭🤌
    من حتی بارها سعی کردم فقط و فقط خوش خط بنویسم و بعد بیخیال شدم بعد تو:🤡؟؟
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ شهریور ۰۲، ۱۷:۴۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    😂😂😭
    وای جر اقا دست خط من که اصن داغونه ، انگلیسیم دیگه داغون ترررر ... اصن اون افتضاحه 😭
    خوش خطی نیاز به تمرین داره واقعا .... انقدر باید جزوه بنویسی تا دست خطت خوب شه ! 
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۱ شهریور ۰۲، ۱۷:۳۹
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    دلم خواست براونی (؟) درست کنم فر نداریم
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ شهریور ۰۲، ۱۷:۴۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وایییی منم میخواممممم 
    معمولا خاله ها تو این شرایط فر دارن ! 
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۱ شهریور ۰۲، ۱۷:۳۹
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    من عاشق پروفایلم دارم میشم کمک.
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ شهریور ۰۲، ۱۷:۴۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    زیباس زیباسسسس ! 

  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۱ شهریور ۰۲، ۱۷:۴۳
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    حروفای انگلیسی من تو دفترم پرواز میکننXDDDDDD
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ شهریور ۰۲، ۱۷:۴۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    منم همینطور رفیق منم همینطوررررر 🥲🤣
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۱ شهریور ۰۲، ۱۷:۴۴
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    خاله ندارم💀
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ شهریور ۰۲، ۱۷:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عه وا بد شد که 😂😭💔
    عمه چطور ؟ 
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۱ شهریور ۰۲، ۱۷:۴۴
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    میناا حالم بددددد
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ شهریور ۰۲، ۱۷:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    الهییییییی بچم از دست رفتتتت 
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۱ شهریور ۰۲، ۱۷:۴۷
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    داداش قلبم میاد تو حلقم وقتی بهش فکر میکنم و استرس خرکی میگیرم🤌
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ شهریور ۰۲، ۱۷:۵۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    درک میکنمممم 
    علاقه یه طرفه سخته خاهرم ... 

  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۱ شهریور ۰۲، ۱۷:۴۹
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    عمه کوچیکم به جبعت میگم از صدتا خاله باحال تره. و جفت عمه هام باید دست پختشونو بخوری::::)) انگشتاتو گاز میزنی لای لقمت🤝 ولی فر ندارنXDDS
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ شهریور ۰۲، ۱۷:۵۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ای جان چقدم عالی ، هیچی بهتر از عمه های پایه نیسسسس ( من دوتا عمه کیپاپر دارم ولی به دلایل شخصی باهاشون قطع ارتباط نمودیم 🥲😂) 
    اینم شانسه تو داری ؟ XD 
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۱ شهریور ۰۲، ۱۷:۵۶
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    درسته من که نه ولی خانواده عزیز با کل فک و فامیل قطع ارتباطن🤌
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ شهریور ۰۲، ۱۸:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    من اگه خانواده تشکیل بدم 😂😭 : 
    هعی ... همینکه تو قطع ارتباط نکردی باهاشون خوبه دیگه
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۱ شهریور ۰۲، ۱۸:۰۱
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    نه والا خوسگل نیست هیچی نداره😂😭
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ شهریور ۰۲، ۱۸:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    جرممم از چیش خوشت اومده؟ 😂😭
    البته قلب ظاهر براش مهم نیس •-• هعی ...  

  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۱ شهریور ۰۲، ۱۸:۰۸
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    داستان اینجاست خانوادم از طرف منم قطع ارتباط کردن😂😭
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ شهریور ۰۲، ۱۸:۱۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    الهیییی 😭😂 ( دردناک بود ولی مینا مرد از خنده ) 
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۱ شهریور ۰۲، ۱۸:۱۱
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    اگر بدونم از چیس خوسم بخدا...
    فقط میتونم بگم استایلشو پسندیدم؟💀 بعد تازه من فقط با تیپ ورزشی متفاوت و یه دست تیپ بیرونی دیدمش. عقلم کجاست مننن کمممککک
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ شهریور ۰۲، ۱۸:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عادیه خاهرم 😂
    - منی که رو یکی کراش میزنم فقط بخاطر اینکه موهاش خوشگله 
    بهت امیدی نیس دیگه عقلتو از دست دادی و عشق چشماتو کور کردههه
    الان یارو بزنه تو دهنت با خودت میگی اگر با من نبودش هیچ میلی چرا زد تو گوش من لیلی XD  
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۱ شهریور ۰۲، ۱۸:۲۱
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    با توپش ناخوداگاه زده تو سرم🤌 و اره عشق م ناز اونجا شروع شد سمیه.
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ شهریور ۰۲، ۱۸:۲۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    به این میگن توپ سرنوشتتتت ! 
    -پاره شدن از خنده 
    🤣🤣🤣

  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱ شهریور ۰۲، ۱۹:۲۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    شارژ گوشی مینا رو به اتمامه !
    ببخشید ویولت شییییی من نمیتونم بیشتر از این بمونم
    مراقب خودت باششش 3>
    - یک درصددد
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۱ شهریور ۰۲، ۲۰:۰۰
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    دوستم برگستخ مبگه چه رومانتیک XDDD
    یکی کراس بزنه کل دوستای طرف میرن رو هوا😂😭
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲ شهریور ۰۲، ۱۴:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یعنی دوستت فقط 😂 
    جرررررر حقققققققق 
  • 𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    ۱ شهریور ۰۲، ۲۰:۰۲
    𝘛𝘪𝘯 ‌‌
    تا وقتی نسبت بهم بدبین نباسه موقع نگاه کردنس گیرم بیوفتم مشکلی ندارم
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲ شهریور ۰۲، ۱۴:۱۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هومم خوشمان امد رو همین فرمون پیش برو آیدیشو گرفتی ... فقط صبر داشته باش 
  • mahyas ...
    ۱ شهریور ۰۲، ۲۰:۱۹
    mahyas ...
    وقتی میبینم بقیه چقدر خلاقن
    و حالا من....
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲ شهریور ۰۲، ۱۴:۲۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    عه های !!!
    خلاق کجا بود جرررر 
    +ولی جدی ژورنال درست کردن تو تابستون رو امتحان کنین ، خیلی حس خوبی دارهههه ( ایده هاشم از اینترنت بگیرین بمولا •-•) 

  • 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌
    ۲ شهریور ۰۲، ۱۴:۱۱
    𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌
    😭😭😭
    ارهههه خیلی خیلی شبیهشهههه
    ارزششو داشت نه؟:)
    امیدوارم همیشه موفق باشی
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲ شهریور ۰۲، ۱۴:۳۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خبخیخمسعنهی۶۶یی۶مب۷ف۷ی۶پ 
    - ذوق خرکییییی 
    جدی هیچکس به اون مینی جونگ کوک نگاه نکرد ㅠㅠ ولی تو بهش توجه کردیییی و باعث شدی خوشحال بشمممم ازت ممنونمم اببییببیسسیزررلییا ㅠㅠ هقققققق 
    البته که داشت :") من هیچوقت ریاضیم خوب نبود و این قضیه باعث شد بفهمم اگه چیزی رو بخوام و براش تلاش کنم بهش میرسم :") 
    مرسییی کیوتییی ، منم همین آرزو رو برای تو میکنم و امیدوارم خوشحال و سالم بمونی ") ♡ 
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲ شهریور ۰۲، ۱۴:۴۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    پوشیدن تاپ و شلوارک بعد از حموم توی تابستون >>>
    اگه زندگی این نیس پس چیه ؟ :")
    - جدی موهای کوتام وایب تابستونی قشنگی میدهههههه بهمممم ( البته من در تمام فصلا کوتاه نگهش میدارم ☠)
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲ شهریور ۰۲، ۱۴:۴۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    فصل موردعلاقمو پیدا کردم ")
    تابستونی که هر روزش مثل امروز بگذره قطعا موردعلاقمه (تابستون پارسال برام اینطور بود )
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲ شهریور ۰۲، ۱۴:۵۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    انقد شلوارک نپوشیده بودم که یادم رفته بود رون پام چقدر خوشگلههه ( تنها قسمت از بدنم که راجبش اعتماد بنفس دارم همینه ... من مغرور نیستم محض اطلاع کلاغان ! -3-)
    - اخرش خودم خودمو میگیرم ، باور کنید ( selfish ، مختال : خودپسند فخر فروش ( لثرات عربی خوندنههه))
  • 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌
    ۲ شهریور ۰۲، ۱۵:۵۹
    𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌
    مشکشجشممشمش خوشحالم که خوشحال شدیییی
    اون جونگ کوکه واقعا خیلی کیوتهههههه
    خوشحالم که این اتفاق برات افتاده:)
    درسته، وقتی خیلییی تلاش کنی به چیزی که میخوای میرسی
    قربونت برمم؛)))) همچنیننن
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲ شهریور ۰۲، ۱۶:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بیققلکثعقکهکففگفکخبخککه ㅠㅠ♡
    - مینا خودشو دار میزنه از ذوق 
    هومممم ")
    قلب برا تووو ♡

  • mahyas ...
    ۲ شهریور ۰۲، ۱۷:۰۰
    mahyas ...
    سلامم😅
    چطوری؟
    والا هم خلاقی هم خوشگله دفترت.من که اصلا از این عرضه ها ندارم
    اره حتی نگاه کردم ویدیو هاشم حس خوبی میده...نمیدونم شاید امتحان کردم...دلم میخواد
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ شهریور ۰۲، ۰۶:۰۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ممنون تو چطوری؟ 
    منو یادته ؟؟؟ 
    - ذوقققق
    اگه علاقه و اشتیاقشو داشته باشی خود به خود ایدش میاد تو ذهنت •-• ♡
    اهوممم خوبهههه ، من پارسال برا اولین بار درست کردم خیلی زشته و خرکی شد XD 
  • 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌
    ۲ شهریور ۰۲، ۱۸:۳۸
    𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌
    خدانکنه مینای قشنگم💜💜
    💙💙💙💙💙
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۳ شهریور ۰۲، ۰۶:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بغل برا تووووو 🫂🫂🫂💜
  • mahyas ...
    ۳ شهریور ۰۲، ۱۰:۲۹
    mahyas ...
    خوبم
    دختر معلومه که یادمه...تو تنها دبی بودی که میشناختم تو بیان...
    تو یادته منو؟ من کلا خیلی سایلنتم اخه😂
    اخه فکر کنم یه سری وسیله و اینا باید بخریم اول یه جا پیدا کنم اونارو بخرم
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ شهریور ۰۲، ۰۱:۴۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خداروشکر همیشه خوب باشی ") 
    عررر اشک ㅠㅠ
    معلومه که یادمه ، از اسمت شناختمت چون همون اولا که دیده بودمت فکر کردم پسری واس همین اسمت یادم موندههه XD
    اهومممم ، منی که به چهارتا خودکار و ماژیک و چندتا نوارچسب طرح دار بسنده کردم XD 
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ شهریور ۰۲، ۰۲:۰۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ویولت یه حقی تلاوت کرد که من از شدت حق بودنش اینجا میزارمش :
    | دلم میخواد حرف بزنم ولی حتی تایپ کردن یه پستم میتونه آزار دهنده باشه|

    اوه،کپی؟ ( یعس کپی نمودم چون خودت کامنتاتو بسته بودیییی بی ادببببب )
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ شهریور ۰۲، ۰۲:۲۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اقا من الان داشتم چندتا پستو چک میکردم بعد دیدم کامنتای همشون بستن ! توروخدا نبندید کامنتاتونو شاید یه خری مثل من دلش بخواد براتون کامنت بزارهههههههه ㅠㅠ
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ شهریور ۰۲، ۰۲:۳۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بمولا ... کاش یکی دوتا وب بود ، هفت هشتا وب رفتم وضع همینههه .. البته یمدت خودمم همش کامنتا رو میبستم •-• هعی 
  • 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    ۵ شهریور ۰۲، ۱۰:۵۲
    𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    اوه،کپی؟ ( یعس کپی نمودم چون خودت کامنتاتو بسته بودیییی بی ادببببب )
    +آقا صبر کنین،من جدی یا یادم میرفت یا میگفتم شاید بقیه‌م مثل من نخوان حرف بزنن یا پستم زیاد نذاشتم.
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ شهریور ۰۲، ۱۲:۴۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هوممم حستو میفهمم 
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۶ شهریور ۰۲، ۰۰:۳۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    بوی شیرینی دارچینی تو خونمون پیچیده :") >>>>>>
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7