🌈اینجا وب دبی جذابتونه 🌈

Mina
۲۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ مهر ۰۲، ۰۱:۱۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    یچیز قالبم که خیلی رو مخمه اینه که وقتی مینوسم متن به طور رو مخی بنظر میاد ! یعنی چرا این همه کشیدسسس ؟
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ مهر ۰۲، ۰۱:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    داوشمون(Tin) از پشت صحنه میفرمایند حوصله ندارن بخونن خلاصه بخوام بگم اینه که من خیلی بدبختم ㅠㅠ عر ...
  • ‌‌‌‌‌‌ REN
    ۱۰ مهر ۰۲، ۱۱:۴۷
    ‌‌‌‌‌‌ REN
    چه رشته ای میخونی
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ مهر ۰۲، ۱۳:۰۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    با اجازتون انسانی •-•
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ مهر ۰۲، ۱۳:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خستم ... حس میکنم یه ماشین از روم رد شدههه
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۰ مهر ۰۲، ۱۳:۱۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    چرا عربی اینقده سختههههههههههههههههههههه 
    چرااااا ما این همه درس داریممممممممممممممممم 
    چراااااااا زندگی این قدر گوه شدههههههههههههههههه
  • 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    ۱۰ مهر ۰۲، ۱۴:۲۱
    𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    مدرسه؟خب بد نیست تقریبا
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ مهر ۰۲، ۱۴:۰۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هومم منم همینطور ولی حجم درسا پارم نمودههه ㅠㅠ
  • 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    ۱۰ مهر ۰۲، ۱۴:۲۲
    𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    عادت دارم کلمات و جملات رو روی کاغذ بیارم،حس میکنم اینجوری حقیقی ترن تا تایپ،نمیدونم.
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ مهر ۰۲، ۱۴:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اوه ! نظر جالبیهههه 
    فکر میکنم تا حدی هم درست تره 
    راستی میخوام راجب یچیزی باهات مشورت کنم بیا خصوصی 
  • 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌
    ۱۰ مهر ۰۲، ۱۴:۲۹
    𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌
    میدونی مینا...بعضی وقتا بعضیا...بی ارزش ترینن...واقعا میگم. حالا بگذریم
    درمورد مدرسه
    فقط میخوام نجات پیدا کنم-
    من یه exfx اممم ولی اونجا مثل یه ixtx اممم
    وقتی دیدم هیچکس خودش برام ارزش قائل نیست و بهم اهمیت نمیده
    گفتم عه؟؟ خب چرا تلاش کنم
    بعضی اوقات بیخیالی بهترین چیزه.
    من خیلی روابط و چیزای احساسی رو دوست دارم ولی فهمیدم تا الان هیچکدومشون با ادم های درستی نبوده
    پس فقط درس میخونم و توی مسابقات شرکت میکنم.
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ مهر ۰۲، ۱۴:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    درسته ، مخصوصا اون دسته از ادما که تو مدرسه باهاشون برخورد داری ! 
    مدرسه اینجوریه که تو نمیدونی برا کدوم دردت بنالی . فشارای درسی یه طرف ، فشارای روانی یه طرف دیگه 
    کاملا میفهممت ، انگار همه ادما یجور مزخرفی شدن ... بارها بهم ثابت شده که خیلیا ارزش محبت و احترام رو ندارن ! 
    جدی فقط باید بهشون اهمیت ندی ، این روزا هم تموم میشن ..‌ 
  • رز ‎ سرخ
    ۱۰ مهر ۰۲، ۱۶:۴۲
    رز  ‎ سرخ
    سو... تجربه اش کردم و نزدیک سه ساله به خودم اجازه داده بودم به کسی علاقه نداشته باشم ولی انگار نمیشه
    منم سال اخرم مثل تو
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ مهر ۰۲، ۱۴:۲۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    میتونم درکت کنم ، امیدوارم دردا و مشکلاتی که هنوز باهاشون سر و کله میزنی تموم شن :") 3>
    سعی کن از سال اخرت نهایت لذت رو ببری ... شاید یوقت دلت برا این روزا تنگ شه 
    پروفت هم بسی زیباس •-•
  • 𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    ۱۱ مهر ۰۲، ۱۴:۱۹
    𝘝𝘪 ‌‌‌‌‌‌
    اره حجم درسا کم نیست ولی امسال دیگه راحت میشی
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ مهر ۰۲، ۱۴:۲۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    خودمم همش دارم همینو به خودم میگمم ㅠㅠ
    هق ..
  • 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌
    ۱۱ مهر ۰۲، ۱۷:۰۷
    𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌
    وای چقدرررر حق گفتیییی
    مدرسه بدترین چیزه. تو میتونی در آرامش یه چیزی رو یاد بگیری ولی آیا تو مدرسه آرامش هست؟ نه.
    درسته دقیقا
    بعضی اوقات هر چقدر هم تلاش کنی انگار داری درجا میزنی
    آره...تموم میشن و درس میگیریم...
    خوبی؟
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ مهر ۰۲، ۲۱:۴۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    این دوره از زندگیمون میتونست بهترین باشه اگه الکی به ناخونامون گیر نمیدادن ، اگه معلما عصاب خوردیشونو سر دانش اموزا خالی نمیکردن ، اگه اینقدر دانش اموزا پشت سر همدیگه حرف نمیزدن ، اگه بحثای بچه ها فقط مربوط به دوس پسراشون نبود ، اگه ادما سرشون تو باسن خودشون بود ، اگه بچها همدیگه رو مسخره نمیکردن ، اگه ذره ای انسانیت تو وجود این ادما بود ... 
    من دقیقا تو همون نقطه ای وایسادم که انگار فقط دارم درجا مززنم ... 
    مرسی بد نیستم ، تو چطوریییی
  • رز ‎ سرخ
    ۱۱ مهر ۰۲، ۲۰:۵۵
    رز  ‎ سرخ
    همچنین توهم :)
    تشکرر خودمم خیلی دوسش دارمم
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ مهر ۰۲، ۲۱:۵۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    :> ♡
    حیحی قشنگههه 
  • رز ‎ سرخ
    ۱۱ مهر ۰۲، ۲۱:۵۹
    رز  ‎ سرخ
    از رو ام وی اسکرین گرفتم میون خیلی گوگولی شده بود😂💕
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ مهر ۰۲، ۲۲:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ام وی allergy عه ؟؟؟ 
    ارهههههههه بایس کیوتممممم 😭
  • 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌
    ۱۱ مهر ۰۲، ۲۲:۰۴
    𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌
    دقیقااااا دقیقاااااا چرا اینقدر حق میگی دختررررر
    :)))) بلاخره یه روزی باید متوجه بشیم راه درست رسیدن به چیزی که میخوایم چیه...
    خوب بشی
    منم خوبم
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۱ مهر ۰۲، ۲۲:۲۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    هربار به این فکر میکنم که ما حتی جشن پرام هم نداریم و قرار نیس اخر سال رو برقصیم و خوش بگذرونیم باعث میشه بشینم و گریه کنم ㅠㅠ 
    هوممم ، ولی پیدا کردن راه درست به اندازه پیدا کردن سوزن تو انبار کاه سخته.... هعی :"
    مرسی ، خداروشکر که خوبی ، همیشه خوب باشی کیوتی 
  • رز ‎ سرخ
    ۱۲ مهر ۰۲، ۱۲:۵۶
    رز  ‎ سرخ
    از البوم آی فیلز ام ویه کویین کارد
    مینی و میون )
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ مهر ۰۲، ۲۲:۲۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    وای راس میگییییی 
    چون تو اتاق عمل بود فکر کردم برا اونه خخ
    هر ۶ تاشونننن >>>> ( سوجین اگه تو کویین کارد بود قطعا میدرخشید ㅠㅠ)
  • 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌
    ۱۲ مهر ۰۲، ۱۴:۳۶
    𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌
    :)))) این همه زحمت...
    دقیقااا بعضی وقتا باید بدجور ضربه بخوری تا بفهمی... و این دردناکه.
    ممنونم
    همچنین خودت مینا شی♥️
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۲ مهر ۰۲، ۲۲:۲۵
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    اهومممم ... فقط نمیدونم چرا اینه همه ضربه میخوریم تو نوجوونیموننننن ... 
    قلب برا تووو حیحیحی 3>
  • 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌
    ۱۲ مهر ۰۲، ۲۲:۲۹
    𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌
    دقیقاااا
    هممونننن ینی همموننننن
    ♥️♥️♥️
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ مهر ۰۲، ۱۹:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    :)3>
  • رز ‎ سرخ
    ۱۳ مهر ۰۲، ۱۲:۵۸
    رز  ‎ سرخ
    سوجین قشنگمم)
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۱۳ مهر ۰۲، ۱۹:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    زیباترینه >>>>>
  • رز ‎ سرخ
    ۱۳ مهر ۰۲، ۲۰:۲۷
    رز  ‎ سرخ
    با صدای بهشتی،،
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۰ مهر ۰۲، ۱۵:۴۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    +++++
  • Pari_Airplane :)🛩💜
    ۱۲ بهمن ۰۲، ۲۳:۳۱
    Pari_Airplane :)🛩💜
    سلاممم؛)
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۵ فروردين ۰۳، ۰۳:۱۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    سلام ، مینا صحبت میکنه .
    اول از همه متاسفم بخاطر کامنت هایی که جواب ندادم و همینطور نبودم تو این مدت .
    میخواستم اینو بگم که دیگه قرار نیس اینجا برگردم .
    به طرز مزخرفی حالم از این وب و این فضا بهم میخوره و خودمم نمیدونم چرا .
    اینو به عنوان یه خداحافظی در نظر بگیرید .. البته اگه کسی هنوز به اینجا سر میزنه . متاسفم اگه قلب کسی رو شکوندم یا کاری کردم که ناراحتتون کرده ... این وب رو با هدف فن گرلی کردن و مسخره بازی زدم ولی جوری که کم کم گذشت رسید به چسناله و چرت و پرت گفتنای من و کلا اون وایب خوبی که وبم میداد رو نابود کرد ... فکر میکردم میتونم مثل قبل باشم ، واقعا تلاش کردم که جو سابق رو برگردونم ولی نشد .. پس بازم فرار کردم ...
    اگه بخوام از حالم بگم ... خوبم ... دیگه افسرده نیستم ، چسناله نمیکنم و ...
    خب فکر کنم کافی باشه
    متاسفم از همه کسایی که یه زمانی با هم حرف میزدیم و دوست بودیم ... لطفا منو ببخشید ... مخصوصا اونایی که صمیمی بودیم :"
    متاسفم 3>
  • Park HaeRay
    ۲۸ فروردين ۰۳، ۱۲:۳۱
    Park  HaeRay
    هی مینا خوبی؟
    فکر کنم منو یادت نمیاد ولی خیلی دلم برات تنگ شده
    میدونم دیگه اینجا برنمیگردی ولی یادت باشه یکی هست به یادته
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Made By Farhan TempNO.7